laptop in bed is geen goed plan.. dan val ik in slaap met de laptop nog aan....quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ubergoeie briljantheid.
Ik lig inmiddels wel al in bed.
Laptops
Stoer he!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:20 schreef Hijacking het volgende:
2 weken en dan 36 delen stelletje koffie leuten![]()
Daar hebben ze een puike pagina voor gemaaktquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:20 schreef Hijacking het volgende:
[..]
het is ook zo lastig om dit tpic terug te vinden helemaal onderin enz![]()
[..]
jep ik ben nog van de generatie dat dit topic nog niet centraal was![]()
[..]
2 weken en dan 36 delen stelletje koffie leuten![]()
Haha, daar heb ik gelukkig geen last van, heb het elke keer nog voor elkaar gekregen om het ding bewust aan de kant te leggen en te gaan pitten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
laptop in bed is geen goed plan.. dan val ik in slaap met de laptop nog aan....
Tijd dat het fok!forum via de wap bereikbaar wordt![]()
iedereen is dan enthousiast om asap een tvp te plaatsen, waardoor een boeiend gesprek ontstaatquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
hoe komt het trouwens dat de eerste paar pagina's van een topic altijd zo hard gaan
dat zal het zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
iedereen is dan enthousiast om asap een tvp te plaatsen, waardoor een boeiend gesprek ontstaat
zeker zekerquote:
wat later op de avond... Nieuw deeltje open en iedereen vrij/achter de pcquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zal het zijn
Kan iemand de statistieken erop na slaan om welke tijden de topics het snelst gaan?
Das' toch 's avonds/'s nachts volgens mij![]()
oeh, succes er maar mee danquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker zeker![]()
maarja als ik zoek op koffie krijg ik 1400 hits![]()
heb morgen vroeg wel een paar sterke bakken koffie nodig moet om half 9 een sollicitatie gesprek doen
normaal rond zo'n tijd ben ik niet aanspreekbaar![]()
Dan mag je morgen wel vroeg uit de veren ja, maar met een goeie bak koffie ben je toch wel op tijd aanspreekbaar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker zeker![]()
maarja als ik zoek op koffie krijg ik 1400 hits![]()
heb morgen vroeg wel een paar sterke bakken koffie nodig moet om half 9 een sollicitatie gesprek doen
normaal rond zo'n tijd ben ik niet aanspreekbaar![]()
Doe jij dat morgen ochtend maar, ik ga nu slapenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, succes er maar mee dan
Ik zal je morgenochtend wel weer in de OP slingeren, tenzij iemand anders daar eerder tijd voor heeft/vrijmaakt.
Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe jij dat morgen ochtend maar, ik ga nu slapenMorgenvroeg om 5 voor 7 rammelt dat verschrikkelijke onding dat naar de naam "wekker" luistert weer
![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga je voorbeeld volgen.
Tot morgen allemaal
jah maar ik moet ook een test doen voor die functie dus dan moet ik wat meer wakker zijn dan normaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag je morgen wel vroeg uit de veren ja, maar met een goeie bak koffie ben je toch wel op tijd aanspreekbaar?
Ben d'r ook nog.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oke oke, stiekem ben ik er nog![]()
Het is wel meteen stil gevallen hier. Al 12 minuten geen posts!
Zou JJ al klaar zijn?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben d'r ook nog.
Ff roken buiten, brb
quote:
Mwa. Kan beter.quote:
Ja gaat lekker met me.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Mwa. Kan beter.
Met jou wel goed??
Ik duik me bed in!
Maar hoezo kan beter, ben je een beetje ziek soms ????quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Mwa. Kan beter.
Met jou wel goed??
Ik duik me bed in!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:40 schreef buzzer het volgende:
MUhb eerste bakkie glijdt naar binnen
Goedemorgen
Nee de meeste mensen slapen in de nacht nog gewoonquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar hoezo kan beter, ben je een beetje ziek soms ????
goedemorgen cross...quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee de meeste mensen slapen in de nacht nog gewoon
Goedemorgen iedereeen!
hhhiiiii koffie zonder suiker.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:11 schreef crossover het volgende:
Shit volgens mij ben ik de suiker vergeten
quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen cross...![]()
![]()
thnx voor je PM....![]()
had je anders verwacht dan...quote:Godver m'n koffie smaakt niet.
Ik had er nog wel een beetje suiker bij gedaan maar dat hielp blijkbaar niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
had je anders verwacht dan......ik moet ook douchen..
.....ben ik weer lekker fris...
![]()
en...zitten de haartjes weer goed....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had er nog wel een beetje suiker bij gedaan maar dat hielp blijkbaar niet.
Jazeker!quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en...zitten de haartjes weer goed....?![]()
heyyyy indah...quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moest me weer eens melden hier geloof ik
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste geslapen....![]()
![]()
![]()
2e slapeloze nacht...maareuhhhh I FEEL GOOD....![]()
!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |