Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
waar is erkel dan...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
wat is er met erkel z'n ava gebeurd eigenlijk?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:45 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag trouwens geen iso gezeur gehad...weer verzet...
nu naar donderdag...
![]()
14.gifquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
Zoeen op
doe ff [ img=60,60 in arja zn avatar
wtfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
hehe WTFquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
quote:
i'll keep you posted...quote:
dat dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:48 schreef MPG het volgende:
Zoeen op
doe ff [ img=60,60 in arja zn avatar
vast wer iemand in de wiki zitten rommelen...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat dus.
is ook pas sinds deze op dat ie zo gaar is
Crossover, heb jij dat op je geweten?![]()
Goeie TT. 14.gifquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:49 schreef BrandX het volgende:
met betrekking tot een TT: Koffie en zusjes on our minds!
Wel godverdoriequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:50 schreef OA het volgende:
[..]
vast wer iemand in de wiki zitten rommelen...![]()
Jaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat dus.
is ook pas sinds deze op dat ie zo gaar is
Crossover, heb jij dat op je geweten?![]()
zulks een puike TT 14.gifquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:49 schreef BrandX het volgende:
ah, daar dus!quote:
die kunnen dat prima iddquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Vast wel een modje die dat kan regelen dan! (Joehoe, Cross, Boem?)
erkel zijn ava is iig al geregeldquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Boem is te druk met z'n eigen shit pluggen!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is er iets beters dan?quote:
Verander maarquote:
maar luisteren ze ook, of gan ze weer hun eigen ondoorgrondelijke modweg...quote:
Is ie goed?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanavond trouwens nieuw liedje gemaakt![]()
http://www.box.net/shared/e75d8yznnk
im first.
Ja, zie post van BrandX, of quote daarvan door Eer-ik of mijquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Is er iets beters dan?
[..]
Verander maar
yepquote:
quote:BrandX - dinsdag 27 maart 2007 @ 23:49
Boemquote:
Dat roept een heel topic lang nare herinneringen opquote:
ik ga niet lyuisteren ivm naderende BSOD's...quote:
ohjee, komen ze er weer aan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:54 schreef OA het volgende:
[..]
ik ga niet lyuisteren ivm naderende BSOD's...![]()
da's ook wel weer zoquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat roept een heel topic lang nare herinneringen op
vast wel... maar dat valt nog enigszins mee als ik geen gekke dingen doe...quote:
ah, dat zet ik ook even aan op de achtergrond.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
BSOD's??ff laatste wagens in top 100 auto's kijken op veronica
idem! 14.gifquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, dat zet ik ook even aan op de achtergrond.
idiote geheugenshit altijd ookquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
vast wel... maar dat valt nog enigszins mee als ik geen gekke dingen doe...![]()
zal dus wel echt aan geheugen liggen...![]()
blue screens of death.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
wat zijn die BSOD's??
Eensch is!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bullshit, een vanquish is sowieso vetter
'ff weg'?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:59 schreef Hijacking het volgende:
38![]()
meen je niet ben ff weg en dan krijg je dit
jah... moest mn post nog ff editten....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bullshit, een vanquish is sowieso vetter
effe weg zegt iequote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:59 schreef Hijacking het volgende:
38![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:59 schreef Hijacking het volgende:
38![]()
OMG.. B2 is backquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
effe weg zegt ie
Je bent denk ik 36 delen niet aanwezig geweest...
jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
is ie niet al uit de OP?
Ja dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
is ie niet al uit de OP?
Wat zeggie....quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.. B2 is back
Drommels, drommels en nog eens drommels!!! Bal gehakt!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ff weg zegt ie dan... 2 weken ben je "zoek" geweest.......![]()
kan zo weer terug toch?quote:
rook zequote:
quote:
truste OAquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:09 schreef OA het volgende:
Mensen, tot later vandaag...![]()
weer terug over 7-8 uurtjes...![]()
Met koffie en zon!![]()
![]()
![]()
Ja voor mij ookquote:
Ik ben ook nog steeds niet moe enzo rond dit soort tijden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja voor mij ook
Ik wil alleen nog niet slapenZal wel mede door de zomertijd komen.
Mja ik kan wel in bed gaan liggen, maar dan duurt het zo lang voor ik slaap.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds niet moe enzo rond dit soort tijden.
haha, ubergoeie briljantheid.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja ik kan wel in bed gaan liggen, maar dan duurt het zo lang voor ik slaap.
Dan wacht ik liever zodat ik morgen moe ben en daardoor eerder slaap
WAT BEN IK TOCH SLIM!!!!!!![]()
![]()
Dat wordt zo heetquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ubergoeie briljantheid.
Ik lig inmiddels wel al in bed.
Laptops
En dan denk je morgenvroeg: 'shiiiit, was ik maar wat minder slim geweest gisteravond'quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja ik kan wel in bed gaan liggen, maar dan duurt het zo lang voor ik slaap.
Dan wacht ik liever zodat ik morgen moe ben en daardoor eerder slaap
WAT BEN IK TOCH SLIM!!!!!!![]()
![]()
het is ook zo lastig om dit tpic terug te vinden helemaal onderin enzquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
effe weg zegt ie
Je bent denk ik 36 delen niet aanwezig geweest...
jep ik ben nog van de generatie dat dit topic nog niet centraal wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:00 schreef erkel het volgende:
Hijackingidd tijdje geleden, deeltje 3 ofzo
![]()
2 weken en dan 36 delen stelletje koffie leutenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ff weg zegt ie dan... 2 weken ben je "zoek" geweest.......![]()
laptop in bed is geen goed plan.. dan val ik in slaap met de laptop nog aan....quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ubergoeie briljantheid.
Ik lig inmiddels wel al in bed.
Laptops
Stoer he!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:20 schreef Hijacking het volgende:
2 weken en dan 36 delen stelletje koffie leuten![]()
Daar hebben ze een puike pagina voor gemaaktquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:20 schreef Hijacking het volgende:
[..]
het is ook zo lastig om dit tpic terug te vinden helemaal onderin enz![]()
[..]
jep ik ben nog van de generatie dat dit topic nog niet centraal was![]()
[..]
2 weken en dan 36 delen stelletje koffie leuten![]()
Haha, daar heb ik gelukkig geen last van, heb het elke keer nog voor elkaar gekregen om het ding bewust aan de kant te leggen en te gaan pitten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
laptop in bed is geen goed plan.. dan val ik in slaap met de laptop nog aan....
Tijd dat het fok!forum via de wap bereikbaar wordt![]()
iedereen is dan enthousiast om asap een tvp te plaatsen, waardoor een boeiend gesprek ontstaatquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
hoe komt het trouwens dat de eerste paar pagina's van een topic altijd zo hard gaan
dat zal het zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
iedereen is dan enthousiast om asap een tvp te plaatsen, waardoor een boeiend gesprek ontstaat
zeker zekerquote:
wat later op de avond... Nieuw deeltje open en iedereen vrij/achter de pcquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zal het zijn
Kan iemand de statistieken erop na slaan om welke tijden de topics het snelst gaan?
Das' toch 's avonds/'s nachts volgens mij![]()
oeh, succes er maar mee danquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker zeker![]()
maarja als ik zoek op koffie krijg ik 1400 hits![]()
heb morgen vroeg wel een paar sterke bakken koffie nodig moet om half 9 een sollicitatie gesprek doen
normaal rond zo'n tijd ben ik niet aanspreekbaar![]()
Dan mag je morgen wel vroeg uit de veren ja, maar met een goeie bak koffie ben je toch wel op tijd aanspreekbaar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker zeker![]()
maarja als ik zoek op koffie krijg ik 1400 hits![]()
heb morgen vroeg wel een paar sterke bakken koffie nodig moet om half 9 een sollicitatie gesprek doen
normaal rond zo'n tijd ben ik niet aanspreekbaar![]()
Doe jij dat morgen ochtend maar, ik ga nu slapenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, succes er maar mee dan
Ik zal je morgenochtend wel weer in de OP slingeren, tenzij iemand anders daar eerder tijd voor heeft/vrijmaakt.
Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe jij dat morgen ochtend maar, ik ga nu slapenMorgenvroeg om 5 voor 7 rammelt dat verschrikkelijke onding dat naar de naam "wekker" luistert weer
![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga je voorbeeld volgen.
Tot morgen allemaal
jah maar ik moet ook een test doen voor die functie dus dan moet ik wat meer wakker zijn dan normaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag je morgen wel vroeg uit de veren ja, maar met een goeie bak koffie ben je toch wel op tijd aanspreekbaar?
Ben d'r ook nog.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oke oke, stiekem ben ik er nog![]()
Het is wel meteen stil gevallen hier. Al 12 minuten geen posts!
Zou JJ al klaar zijn?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben d'r ook nog.
Ff roken buiten, brb
quote:
Mwa. Kan beter.quote:
Ja gaat lekker met me.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Mwa. Kan beter.
Met jou wel goed??
Ik duik me bed in!
Maar hoezo kan beter, ben je een beetje ziek soms ????quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Mwa. Kan beter.
Met jou wel goed??
Ik duik me bed in!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:40 schreef buzzer het volgende:
MUhb eerste bakkie glijdt naar binnen
Goedemorgen
Nee de meeste mensen slapen in de nacht nog gewoonquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar hoezo kan beter, ben je een beetje ziek soms ????
goedemorgen cross...quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee de meeste mensen slapen in de nacht nog gewoon
Goedemorgen iedereeen!
hhhiiiii koffie zonder suiker.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:11 schreef crossover het volgende:
Shit volgens mij ben ik de suiker vergeten
quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen cross...![]()
![]()
thnx voor je PM....![]()
had je anders verwacht dan...quote:Godver m'n koffie smaakt niet.
Ik had er nog wel een beetje suiker bij gedaan maar dat hielp blijkbaar niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
had je anders verwacht dan......ik moet ook douchen..
.....ben ik weer lekker fris...
![]()
en...zitten de haartjes weer goed....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had er nog wel een beetje suiker bij gedaan maar dat hielp blijkbaar niet.
Jazeker!quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en...zitten de haartjes weer goed....?![]()
heyyyy indah...quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moest me weer eens melden hier geloof ik
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste geslapen....![]()
![]()
![]()
2e slapeloze nacht...maareuhhhh I FEEL GOOD....![]()
!!!!
milieu-vervuiler.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooie mok hoor ,ik heb gewoon een weggooi bekertjeheb geen zin om elke ochtend op werk mn mok schoon te maken
![]()
ohhhh wat lief....quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:25 schreef OA het volgende:
Even een plaatje voor iedereen!![]()
En speciaal voor JJ omdat ze al 2 dagen niet slaapt...![]()
Mijn koffiemok heden ochtend!
[afbeelding]
die mok wordt gewoon een aantal maal gebruikt vandaag en dan zet de receptioniste hem in de vaatwasser...quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooie mok hoor ,ik heb gewoon een weggooi bekertjeheb geen zin om elke ochtend op werk mn mok schoon te maken
![]()
Hier doen we om toerbeurt koffie rondes en vaatwasser aanzetten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
die mok wordt gewoon een aantal maal gebruikt vandaag en dan zet de receptioniste hem in de vaatwasser...![]()
Daarna komt de schoonmaker en die ruimt de vaatwasser weer uit...![]()
Vervolgens staat morgenochtend de kast weer vol met schone mokken!![]()
Goeiemorgen JJquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG.....mijn ogen worden nu al erg zwaar...![]()
...en ik moet nog een hele dag.....
...dit wordt dus echt de heeeele dag koffie drinken.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een hele goeiesmorgens......quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen JJ![]()
Al 7 koffie? Ik zit nu pas aan mijn tweede![]()
hoe groot moet ie zijn dan....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó ik heb al een stage verslag van 14 pagina's![]()
Iets te weinig,quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een hele goeiesmorgens......![]()
![]()
...lekker geslapen...?
![]()
zoiets ja.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets te weinig,maar wel lekker.
En jij slaapt gewoon helemaal niet meer zag ik?
![]()
Gaat het alleen om het aantalquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó ik heb al een stage verslag van 14 pagina's![]()
Maakt niet uit , zit geen verplichting aan, als je maar je praktijk opdracht omschrijft. Ik heb alleen mijn opdracht omschreven, en nog wat extra leer momenten erbij. Hoe rol je een netwerk printer uit in het ziekenhuis, hoe maak je van 0 % af een herstel diskette die 100 % werkt, dat soort dingetjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe groot moet ie zijn dan....?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat het alleen om het aantalpagina's of moet het ook nog ergens over gaan?
![]()
Goed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Een goedemorgen!!
Hoe is het hier met een ieder?
Goedemorgen Kuukske. Ik heb nog een beetjequote:Op woensdag 28 maart 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Een goedemorgen!!
Hoe is het hier met een ieder?
Jammerquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Hi Boem! Ik had je vraag al gezien.. Nee heb ik niet voor je helaas.
Dat is toch dat spel van dat jochie wat iedereen op school treitert?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer, ik wil m zo graag maar 50 euro
!!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is toch dat spel van dat jochie wat iedereen op school treitert?
Naar eten kijken isquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoiets ja........maar is niet erg....
lekker in bed liggen is soms net zo fijn....
![]()
Daarom heb ik nu mn brood voor de hele dag al opquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar eten kijken isook fijn. Maar op een gegeven moment wil je het toch in je mond stoppen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar eten kijken isook fijn. Maar op een gegeven moment wil je het toch in je mond stoppen.
![]()
![]()
Die wil ik ook nog hebben. Eigenlijk wil ik nog een hele hoop games hebben.quote:
Succes met de rest van de dag dan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu mn brood voor de hele dag al opwhehe
Ik wil op het moment alleen Bully en God of War 2 nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog hebben. Eigenlijk wil ik nog een hele hoop games hebben.
Dan mag je de rest van de dag naar andermans eten kijken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu mn brood voor de hele dag al opwhehe
Bah dat sucks.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan mag je de rest van de dag naar andermans eten kijken.![]()
![]()
Ah, misschien word het gezellig, krijg je een baan aangeboden, word je per ongeluk miljonair... je weet nooit wat bezoek brengt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...you got that right.....
!!!!
ik krijg zo bezoek..daar gaat mijn dag planning...![]()
yep....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, misschien word het gezellig, krijg je een baan aangeboden, word je per ongeluk miljonair... je weet nooit wat bezoek brengt.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:29 schreef OA het volgende:
Gisteren bijna het complete deel 37 "gemist"...![]()
Maar goed, ik lees het nu even door en het ging weer werkelijk nergens over...![]()
![]()
![]()
v-f.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen
Moet om 9.55 de trein hier pakken dus kan nog net ff snel een bakkie doen!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen
Moet om 9.55 de trein hier pakken dus kan nog net ff snel een bakkie doen!
cool....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Morgen Kuuk
@JJ: Ja ach, ff 2 uurtjes naar college en dan zal ik m'n neus weer laten zien hier!
vertel...vertel...vertel....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb gisteren ook veel gemist van de koffie SC , was druk op werk en 's avonds voor de politie aan het rennen![]()
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Politie? Uniform?
Edit: ow je rende waarschijnlijk weg voor de politie.
Je rent voor de politie omdat ze zelf niet kunnen rennen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb gisteren ook veel gemist van de koffie SC , was druk op werk en 's avonds voor de politie aan het rennen![]()
Wheheh. Goed bezig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja!
maat van me had geen licht en er reed politie richting ons, dus wij allebei bochtje om, tussen 2 flats door over grasveld heen, reden ze voor ons langs wij nét op tijd achter een bosje! ze kwamen ons nog een stukje achterna maar toen konden we ergens tussen door
! Politie helemaal toeteren
Ok, komt ie...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor de goede orde is een samenvatting van alle 37 gecompleteerde tropics een nuttige aanvulling op ons bestaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF.....sta ik een beetje te strijken...strijk ik zo mijn hand gewoon mee....![]()
....en nu heb ik dus auw....
![]()
en mijn ogen waren echt open....![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, komt ie...![]()
± #1 t/m #5: iedereen ontdekt hét koffietopic... ± #6 t/m #20: iedereen koffiet de gehele dag in hét topic van Fok! ± #21 t/m #30: het geheel wordt wat minder serieus en andere onderwerpen komen uitgebreid aan bod t/m #38: er wordt gesproken over koffie, computers en er wordt zelfs een deel gewijd aan het modificeren van een senseo apparaat!
Eigenlijk gaat het dus altijd wel over koffie...![]()
O ja, af en toe wordt er ook nog over een KOFFIE-meet gesproken...![]()
quote:
quote:Ik lees zo wel een stukje bij...
Heb me even 2 uur verslapen bijna...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat veel smileys op deze pagina zeg![]()
M'n moeder is nu opweg naar d'r toe, en die zal over een uur of 4 ofzo wel weer terugkomenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Hi eer. Hoe is het met je these days en met je zusje?
Ah maar ze weten dus nog niets verder?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n moeder is nu opweg naar d'r toe, en die zal over een uur of 4 ofzo wel weer terugkomen
Dan ga ik er eind van de middag, voordat ik naar school ga nog even heen
Zodadelijk eerst even een smsje sturen...
Dat mag ze dan weer wel op die kinderafdeling
elk nadeel heeft z'n voordeel he
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u voor deze bijdrage
![]()
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar alles is verder weer goed met haar nu ?
Voor alsnog nog hetzelfde als de afgelopen 3 maanden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah maar ze weten dus nog niets verder?
Auw!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF.....sta ik een beetje te strijken...strijk ik zo mijn hand gewoon mee....![]()
....en nu heb ik dus auw....
![]()
en mijn ogen waren echt open....![]()
Net even terug gelezen in #37..quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n moeder is nu opweg naar d'r toe, en die zal over een uur of 4 ofzo wel weer terugkomen
Dan ga ik er eind van de middag, voordat ik naar school ga nog even heen
Zodadelijk eerst even een smsje sturen...
Dat mag ze dan weer wel op die kinderafdeling
elk nadeel heeft z'n voordeel he
Hm.. Let's hope for the best.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Voor alsnog nog hetzelfde als de afgelopen 3 maanden.
Niet echt goed dus, maar er zijn geen (negatieve) veranderingen.
Overmorgen krijgen we op z'n vroegst wat meer te horen
Duurt lang
Ahja.. Nouja hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Voor alsnog nog hetzelfde als de afgelopen 3 maanden.
Niet echt goed dus, maar er zijn geen (negatieve) veranderingen.
Overmorgen krijgen we op z'n vroegst wat meer te horen
Duurt lang
nee, idd, dat leek mij dus ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Net even terug gelezen in #37..
Das allemaal niet zo mooi wat er met je zusje aan het handje is...![]()
Zoals er ergens wordt gezegd, is het wel vaag dat ze haar eerst 2 dagen moeten observeren...![]()
Het lijkt mij dat het geen kwaad kan als er meteen wordt begonnen met scans te maken...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
![]()
quote:
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ahja.. Nouja hou ons op de hoogte!
Goeie shizzle!quote:
Whehe. Tof, hier ook.quote:
Ik heb chocolaquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Tof, hier ook.
Welke cruesli heb jij?
Van Quaker, multifruit. Nu staat er nog anderhalve zak Kellog's Special K.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb chocola
Van Quaker uiteraard
En jij?
ohja, en een kopke senseo.
Quaker is wel de shit hequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van Quaker, multifruit. Nu staat er nog anderhalve zak Kellog's Special K.
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
Je zou een keer die Cruesly Cappuccino moeten proberen, die is echt teh pwn
quote:
Kom jij langs de Jumbo daar?quote:
Dat is oud. Ik luister braaf 3FM.quote:
gister CDtje van fatboy slim omlaag gehaald.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
Hier trouwens:
[afbeelding]
Hebben ze bij ap heijn
Vanmiddag even kijken hiervoor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gister CDtje van fatboy slim omlaag gehaald.
Kan best oud zijn, maar klinkt wel lekker
Hier trouwens:
[afbeelding]
Hebben ze bij ap heijn
Deze cruesli is uitermate geschikt om uitgebreid besproken te worden in dit topic.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:35 schreef eer-ik het volgende:
dat kopje koffie wat zo heerlijk gepositioneerd staat tussen al die romige chocoladebrokjes en granen, tezamen met een overvolle lepel
quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deze cruesli is uitermate geschikt om uitgebreid besproken te worden in dit topic.Kunnen we misschien een extra linkje toevoegen in de op?
Koffie gerelateerde etenswaren?
![]()
![]()
Cool!quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
TT voor #39: [KOFFIE SC #39] over koffie gerelateerde etenswaren!
je kan de OP ook zelf aanpassen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Cool!![]()
Maar geen vermelding in de OP net als de Senseo-MOD?
Ik moest even herlaarzen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Deze cruesli is uitermate geschikt om uitgebreid besproken te worden in dit topic.Kunnen we misschien een extra linkje toevoegen in de op?
Koffie gerelateerde etenswaren?
![]()
![]()
werkze kuukquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Wheheh.
Nou bespreken jullie de cruesli. Ik ga nog wat dingetjes doen en straks werken.
Tot later.
Juistem.quote:
maar daarom kan het geen kwaad alvast een nieuwe TT te verzinnen...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:52 schreef eer-ik het volgende:
ohjoh, het zijn nog dik 30 posts tot #39![]()
da's ook wel weer zoquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
maar daarom kan het geen kwaad alvast een nieuwe TT te verzinnen...![]()
Anders krijg je straks weer #39: gewoon koffie...![]()
![]()
Ja maarquote:
ok, succesquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja maar
1. Ik moet ook nog werken![]()
2. Ik moet zo vergaderen.![]()
3. Ik ben vreselijk lui![]()
4. Ik kan heel slecht tegen kritiek en ben bang dat ik de OP sloop.![]()
Ik ben meer iemand van ideeen en balletjes opgooien.
Ik ga nu vergaderen.
*snel wegvlucht*
1.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja maar
1. Ik moet ook nog werken![]()
2. Ik moet zo vergaderen.![]()
3. Ik ben vreselijk lui![]()
4. Ik kan heel slecht tegen kritiek en ben bang dat ik de OP sloop.![]()
Ik ben meer iemand van ideeen en balletjes opgooien.
Ik ga nu vergaderen.
*snel wegvlucht*
quote:
Je bent weer te laat boem.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]oh! Nouja alleen maar beter dan!
Puicke Musique!quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:01 schreef Kuukske het volgende:
I don't ask for muuuch.. lalala.
Ik ben wel voor die TT trouwens.
Rise Againstquote:
Goed excuus.quote:
Papier wil een link naar dat cruesli gedoe hebben...quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat moet er eigenlijk in de OP komen...
Ik begrijp het effe niet helemaal
.. B2?quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:29 schreef JDude het volgende:
Ik ben hier nog geen B2 tegengekomen, of ligt dat aan mij?
Avatar van B2 is al toegevoegd inmiddels...quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Papier wil een link naar dat cruesli gedoe hebben...![]()
en de ava van B2 alias hijacking![]()
Oohh..quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef JDude het volgende:
JAPIE! START DE WAGEN!
Jij dus, aangezien jij het al eens op hebt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Avatar van B2 is al toegevoegd inmiddels...
Enne, ik kan niet echt linkjes vinden van die cruesly variant.
Misschien moet iemand zelf even een review schrijven
Ja, maar dat is al een tijdje geleden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij dus, aangezien jij het al eens op hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dat is al een tijdje geleden.
Ik ga het van de week wel sowieso even halen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |