quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:14 schreef Leandra het volgende:
En nog een nametopic![]()
Koffie erbij??![]()
Koekje erbij??![]()
Heb je nog wat kunnen communiceren met Hupert en Amanda vanmiddag?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:17 schreef petraa het volgende:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
En waarom zijn die foto's nog niet geupload en gepost in deze SC?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:29 schreef petraa het volgende:
Nee ik was te laat, heb ze vanuit de verte kunnen fotograferen. En toen ik het rondje had gereden alles is daar nl eenrichtingsverkeer, stapten ze net De Lepel in. Ik zag nog wel die leuke blonde man van de produktie. Huub en Amanda zijn trouwens wel klein.
* geeft Ian_Nick een overheerlijk vers kopje koffiequote:Op donderdag 29 maart 2007 18:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu kan ik wel koffie gebruiken trouwens...
Ik kom mijn bed uitrollen en gelijk 2 naam topics...
Ik zag je foto's in de COS, maar ik kon me daar helemaal een vanuit de verte gillende Petraa bij voorstellen:quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:29 schreef petraa het volgende:
Nee ik was te laat, heb ze vanuit de verte kunnen fotograferen. En toen ik het rondje had gereden alles is daar nl eenrichtingsverkeer, stapten ze net De Lepel in. Ik zag nog wel die leuke blonde man van de produktie. Huub en Amanda zijn trouwens wel klein.
Amanda kennende zal ze dan gehoord hebben: Amandaaaa! Brian is echt leuk!!!quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik zag je foto's in de COS, maar ik kon me daar helemaal een vanuit de verte gillende Petraa bij voorstellen:
HUUUUUUUB! NOOIT MEER NAAR HUIS!
AAAAMAAAANDAAAA! BRIAN IS EEN VIESPEUK!!!!!
En ze hadden nog wel speciaal voor jou die fiets neergezet! Petraa toch!quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ze hadden nog wel speciaal voor jou die fiets neergezet! Petraa toch!
Wel een fiets met een kapotte rem hè... dat wil je Petraa toch niet aandoen?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:08 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En ze hadden nog wel speciaal voor jou die fiets neergezet! Petraa toch!
Ohhh dat had ik nog niet eens gezien. Pietje is niet liefquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel een fiets met een kapotte rem hè... dat wil je Petraa toch niet aandoen?!![]()
Misschien had Pietje het ook nog niet gezienquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh dat had ik nog niet eens gezien. Pietje is niet lief![]()
Tsss spuit elf geeft ook weer water.quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag benadrukken dat Pietje gewoon onschuldig is tot het tegendeel bewezen word...
Dan gaan we er vooralsnog vanuit dat Pietje die fiets met kapotte rem daar iig niet neergezet heeft met het doel Petraa al (niet-)remmend in de armen van Huub te laten vliegenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wil graag benadrukken dat Pietje gewoon onschuldig is tot het tegendeel bewezen word...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |