Ligt er maar net aan, hèquote:
dus dat wordt dan enschede? 7 april?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Begin mei vind ik ook goed, dan kan het mooi in de vakantie
Was al bang dat ik niet kon komen ivm examens
7 april kan ik niet en dat is ook niet echt begin mei hèquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus dat wordt dan enschede? 7 april?
haha, ja drie cijfers en ben zeer contentquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
7 april kan ik niet en dat is ook niet echt begin mei hè
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dus ik mag weer niet komen
Nou, dan zoek je het maar zelf uitJe weet niet wat je mist
Jaja, snel editten hè. En het 11e gebod dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietlees nu nog eens
![]()
ik?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:05 schreef B.ertha het volgende:
En nu vrije tijd over?
Dat is wel een maandag, is dat de bedoeling? Weekend is toch beter, of niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu nog kijken wat de rest er van vindt
Ik weiger altijd principieel om iets te doen in de dagen na de pwwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
ik?
bééééérgen. er ligt nog één economie project open maar daar ga ik morgen mee aan de slag voor 3 april.
maar voor de rest ben ik aardig free ja![]()
Een maandag lijkt me niet zo handig, dat is lastig voor mensen die ver weg wonen, overdag werken en dan 3 uur moeten reizen (en weer terug), zoals ik dusquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en dan twee weken later?
Is dat een maandag moet toch beter kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:08 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Een maandag lijkt me niet zo handig, dat is lastig voor mensen die ver weg wonen, overdag werken en dan 3 uur moeten reizen (en weer terug), zoals ik dusIs een zaterdag niet fijner?
een avond/nacht meetquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef B.ertha het volgende:
We doen dan toch een avondmeet? Of wat wordt het?
Lijkt me wel, maar het weekend is dan toch handiger ivm reistijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef B.ertha het volgende:
We doen dan toch een avondmeet? Of wat wordt het?
neleos, jojoortje, hawaii_timquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:14 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar het weekend is dan toch handiger ivm reistijd.
Waarom trouwens Enschede? Wie woont daar?
Ahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
hawaaitim, jojoortje en neleos als ik het goed heb
Ahaquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:16 schreef Nesle het volgende:
last go-go is een soort van "ja het is goed om verder te gaan met je project" stel je krijgt een No-Go dan lig je uit het project en krijg je een 1. dit economie project moesten we een product ontwikkelen dat nog niet op de markt was en 3 april zijn de voorrondes voor nederlands (of drents, dat weet ik ff niet meer) best bedachte scholierenproduct.
zodoende
ohquote:
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:24 schreef Nesle het volgende:
[..]
oh![]()
gemist dan denk ikgefeliciteerd
vandaag hoorde ik van een vriendin dat ze een goed had op der pws en toen bedacht ik me dat jij het over je tandpasta had en ik niet wist wat je had
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:27 schreef Nesle het volgende:
haha bij mij op school moet iedereen verplicht
Jojoortje woont in Hengelo, maar dat is niet al te ver van Enschede afquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
hawaaitim, jojoortje en neleos als ik het goed heb
Hangt een beetje af van deze toetsweek, maar als ik die niet slécht maak, dan sta ik er gewoon goed voorquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:29 schreef Nesle het volgende:
ga je met goede cijfers de examens in?
Dat is wel zo, geldt ook voor mij, maar ik zal toch moeten werken. Kunnen we beter ergens blijven slapen en dan zondag door.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In maart was ik nog niet eens serieus begonnen met mijn PWS. En dat was wel de maart van m'n examenjaar...
Overigens ben ik er voor om in de middag al te beginnen, dat is wat leuker/handiger voor de mensen die van ver komen en weer terug moeten. Anders zijn ze er net, en kunnen ze gelijk al weer terug
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens is 12 mei ook het Songfestival op tv, andere dag doen?
sigarengeur en dikke tafelkleden?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er is wel een kroeg vlakbij m'n huis, maar die is niet al te fancy.
Rondleiding duurt niet zo lang. Rondje om de kerk op de Oude Markt en je hebt de meeste belangrijke plekjes gezien.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:42 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest. Verwacht wel een rondleiding
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:46 schreef Neleos het volgende:
[..]
Rondleiding duurt niet zo lang. Rondje om de kerk op de Oude Markt en je hebt de meeste belangrijke plekjes gezien.![]()
Ja, ik had nog goed gekeken of ik je zag. Ben ook nog even in De Beiaard geweest namelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:47 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eej Soemps![]()
Heb ik je gewoon weer misgelopen dit weekend.![]()
Hoop hout, heel veel soorten drank en een beetje muffe geurquote:
Ben niet in de Beiaard geweest dit weekend.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik had nog goed gekeken of ik je zag. Ben ook nog even in De Beiaard geweest namelijk.
Helaas![]()
Volgens mij moet je wel veel overstappen. Maar ik denk anderhalf uur in totaal? Zoiets.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:58 schreef B.ertha het volgende:
Hoe lang is dat eigenlijk treinen vanaf Nijmegen? Lang zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |