Stop jij er nou ook al mee?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:09 schreef mootie het volgende:
ja...... 2 spelfouten in 1 TT...... was meteen de laatste keer!
Nou weet je hoe het moet, kan het alleen nog maar beter gaan!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
oh wacht, mn 2e, maar de 1e waar alle meuk ook in moest!
D'r moet zo ook weer een nieuwe SC komen...quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:16 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Nou weet je hoe het moet, kan het alleen nog maar beter gaan!
Pietje kan het best eens proberen toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
D'r moet zo ook weer een nieuwe SC komen...![]()
Pietje gaat zijn roepende bedje opzoeken. En dan zie ik morgens jouw vorderingen welquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Pietje kan het best eens proberen toch?![]()
Trusten Pietje!quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Pietje gaat zijn roepende bedje opzoeken. En dan zie ik morgens jouw vorderingen wel![]()
Trustie Mootie en Ian!![]()
![]()
Ik dacht dat je al weg wasquote:Op donderdag 29 maart 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
mootie ook zo slapen!
Een... wat?quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
was even een td-tje aan het doen ^_^
Laat die bepaalde users de teringtyfus lekker krijgen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt niet op zitten letten geloof ik?
Ian_Nick doet voorlopig geen COSjes meer...
Speciaal voor bepaalde users.
Wel hopen dat het op een tijdstip is, dat hij aanwezig is, anders moeten we misschien wel erg lang wachten op de 1000e !!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat die bepaalde users de teringtyfus lekker krijgen.![]()
De 1000e wordt speciaal voor jou gereserveerd gast, je maakt er maar een mooie OP van!!!![]()
Dan slaan we de 1000 tijdelijk over.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Wel hopen dat het op een tijdstip is, dat hij aanwezig is, anders moeten we misschien wel erg lang wachten op de 1000e !!!!
Daar moet toch wel iets op te vinden zijn?quote:Op donderdag 29 maart 2007 10:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan slaan we de 1000 tijdelijk over.
nee, als ie er niet is dan houdt het op natuurlijk.
Dat schijnt idd een collectors-item te gaan worden.quote:Op donderdag 29 maart 2007 11:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb me al ingeschreven voor COS 1043![]()
Ik ben in contact met mn inner................lijke kabouterquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een collectors-item te gaan worden.
Leuk om te horen dat jij dus ook die inner circle verhalen oppikt (of nee, jij bént de inner circle...)
Maar verder een beetje hush-hush hierover hoor. We willen geen slapende honden dan wel Marrijes wakker maken....
wil je ook een huub afvallen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben in contact met mn inner................lijke kabouter
De ene verslaving voor de andere ingeruild dusquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, al sinds maandag afgekickt van DGK dankzij de Nintendo WiiEn zo te zien precies op het juiste moment want er gebeurd geen ruk meer in de kooi
Zoiets jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
De ene verslaving voor de andere ingeruild dus![]()
Zo kwam ik ook bij DGK terecht trouwens....
OT: Môgguh![]()
Tenzij het over de streams en/of DGK direct gaat, dat hoort natuurlijk in de COSquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:10 schreef Leandra het volgende:
En in de SC ben je immers altijd on-topic
In dit topic zijn diverse stream-links te vinden: FAQ, Policy, Streams en Bewonersquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:40 schreef getl0st het volgende:
Hoe kijken jullie de streams? Ik zie namelijk caps die groter zijn dan het formaat dat ik kijk.. en ook al een cap tegengekomen van 4 stream in 1 scherm.. Kan iemand mij vertellen waar ik dat kan vinden (link).
Alvast bedankt!
Je bent geweldigquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit topic zijn diverse stream-links te vinden: FAQ, Policy, Streams en Bewoners
Ik heb ook een Nintendo Wii, maar nog niet echt leuke spelletjes erop.quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:57 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, al sinds maandag afgekickt van DGK dankzij de Nintendo WiiEn zo te zien precies op het juiste moment want er gebeurd geen ruk meer in de kooi
Niet slecht voor een kutnewbie-schnitzel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:10 schreef Leandra het volgende:
Ik zag het....... geweldig toch, en zelfs een support van een Mod en een FA in je name-topic![]()
Werkelijk!?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
Idd....... nou deze SC nog ff volbaggeren... er staat al een verse klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |