milieu-vervuiler.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooie mok hoor ,ik heb gewoon een weggooi bekertjeheb geen zin om elke ochtend op werk mn mok schoon te maken
![]()
ohhhh wat lief....quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:25 schreef OA het volgende:
Even een plaatje voor iedereen!![]()
En speciaal voor JJ omdat ze al 2 dagen niet slaapt...![]()
Mijn koffiemok heden ochtend!
[afbeelding]
die mok wordt gewoon een aantal maal gebruikt vandaag en dan zet de receptioniste hem in de vaatwasser...quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Mooie mok hoor ,ik heb gewoon een weggooi bekertjeheb geen zin om elke ochtend op werk mn mok schoon te maken
![]()
Hier doen we om toerbeurt koffie rondes en vaatwasser aanzetten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
die mok wordt gewoon een aantal maal gebruikt vandaag en dan zet de receptioniste hem in de vaatwasser...![]()
Daarna komt de schoonmaker en die ruimt de vaatwasser weer uit...![]()
Vervolgens staat morgenochtend de kast weer vol met schone mokken!![]()
Goeiemorgen JJquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
OMG.....mijn ogen worden nu al erg zwaar...![]()
...en ik moet nog een hele dag.....
...dit wordt dus echt de heeeele dag koffie drinken.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een hele goeiesmorgens......quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goeiemorgen JJ![]()
Al 7 koffie? Ik zit nu pas aan mijn tweede![]()
hoe groot moet ie zijn dan....?quote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó ik heb al een stage verslag van 14 pagina's![]()
Iets te weinig,quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
een hele goeiesmorgens......![]()
![]()
...lekker geslapen...?
![]()
zoiets ja.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iets te weinig,maar wel lekker.
En jij slaapt gewoon helemaal niet meer zag ik?
![]()
Gaat het alleen om het aantalquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Zó ik heb al een stage verslag van 14 pagina's![]()
Maakt niet uit , zit geen verplichting aan, als je maar je praktijk opdracht omschrijft. Ik heb alleen mijn opdracht omschreven, en nog wat extra leer momenten erbij. Hoe rol je een netwerk printer uit in het ziekenhuis, hoe maak je van 0 % af een herstel diskette die 100 % werkt, dat soort dingetjesquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe groot moet ie zijn dan....?![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat het alleen om het aantalpagina's of moet het ook nog ergens over gaan?
![]()
Goed.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Een goedemorgen!!
Hoe is het hier met een ieder?
Goedemorgen Kuukske. Ik heb nog een beetjequote:Op woensdag 28 maart 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Een goedemorgen!!
Hoe is het hier met een ieder?
Jammerquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:12 schreef Kuukske het volgende:
Hi Boem! Ik had je vraag al gezien.. Nee heb ik niet voor je helaas.
Dat is toch dat spel van dat jochie wat iedereen op school treitert?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jammer, ik wil m zo graag maar 50 euro
!!
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is toch dat spel van dat jochie wat iedereen op school treitert?
Naar eten kijken isquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoiets ja........maar is niet erg....
lekker in bed liggen is soms net zo fijn....
![]()
Daarom heb ik nu mn brood voor de hele dag al opquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar eten kijken isook fijn. Maar op een gegeven moment wil je het toch in je mond stoppen.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Naar eten kijken isook fijn. Maar op een gegeven moment wil je het toch in je mond stoppen.
![]()
![]()
Die wil ik ook nog hebben. Eigenlijk wil ik nog een hele hoop games hebben.quote:
Succes met de rest van de dag dan.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu mn brood voor de hele dag al opwhehe
Ik wil op het moment alleen Bully en God of War 2 nogquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog hebben. Eigenlijk wil ik nog een hele hoop games hebben.
Dan mag je de rest van de dag naar andermans eten kijken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu mn brood voor de hele dag al opwhehe
Bah dat sucks.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan mag je de rest van de dag naar andermans eten kijken.![]()
![]()
Ah, misschien word het gezellig, krijg je een baan aangeboden, word je per ongeluk miljonair... je weet nooit wat bezoek brengt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...you got that right.....
!!!!
ik krijg zo bezoek..daar gaat mijn dag planning...![]()
yep....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah, misschien word het gezellig, krijg je een baan aangeboden, word je per ongeluk miljonair... je weet nooit wat bezoek brengt.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:29 schreef OA het volgende:
Gisteren bijna het complete deel 37 "gemist"...![]()
Maar goed, ik lees het nu even door en het ging weer werkelijk nergens over...![]()
![]()
![]()
v-f.....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen
Moet om 9.55 de trein hier pakken dus kan nog net ff snel een bakkie doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |