Heeft Brian eigenlijk ook voor haar een zwangerschapstest besteld?quote:
binnen 2 uur denk ikquote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voordat ze weer gaan konijnen...
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Heeft Brian eigenlijk ook voor haar een zwangerschapstest besteld?
Hij bedoelt het goed he...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:41 schreef Kaleddis het volgende:
Reactie Biran als Amanda naar boven gaat naar Huub: "Fucking die !"
Nog leuker: zwangerschapstest dus gedaan terwijl ze nog niet eens over tijd was.... dan zegt de uitslag dus nog helemaal nietsquote:Op maandag 26 maart 2007 00:39 schreef Prosac het volgende:
Brian: "Hoe lang hadden we moeten wachten dan als je ongesteld moest worden?, 2 weken?"
Amanda: "2 dagen"
*pijnlijke stilte" en een Brian die je hoort denken "Fuuuuuuuuuuuuuuuuuck"
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog leuker: zwangerschapstest dus gedaan terwijl ze nog niet eens over tijd was.... dan zegt de uitslag dus nog helemaal niets
EN ze zei gister nog dat ze nog 2 pillen op haar strip had, ik zat er zelf bij!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog leuker: zwangerschapstest dus gedaan terwijl ze nog niet eens over tijd was.... dan zegt de uitslag dus nog helemaal niets
Jemig lekker bommetjequote:Op maandag 26 maart 2007 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian. Huub was open en eerlijk naar Brian, maar zei ook dat hij glashard alles zou ontkennen wat er gezegd was.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:42 schreef solara4 het volgende:
heb het verhaal tussen Huub en BRain niet meegekregen, durf het bijna niet vragen wie zegt de waarheid
Ik hoop het ook niet..ik hoop dat ze tussen Eric en Huub gaat liggenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik nogsteeds dat je geen gelijk hebt...
Maar...![]()
Ik zou niet anders verwacht hebben van een model-usert.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dank u vriendelijk, Gert...
Ben ik netjes binnen de perken gebleven of niet?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dank u vriendelijk, Gert...
Ben ik netjes binnen de perken gebleven of niet?![]()
Zwangerschapstestjequote:
He...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:46 schreef Prosac het volgende:
zucht.. gemiste kans Huub, je moet duidelijker zijn
Ik heb het idee dat het niet heel erg uitmaakt, Amanda gaat dit soort conversaties bevooroordeelt in en wijkt vervolgens weinig van haar mening...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:48 schreef Kaleddis het volgende:
Huub, je moet het simpeler vertellen, dit snapt ze niet. Ze hoort alleen maar dat jij die zwangerschapstest op haar bordje had willen leggen.
Het is echt moeilijk hoor.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:48 schreef Kaleddis het volgende:
Huub, je moet het simpeler vertellen, dit snapt ze niet.
Nou niet zo mee eens die waait met alle winden mee, maw die trekt nigg sterker richting Huubquote:Op maandag 26 maart 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niet heel erg uitmaakt, Amanda gaat dit soort conversaties bevooroordeelt in en wijkt vervolgens weinig van haar mening...
Klopt, ze vormt haar eigen beeld en houdt zich daar vervolgens aan vast, no matter what.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het niet heel erg uitmaakt, Amanda gaat dit soort conversaties bevooroordeelt in en wijkt vervolgens weinig van haar mening...
Dat klopt inderdaad dat Brian dat zo heeft gedaanquote:Op maandag 26 maart 2007 00:49 schreef akveor het volgende:
Hoor ik Huub nou zeggen dat Brian wel een SOA test voor zichzelf heeft geregeld? En voor Amanda zet ie een test op de boodschappen lijst. Het respect voor vrouwen druipt erweer vanaf.
Ja, Brian heeft de SOA test via de huisarts laten uitvoeren.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:49 schreef akveor het volgende:
Hoor ik Huub nou zeggen dat Brian wel een SOA test voor zichzelf heeft geregeld? En voor Amanda zet ie een test op de boodschappen lijst. Het respect voor vrouwen druipt erweer vanaf.
Same herequote:Op maandag 26 maart 2007 00:53 schreef Sug4r het volgende:
Ik had liever gezien dat Brian doordraaide ipv muziek draaien![]()
Neuken met Breenlessquote:Op maandag 26 maart 2007 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BEN ERG BENIEUW WAT AMANDA NU GAAT DOEN
BRIAN PISSED
EN HUUB (gespeeld) PISSED
tja mevrouwtje ...... wat nu........
![]()
brian dacht van al het gezeik af te zijn en gemakkelijk neukpoppetje te hebbenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
Het is echt de Nena-Brian story die zich herhaald, maar dan een tandje erger![]()
En als ik dan dat stukje van Najib Amhali over de SOA-test voor de geest haal dan mag ik hopen dat het bij Brian helemaal zo gegaan isquote:Op maandag 26 maart 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Brian heeft de SOA test via de huisarts laten uitvoeren.
Ze staat op ontploffen. Lastig met die kut herrie. Tja afwachten maarquote:Op maandag 26 maart 2007 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BRIAN PISSED
![]()
Misschien wil ie niet herkend worden...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Charmian het volgende:
Waarom loopt Huub eigenlijk opeens 24/7 met die zonnebril op z'n kop? Vindtie dat stoer staan of zo![]()
Het Nena-Brian verhaal was meer 'aanstoten en aftrekken' ...... Amanda-Brian wordt gewoon ruzie ......quote:Op maandag 26 maart 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
Het is echt de Nena-Brian story die zich herhaald, maar dan een tandje erger![]()
Inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als ik dan dat stukje van Najib Amhali over de SOA-test voor de geest haal dan mag ik hopen dat het bij Brian helemaal zo gegaan is![]()
Hij heeft last van zijn ogen, en zet hem zo nu en dan op....quote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Charmian het volgende:
Waarom loopt Huub eigenlijk opeens 24/7 met die zonnebril op z'n kop? Vindtie dat stoer staan of zo![]()
Hoop niet dat ze gaat trappenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze staat op ontploffen. Lastig met die kut herrie. Tja afwachten maar
Hehehequote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als ik dan dat stukje van Najib Amhali over de SOA-test voor de geest haal dan mag ik hopen dat het bij Brian helemaal zo gegaan is![]()
Nee, die is zich alleen maar aan het afreageren.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
Het boeit Brian werkelijk niet wat amanda nu voelt.
ze gooit haar tieten en haar in de strijdquote:Op maandag 26 maart 2007 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BRIAN PISSED
![]()
Ze verwarren sex met beschikbaarheid..quote:Op maandag 26 maart 2007 00:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze straalt sex uit volgens Eric en Huub
Mooi, die door jou bewerkstelligde fusie tussen Brainlessiaans en Freudiaans!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het Nena-Brian verhaal was meer 'aanstoten en aftrekken' ...... Amanda-Brian wordt gewoon ruzie ......
Ik blijf zitten waar ik zitquote:Op maandag 26 maart 2007 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda hangt nu totaal passief in de stoel en denkt waarschijnlijk
de eerste die nu naar me toekomt en lief doet mag me neuken
![]()
Dat lijkt sowieso haar enige eis voor sex te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda hangt nu totaal passief in de stoel en denkt waarschijnlijk: de eerste die nu naar me toekomt en lief doet mag me neuken![]()
Ik hoop dat Jaap komtquote:Op maandag 26 maart 2007 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda hangt nu totaal passief in de stoel en denkt waarschijnlijk
de eerste die nu naar me toekomt en lief doet mag me neuken
![]()
Gatverquote:
Als ie het maar veilig doet... ik ben dat gemekker over zwangerschapstesten nu wel zat...quote:
Ik wil Jaap op geen enkele manier zien komen!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast wel, als Jaap komt en dan ook mag komen dan zal hij dat niet laten![]()
Dan komt Jaap welquote:Op maandag 26 maart 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast wel, als Jaap komt en dan ook mag komen dan zal hij dat niet laten![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil Jaap op geen enkele manier zien
Het zou voor Jaap ook lullig zijn als hij van zijn eerste vrijpartij een SOA zou oplopenquote:Op maandag 26 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie het maar veilig doet... ik ben dat gemekker over zwangerschapstesten nu wel zat...
Ik ook niet en ik heb dat filmpje van Eric en Huub ook niet gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil Jaap op geen enkele manier zien komen!![]()
komt wel goedquote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat moeten we dan maar over ons heen laten komen...
Kappe nouquote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat moeten we dan maar over ons heen laten komen...
Bedoel je dat Amanda over die optie aan het nadenken is?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:07 schreef demins het volgende:
Komkommertijd???
Je eerste punt: veilig, onmogelijk, zij ligt altijd onder en met Jaap erop is dat levensbedreigend.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie het maar veilig doet... ik ben dat gemekker over zwangerschapstesten nu wel zat...
Wel veilig (voor die komkommer)die zitten in plastic tegenwoordigquote:Op maandag 26 maart 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedoel je dat Amanda over die optie aan het nadenken is?
dat huub zogenaamd boos wegliep zit haar nog het meeste dwars volgens mijquote:Op maandag 26 maart 2007 01:09 schreef Prosac het volgende:
nog nooit zo lang iets dwars zien zitten bij Amanda.. (qua gedachten dan)
Daar hoop ik ook opquote:Op maandag 26 maart 2007 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat huub zogenaamd boos wegliep zit haar nog het meeste dwars volgens mij
![]()
Zo'n test is niet voor inwendig gebruik. Zeker niet overdwarsquote:Op maandag 26 maart 2007 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat huub zogenaamd boos wegliep zit haar nog het meeste dwars volgens mij
![]()
Kan je ook in contact komen met mijn overleden oma?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:10 schreef Suikeroom het volgende:
Eric denkt nu van Huub hou je kop ga snurken ik wil je vannacht weer aanranden
Kom nou eens on-topic manquote:Op maandag 26 maart 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Moest ervan komen...
Het heeft eigenlijk nog lang geduurd...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Moest ervan komen...
Zo beter...?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer die zwarte balken eraf knippen.
Hahahahaha Truste ik hou ut voor gezien. Dit was de druppelquote:Op maandag 26 maart 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je daarmee zou komen...
Een beetje maarquote:Op maandag 26 maart 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha Truste ik hou ut voor gezien. Dit was de druppel![]()
Daar heb je lang over gefrobeldquote:Op maandag 26 maart 2007 01:16 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Zo beter...?
[afbeelding]
Goede avond allemaal.
Goeieavond Sammy, en dank voor deze inhoudelijke bijdrage!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:16 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Zo beter...?
[afbeelding]
Goede avond allemaal.
Nee bedoelde Leandra's reactie ...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje maar![]()
Huub ziet dat geregistreerd partnerschap van SHE wel zitten!![]()
Jaaaaaa, dats de question!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeieavond Sammy, en dank voor deze inhoudelijke bijdrage!
Vraag: Waarom kotst de smiley van Huub naar links en die van Sylvia en Eric naar rechts?
Weet ikquote:Op maandag 26 maart 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bedoelde Leandra's reactie ...
Yip Yip Akela
Zo kotsen ze naar elkaarquote:Op maandag 26 maart 2007 01:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeieavond Sammy, en dank voor deze inhoudelijke bijdrage!
Vraag: Waarom kotst de smiley van Huub naar links en die van Sylvia en Eric naar rechts?
Mischien wordt het tijd dat Jellinek.nl hem gaat steunen, moet hij die site ook steeds noemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
We zijn ondertussen onderdeel geworden van een lijstje![]()
Fok, Vol, Nowlive, Gay...
Als hij zo moet beginnen gaat dat een dagelijks ritueel van een kwartier worden...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mischien wordt het tijd dat Jellinek.nl hem gaat steunen, moet hij die site ook steeds noemen.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
We hebben een record ........ de ruzie heeft zeker 6 uur geduurd !
[afbeelding]
Als het kan graag even goede timing ........ zoek een moment dat Brian erachter staat.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Lijkt mij trouwens übercool als Huub nu doodleuk Eric effe gaat klaarsjorren als dank voor bewezen diensten.![]()
Ja, en Huub iets meer dan 50 ......quote:Op maandag 26 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Eric heeft tussen de 800 en 1000 bedpartners gehad.
Way to go!![]()
Ik neem aan dat hij het wel weet en er blijkbaar geen probleem mee heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub maakte net duidelijk dat hij vannacht echt lag te slapen toen Eric vanalles met hem deed. Zelfs toen Eric vroeg hoe Huub de massage vond, haalde hij zijn schouders op. Hij heeft dus echt van heel veel niets gemerkt.
Hij heeft. naar eigen zeggen, een paar jaar lang de hoer gespeeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Eric heeft tussen de 800 en 1000 bedpartners gehad.
Way to go!![]()
Oléquote:Op maandag 26 maart 2007 01:49 schreef Hanekrooi het volgende:
Huupie is door Eric gepijpt ole ole......![]()
Neem ik ook aan. Sportief van onze Huub. Ik was er zelf net iets minder sportief mee omgegaan denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het wel weet en er blijkbaar geen probleem mee heeft.
Hebben wij het nu over seksuele intimidatie?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub maakte net duidelijk dat hij vannacht echt lag te slapen toen Eric vanalles met hem deed. Zelfs toen Eric vroeg hoe Huub de massage vond, haalde hij zijn schouders op. Hij heeft dus echt van heel veel niets gemerkt.
Misschien heeft ie ondertussen wel heel lekker "gedroomd"quote:Op maandag 26 maart 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neem ik ook aan. Sportief van onze Huub. Ik was er zelf net iets minder sportief mee omgegaan denk ik.
98% van de fokkers blijkbaar, ik zie het probleem niet zo....quote:Op maandag 26 maart 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik was er zelf net iets minder sportief mee omgegaan denk ik.
Nee dus: Intimidatiequote:Op maandag 26 maart 2007 01:52 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Hebben wij het nu over seksuele intimidatie?
Hoezo sportief?,...Huub denkt dat ie alleen gemasseerd is door Eric. Hij was kort nadat Eric begon al far out, en snurkte. Elke keer als Huub zich omdraaide in zijn slaap stopte Eric met zijn spelletje...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neem ik ook aan. Sportief van onze Huub. Ik was er zelf net iets minder sportief mee omgegaan denk ik.
Huub weet wel dat er meer gebeurd is, anders had hij vanmorgen niet kunnen verklaren dat hij nu zeker weet dat hij niet van de herenliefde is.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:57 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoezo sportief?,...Huub denkt dat ie alleen gemasseerd is door Eric. Hij was kort nadat Eric begon al far out, en snurkte. Elke keer als Huub zich omdraaide in zijn slaap stopte Eric met zijn spelletje...
En in dit specifieke geval betekent "herhaling vatbaar" pompen? Sorry hoor, ik ben een beetje confused.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dus: Intimidatie
Huub schijnt er weinig moeite mee te hebben gehad, behalve dat hij het niet voor herhaling vatbaar vindt.
Ach, ik heb de rare tik dat ik het niet prettig vind dat iemand waarmee ik het niet wil dat soort dingen met me flikt als ik lig te slapen.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
98% van de fokkers blijkbaar, ik zie het probleem niet zo....
Je hebt dus geen idee wat er wel gebeurd is...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:00 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
En in dit specifieke geval betekent "herhaling vatbaar" pompen? Sorry hoor, ik ben een beetje confused.
En wat was zijn antwoord?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goeie vraag van Amanda aan Brainless ... wie zal je er eerder uitstemmen, Jaap of mij![]()
Dat idee had ik al een beetje, inderdaad...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:00 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
En in dit specifieke geval betekent "herhaling vatbaar" pompen? Sorry hoor, ik ben een beetje confused.
Ben je mal, binnen het uur liggen die twee weer te konijnenquote:Op maandag 26 maart 2007 01:59 schreef Borga het volgende:
EN Dames en Heren ....Hier zijn wij getuige van DE BREUK
De vraag, die DGK_Tegengas schreef, werd niet gesteld. De vraag was andersom.quote:
Hahaha... nee, vergeet dat maar. Huub zegt niet voor niets dat zijn relatie in het vervolg toch maar platonisch moet blijven. Hij weet echt wel wat er vannacht gebeurd is.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:57 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoezo sportief?,...Huub denkt dat ie alleen gemasseerd is door Eric. Hij was kort nadat Eric begon al far out, en snurkte. Elke keer als Huub zich omdraaide in zijn slaap stopte Eric met zijn spelletje...
Met van het begin tot na het einde 3 condooms op het nachtkastje....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ben je mal, binnen het uur liggen die twee weer te konijnen
tuurlijk! waarom zou je die nou ook gebruiken?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met van het begin tot na het einde 3 condooms op het nachtkastje....
Snode plannen!?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:06 schreef Casshern het volgende:
huub loopt buiten in z'n onderbroek en vist met z'n hand in de vijver...wat is hij van plan?
Ach, het lijkt hém niet echt te boeien.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Ach, ik heb de rare tik dat ik het niet prettig vind dat iemand waarmee ik het niet wil dat soort dingen met me flikt als ik lig te slapen.
De vislucht op zijn lul smeren om Eric vannacht af te houden??quote:Op maandag 26 maart 2007 02:06 schreef Casshern het volgende:
huub loopt buiten in z'n onderbroek en vist met z'n hand in de vijver...wat is hij van plan?
Waarom zou Jaap Sylvia weg willen hebben, hij is toch niet met het spel bezigquote:Op maandag 26 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Degene die ik echt weg wil hebben is Sylvia"
Meer reden om Jaap de volgende keer geen enkel procent te gunnen in de PPoll is er niet.
Die jongen heeft echt 0% mensenkennis.
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vislucht op zijn lul smeren om Eric vannacht af te houden??![]()
aij !! dat stokje verhaal !!!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:09 schreef henk.jansen het volgende:
ik heb even bijgelezen, maar Sil is de enige normale in het huis denk ik "Y
quotequote:Op maandag 26 maart 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar de hell komt die qoute ineens vandaan!?![]()
Dat zie je constant.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Echt een wereld van verschil als je de lol ziet tussen Huub, Sylvia en Eric of het domme gelul zonder enig plezier van Jaap, Brian en Amanda. En ze snappen er maar niets van dat zij zo laag scoren in de poll en de anderen zo hoog. Hoe kan dat nou???
En ze is de hele tijd al in haar rust pauzequote:Op maandag 26 maart 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia is de psychiatrisch verpleegkundige die ingehuurd is om deze dependance van "Zon en Schild" in de gaten te houden.
Geen groter vermaak dan leedvermaakquote:Op maandag 26 maart 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Lang heb ik niet kunnen lachen en lol maken. Met de komst van Japio kan dat weer wel" ......
toch vind ik amanda soms heel raar bijster uit de hoek komenquote:Op maandag 26 maart 2007 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Echt een wereld van verschil als je de lol ziet tussen Huub, Sylvia en Eric of het domme gelul zonder enig plezier van Jaap, Brian en Amanda. En ze snappen er maar niets van dat zij zo laag scoren in de poll en de anderen zo hoog. Hoe kan dat nou???
Ik vind haar een stiekemerd. En dat betekent niet dat ziji in haar "normaal leven" ook zo is. Alhowel...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia is de psychiatrisch verpleegkundige die ingehuurd is om deze dependance van "Zon en Schild" in de gaten te houden.
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben wel blond maar ben niet dom zegt Amanda...twee leugens in één zin
en daarmee ontkracht ze de uitspraak van Brian: "Elke leugen heeft een waarheid in zich"quote:Op maandag 26 maart 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben wel blond maar ben niet dom zegt Amanda...twee leugens in één zin
Goed zo..ik wil zoveel mogelijk uitspraken ontkrachten van Brianquote:Op maandag 26 maart 2007 02:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
en daarmee ontkracht ze de uitspraak van Brian: "Elke leugen heeft een waarheid in zich"
ik denk dat ze gewoon wil horen van brian dat hij naast haar wil liggenquote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat wil Amanda nou bereiken!?
Dat Brian openlijk toegeeft dat hij haar naast zich wil?
Of wil ze juist graag bij Brian weg?
Het laatste hoop ikquote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze wil dat Brian voor haar kiest, als bewuste keuze dus, niet als toevallige aanwezigheid.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Helaas krijgt ze het van Japio te horen...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Casshern het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon wil horen van brian dat hij naast haar wil liggen
Deze Fokkert wil toch echt dat Japio lekker naar huis gaat....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:25 schreef Casshern het volgende:
jaap: FOK wil dat ik me aansluit bij SHE....
Waar haalt hij die 'wijsheid' vandaan, vraag ik mij dan af....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens Japio wil Fok! dat hij zich bij SHE aansluit...
Dat is het ideaal van de streamer volgens Jaap...
Laat Japio maar lekker naar huis gaan dat is pas ideaalquote:Op maandag 26 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens Japio wil Fok! dat hij zich bij SHE aansluit...
Dat is het ideaal van de streamer volgens Jaap...
Lijkt mij dat hij dat soort onzin wel door mag krijgen via brieven?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Waar haalt hij die 'wijsheid' vandaan, vraag ik mij dan af....
Brian wel! Das ICT-stylowquote:Op maandag 26 maart 2007 02:28 schreef Prosac het volgende:
Amanda en Brian weten niet wat een buffer is
Die twee balonnen die hij vanmiddag kreegquote:Op maandag 26 maart 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Lijkt mij dat hij dat soort onzin wel door mag krijgen via brieven?
Eerste waar ik aan dacht!quote:Op maandag 26 maart 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Die twee balonnen die hij vanmiddag kreeg
Peter!![]()
En dan gaat hij bij een slapende Amanda proberen een orgasme te bewerkstelligen??quote:
Om aangifte te doen van Huub?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gaat hij bij een slapende Amanda proberen een orgasme te bewerkstelligen??
Ben benieuwd hoeveel streamers er morgen weer op het politiebureau zitten om aangifte te doen![]()
haha wie weetquote:Op maandag 26 maart 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gaat hij bij een slapende Amanda proberen een orgasme te bewerkstelligen??
Ben benieuwd hoeveel streamers er morgen weer op het politiebureau zitten om aangifte te doen![]()
Helemaal mee EENSCH, gaat ook gebeuren volgende weekquote:Op maandag 26 maart 2007 02:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Laat Japio maar lekker naar huis gaan dat is pas ideaal
ik hoop het zooooooooo ergquote:Op maandag 26 maart 2007 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal mee EENSCH, gaat ook gebeuren volgende week![]()
Niet als het aan Brian ligt...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal mee EENSCH, gaat ook gebeuren volgende week![]()
dan zijn we van het vieze geboer en gescheet af !!quote:
en van dat kaboutehquote:Op maandag 26 maart 2007 02:36 schreef snetje het volgende:
[..]
dan zijn we van het vieze geboer en gescheet af !!![]()
Een Brian dusquote:Op maandag 26 maart 2007 02:37 schreef Hanekrooi het volgende:
Lekker opzouten met die bolle joker. Niet eens om dat mega overgewicht, als ie 80 kilo zou wegen was het nog steeds een flappie de clown met paranoia.
Oh ja, ik was even vergeten dat het een soap / drama is en dat de kijkers het altijd beter weten dan een redactie die het op zo'n manier regelt dat de mensen blijven kijken.quote:
Je weet toch dat we het allemaal 1.600.000.000 maal beter weten dan John de Mol...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat het een soap / drama is en dat de kijkers het altijd beter weten dan een redactie die het op zo'n manier regelt dat de mensen blijven kijken.
Gelukkig dat er nog mensen zijn die alle COS-en lezen.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niet te geloven, weer 17 COSsen er doorheen binnen 48 uur ..... gaat de goede kant weer op![]()
Ik kan ze helaas niet allemaal lezen, loop er nu ongeveer een stuk of zeven achter ....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig dat er nog mensen zijn die alle COS-en lezen.![]()
Wmb tiefen ze die updates en streamverslagen op slot!![]()
Boeit mij geen ruk, doei.quote:
goh aardig zeg...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Boeit mij geen ruk, doei.
Jaap wil nog even rellen.![]()
DAT IS DUS THE FUCKING LIMIT!quote:
zien wij hier een stijve paal van eric? wanneer vond dit plaats?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:47 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Een groot voordeel heeft bolle Jaap. Voor Eric hoeft ie niet bang te zijn.
haha relax manquote:Op maandag 26 maart 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
DAT IS DUS THE FUCKING LIMIT!
Een of andere COS-mongool die zegt dat hij/zij gaat slapen -who cares?- en dan gaat wachten of iemand er op reageert.
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
zien wij hier een stijve paal van eric? wanneer vond dit plaats?
last van opvliegers?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
DAT IS DUS THE FUCKING LIMIT!
Een of andere COS-mongool die zegt dat hij/zij gaat slapen -who cares?- en dan gaat wachten of iemand er op reageert.
Helaas wel. Dit was vannacht rond 3.00 uur.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ja die zie ikquote:Op maandag 26 maart 2007 02:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
huh jij bent zeker vergeten je klokje een uur vooruit te zetten? Het is namelijk nog geen 3.00 uuRquote:Op maandag 26 maart 2007 02:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Helaas wel. Dit was vannacht rond 3.00 uur.
Moet je lekker bij de uitgang van de Arena gaan staan als Ajax thuisspeelt.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:52 schreef Casshern het volgende:
ik vindt het gewoon normaal om ff mensen gedag te zeggen.
zucht...geweldige opmerking hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je lekker bij de uitgang van de Arena gaan staan als Ajax thuisspeelt.
Lees jij die post nog eens en denk er eens goed over na...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:55 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
huh jij bent zeker vergeten je klokje een uur vooruit te zetten? Het is namelijk nog geen 3.00 uuR![]()
Klokje staat goed. Ik bedoelde dus gisternacht...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:55 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
huh jij bent zeker vergeten je klokje een uur vooruit te zetten? Het is namelijk nog geen 3.00 uuR![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |