Snode plannen!?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:06 schreef Casshern het volgende:
huub loopt buiten in z'n onderbroek en vist met z'n hand in de vijver...wat is hij van plan?
Ach, het lijkt hém niet echt te boeien.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Ach, ik heb de rare tik dat ik het niet prettig vind dat iemand waarmee ik het niet wil dat soort dingen met me flikt als ik lig te slapen.
De vislucht op zijn lul smeren om Eric vannacht af te houden??quote:Op maandag 26 maart 2007 02:06 schreef Casshern het volgende:
huub loopt buiten in z'n onderbroek en vist met z'n hand in de vijver...wat is hij van plan?
Waarom zou Jaap Sylvia weg willen hebben, hij is toch niet met het spel bezigquote:Op maandag 26 maart 2007 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Jaap: "Degene die ik echt weg wil hebben is Sylvia"
Meer reden om Jaap de volgende keer geen enkel procent te gunnen in de PPoll is er niet.
Die jongen heeft echt 0% mensenkennis.
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vislucht op zijn lul smeren om Eric vannacht af te houden??![]()
aij !! dat stokje verhaal !!!quote:Op maandag 26 maart 2007 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als ik dan dat stukje van Najib Amhali over de SOA-test voor de geest haal dan mag ik hopen dat het bij Brian helemaal zo gegaan is![]()
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:09 schreef henk.jansen het volgende:
ik heb even bijgelezen, maar Sil is de enige normale in het huis denk ik "Y
quotequote:Op maandag 26 maart 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar de hell komt die qoute ineens vandaan!?![]()
Dat zie je constant.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Echt een wereld van verschil als je de lol ziet tussen Huub, Sylvia en Eric of het domme gelul zonder enig plezier van Jaap, Brian en Amanda. En ze snappen er maar niets van dat zij zo laag scoren in de poll en de anderen zo hoog. Hoe kan dat nou???
En ze is de hele tijd al in haar rust pauzequote:Op maandag 26 maart 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia is de psychiatrisch verpleegkundige die ingehuurd is om deze dependance van "Zon en Schild" in de gaten te houden.
Geen groter vermaak dan leedvermaakquote:Op maandag 26 maart 2007 02:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Lang heb ik niet kunnen lachen en lol maken. Met de komst van Japio kan dat weer wel" ......
toch vind ik amanda soms heel raar bijster uit de hoek komenquote:Op maandag 26 maart 2007 02:10 schreef scanman01 het volgende:
Echt een wereld van verschil als je de lol ziet tussen Huub, Sylvia en Eric of het domme gelul zonder enig plezier van Jaap, Brian en Amanda. En ze snappen er maar niets van dat zij zo laag scoren in de poll en de anderen zo hoog. Hoe kan dat nou???
Ik vind haar een stiekemerd. En dat betekent niet dat ziji in haar "normaal leven" ook zo is. Alhowel...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sylvia is de psychiatrisch verpleegkundige die ingehuurd is om deze dependance van "Zon en Schild" in de gaten te houden.
quote:Op maandag 26 maart 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben wel blond maar ben niet dom zegt Amanda...twee leugens in één zin
en daarmee ontkracht ze de uitspraak van Brian: "Elke leugen heeft een waarheid in zich"quote:Op maandag 26 maart 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben wel blond maar ben niet dom zegt Amanda...twee leugens in één zin
Goed zo..ik wil zoveel mogelijk uitspraken ontkrachten van Brianquote:Op maandag 26 maart 2007 02:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
en daarmee ontkracht ze de uitspraak van Brian: "Elke leugen heeft een waarheid in zich"
ik denk dat ze gewoon wil horen van brian dat hij naast haar wil liggenquote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat wil Amanda nou bereiken!?
Dat Brian openlijk toegeeft dat hij haar naast zich wil?
Of wil ze juist graag bij Brian weg?
Het laatste hoop ikquote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze wil dat Brian voor haar kiest, als bewuste keuze dus, niet als toevallige aanwezigheid.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Helaas krijgt ze het van Japio te horen...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Casshern het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon wil horen van brian dat hij naast haar wil liggen
Deze Fokkert wil toch echt dat Japio lekker naar huis gaat....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:25 schreef Casshern het volgende:
jaap: FOK wil dat ik me aansluit bij SHE....
Waar haalt hij die 'wijsheid' vandaan, vraag ik mij dan af....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens Japio wil Fok! dat hij zich bij SHE aansluit...
Dat is het ideaal van de streamer volgens Jaap...
Laat Japio maar lekker naar huis gaan dat is pas ideaalquote:Op maandag 26 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens Japio wil Fok! dat hij zich bij SHE aansluit...
Dat is het ideaal van de streamer volgens Jaap...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |