abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:39:23 #1
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45192930

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
PLUNDRA! - 20 tot 50% korting!
Het is weer PLUNDRA! bij IKEA, van woensdag 10 t/m zaterdag 20 januari krijg je op allerlei producten maar liefst 20 tot 50% korting en FAMILY leden krijgen nog eens 10% extra korting!*
Word nu GRATIS lid van IKEA FAMILY en profiteer van de alle voordelen;
  • Korting op geselecteerde IKEA producten
  • Korting op IKEA FAMILY producten
  • GRATIS woonmagazine
  • Speciale activiteiten en workshops
  • Unieke kortingen en aanbiedingen van andere bedrijven
  • Extra FAMILY services en GRATIS koffie in het restaurant.
    Kijk op de IKEA FAMILY pagina
    * 10% korting geldt alleen voor PLUNDRA! artikelen.
  • quote:
    DESIGN YOUR OWN LIFE
    Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
    Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

    Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

    Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

    Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze 'what's hot, what's not'-lijstjes?

    Check de Design your own life site!
    quote:
    IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
    Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
    quote:
    Vragen?

    Anna staat iedere dag voor je klaar!

    En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce
  • IKEA Haarlem: GenderQ
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

    [ Bericht 10% gewijzigd door WebForce op 10-01-2007 00:01:49 ]
      dinsdag 9 januari 2007 @ 21:45:54 #2
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_45193216
  • Yvonnetje heeft haar Meråker kast
  • Étoile zoekt het LACK hoek-tvmeubel in het zwart-bruin (vraagt zich af wanneer het binnenkomt) en wilt weten of er ook wielen onder kunnen.

    En dan nog wat over bezorging:
    quote:
    Bezorging kost - bij alle vestigingen behalve Delft - binnen de eerste "ring" rond het woonwarenhuis:

    < 100 kg : ¤29
    100-300 kg : ¤49
    > 300 kg : ¤69

    Dat is voor begane grond bezorging. Etagebezorging is in de meeste gevallen wel mogelijk, je betaalt dan een toeslag.

    Delft heeft andere tarieven, omdat het een pilot store is en daardoor onder een andere organisatie valt.
  •   dinsdag 9 januari 2007 @ 22:17:27 #3
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_45194693


    Ben er STIL van
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_45196091
    ik wil in de OP bij medewerkers
      dinsdag 9 januari 2007 @ 22:58:21 #5
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_45196553
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
    ik wil in de OP bij medewerkers
    Even de wiki aanpassen . Waar werk je dan? En welke afdeling?
    pi_45196802
    quote:
    Op dinsdag 9 januari 2007 22:58 schreef WebForce het volgende:

    [..]

    Even de wiki aanpassen . Waar werk je dan? En welke afdeling?
    Utrecht, kassa/service
    pi_45196812
    JeeTje, het Vijfentwintigste toPic over IKEA alweer...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_45199349
    jeeuhj

    Ik geloof dat ik vanavond Jao Varela (die excuusneger van de Lpf) aan de transportbalie had
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_45199946
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 00:10 schreef kalinho het volgende:
    jeeuhj

    Ik geloof dat ik vanavond Jao Varela (die excuusneger van de Lpf) aan de transportbalie had
    Haha, wat had-ie gekocht? Een leuke Klippan ofzo?

    Heb me trouwens net aangemeld voor Ikea Family
    Kan ik het nummer gewoon al gebruiken, of moet ik echt wachten op het pasje? Had nl begrepen dat dat wel een paar weekjes kan duren...
      woensdag 10 januari 2007 @ 08:10:51 #10
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_45202542
    Vraagje.
    Ik had een laminaatvloer gehaald, maar bleek 'een paar pakken' (lees: 12 pakken) teveel gehaald te hebben
    Nu hoorde ik dat je onaangebroken pakken 'gewoon' terug mag brengen?
    Moet dat dan ook bij dezelfde vestiging?

    Kennissen van mij dachten van niet namelijk....
      woensdag 10 januari 2007 @ 08:34:36 #11
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_45202725
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 08:10 schreef Keltie het volgende:
    Vraagje.
    Ik had een laminaatvloer gehaald, maar bleek 'een paar pakken' (lees: 12 pakken) teveel gehaald te hebben
    Nu hoorde ik dat je onaangebroken pakken 'gewoon' terug mag brengen?
    Moet dat dan ook bij dezelfde vestiging?

    Kennissen van mij dachten van niet namelijk....
    met kassabon in ongeopende verpakking mag je binnen 90 dagen na aankoop je restant laminaat retourneren. in welke vestging je dat wilt doen, is niet van belang als wat je retourneert een waarde vertegenwoordigt van > 250 euro, moet je je kunnen legitimeren bij de klantenservice.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_45202730
    Ik ben al weken niet meer bij de IKEA geweest, the horror.
    For great justice!
      woensdag 10 januari 2007 @ 08:41:23 #13
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_45202789
    vandaag begint plundra!: extra reden om weer (niet) te gaan
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_45203980
    Is dit een keer per jaar, die plundra ?
      woensdag 10 januari 2007 @ 10:06:19 #15
    139380 Keltie
    Meemeemeemee
    pi_45204176
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 08:34 schreef Adelante het volgende:

    [..]

    met kassabon in ongeopende verpakking mag je binnen 90 dagen na aankoop je restant laminaat retourneren. in welke vestging je dat wilt doen, is niet van belang als wat je retourneert een waarde vertegenwoordigt van > 250 euro, moet je je kunnen legitimeren bij de klantenservice.
    Hartstikke bedankt
    (Valt dit ook op de site te lezen? Zojah, dan heb ik erover heen gelezen )
    pi_45204419
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef Burbujas het volgende:
    Is dit een keer per jaar, die plundra ?
    Twee keer: in januari en in juli.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_45204456
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 10:06 schreef Keltie het volgende:

    [..]

    Hartstikke bedankt
    (Valt dit ook op de site te lezen? Zojah, dan heb ik erover heen gelezen )
    Bijna onderaan op http://www.ikea.com/ms/nl(...)/ikea_services.html. En ook Anna geeft dit antwoord
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_45205215
    Ondanks dat het wel in de OP staat, even wat extra aandacht vestigen op:



    leden krijgen 10% extra korting op de PLUNDRA! prijzen
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
    pi_45206002
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 00:41 schreef pbjs het volgende:

    [..]

    Haha, wat had-ie gekocht? Een leuke Klippan ofzo?

    Heb me trouwens net aangemeld voor Ikea Family
    Kan ik het nummer gewoon al gebruiken, of moet ik echt wachten op het pasje? Had nl begrepen dat dat wel een paar weekjes kan duren...
    Hele zooi aan kasten etc etc en hij vroeg zich om fuckin 21.30 af of hetnog wel in zn busje paste of dat hij het op transport wou doen. Uiteindelijk maar besloten dat het handiger was dat hij het 1 nachtje bij ons liet staan zodat hij de dag erna rustig kon kijken; kon ik tenminste ook naar huis

    Je kan met Family nu al dat tijdelijke nummer gebruiken
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_45206147
    Net even op de site van Ikea gekeken maar de aanbiedingen staan er helemaal niet op... Wie weet wat er in Haarlem in de plundra gaat?
    pi_45206495
    Ik zag trouwens in het blad van VEH het volgende:
    www.eigenhuis.nl/prijsvraag

    Ik zou niet weten wat ik in zou moeten zenden... Maar 8000 euro (bij IKEA)
    We sure are cute for two ugly people.
    pi_45218121
    quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
    Nee, bij Delft bezorgen ze tot 300 kg voor 35 euro (binnen Delft, buiten Delft is geloof ik 50 euro?). Dit is wel snelservice, dus zelfde of volgende dag alles in huis.


    Dat begrijp ik dan toch niet helemaal.
    De ekeskog bank weegt 69kg, de hoes 7.4kg en wat zal de stoel wegen....ongeveer de helft, 35kg?
    Maakt samen ongeveer 112 kg, maar ik heb toch mooi ¤65 moeten betalen voor het bezorgen. (bank en stoel komen overmorgen, heb er ca. 2 weken op moeten wachten)
    Verder vroegen ze ¤20 voor het naar de eerste etage brengen. Dit heb ik in eerste instantie niet gedaan omdat ik er eigenlijk niet bij stil stond dat de bank moeilijk door de deur kan vanwege de grootte. Nu heb ik met het transportbedrijf afgesproken dat hij naar boven gebracht wordt en nu kost het me ¤12,-

    Ik krijg nu echt het gevoel dat ik wel heel veel bezorgkosten moet betalen of ben ik nu abuis.
    Bank komt trouwens idd bij Delft vandaan, omdat een medewerkster van vestiging Barendrecht te bedonderd was om even verder te kijken als haar neus lang was en gewoon zei dat de stoel en hoezen niet meer te bestellen waren en de bank alleen nog maar in bruin te krijgen was.

    Iemand misschien nog antwoord op deze vraag?
      woensdag 10 januari 2007 @ 17:38:32 #23
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_45218388
    Nog even een onbeantwoorde vraag herhaalt uit het vorige topic:
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 01:11 schreef Bartjebart het volgende:

    [..]

    Op dit moment weet ik het bestaan van 1tje... de IKEA STOCKHOLM 1,5 zits...

    Verkrijgbaar in wit, beige en lichtbruin,
    [afbeelding] +/- 500.-
    [afbeelding][afbeelding] +/- 550.-

    Prijzig, maar je hebt volgens mij wel 25 jaar garantie op de IKEA STOCKHOLM serie
    Staat het bankje ook ergens op de site of in de gids?
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
    pi_45219268
    quote:
    Op woensdag 10 januari 2007 17:29 schreef eos het volgende:
    quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef sheonlydreams86 het volgende:
    Dat begrijp ik dan toch niet helemaal.
    De ekeskog bank weegt 69kg, de hoes 7.4kg en wat zal de stoel wegen....ongeveer de helft, 35kg?
    Maakt samen ongeveer 112 kg, maar ik heb toch mooi ¤65 moeten betalen voor het bezorgen. (bank en stoel komen overmorgen, heb er ca. 2 weken op moeten wachten)
    Dan zit je misschien in de 3e regio van Delft?
    En dan zit er nog een verschil of je een afspraak maakt met iemand bij de klantenservice of iemand van de balie bij de banken? Heb je nl. een DistributieOrder papiertje gekregen, of een CC Full Serve?
    quote:
    Ik krijg nu echt het gevoel dat ik wel heel veel bezorgkosten moet betalen of ben ik nu abuis.
    Bank komt trouwens idd bij Delft vandaan, omdat een medewerkster van vestiging Barendrecht te bedonderd was om even verder te kijken als haar neus lang was en gewoon zei dat de stoel en hoezen niet meer te bestellen waren en de bank alleen nog maar in bruin te krijgen was.
    Iemand misschien nog antwoord op deze vraag?
    Benk toch benieuwd wie dat was.
    En ja, als zij zegt dat die stoel en hoezen niet meer tebestellen zijn, en zij waarschijnlijk die week al 10 klanten had met hetzelfde probleem, zal ze wel een muts 1e klas zijn om het vervolgens nog een x uit te zoeken
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
      woensdag 10 januari 2007 @ 19:12:36 #25
    23170 WebForce
    Kijk mij nou!
    pi_45221632
    Vanaf vandaag ben ik werkzaam als keukenboer, kom maar kom maar met je vragen!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')