Hoezo sportief?,...Huub denkt dat ie alleen gemasseerd is door Eric. Hij was kort nadat Eric begon al far out, en snurkte. Elke keer als Huub zich omdraaide in zijn slaap stopte Eric met zijn spelletje...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neem ik ook aan. Sportief van onze Huub. Ik was er zelf net iets minder sportief mee omgegaan denk ik.
Huub weet wel dat er meer gebeurd is, anders had hij vanmorgen niet kunnen verklaren dat hij nu zeker weet dat hij niet van de herenliefde is.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:57 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoezo sportief?,...Huub denkt dat ie alleen gemasseerd is door Eric. Hij was kort nadat Eric begon al far out, en snurkte. Elke keer als Huub zich omdraaide in zijn slaap stopte Eric met zijn spelletje...
En in dit specifieke geval betekent "herhaling vatbaar" pompen? Sorry hoor, ik ben een beetje confused.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dus: Intimidatie
Huub schijnt er weinig moeite mee te hebben gehad, behalve dat hij het niet voor herhaling vatbaar vindt.
Ach, ik heb de rare tik dat ik het niet prettig vind dat iemand waarmee ik het niet wil dat soort dingen met me flikt als ik lig te slapen.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
98% van de fokkers blijkbaar, ik zie het probleem niet zo....
Je hebt dus geen idee wat er wel gebeurd is...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:00 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
En in dit specifieke geval betekent "herhaling vatbaar" pompen? Sorry hoor, ik ben een beetje confused.
En wat was zijn antwoord?quote:Op maandag 26 maart 2007 01:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goeie vraag van Amanda aan Brainless ... wie zal je er eerder uitstemmen, Jaap of mij![]()
Dat idee had ik al een beetje, inderdaad...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:00 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
En in dit specifieke geval betekent "herhaling vatbaar" pompen? Sorry hoor, ik ben een beetje confused.
Ben je mal, binnen het uur liggen die twee weer te konijnenquote:Op maandag 26 maart 2007 01:59 schreef Borga het volgende:
EN Dames en Heren ....Hier zijn wij getuige van DE BREUK
De vraag, die DGK_Tegengas schreef, werd niet gesteld. De vraag was andersom.quote:
Hahaha... nee, vergeet dat maar. Huub zegt niet voor niets dat zijn relatie in het vervolg toch maar platonisch moet blijven. Hij weet echt wel wat er vannacht gebeurd is.quote:Op maandag 26 maart 2007 01:57 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Hoezo sportief?,...Huub denkt dat ie alleen gemasseerd is door Eric. Hij was kort nadat Eric begon al far out, en snurkte. Elke keer als Huub zich omdraaide in zijn slaap stopte Eric met zijn spelletje...
Met van het begin tot na het einde 3 condooms op het nachtkastje....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ben je mal, binnen het uur liggen die twee weer te konijnen
tuurlijk! waarom zou je die nou ook gebruiken?quote:Op maandag 26 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met van het begin tot na het einde 3 condooms op het nachtkastje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |