Dat klopt inderdaad dat Brian dat zo heeft gedaanquote:Op maandag 26 maart 2007 00:49 schreef akveor het volgende:
Hoor ik Huub nou zeggen dat Brian wel een SOA test voor zichzelf heeft geregeld? En voor Amanda zet ie een test op de boodschappen lijst. Het respect voor vrouwen druipt erweer vanaf.
Ja, Brian heeft de SOA test via de huisarts laten uitvoeren.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:49 schreef akveor het volgende:
Hoor ik Huub nou zeggen dat Brian wel een SOA test voor zichzelf heeft geregeld? En voor Amanda zet ie een test op de boodschappen lijst. Het respect voor vrouwen druipt erweer vanaf.
Same herequote:Op maandag 26 maart 2007 00:53 schreef Sug4r het volgende:
Ik had liever gezien dat Brian doordraaide ipv muziek draaien![]()
Neuken met Breenlessquote:Op maandag 26 maart 2007 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BEN ERG BENIEUW WAT AMANDA NU GAAT DOEN
BRIAN PISSED
EN HUUB (gespeeld) PISSED
tja mevrouwtje ...... wat nu........
![]()
brian dacht van al het gezeik af te zijn en gemakkelijk neukpoppetje te hebbenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
Het is echt de Nena-Brian story die zich herhaald, maar dan een tandje erger![]()
En als ik dan dat stukje van Najib Amhali over de SOA-test voor de geest haal dan mag ik hopen dat het bij Brian helemaal zo gegaan isquote:Op maandag 26 maart 2007 00:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, Brian heeft de SOA test via de huisarts laten uitvoeren.
Ze staat op ontploffen. Lastig met die kut herrie. Tja afwachten maarquote:Op maandag 26 maart 2007 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BRIAN PISSED
![]()
Misschien wil ie niet herkend worden...quote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Charmian het volgende:
Waarom loopt Huub eigenlijk opeens 24/7 met die zonnebril op z'n kop? Vindtie dat stoer staan of zo![]()
Het Nena-Brian verhaal was meer 'aanstoten en aftrekken' ...... Amanda-Brian wordt gewoon ruzie ......quote:Op maandag 26 maart 2007 00:54 schreef Kaleddis het volgende:
Het is echt de Nena-Brian story die zich herhaald, maar dan een tandje erger![]()
Inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als ik dan dat stukje van Najib Amhali over de SOA-test voor de geest haal dan mag ik hopen dat het bij Brian helemaal zo gegaan is![]()
Hij heeft last van zijn ogen, en zet hem zo nu en dan op....quote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Charmian het volgende:
Waarom loopt Huub eigenlijk opeens 24/7 met die zonnebril op z'n kop? Vindtie dat stoer staan of zo![]()
Hoop niet dat ze gaat trappenquote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze staat op ontploffen. Lastig met die kut herrie. Tja afwachten maar
Hehehequote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als ik dan dat stukje van Najib Amhali over de SOA-test voor de geest haal dan mag ik hopen dat het bij Brian helemaal zo gegaan is![]()
Nee, die is zich alleen maar aan het afreageren.quote:Op maandag 26 maart 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
Het boeit Brian werkelijk niet wat amanda nu voelt.
ze gooit haar tieten en haar in de strijdquote:Op maandag 26 maart 2007 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
BRIAN PISSED
![]()
Ze verwarren sex met beschikbaarheid..quote:Op maandag 26 maart 2007 00:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze straalt sex uit volgens Eric en Huub
Mooi, die door jou bewerkstelligde fusie tussen Brainlessiaans en Freudiaans!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het Nena-Brian verhaal was meer 'aanstoten en aftrekken' ...... Amanda-Brian wordt gewoon ruzie ......
Ik blijf zitten waar ik zitquote:Op maandag 26 maart 2007 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda hangt nu totaal passief in de stoel en denkt waarschijnlijk
de eerste die nu naar me toekomt en lief doet mag me neuken
![]()
Dat lijkt sowieso haar enige eis voor sex te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda hangt nu totaal passief in de stoel en denkt waarschijnlijk: de eerste die nu naar me toekomt en lief doet mag me neuken![]()
Ik hoop dat Jaap komtquote:Op maandag 26 maart 2007 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda hangt nu totaal passief in de stoel en denkt waarschijnlijk
de eerste die nu naar me toekomt en lief doet mag me neuken
![]()
Gatverquote:
Als ie het maar veilig doet... ik ben dat gemekker over zwangerschapstesten nu wel zat...quote:
Ik wil Jaap op geen enkele manier zien komen!quote:Op maandag 26 maart 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast wel, als Jaap komt en dan ook mag komen dan zal hij dat niet laten![]()
Dan komt Jaap welquote:Op maandag 26 maart 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vast wel, als Jaap komt en dan ook mag komen dan zal hij dat niet laten![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil Jaap op geen enkele manier zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |