quote:
truste OAquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:09 schreef OA het volgende:
Mensen, tot later vandaag...![]()
weer terug over 7-8 uurtjes...![]()
Met koffie en zon!![]()
![]()
![]()
Ja voor mij ookquote:
Ik ben ook nog steeds niet moe enzo rond dit soort tijden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja voor mij ook
Ik wil alleen nog niet slapenZal wel mede door de zomertijd komen.
Mja ik kan wel in bed gaan liggen, maar dan duurt het zo lang voor ik slaap.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds niet moe enzo rond dit soort tijden.
haha, ubergoeie briljantheid.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja ik kan wel in bed gaan liggen, maar dan duurt het zo lang voor ik slaap.
Dan wacht ik liever zodat ik morgen moe ben en daardoor eerder slaap
WAT BEN IK TOCH SLIM!!!!!!![]()
![]()
Dat wordt zo heetquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ubergoeie briljantheid.
Ik lig inmiddels wel al in bed.
Laptops
En dan denk je morgenvroeg: 'shiiiit, was ik maar wat minder slim geweest gisteravond'quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja ik kan wel in bed gaan liggen, maar dan duurt het zo lang voor ik slaap.
Dan wacht ik liever zodat ik morgen moe ben en daardoor eerder slaap
WAT BEN IK TOCH SLIM!!!!!!![]()
![]()
het is ook zo lastig om dit tpic terug te vinden helemaal onderin enzquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
effe weg zegt ie
Je bent denk ik 36 delen niet aanwezig geweest...
jep ik ben nog van de generatie dat dit topic nog niet centraal wasquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:00 schreef erkel het volgende:
Hijackingidd tijdje geleden, deeltje 3 ofzo
![]()
2 weken en dan 36 delen stelletje koffie leutenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
ff weg zegt ie dan... 2 weken ben je "zoek" geweest.......![]()
laptop in bed is geen goed plan.. dan val ik in slaap met de laptop nog aan....quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ubergoeie briljantheid.
Ik lig inmiddels wel al in bed.
Laptops
Stoer he!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:20 schreef Hijacking het volgende:
2 weken en dan 36 delen stelletje koffie leuten![]()
Daar hebben ze een puike pagina voor gemaaktquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:20 schreef Hijacking het volgende:
[..]
het is ook zo lastig om dit tpic terug te vinden helemaal onderin enz![]()
[..]
jep ik ben nog van de generatie dat dit topic nog niet centraal was![]()
[..]
2 weken en dan 36 delen stelletje koffie leuten![]()
Haha, daar heb ik gelukkig geen last van, heb het elke keer nog voor elkaar gekregen om het ding bewust aan de kant te leggen en te gaan pitten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
laptop in bed is geen goed plan.. dan val ik in slaap met de laptop nog aan....
Tijd dat het fok!forum via de wap bereikbaar wordt![]()
iedereen is dan enthousiast om asap een tvp te plaatsen, waardoor een boeiend gesprek ontstaatquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
hoe komt het trouwens dat de eerste paar pagina's van een topic altijd zo hard gaan
dat zal het zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
iedereen is dan enthousiast om asap een tvp te plaatsen, waardoor een boeiend gesprek ontstaat
zeker zekerquote:
wat later op de avond... Nieuw deeltje open en iedereen vrij/achter de pcquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zal het zijn
Kan iemand de statistieken erop na slaan om welke tijden de topics het snelst gaan?
Das' toch 's avonds/'s nachts volgens mij![]()
oeh, succes er maar mee danquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker zeker![]()
maarja als ik zoek op koffie krijg ik 1400 hits![]()
heb morgen vroeg wel een paar sterke bakken koffie nodig moet om half 9 een sollicitatie gesprek doen
normaal rond zo'n tijd ben ik niet aanspreekbaar![]()
Dan mag je morgen wel vroeg uit de veren ja, maar met een goeie bak koffie ben je toch wel op tijd aanspreekbaar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker zeker![]()
maarja als ik zoek op koffie krijg ik 1400 hits![]()
heb morgen vroeg wel een paar sterke bakken koffie nodig moet om half 9 een sollicitatie gesprek doen
normaal rond zo'n tijd ben ik niet aanspreekbaar![]()
Doe jij dat morgen ochtend maar, ik ga nu slapenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, succes er maar mee dan
Ik zal je morgenochtend wel weer in de OP slingeren, tenzij iemand anders daar eerder tijd voor heeft/vrijmaakt.
Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe jij dat morgen ochtend maar, ik ga nu slapenMorgenvroeg om 5 voor 7 rammelt dat verschrikkelijke onding dat naar de naam "wekker" luistert weer
![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga je voorbeeld volgen.
Tot morgen allemaal
jah maar ik moet ook een test doen voor die functie dus dan moet ik wat meer wakker zijn dan normaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag je morgen wel vroeg uit de veren ja, maar met een goeie bak koffie ben je toch wel op tijd aanspreekbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |