Voor mij ook wel, dus ik denk wel dat ik kom.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:56 schreef Soempie het volgende:
Als ik komEven afwachten, maar Enschede is voor mij wel gunstig
Ik ben zo blij met m'n ovquote:
Mikkiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:02 schreef B.ertha het volgende:
Moet maar iemand uit Nijmegen e.o. mee, dan heb ik korting
Das dan bij deze jammer voor B.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zeker. Ik zou echt nooit voor m'n lol twee uur in de trein gaan zitten
Kan natuurlijk ook op 19 Mei???quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nouja, op 12 mei, waar jullie blijkbaar allemaal voor zijn, kan ik toch niet
Tweelingbroer van mn moeder geeft dan een feest, wordt 50. En de maandag erop viert mijn moeder het zelfquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook op 19 Mei???
Paar dagen geleden stond je op 500.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:11 schreef Neleos het volgende:
Ik sta dan nu eindelijk in de top 500.
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Dit is toch nog 'beter'?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Paar dagen geleden stond je op 500.Jammer dat je dat gemist hebt.
![]()
Hehe, helemaal gemist ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Paar dagen geleden stond je op 500.Jammer dat je dat gemist hebt.
![]()
Zowquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jazeker, ik was erg scherp afgelopen weekend
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had net training... Kopte ik op de lat.. Komt de bal zo terug in mijn gezicht!![]()
auquote:Op dinsdag 27 maart 2007 21:43 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had net training... Kopte ik op de lat.. Komt de bal zo terug in mijn gezicht!![]()
We raken maar niet uitgepraat.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:14 schreef LadyBlack het volgende:
Zozo, en dan toch nog zoveel hier kletsen?![]()
Wat werk jij lang door dan! Ik heb het altijd wel gehad als ik uit de bieb kom..... dan doe ik niks meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:33 schreef Soempie het volgende:
Dit is wel een bijzondere dag:
de eerste dag van dit jaar waarop ik alles heb gedaan wat op m'n planning stond![]()
![]()
Of nouja, ik ben nog niet helemaal klaar, dus ik loop een beetje op de zaken vooruit.Maar ik denk dat het gaat lukken
![]()
![]()
Ik ben aan het eind van de middag pas begonnen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat werk jij lang door dan! Ik heb het altijd wel gehad als ik uit de bieb kom..... dan doe ik niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |