Alhoewel ik vrijwel mn hele leven in Nijmegen gewoond heb, lijkt het me op dit moment onwaarschijnlijk...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:28 schreef SaskiaR het volgende:
Ik neem dan ook aan dat je niet naar de meet gaat komen
Ik kan een meet organiseren in Manilla?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:38 schreef iamredleader het volgende:
Is er al meer bekend dan over een eventuele volgende meet?
Nee er moet nog steeds een plaats gekozen worden hoewel enschede en nijmegen zijn genoemdquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:38 schreef iamredleader het volgende:
Is er al meer bekend dan over een eventuele volgende meet?
Best gezellig hier hoor...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef iamredleader het volgende:
Hm. Enschede en Nijmegen zijn allebei redeljik ver van Amsterdam.
Maar gezien het feit dat ik het niet naar Groningen heb gered ga ik wel m'n best doen om te komen, waar het ook is hoewel Manilla me ook weer iets te gortig is
Wat zij zeiquote:
Manilla is ook niet verkeerd lijkt mequote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:47 schreef iamredleader het volgende:
Hm. Enschede en Nijmegen zijn allebei redeljik ver van Amsterdam.
Maar gezien het feit dat ik het niet naar Groningen heb gered ga ik wel m'n best doen om te komen, waar het ook is hoewel Manilla me ook weer iets te gortig is
Beetje verweg he?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Manilla is ook niet verkeerd lijkt me
Tweede helft april ben ik in Italie, dus begin mei lijkt me fijnerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wanneer? Tweede helft april/begin mei?
Begin mei vind ik ook goed, dan kan het mooi in de vakantiequote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:51 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Tweede helft april ben ik in Italie, dus begin mei lijkt me fijner![]()
Nee, het was bj mij ook ineens laatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef Nesle het volgende:
Goeieavond, je merkt het gewoon niet dat het alweer 20.00 is! Ik was nog lekker buiten
Heb je al cijfers terug?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:56 schreef Nesle het volgende:
Ik moet nog even een beoordeling over een boek maken en dan ben ik alweer klaar voor vandaag
zo fijn de week na de tentamenweek
Ligt er maar net aan, hèquote:
dus dat wordt dan enschede? 7 april?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Begin mei vind ik ook goed, dan kan het mooi in de vakantie
Was al bang dat ik niet kon komen ivm examens
7 april kan ik niet en dat is ook niet echt begin mei hèquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus dat wordt dan enschede? 7 april?
haha, ja drie cijfers en ben zeer contentquote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
7 april kan ik niet en dat is ook niet echt begin mei hè
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]Dus ik mag weer niet komen
Nou, dan zoek je het maar zelf uitJe weet niet wat je mist
Jaja, snel editten hè. En het 11e gebod dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het nietlees nu nog eens
![]()
ik?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:05 schreef B.ertha het volgende:
En nu vrije tijd over?
Dat is wel een maandag, is dat de bedoeling? Weekend is toch beter, of niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nu nog kijken wat de rest er van vindt
Ik weiger altijd principieel om iets te doen in de dagen na de pwwquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
ik?
bééééérgen. er ligt nog één economie project open maar daar ga ik morgen mee aan de slag voor 3 april.
maar voor de rest ben ik aardig free ja![]()
Een maandag lijkt me niet zo handig, dat is lastig voor mensen die ver weg wonen, overdag werken en dan 3 uur moeten reizen (en weer terug), zoals ik dusquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, en dan twee weken later?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |