Idd, ik verwachtte een leuk obscuur adresjequote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Expo: het adres voor overbodige rommel!
Nu wel weer goed!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:17 schreef Plasterk het volgende:
klein klein jojoortje kreeg een balletje op haar neus
Mark_V, alvorens we verder praten. Heb je vanavond gedronken?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:35 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb vanavond mijn eerste 6B on-site geklommen![]()
Maar waarschijnlijk zegt niemand hier dit iets![]()
en ik ben vanavond toch maar gewoon met de fiets gegaan, mooi verhaal van die skates, maar niks van waar dus
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:36 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Mark_V, alvorens we verder praten. Heb je vanavond gedronken?
Euh, vanalles: opdrachten, verslag, financiële shit afgehandeld, formulieren ingevuld, afwas gedaan, keuken schoongemaakt, mail beantwoord, etc, etc.quote:
Ja, zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:50 schreef LadyBlack het volgende:
ik zou gelijk morgen een dag vrij nemen als beloning
Nou gefeliciteerd dan enzo....quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh, vanalles: opdrachten, verslag, financiële shit afgehandeld, formulieren ingevuld, afwas gedaan, keuken schoongemaakt, mail beantwoord, etc, etc.![]()
ja!quote:
Zegt me inderdaad niks. Maar is dat het moeilijkst?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:35 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb vanavond mijn eerste 6B on-site geklommen![]()
Maar waarschijnlijk zegt niemand hier dit iets![]()
Wie?quote:
Niet echt, er is geen maximale moeilijkheid, the sky is the limit. Het moeilijkste dat ooit door een mens geklommen is, is 9a+ ofzo op dit moment.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zegt me inderdaad niks. Maar is dat het moeilijkst?
koffiedate zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik dan ook wel weer.![]()
![]()
Maar gelukkig heb ik als stok achter de deur dat ik om kwart over 11 in de UB heb afgesproken.![]()
Eigenlijk welquote:
Hoe lang doe je het al?quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:03 schreef Mark_V het volgende:
Nog een paar jaartjes, dan kan ik dit ook![]()
Even luisteren danquote:Op woensdag 28 maart 2007 00:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=pYcmUNvEHB4beetje slecht geluid
Summersong![]()
Bijna een jaar....quote:
Wat ben je weer complimenteus vandaag, Mark.quote:
Die gepercipieerde negativiteit is echt in the eye of the beholder..... het was gewoon een vriendelijke ende aardige opmerking!quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat ben je weer complimenteus vandaag, Mark.![]()
Doe het slijmverhaal maar.quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:27 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wil je het slijmverhaal of het echte verhaal
Ik ga morgen toekijken hoe een vriendin een tatoeage laat zetten....quote:Op woensdag 28 maart 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:
Misschien dat ik morgen het echte verhaal aan kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |