Ehm..... morgen ga ik je eeuwig dankbaar zijn enzoquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wou er nog iets achteraan typen over je beschonken toestand, maar ik vind je stiekem wel lief dus ik heb me ingehouden![]()
Hij heeft nix uitgespookt... ik had verjaardagsverpichtingen in de kroeg....quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:30 schreef Sug4r het volgende:
Wat heeft hij nu weer uitgespookt Leandra?
Je hebt schandalig zitten zuipen, jongedame!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft nix uitgespookt... ik had verjaardagsverpichtingen in de kroeg....
Ik ben heel braaf geweest hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:30 schreef Sug4r het volgende:
Wat heeft hij nu weer uitgespookt Leandra?
Die verplichtingen ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij heeft nix uitgespookt... ik had verjaardagsverpichtingen in de kroeg....
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, Leandra die offtopic loopt te baggeren in de COS!![]()
Als jullie hier een beetje rap reageren is dat niet nodigquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, Leandra die offtopic loopt te baggeren in de COS!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:50 schreef Leandra het volgende:
Tsss... ik was een cadeau-verpakking wijn lostrekken![]()
Gvd kutschnitzel, iedere post kost me minimaal 5 backspaces en ik ging pas op zoek na 3 posts geledenquote:
Ik vind het bere-gesjellug hoor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gvd kutschnitzel, iedere post kost me minimaal 5 backspaces en ik ging pas op zoek na 3 post geleden![]()
Ja zit ons effe lekker te maken met goede wijn wat hebben wij daar aanquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jullie hier een beetje rap reageren is dat niet nodig![]()
* heeft inmiddels uit de eerste de beste cadeauverpakking (dus van Sr. dus goed) één of andere Zuid-Afrikaansse fles "Stellar nogwat" geopend
Daar heb je best een punt...quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja zit ons effe lekker te maken met goede wijn wat hebben wij daar aan![]()
Ten eerste zou ik je nooit zo noemenquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ja, ga jij ff een aangeschoten oud wijf zitten uitlachen![]()
Heb ik gezegd dat jullie niet welkom zijn???quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja zit ons effe lekker te maken met goede wijn wat hebben wij daar aan![]()
Hallo... doe eens ff je eisenpakket bijstellen aan mijn toestandquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou mijn OPs terug kunnen lezen?![]()
Lieverd, ze zijn met heel veel plaatjes!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo... doe eens ff je eisenpakket bijstellen aan mijn toestand![]()
wedden van wel?quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat jullie niet welkom zijn???![]()
Alsof die fles vannacht nog leeg gaat![]()
Maar natuurlijk niet!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn grenzen hè Schinitzeltje... ik heet gvd geen Huub![]()
Doe ff een link danquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ze zijn met heel veel plaatjes!![]()
![]()
Niet knoeien he die dure wijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe ff een link dan
*knoeit wat Stellar nogwat![]()
Ik ben ook gek dat ik het doe hé...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe ff een link dan
*knoeit wat Stellar nogwat![]()
Je bent geweldig schat, ware het niet dat ik in COS 964 zelfs nog gepost hebquote:Op woensdag 28 maart 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ook gek dat ik het doe hé...![]()
[COS#964] Begin De Avond Met Een Zanglesje...
[COS#965] Die waar Natasia zegt naar huis te willen!
Met die 2 ben je wel weer aardig up to date![]()
Ben je maar 1 COSje weggeweest?quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent geweldig schat, ware het niet dat ik in COS 964 zelfs nog gepost hebmaarre.... de OP van COS 965 is wederom geweldig
![]()
En ik begrijp dat Natasia weer heeft zitten janken om alles wat ze van het thuisfront mist, maar dit verdriet niet zwaar genoeg vindt wegen om die fokking kutvilla eindelijk te verlaten??
Ah, kutnewbie pubertje Schintzeltjequote:Op woensdag 28 maart 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je maar 1 COSje weggeweest?
Het leek veel langer!![]()
Ja!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, kutnewbie pubertje Schintzeltjevan me toch... je had me gewoon gemist dus
![]()
Trustequote:Op woensdag 28 maart 2007 02:19 schreef Sug4r het volgende:
Lieverds ik ga pitten..slaap lekker voor straks
![]()
![]()
Neuh...quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah gossie![]()
![]()
Moet ik me al schuldig gaan voelen???![]()
Absoluut!quote:Op woensdag 28 maart 2007 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, dat was ik ook niet van plan![]()
Is m'n bitchmodus nog een beetje overtuigend??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |