Gelukkig dat er nog mensen zijn die alle COS-en lezen.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Niet te geloven, weer 17 COSsen er doorheen binnen 48 uur ..... gaat de goede kant weer op![]()
Ik kan ze helaas niet allemaal lezen, loop er nu ongeveer een stuk of zeven achter ....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:43 schreef APK het volgende:
[..]
Gelukkig dat er nog mensen zijn die alle COS-en lezen.![]()
Wmb tiefen ze die updates en streamverslagen op slot!![]()
Boeit mij geen ruk, doei.quote:
goh aardig zeg...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:47 schreef APK het volgende:
[..]
Boeit mij geen ruk, doei.
Jaap wil nog even rellen.![]()
DAT IS DUS THE FUCKING LIMIT!quote:
zien wij hier een stijve paal van eric? wanneer vond dit plaats?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:47 schreef Hanekrooi het volgende:
[afbeelding]
Een groot voordeel heeft bolle Jaap. Voor Eric hoeft ie niet bang te zijn.
haha relax manquote:Op maandag 26 maart 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
DAT IS DUS THE FUCKING LIMIT!
Een of andere COS-mongool die zegt dat hij/zij gaat slapen -who cares?- en dan gaat wachten of iemand er op reageert.
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
zien wij hier een stijve paal van eric? wanneer vond dit plaats?
last van opvliegers?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:50 schreef APK het volgende:
[..]
DAT IS DUS THE FUCKING LIMIT!
Een of andere COS-mongool die zegt dat hij/zij gaat slapen -who cares?- en dan gaat wachten of iemand er op reageert.
Helaas wel. Dit was vannacht rond 3.00 uur.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ja die zie ikquote:Op maandag 26 maart 2007 02:52 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
huh jij bent zeker vergeten je klokje een uur vooruit te zetten? Het is namelijk nog geen 3.00 uuRquote:Op maandag 26 maart 2007 02:54 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Helaas wel. Dit was vannacht rond 3.00 uur.
Moet je lekker bij de uitgang van de Arena gaan staan als Ajax thuisspeelt.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:52 schreef Casshern het volgende:
ik vindt het gewoon normaal om ff mensen gedag te zeggen.
zucht...geweldige opmerking hoorquote:Op maandag 26 maart 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Moet je lekker bij de uitgang van de Arena gaan staan als Ajax thuisspeelt.
Lees jij die post nog eens en denk er eens goed over na...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:55 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
huh jij bent zeker vergeten je klokje een uur vooruit te zetten? Het is namelijk nog geen 3.00 uuR![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |