Het zou voor Jaap ook lullig zijn als hij van zijn eerste vrijpartij een SOA zou oplopenquote:Op maandag 26 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie het maar veilig doet... ik ben dat gemekker over zwangerschapstesten nu wel zat...
Ik ook niet en ik heb dat filmpje van Eric en Huub ook niet gezienquote:Op maandag 26 maart 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil Jaap op geen enkele manier zien komen!![]()
komt wel goedquote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat moeten we dan maar over ons heen laten komen...
Kappe nouquote:Op maandag 26 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat moeten we dan maar over ons heen laten komen...
Bedoel je dat Amanda over die optie aan het nadenken is?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:07 schreef demins het volgende:
Komkommertijd???
Je eerste punt: veilig, onmogelijk, zij ligt altijd onder en met Jaap erop is dat levensbedreigend.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie het maar veilig doet... ik ben dat gemekker over zwangerschapstesten nu wel zat...
Wel veilig (voor die komkommer)die zitten in plastic tegenwoordigquote:Op maandag 26 maart 2007 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Bedoel je dat Amanda over die optie aan het nadenken is?
dat huub zogenaamd boos wegliep zit haar nog het meeste dwars volgens mijquote:Op maandag 26 maart 2007 01:09 schreef Prosac het volgende:
nog nooit zo lang iets dwars zien zitten bij Amanda.. (qua gedachten dan)
Daar hoop ik ook opquote:Op maandag 26 maart 2007 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat huub zogenaamd boos wegliep zit haar nog het meeste dwars volgens mij
![]()
Zo'n test is niet voor inwendig gebruik. Zeker niet overdwarsquote:Op maandag 26 maart 2007 01:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat huub zogenaamd boos wegliep zit haar nog het meeste dwars volgens mij
![]()
Kan je ook in contact komen met mijn overleden oma?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:10 schreef Suikeroom het volgende:
Eric denkt nu van Huub hou je kop ga snurken ik wil je vannacht weer aanranden
Kom nou eens on-topic manquote:Op maandag 26 maart 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Moest ervan komen...
Het heeft eigenlijk nog lang geduurd...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Moest ervan komen...
Zo beter...?quote:Op zondag 25 maart 2007 19:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zou de volgende keer die zwarte balken eraf knippen.
Hahahahaha Truste ik hou ut voor gezien. Dit was de druppelquote:Op maandag 26 maart 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wanneer je daarmee zou komen...
Een beetje maarquote:Op maandag 26 maart 2007 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahaha Truste ik hou ut voor gezien. Dit was de druppel![]()
Daar heb je lang over gefrobeldquote:Op maandag 26 maart 2007 01:16 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Zo beter...?
[afbeelding]
Goede avond allemaal.
Goeieavond Sammy, en dank voor deze inhoudelijke bijdrage!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:16 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Zo beter...?
[afbeelding]
Goede avond allemaal.
Nee bedoelde Leandra's reactie ...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een beetje maar![]()
Huub ziet dat geregistreerd partnerschap van SHE wel zitten!![]()
Jaaaaaa, dats de question!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeieavond Sammy, en dank voor deze inhoudelijke bijdrage!
Vraag: Waarom kotst de smiley van Huub naar links en die van Sylvia en Eric naar rechts?
Weet ikquote:Op maandag 26 maart 2007 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee bedoelde Leandra's reactie ...
Yip Yip Akela
Zo kotsen ze naar elkaarquote:Op maandag 26 maart 2007 01:18 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeieavond Sammy, en dank voor deze inhoudelijke bijdrage!
Vraag: Waarom kotst de smiley van Huub naar links en die van Sylvia en Eric naar rechts?
Mischien wordt het tijd dat Jellinek.nl hem gaat steunen, moet hij die site ook steeds noemen.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
We zijn ondertussen onderdeel geworden van een lijstje![]()
Fok, Vol, Nowlive, Gay...
Als hij zo moet beginnen gaat dat een dagelijks ritueel van een kwartier worden...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Mischien wordt het tijd dat Jellinek.nl hem gaat steunen, moet hij die site ook steeds noemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |