Blokjes erop monteren dusquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik was er dus al achter dat m'n remweg wat te lang was
Daarom ging ik ook op m'n snufferd. Ik ben gewoon de bosjes ingereden, ipv de weg op![]()
Jawel, maar dat werkte dus niet. Helemaal niet omdat het heuvelaf ging en het verschrikkelijk druk was op de kruising.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook niet van tevoren bedenken wat een handige manier is om snel te stoppen hè...
Omdat ik dacht dat ik het ook zonder blokje wel kon.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:15 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Blokjes erop monteren dus![]()
Waarom zou je ze er in godsnaam afhalen?
Prikkelbosjes dan zeker niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:12 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik was er dus al achter dat m'n remweg wat te lang was
Daarom ging ik ook op m'n snufferd. Ik ben gewoon de bosjes ingereden, ipv de weg op![]()
Ik skate voornamelijk afstanden, ik ben niet zo'n halfpipestunter....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat ik het ook zonder blokje wel kon.![]()
![]()
Maargoed, skate je alleen maar afstanden of doe je ook nog van die 'enge' dingenover randjes ed.
Even voor een completer beeld: ik wapperde ook met m'n armen en deed iets als: 'ieeeeeeeeeee!!!'quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Even voor een completer beeld: ik wapperde ook met m'n armen en deed iets als: 'ieeeeeeeeeee!!!'
![]()
![]()
Lekker als een dame gedragen dus weerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef Soempie het volgende:
ik deed trouwens geen 'iiieeeee', maar: oh shit, nee, kut, oh nee, nee, nee! *krakende takjes*
elegant als altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lekker als een dame gedragen dus weer![]()
Was meer om m'n eigen beschadigde ego nog een beetje te redden.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij nog de illusie hebben dat iedereen daar in trapte
Nouja, het was zo druk...ik zat wel even te bedenken: misschien zit Erkel er wel of Plasterkquote:
De kans is groot denk ik dat we elkaar wel eens in het blikveld hebben gehad, ooit, maar vandaag nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, het was zo druk...ik zat wel even te bedenken: misschien zit Erkel er wel of Plasterk![]()
Ja, zo groot is Groningen niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:50 schreef erkel het volgende:
[..]
De kans is groot denk ik dat we elkaar wel eens in het blikveld hebben gehad, ooit, maar vandaag niet![]()
Gewoon altijd blijven lachenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:18 schreef SaskiaR het volgende:
Vrijdag weer
Mits mijn vliegtuig niet neerstort, ik niet gearresteerd word door de douane en/of mijn vliegtuig mis.
De volgende meet zou dacht ik ergens rond nijmegen zijn dacht ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:13 schreef SaskiaR het volgende:
Misschien is het weer eens tijd voor een meet?
Ben nu best wel benieuwd naar iedereen...
Ik blijf lekker hier hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:18 schreef SaskiaR het volgende:
Vrijdag weer
Mits mijn vliegtuig niet neerstort, ik niet gearresteerd word door de douane en/of mijn vliegtuig mis.
Hoe heb je het gehad? Is het allemaal gegaan zoals je wilde?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:18 schreef SaskiaR het volgende:
Vrijdag weer
Ah, wanneer dan? En waarom zo ver weg??quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De volgende meet zou dacht ik ergens rond nijmegen zijn dacht ik
Ja, het was leuk! Veel leuke mensen ontmoet en leuke dingen gezien, en de discussies met de prof hier waren erg nuttig.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe heb je het gehad? Is het allemaal gegaan zoals je wilde?
Er was nog geen datum en aangezien de vorige in groningen was valt de afstand wel meequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:23 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ah, wanneer dan? En waarom zo ver weg??
Jahoor, had de 2e keer mijn paspoort meegenomen, vroegen ze niet eens naar m'n IDquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb je trouwens nog die wijn mee gekregen?
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:26 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Jahoor, had de 2e keer mijn paspoort meegenomen, vroegen ze niet eens naar m'n ID![]()
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:25 schreef SaskiaR het volgende:
Als je in Leiden woont maakt het vrij weinig uit of je naar Groningen of Enschede moet
Alhoewel ik vrijwel mn hele leven in Nijmegen gewoond heb, lijkt het me op dit moment onwaarschijnlijk...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:28 schreef SaskiaR het volgende:
Ik neem dan ook aan dat je niet naar de meet gaat komen
Ik kan een meet organiseren in Manilla?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:38 schreef iamredleader het volgende:
Is er al meer bekend dan over een eventuele volgende meet?
Nee er moet nog steeds een plaats gekozen worden hoewel enschede en nijmegen zijn genoemdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:38 schreef iamredleader het volgende:
Is er al meer bekend dan over een eventuele volgende meet?
Best gezellig hier hoor...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef iamredleader het volgende:
Hm. Enschede en Nijmegen zijn allebei redeljik ver van Amsterdam.
Maar gezien het feit dat ik het niet naar Groningen heb gered ga ik wel m'n best doen om te komen, waar het ook is hoewel Manilla me ook weer iets te gortig is
Wat zij zeiquote:
Manilla is ook niet verkeerd lijkt mequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef iamredleader het volgende:
Hm. Enschede en Nijmegen zijn allebei redeljik ver van Amsterdam.
Maar gezien het feit dat ik het niet naar Groningen heb gered ga ik wel m'n best doen om te komen, waar het ook is hoewel Manilla me ook weer iets te gortig is
Beetje verweg he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Manilla is ook niet verkeerd lijkt me
Tweede helft april ben ik in Italie, dus begin mei lijkt me fijnerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wanneer? Tweede helft april/begin mei?
Begin mei vind ik ook goed, dan kan het mooi in de vakantiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:51 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Tweede helft april ben ik in Italie, dus begin mei lijkt me fijner![]()
Nee, het was bj mij ook ineens laatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef Nesle het volgende:
Goeieavond, je merkt het gewoon niet dat het alweer 20.00 is! Ik was nog lekker buiten
Heb je al cijfers terug?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef Nesle het volgende:
Ik moet nog even een beoordeling over een boek maken en dan ben ik alweer klaar voor vandaag
zo fijn de week na de tentamenweek
Ligt er maar net aan, hèquote:
dus dat wordt dan enschede? 7 april?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Begin mei vind ik ook goed, dan kan het mooi in de vakantie
Was al bang dat ik niet kon komen ivm examens
7 april kan ik niet en dat is ook niet echt begin mei hèquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus dat wordt dan enschede? 7 april?
haha, ja drie cijfers en ben zeer contentquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
7 april kan ik niet en dat is ook niet echt begin mei hè
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dus ik mag weer niet komen
Nou, dan zoek je het maar zelf uitJe weet niet wat je mist
Jaja, snel editten hè. En het 11e gebod dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietlees nu nog eens
![]()
ik?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:05 schreef B.ertha het volgende:
En nu vrije tijd over?
Dat is wel een maandag, is dat de bedoeling? Weekend is toch beter, of niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu nog kijken wat de rest er van vindt
Ik weiger altijd principieel om iets te doen in de dagen na de pwwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
ik?
bééééérgen. er ligt nog één economie project open maar daar ga ik morgen mee aan de slag voor 3 april.
maar voor de rest ben ik aardig free ja![]()
Een maandag lijkt me niet zo handig, dat is lastig voor mensen die ver weg wonen, overdag werken en dan 3 uur moeten reizen (en weer terug), zoals ik dusquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en dan twee weken later?
Is dat een maandag moet toch beter kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:08 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Een maandag lijkt me niet zo handig, dat is lastig voor mensen die ver weg wonen, overdag werken en dan 3 uur moeten reizen (en weer terug), zoals ik dusIs een zaterdag niet fijner?
een avond/nacht meetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef B.ertha het volgende:
We doen dan toch een avondmeet? Of wat wordt het?
Lijkt me wel, maar het weekend is dan toch handiger ivm reistijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef B.ertha het volgende:
We doen dan toch een avondmeet? Of wat wordt het?
neleos, jojoortje, hawaii_timquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:14 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar het weekend is dan toch handiger ivm reistijd.
Waarom trouwens Enschede? Wie woont daar?
Ahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
hawaaitim, jojoortje en neleos als ik het goed heb
Ahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef Nesle het volgende:
last go-go is een soort van "ja het is goed om verder te gaan met je project" stel je krijgt een No-Go dan lig je uit het project en krijg je een 1. dit economie project moesten we een product ontwikkelen dat nog niet op de markt was en 3 april zijn de voorrondes voor nederlands (of drents, dat weet ik ff niet meer) best bedachte scholierenproduct.
zodoende
ohquote:
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
oh![]()
gemist dan denk ikgefeliciteerd
vandaag hoorde ik van een vriendin dat ze een goed had op der pws en toen bedacht ik me dat jij het over je tandpasta had en ik niet wist wat je had
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:27 schreef Nesle het volgende:
haha bij mij op school moet iedereen verplicht
Jojoortje woont in Hengelo, maar dat is niet al te ver van Enschede afquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
hawaaitim, jojoortje en neleos als ik het goed heb
Hangt een beetje af van deze toetsweek, maar als ik die niet slécht maak, dan sta ik er gewoon goed voorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef Nesle het volgende:
ga je met goede cijfers de examens in?
Dat is wel zo, geldt ook voor mij, maar ik zal toch moeten werken. Kunnen we beter ergens blijven slapen en dan zondag door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In maart was ik nog niet eens serieus begonnen met mijn PWS. En dat was wel de maart van m'n examenjaar...
Overigens ben ik er voor om in de middag al te beginnen, dat is wat leuker/handiger voor de mensen die van ver komen en weer terug moeten. Anders zijn ze er net, en kunnen ze gelijk al weer terug
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is 12 mei ook het Songfestival op tv, andere dag doen?
sigarengeur en dikke tafelkleden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is wel een kroeg vlakbij m'n huis, maar die is niet al te fancy.
Rondleiding duurt niet zo lang. Rondje om de kerk op de Oude Markt en je hebt de meeste belangrijke plekjes gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest. Verwacht wel een rondleiding
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Rondleiding duurt niet zo lang. Rondje om de kerk op de Oude Markt en je hebt de meeste belangrijke plekjes gezien.![]()
Ja, ik had nog goed gekeken of ik je zag. Ben ook nog even in De Beiaard geweest namelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eej Soemps![]()
Heb ik je gewoon weer misgelopen dit weekend.![]()
Hoop hout, heel veel soorten drank en een beetje muffe geurquote:
Ben niet in de Beiaard geweest dit weekend.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik had nog goed gekeken of ik je zag. Ben ook nog even in De Beiaard geweest namelijk.
Helaas![]()
Volgens mij moet je wel veel overstappen. Maar ik denk anderhalf uur in totaal? Zoiets.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef B.ertha het volgende:
Hoe lang is dat eigenlijk treinen vanaf Nijmegen? Lang zeker
Voor mij ook wel, dus ik denk wel dat ik kom.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:56 schreef Soempie het volgende:
Als ik komEven afwachten, maar Enschede is voor mij wel gunstig
Ik ben zo blij met m'n ovquote:
Mikkiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:02 schreef B.ertha het volgende:
Moet maar iemand uit Nijmegen e.o. mee, dan heb ik korting
Das dan bij deze jammer voor B.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou echt nooit voor m'n lol twee uur in de trein gaan zitten
Kan natuurlijk ook op 19 Mei???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nouja, op 12 mei, waar jullie blijkbaar allemaal voor zijn, kan ik toch niet
Tweelingbroer van mn moeder geeft dan een feest, wordt 50. En de maandag erop viert mijn moeder het zelfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook op 19 Mei???
Paar dagen geleden stond je op 500.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:11 schreef Neleos het volgende:
Ik sta dan nu eindelijk in de top 500.
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Dit is toch nog 'beter'?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Paar dagen geleden stond je op 500.Jammer dat je dat gemist hebt.
![]()
Hehe, helemaal gemist ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Paar dagen geleden stond je op 500.Jammer dat je dat gemist hebt.
![]()
Zowquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jazeker, ik was erg scherp afgelopen weekend
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had net training... Kopte ik op de lat.. Komt de bal zo terug in mijn gezicht!![]()
auquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had net training... Kopte ik op de lat.. Komt de bal zo terug in mijn gezicht!![]()
We raken maar niet uitgepraat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Zozo, en dan toch nog zoveel hier kletsen?![]()
Wat werk jij lang door dan! Ik heb het altijd wel gehad als ik uit de bieb kom..... dan doe ik niks meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
Dit is wel een bijzondere dag:
de eerste dag van dit jaar waarop ik alles heb gedaan wat op m'n planning stond![]()
![]()
Of nouja, ik ben nog niet helemaal klaar, dus ik loop een beetje op de zaken vooruit.Maar ik denk dat het gaat lukken
![]()
![]()
Ik ben aan het eind van de middag pas begonnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat werk jij lang door dan! Ik heb het altijd wel gehad als ik uit de bieb kom..... dan doe ik niks meer.
Idd, ik verwachtte een leuk obscuur adresjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Expo: het adres voor overbodige rommel!
Nu wel weer goed!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:17 schreef Plasterk het volgende:
klein klein jojoortje kreeg een balletje op haar neus
Mark_V, alvorens we verder praten. Heb je vanavond gedronken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:35 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb vanavond mijn eerste 6B on-site geklommen![]()
Maar waarschijnlijk zegt niemand hier dit iets![]()
en ik ben vanavond toch maar gewoon met de fiets gegaan, mooi verhaal van die skates, maar niks van waar dus
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Mark_V, alvorens we verder praten. Heb je vanavond gedronken?
Euh, vanalles: opdrachten, verslag, financiële shit afgehandeld, formulieren ingevuld, afwas gedaan, keuken schoongemaakt, mail beantwoord, etc, etc.quote:
Ja, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:50 schreef LadyBlack het volgende:
ik zou gelijk morgen een dag vrij nemen als beloning
Nou gefeliciteerd dan enzo....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh, vanalles: opdrachten, verslag, financiële shit afgehandeld, formulieren ingevuld, afwas gedaan, keuken schoongemaakt, mail beantwoord, etc, etc.![]()
ja!quote:
Zegt me inderdaad niks. Maar is dat het moeilijkst?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:35 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb vanavond mijn eerste 6B on-site geklommen![]()
Maar waarschijnlijk zegt niemand hier dit iets![]()
Wie?quote:
Niet echt, er is geen maximale moeilijkheid, the sky is the limit. Het moeilijkste dat ooit door een mens geklommen is, is 9a+ ofzo op dit moment.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zegt me inderdaad niks. Maar is dat het moeilijkst?
koffiedate zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik dan ook wel weer.![]()
![]()
Maar gelukkig heb ik als stok achter de deur dat ik om kwart over 11 in de UB heb afgesproken.![]()
Eigenlijk welquote:
Hoe lang doe je het al?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:03 schreef Mark_V het volgende:
Nog een paar jaartjes, dan kan ik dit ook![]()
Even luisteren danquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=pYcmUNvEHB4beetje slecht geluid
Summersong![]()
Bijna een jaar....quote:
Wat ben je weer complimenteus vandaag, Mark.quote:
Die gepercipieerde negativiteit is echt in the eye of the beholder..... het was gewoon een vriendelijke ende aardige opmerking!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ben je weer complimenteus vandaag, Mark.![]()
Doe het slijmverhaal maar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wil je het slijmverhaal of het echte verhaal
Ik ga morgen toekijken hoe een vriendin een tatoeage laat zetten....quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:
Misschien dat ik morgen het echte verhaal aan kan
Tja, je hebt een redelijk naturel hoofd, niet helemaal ondergeverfd enzo. Voor klimmen moet je wel een beetje basic zijn en niet gaan janken om een gescheurde nagel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Doe het slijmverhaal maar.M'n dag wil ik niet slecht eindigen.
![]()
welke zaak? Die in dezelfde straat als het Harmoniegebouw?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga morgen toekijken hoe een vriendin een tatoeage laat zetten....
Ben benieuwd of ik dat aankan![]()
![]()
Zo ziet je hoofd er op de foto wel uit. Moet je maar betere fotos nemen.quote:
Ja die ja, wat een tof wijf stond er in die zaak zegquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
welke zaak? Die in dezelfde straat als het Harmoniegebouw?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:38 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zo ziet je hoofd er op de foto wel uit. Moet je maar betere fotos nemen.
Ik weet dat je het niet aan een vrouw mag vragen, maar I really dont care:
hoe zwaar ben je dan@welke lengte?
OMGquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja die ja, wat een tof wijf stond er in die zaak zegWel helemaal ondergetatoeëerd natuurlijk (jammer...)
Ja kennelijk, je ziet er uit als 65@1.70 ofzo (geextrapoleerd van andere fotos waar je helemaal op stond enzo).quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hou het er maar op dat er op z'n minst 10 kg af moet.En het liefst iets van 15.
![]()
En ik ben heel goed in het maken van foto's waarop ik dun lijk.Maarja, nu heb ik mezelf verraden.
![]()
Zo erg is het nou ook weer niet.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:41 schreef Soempie het volgende:
[..]echt te gek. Die vent is leuk
Dat toffe wijf stond ordinair kauwgom te kauwen toen ik er was: geweldig
Ik ging overigens ook met een vriendin mee. Heb zelf geen tatoe en wil er ook geen.
Jeetje je hebt er wel oog voor zeker?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:41 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja kennelijk, je ziet er uit als 65@1.70 ofzo (geextrapoleerd van andere fotos waar je helemaal op stond enzo).
Dacht ik al, sorry Soempquote:
Niet dusquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje je hebt er wel oog voor zeker?
Sonja Bakkerquote:
Nouja, nu heb je me gelijk laten zien hoe ik niet wil worden.quote:
1. 69 en een half. Je zat in de buurt...quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:46 schreef Mark_V het volgende:
Naja, de lengte heb ik toch wel ongeveer goed? Als ik ga kijken naar de grootte van je hoofd ivm de rest etc....
Valt wel mee, je moet er wel bij blijven sporten en veel eiwitten blijven eten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sonja Bakker
Dat is gebaseerd op je calorie-inname zo laag mogelijk maken.
Wat uiteindelijk als gevolg heeft dat je inderdaad veel afvalt maar dat een groot deel van je gewichtsafname veroorzaakt wordt doordat je spierweefsel afgebroken wordt.
Zodra je dan weer normaal gaat eten zit je met minder spiermassa om alles te verbranden. En als er iets goed verbrand, dan zijn het spieren.
Gevolg: je blaast op als een ballon
Je levensstijl veranderen...dát is pas een afvalplan.
Dan zijn wij even grootquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
1. 69 en een half. Je zat in de buurt...![]()
Volgens mij raak je van te lang Bakkeren uiteindelijk ondervoed. Lekker danquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sonja Bakker
Dat is gebaseerd op je calorie-inname zo laag mogelijk maken.
Eensch, zouden veel meer ouders zich ook bewust van moeten zijn. Heb bij de Kiosk op het station zó vaak meegemaakt dat 2 dikke ouders patat komen kopen en aan kind vragen of het ook wat wil. "Nee" "Echt niet? Chocoladereep dan? Flesje cola? Zakje snoep?"quote:Je levensstijl veranderen...dát is pas een afvalplan.
Ik wilde vandaag lekker makkelijk pizza halen (ivm weinig tijd om te koken), maar toen ik in de supermarkt stond heb ik toch maar vis gekocht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:43 schreef Mark_V het volgende:
Minder pasta is vooral echt de key, dat gaat allemaal op je kont zitten....
En veel magere kwark eten!
Liever 1.70 gehad?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
1. 69 en een half. Je zat in de buurt...![]()
Verbied je je vriendin ook om op hakken te lopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dan zijn wij even groot
ja ik ben een opneukertje, een soort tom cruise
Nouja het was eigenlijk een soort strijd tussen m'n twee zussen en mij. Uiteindelijk was ik 1.69 en een half. De oudste 1.70 en de middelste 1.69.quote:
Nee die moet altijd in een goot lopen als we gefilmd worden....quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Verbied je je vriendin ook om op hakken te lopen?![]()
quote:
Eerlijk zeggen: hoeveel mensen DOEN dat nou, dat sporten? We hebben het hier over een crashdieet toegespitst op wanhopige 45-jarige huisvrouwtjes.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Valt wel mee, je moet er wel bij blijven sporten en veel eiwitten blijven eten.
Als je dat niet doet, gaat het ten koste van je spierweefsel. Mijn vaders fitnesst 3x per week en zijn vetpercentage is ontzettend gedaald, dus niks spierweefsel.... 85% van zijn afname was vetweefsel....
Minder pasta ben ik met je eens. Dat het allemaal in je kont gaat zitten is echt kulquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:43 schreef Mark_V het volgende:
Minder pasta is vooral echt de key, dat gaat allemaal op je kont zitten....
Zal je verbazen hoeveel andere mensen ook crash-diëten doen!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen: hoeveel mensen DOEN dat nou, dat sporten? We hebben het hier over een crashdieet toegespitst op wanhopige 45-jarige huisvrouwtjes.
Daarbij: sporten is ALTIJD gezond. Het zou beter zijn als mensen hetzelfde zouden blijven eten (of gewoon wat minder en iets minder vet) en meer zouden sporten. Dan duurt het 2 jaar voordat ze op peil zijn maar dat is echt beter.
Inderdaad. Ze zei nog zoiets als: "Jullie hebben allemaal geld betaald. En tussen jullie zijn er mensen die wél het werk van de band waarderen"quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:56 schreef Soempie het volgende:
wel heel lullig voor die bandHeb dat ook nog nooit meegemaakt
Nee, dat verbaasd me niet. Ik vroeg trouwens aan Mark_V hoeveel mensen er nou aan het SPORTEN dedenquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zal je verbazen hoeveel andere mensen ook crash-diëten doen!!
Mijn vader dus. En zo laag is de calorie-inname bij Sonja Bakker niet eens hoor. Ik dacht iets van 2000Kcal voor een man, maar iets minder dan de 2500 die normaal wordt aangeraden. De bewering dat Sonja Bakker een crashdieet is ook nog nooit onderbouwd volgens mij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen: hoeveel mensen DOEN dat nou, dat sporten? We hebben het hier over een crashdieet toegespitst op wanhopige 45-jarige huisvrouwtjes.
Daarbij: sporten is ALTIJD gezond. Het zou beter zijn als mensen hetzelfde zouden blijven eten (of gewoon wat minder en iets minder vet) en meer zouden sporten. Dan duurt het 2 jaar voordat ze op peil zijn maar dat is echt beter.
Das waarquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:56 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik inderdaad nog nooit meegemaakt bij een concert
En op vage tijdstippen zitten er altijd vage mensen in de trein....
Mij bronnen gaan zo laag als 1000 per dag.quote:Op woensdag 28 maart 2007 01:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mijn vader dus. En zo laag is de calorie-inname bij Sonja Bakker niet eens hoor. Ik dacht iets van 2000Kcal voor een man, maar iets minder dan de 2500 die normaal wordt aangeraden. De bewering dat Sonja Bakker een crashdieet is ook nog nooit onderbouwd volgens mij.
Tuurlijk is gewoon gezond en gevarieerd eten en veel sporten het belangrijkste. Sonja Bakker geeft wat dat betreft gewoon wat handleidingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |