en daarmee ontkracht ze de uitspraak van Brian: "Elke leugen heeft een waarheid in zich"quote:Op maandag 26 maart 2007 02:16 schreef Sug4r het volgende:
Ik ben wel blond maar ben niet dom zegt Amanda...twee leugens in één zin
Goed zo..ik wil zoveel mogelijk uitspraken ontkrachten van Brianquote:Op maandag 26 maart 2007 02:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
en daarmee ontkracht ze de uitspraak van Brian: "Elke leugen heeft een waarheid in zich"
ik denk dat ze gewoon wil horen van brian dat hij naast haar wil liggenquote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat wil Amanda nou bereiken!?
Dat Brian openlijk toegeeft dat hij haar naast zich wil?
Of wil ze juist graag bij Brian weg?
Het laatste hoop ikquote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze wil dat Brian voor haar kiest, als bewuste keuze dus, niet als toevallige aanwezigheid.quote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Helaas krijgt ze het van Japio te horen...quote:Op maandag 26 maart 2007 02:23 schreef Casshern het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon wil horen van brian dat hij naast haar wil liggen
Deze Fokkert wil toch echt dat Japio lekker naar huis gaat....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:25 schreef Casshern het volgende:
jaap: FOK wil dat ik me aansluit bij SHE....
Waar haalt hij die 'wijsheid' vandaan, vraag ik mij dan af....quote:Op maandag 26 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens Japio wil Fok! dat hij zich bij SHE aansluit...
Dat is het ideaal van de streamer volgens Jaap...
Laat Japio maar lekker naar huis gaan dat is pas ideaalquote:Op maandag 26 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens Japio wil Fok! dat hij zich bij SHE aansluit...
Dat is het ideaal van de streamer volgens Jaap...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |