Lijkt mij dat hij dat soort onzin wel door mag krijgen via brieven?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Waar haalt hij die 'wijsheid' vandaan, vraag ik mij dan af....
Brian wel! Das ICT-stylowquote:Op maandag 26 maart 2007 02:28 schreef Prosac het volgende:
Amanda en Brian weten niet wat een buffer is
Die twee balonnen die hij vanmiddag kreegquote:Op maandag 26 maart 2007 02:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Lijkt mij dat hij dat soort onzin wel door mag krijgen via brieven?
Eerste waar ik aan dacht!quote:Op maandag 26 maart 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Die twee balonnen die hij vanmiddag kreeg
Peter!![]()
En dan gaat hij bij een slapende Amanda proberen een orgasme te bewerkstelligen??quote:
Om aangifte te doen van Huub?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gaat hij bij een slapende Amanda proberen een orgasme te bewerkstelligen??
Ben benieuwd hoeveel streamers er morgen weer op het politiebureau zitten om aangifte te doen![]()
haha wie weetquote:Op maandag 26 maart 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan gaat hij bij een slapende Amanda proberen een orgasme te bewerkstelligen??
Ben benieuwd hoeveel streamers er morgen weer op het politiebureau zitten om aangifte te doen![]()
Helemaal mee EENSCH, gaat ook gebeuren volgende weekquote:Op maandag 26 maart 2007 02:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Laat Japio maar lekker naar huis gaan dat is pas ideaal
ik hoop het zooooooooo ergquote:Op maandag 26 maart 2007 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal mee EENSCH, gaat ook gebeuren volgende week![]()
Niet als het aan Brian ligt...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal mee EENSCH, gaat ook gebeuren volgende week![]()
dan zijn we van het vieze geboer en gescheet af !!quote:
en van dat kaboutehquote:Op maandag 26 maart 2007 02:36 schreef snetje het volgende:
[..]
dan zijn we van het vieze geboer en gescheet af !!![]()
Een Brian dusquote:Op maandag 26 maart 2007 02:37 schreef Hanekrooi het volgende:
Lekker opzouten met die bolle joker. Niet eens om dat mega overgewicht, als ie 80 kilo zou wegen was het nog steeds een flappie de clown met paranoia.
Oh ja, ik was even vergeten dat het een soap / drama is en dat de kijkers het altijd beter weten dan een redactie die het op zo'n manier regelt dat de mensen blijven kijken.quote:
Je weet toch dat we het allemaal 1.600.000.000 maal beter weten dan John de Mol...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat het een soap / drama is en dat de kijkers het altijd beter weten dan een redactie die het op zo'n manier regelt dat de mensen blijven kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |