laptop in bed is geen goed plan.. dan val ik in slaap met de laptop nog aan....quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, ubergoeie briljantheid.
Ik lig inmiddels wel al in bed.
Laptops
Stoer he!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:20 schreef Hijacking het volgende:
2 weken en dan 36 delen stelletje koffie leuten![]()
Daar hebben ze een puike pagina voor gemaaktquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:20 schreef Hijacking het volgende:
[..]
het is ook zo lastig om dit tpic terug te vinden helemaal onderin enz![]()
[..]
jep ik ben nog van de generatie dat dit topic nog niet centraal was![]()
[..]
2 weken en dan 36 delen stelletje koffie leuten![]()
Haha, daar heb ik gelukkig geen last van, heb het elke keer nog voor elkaar gekregen om het ding bewust aan de kant te leggen en te gaan pitten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
laptop in bed is geen goed plan.. dan val ik in slaap met de laptop nog aan....
Tijd dat het fok!forum via de wap bereikbaar wordt![]()
iedereen is dan enthousiast om asap een tvp te plaatsen, waardoor een boeiend gesprek ontstaatquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:19 schreef eer-ik het volgende:
hoe komt het trouwens dat de eerste paar pagina's van een topic altijd zo hard gaan
dat zal het zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
iedereen is dan enthousiast om asap een tvp te plaatsen, waardoor een boeiend gesprek ontstaat
zeker zekerquote:
wat later op de avond... Nieuw deeltje open en iedereen vrij/achter de pcquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zal het zijn
Kan iemand de statistieken erop na slaan om welke tijden de topics het snelst gaan?
Das' toch 's avonds/'s nachts volgens mij![]()
oeh, succes er maar mee danquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker zeker![]()
maarja als ik zoek op koffie krijg ik 1400 hits![]()
heb morgen vroeg wel een paar sterke bakken koffie nodig moet om half 9 een sollicitatie gesprek doen
normaal rond zo'n tijd ben ik niet aanspreekbaar![]()
Dan mag je morgen wel vroeg uit de veren ja, maar met een goeie bak koffie ben je toch wel op tijd aanspreekbaar?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zeker zeker![]()
maarja als ik zoek op koffie krijg ik 1400 hits![]()
heb morgen vroeg wel een paar sterke bakken koffie nodig moet om half 9 een sollicitatie gesprek doen
normaal rond zo'n tijd ben ik niet aanspreekbaar![]()
Doe jij dat morgen ochtend maar, ik ga nu slapenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oeh, succes er maar mee dan
Ik zal je morgenochtend wel weer in de OP slingeren, tenzij iemand anders daar eerder tijd voor heeft/vrijmaakt.
Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe jij dat morgen ochtend maar, ik ga nu slapenMorgenvroeg om 5 voor 7 rammelt dat verschrikkelijke onding dat naar de naam "wekker" luistert weer
![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga je voorbeeld volgen.
Tot morgen allemaal
jah maar ik moet ook een test doen voor die functie dus dan moet ik wat meer wakker zijn dan normaalquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mag je morgen wel vroeg uit de veren ja, maar met een goeie bak koffie ben je toch wel op tijd aanspreekbaar?
Ben d'r ook nog.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Oke oke, stiekem ben ik er nog![]()
Het is wel meteen stil gevallen hier. Al 12 minuten geen posts!
Zou JJ al klaar zijn?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben d'r ook nog.
Ff roken buiten, brb
quote:
Mwa. Kan beter.quote:
Ja gaat lekker met me.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Mwa. Kan beter.
Met jou wel goed??
Ik duik me bed in!
Maar hoezo kan beter, ben je een beetje ziek soms ????quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Mwa. Kan beter.
Met jou wel goed??
Ik duik me bed in!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 06:40 schreef buzzer het volgende:
MUhb eerste bakkie glijdt naar binnen
Goedemorgen
Nee de meeste mensen slapen in de nacht nog gewoonquote:Op woensdag 28 maart 2007 01:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar hoezo kan beter, ben je een beetje ziek soms ????
goedemorgen cross...quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee de meeste mensen slapen in de nacht nog gewoon
Goedemorgen iedereeen!
hhhiiiii koffie zonder suiker.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:11 schreef crossover het volgende:
Shit volgens mij ben ik de suiker vergeten
quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen cross...![]()
![]()
thnx voor je PM....![]()
had je anders verwacht dan...quote:Godver m'n koffie smaakt niet.
Ik had er nog wel een beetje suiker bij gedaan maar dat hielp blijkbaar niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
had je anders verwacht dan......ik moet ook douchen..
.....ben ik weer lekker fris...
![]()
en...zitten de haartjes weer goed....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik had er nog wel een beetje suiker bij gedaan maar dat hielp blijkbaar niet.
Jazeker!quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en...zitten de haartjes weer goed....?![]()
heyyyy indah...quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:49 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moest me weer eens melden hier geloof ik
quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij hebt tenminste geslapen....![]()
![]()
![]()
2e slapeloze nacht...maareuhhhh I FEEL GOOD....![]()
!!!!
milieu-vervuiler.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooie mok hoor ,ik heb gewoon een weggooi bekertjeheb geen zin om elke ochtend op werk mn mok schoon te maken
![]()
ohhhh wat lief....quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:25 schreef OA het volgende:
Even een plaatje voor iedereen!![]()
En speciaal voor JJ omdat ze al 2 dagen niet slaapt...![]()
Mijn koffiemok heden ochtend!
[afbeelding]
die mok wordt gewoon een aantal maal gebruikt vandaag en dan zet de receptioniste hem in de vaatwasser...quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooie mok hoor ,ik heb gewoon een weggooi bekertjeheb geen zin om elke ochtend op werk mn mok schoon te maken
![]()
Hier doen we om toerbeurt koffie rondes en vaatwasser aanzetten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
die mok wordt gewoon een aantal maal gebruikt vandaag en dan zet de receptioniste hem in de vaatwasser...![]()
Daarna komt de schoonmaker en die ruimt de vaatwasser weer uit...![]()
Vervolgens staat morgenochtend de kast weer vol met schone mokken!![]()
Goeiemorgen JJquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG.....mijn ogen worden nu al erg zwaar...![]()
...en ik moet nog een hele dag.....
...dit wordt dus echt de heeeele dag koffie drinken.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een hele goeiesmorgens......quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen JJ![]()
Al 7 koffie? Ik zit nu pas aan mijn tweede![]()
hoe groot moet ie zijn dan....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó ik heb al een stage verslag van 14 pagina's![]()
Iets te weinig,quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een hele goeiesmorgens......![]()
![]()
...lekker geslapen...?
![]()
zoiets ja.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets te weinig,maar wel lekker.
En jij slaapt gewoon helemaal niet meer zag ik?
![]()
Gaat het alleen om het aantalquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó ik heb al een stage verslag van 14 pagina's![]()
Maakt niet uit , zit geen verplichting aan, als je maar je praktijk opdracht omschrijft. Ik heb alleen mijn opdracht omschreven, en nog wat extra leer momenten erbij. Hoe rol je een netwerk printer uit in het ziekenhuis, hoe maak je van 0 % af een herstel diskette die 100 % werkt, dat soort dingetjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe groot moet ie zijn dan....?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat het alleen om het aantalpagina's of moet het ook nog ergens over gaan?
![]()
Goed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Een goedemorgen!!
Hoe is het hier met een ieder?
Goedemorgen Kuukske. Ik heb nog een beetjequote:Op woensdag 28 maart 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Een goedemorgen!!
Hoe is het hier met een ieder?
Jammerquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Hi Boem! Ik had je vraag al gezien.. Nee heb ik niet voor je helaas.
Dat is toch dat spel van dat jochie wat iedereen op school treitert?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer, ik wil m zo graag maar 50 euro
!!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is toch dat spel van dat jochie wat iedereen op school treitert?
Naar eten kijken isquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoiets ja........maar is niet erg....
lekker in bed liggen is soms net zo fijn....
![]()
Daarom heb ik nu mn brood voor de hele dag al opquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar eten kijken isook fijn. Maar op een gegeven moment wil je het toch in je mond stoppen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar eten kijken isook fijn. Maar op een gegeven moment wil je het toch in je mond stoppen.
![]()
![]()
Die wil ik ook nog hebben. Eigenlijk wil ik nog een hele hoop games hebben.quote:
Succes met de rest van de dag dan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu mn brood voor de hele dag al opwhehe
Ik wil op het moment alleen Bully en God of War 2 nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog hebben. Eigenlijk wil ik nog een hele hoop games hebben.
Dan mag je de rest van de dag naar andermans eten kijken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu mn brood voor de hele dag al opwhehe
Bah dat sucks.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan mag je de rest van de dag naar andermans eten kijken.![]()
![]()
Ah, misschien word het gezellig, krijg je een baan aangeboden, word je per ongeluk miljonair... je weet nooit wat bezoek brengt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...you got that right.....
!!!!
ik krijg zo bezoek..daar gaat mijn dag planning...![]()
yep....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, misschien word het gezellig, krijg je een baan aangeboden, word je per ongeluk miljonair... je weet nooit wat bezoek brengt.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:29 schreef OA het volgende:
Gisteren bijna het complete deel 37 "gemist"...![]()
Maar goed, ik lees het nu even door en het ging weer werkelijk nergens over...![]()
![]()
![]()
v-f.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen
Moet om 9.55 de trein hier pakken dus kan nog net ff snel een bakkie doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |