quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen
Moet om 9.55 de trein hier pakken dus kan nog net ff snel een bakkie doen!
cool....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
Morgen Kuuk
@JJ: Ja ach, ff 2 uurtjes naar college en dan zal ik m'n neus weer laten zien hier!
vertel...vertel...vertel....quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb gisteren ook veel gemist van de koffie SC , was druk op werk en 's avonds voor de politie aan het rennen![]()
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Politie? Uniform?
Edit: ow je rende waarschijnlijk weg voor de politie.
Je rent voor de politie omdat ze zelf niet kunnen rennen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb gisteren ook veel gemist van de koffie SC , was druk op werk en 's avonds voor de politie aan het rennen![]()
Wheheh. Goed bezig.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja!
maat van me had geen licht en er reed politie richting ons, dus wij allebei bochtje om, tussen 2 flats door over grasveld heen, reden ze voor ons langs wij nét op tijd achter een bosje! ze kwamen ons nog een stukje achterna maar toen konden we ergens tussen door
! Politie helemaal toeteren
Ok, komt ie...quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor de goede orde is een samenvatting van alle 37 gecompleteerde tropics een nuttige aanvulling op ons bestaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF.....sta ik een beetje te strijken...strijk ik zo mijn hand gewoon mee....![]()
....en nu heb ik dus auw....
![]()
en mijn ogen waren echt open....![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef OA het volgende:
[..]
Ok, komt ie...![]()
± #1 t/m #5: iedereen ontdekt hét koffietopic... ± #6 t/m #20: iedereen koffiet de gehele dag in hét topic van Fok! ± #21 t/m #30: het geheel wordt wat minder serieus en andere onderwerpen komen uitgebreid aan bod t/m #38: er wordt gesproken over koffie, computers en er wordt zelfs een deel gewijd aan het modificeren van een senseo apparaat!
Eigenlijk gaat het dus altijd wel over koffie...![]()
O ja, af en toe wordt er ook nog over een KOFFIE-meet gesproken...![]()
quote:
quote:Ik lees zo wel een stukje bij...
Heb me even 2 uur verslapen bijna...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat veel smileys op deze pagina zeg![]()
M'n moeder is nu opweg naar d'r toe, en die zal over een uur of 4 ofzo wel weer terugkomenquote:Op woensdag 28 maart 2007 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Hi eer. Hoe is het met je these days en met je zusje?
Ah maar ze weten dus nog niets verder?quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n moeder is nu opweg naar d'r toe, en die zal over een uur of 4 ofzo wel weer terugkomen
Dan ga ik er eind van de middag, voordat ik naar school ga nog even heen
Zodadelijk eerst even een smsje sturen...
Dat mag ze dan weer wel op die kinderafdeling
elk nadeel heeft z'n voordeel he
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank u voor deze bijdrage
![]()
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar alles is verder weer goed met haar nu ?
Voor alsnog nog hetzelfde als de afgelopen 3 maanden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah maar ze weten dus nog niets verder?
Auw!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF.....sta ik een beetje te strijken...strijk ik zo mijn hand gewoon mee....![]()
....en nu heb ik dus auw....
![]()
en mijn ogen waren echt open....![]()
Net even terug gelezen in #37..quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n moeder is nu opweg naar d'r toe, en die zal over een uur of 4 ofzo wel weer terugkomen
Dan ga ik er eind van de middag, voordat ik naar school ga nog even heen
Zodadelijk eerst even een smsje sturen...
Dat mag ze dan weer wel op die kinderafdeling
elk nadeel heeft z'n voordeel he
Hm.. Let's hope for the best.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Voor alsnog nog hetzelfde als de afgelopen 3 maanden.
Niet echt goed dus, maar er zijn geen (negatieve) veranderingen.
Overmorgen krijgen we op z'n vroegst wat meer te horen
Duurt lang
Ahja.. Nouja hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Voor alsnog nog hetzelfde als de afgelopen 3 maanden.
Niet echt goed dus, maar er zijn geen (negatieve) veranderingen.
Overmorgen krijgen we op z'n vroegst wat meer te horen
Duurt lang
nee, idd, dat leek mij dus ookquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:00 schreef OA het volgende:
[..]
Net even terug gelezen in #37..
Das allemaal niet zo mooi wat er met je zusje aan het handje is...![]()
Zoals er ergens wordt gezegd, is het wel vaag dat ze haar eerst 2 dagen moeten observeren...![]()
Het lijkt mij dat het geen kwaad kan als er meteen wordt begonnen met scans te maken...
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
WIJ WILLEN KOFFIE-MEET!
![]()
quote:
Komt voor de bakkerquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ahja.. Nouja hou ons op de hoogte!
Whehe. Tof, hier ook.quote:
Ik heb chocolaquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Tof, hier ook.
Welke cruesli heb jij?
Van Quaker, multifruit. Nu staat er nog anderhalve zak Kellog's Special K.quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb chocola
Van Quaker uiteraard
En jij?
ohja, en een kopke senseo.
Quaker is wel de shit hequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Van Quaker, multifruit. Nu staat er nog anderhalve zak Kellog's Special K.
Jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
Je zou een keer die Cruesly Cappuccino moeten proberen, die is echt teh pwn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |