quote:Op maandag 26 maart 2007 01:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
We hebben een record ........ de ruzie heeft zeker 6 uur geduurd !
[afbeelding]
Als het kan graag even goede timing ........ zoek een moment dat Brian erachter staat.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
Lijkt mij trouwens übercool als Huub nu doodleuk Eric effe gaat klaarsjorren als dank voor bewezen diensten.![]()
Ja, en Huub iets meer dan 50 ......quote:Op maandag 26 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Eric heeft tussen de 800 en 1000 bedpartners gehad.
Way to go!![]()
Ik neem aan dat hij het wel weet en er blijkbaar geen probleem mee heeft.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub maakte net duidelijk dat hij vannacht echt lag te slapen toen Eric vanalles met hem deed. Zelfs toen Eric vroeg hoe Huub de massage vond, haalde hij zijn schouders op. Hij heeft dus echt van heel veel niets gemerkt.
Hij heeft. naar eigen zeggen, een paar jaar lang de hoer gespeeld.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:42 schreef APK het volgende:
Eric heeft tussen de 800 en 1000 bedpartners gehad.
Way to go!![]()
Oléquote:Op maandag 26 maart 2007 01:49 schreef Hanekrooi het volgende:
Huupie is door Eric gepijpt ole ole......![]()
Neem ik ook aan. Sportief van onze Huub. Ik was er zelf net iets minder sportief mee omgegaan denk ik.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij het wel weet en er blijkbaar geen probleem mee heeft.
Hebben wij het nu over seksuele intimidatie?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
Huub maakte net duidelijk dat hij vannacht echt lag te slapen toen Eric vanalles met hem deed. Zelfs toen Eric vroeg hoe Huub de massage vond, haalde hij zijn schouders op. Hij heeft dus echt van heel veel niets gemerkt.
Misschien heeft ie ondertussen wel heel lekker "gedroomd"quote:Op maandag 26 maart 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neem ik ook aan. Sportief van onze Huub. Ik was er zelf net iets minder sportief mee omgegaan denk ik.
98% van de fokkers blijkbaar, ik zie het probleem niet zo....quote:Op maandag 26 maart 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik was er zelf net iets minder sportief mee omgegaan denk ik.
Nee dus: Intimidatiequote:Op maandag 26 maart 2007 01:52 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Hebben wij het nu over seksuele intimidatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |