abonnement Unibet Coolblue
pi_43762539
Mijn bestelling komt hopelijk morgen binnen. Heb een broek en een paar shirtjes besteld.
pi_43762618
Eerste keer dus Nieky?
pi_43762738
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Aventura het volgende:
@ Shining_Star: ik ga eerst ff rondsurfen op inet om te kijken of mensen een 40 voor een 38 willen ruilen.
Is goed, ik hoor het wel .
pi_43763030
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef schatje het volgende:
Eerste keer dus Nieky?
Neej dat niet, alleen duurt het deze keer langer dan de andere keren.
Zal wel druk zijn door de Victor & Rolf run
pi_43763454
*kroelt trench*

Heel misschien ga ik die zwarte pumps nog scoren als ze terugkomen in mijn maat en m'n salaris meevalt. Van de week lagen ze er in mijn maat, maar ja, toen had ik natuurlijk weer geen geld
pi_43763902
Jammer zeg Aventura

Een ruilactie op MP zal vast succesvol zijn
Что было, то прошло..
pi_43763933
nu al een nieuw?
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 21 november 2006 @ 21:40:06 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43764028
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Is goed, ik hoor het wel .
Oke!

Ik had btw ook nog een stretchblazer besteld, mt. 38. Die paste me prima. Het ligt gewoon aan V&R!!
pi_43764085
Mijn bestelling komt als het goed is ook morgen, ben benieuwd
pi_43778571
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef parselmouth het volgende:
En nog even wat zeiken:
[afbeelding]
Dat vestje (check die mouwtjes!). Helaas nergens te vinden in de onlineshop, maar ik zag 'm in de gewone winkel wel voorbij flitsen. Iemand enig idee hoeveel ie kost?
Hij is 29,90 zie ik nu, en in alle maten en allebei de kleuren uitverkocht...

Heb m'n bestelling binnen trouwens, m'n broer kan terug... Op het plaatje heeft dat meisje gewoon korte beentjes ofzo want bij haar is ie overgeslagen en valt ie nog over d'r schoenen heen, bij mij lijkt het net een skinny en komt net over m'n enkels
pi_43780209
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Hij is 29,90 zie ik nu, en in alle maten en allebei de kleuren uitverkocht...

Heb m'n bestelling binnen trouwens, m'n broer kan terug... Op het plaatje heeft dat meisje gewoon korte beentjes ofzo want bij haar is ie overgeslagen en valt ie nog over d'r schoenen heen, bij mij lijkt het net een skinny en komt net over m'n enkels
Krijg je ook geld terug als je je broer inruilt dan?
pi_43780643
Chill, dat wil ik ook! M'n broertje inruilen voor veel H&M-kleding .
pi_43780753
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Krijg je ook geld terug als je je broer inruilt dan?
Oh haha Broek bedoelde ik
pi_43781357
Kan iemand me uitleggen wat er zo speciaal is aan die kleding? Waarom komen er honderden mensen als een kudde bizons die roltrappen afgerend?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_43781406
Heeft iemand hier die Sqin jeans van 19,90 al? Ben benieuwd of ie een fijne pasvorm heeft . Valt ie smal of wat groter?
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_43781986
Eh, geloof het wel ja, die je gelijk ziet als je bij de H&M shop op Dames klikt .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 22 november 2006 @ 14:46:43 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43782137
Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
pi_43782252
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:42 schreef Mikani het volgende:
Eh, geloof het wel ja, die je gelijk ziet als je bij de H&M shop op Dames klikt .
Ik zie geen Sqin jeans voor 19,90 meer! Alleen een gewone zwarte skinnybroek van Divided...

Bedoelde je deze?
pi_43784736
Misschien een beetje vage vraag, maar aangezien hier zo veel mensen zitten die waanzinning weten over de collectie van H&M:

Over een paar weken ga ik weer op wintersport, een aangezien ik altijd ijskoude benen heb draag ik altijd een panty onder mijn skibroek. Dit zit echter altijd te vervelen bij mij tenen, dus nu wil ik een legging. Op de H&M-site zag ik deze staan:



Legging, ¤9,90
Smal model met elastiek in de taille. Binnenbeenlengte 74 cm in mt M. Zachte stretchkwaliteit, 95% katoen 5% elastaan.

Is deze legging alleen in de online shop verkrijgbaar of ook gewoon in de winkel? En waar zou ik hem ergens moeten zoeken? Bij een aantal leggings staat namelijk Divided, maar hier niet.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43785947
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:46 schreef Aventura het volgende:
Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.
amokaapjeeh O+
pi_43786054
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:57 schreef bladibladibla het volgende:
Misschien een beetje vage vraag, maar aangezien hier zo veel mensen zitten die waanzinning weten over de collectie van H&M:

Over een paar weken ga ik weer op wintersport, een aangezien ik altijd ijskoude benen heb draag ik altijd een panty onder mijn skibroek. Dit zit echter altijd te vervelen bij mij tenen, dus nu wil ik een legging. Op de H&M-site zag ik deze staan:

[afbeelding]

Legging, ¤9,90
Smal model met elastiek in de taille. Binnenbeenlengte 74 cm in mt M. Zachte stretchkwaliteit, 95% katoen 5% elastaan.

Is deze legging alleen in de online shop verkrijgbaar of ook gewoon in de winkel? En waar zou ik hem ergens moeten zoeken? Bij een aantal leggings staat namelijk Divided, maar hier niet.
Ik heb hem ook in de winkel gezien, weet alleen niet meer precies waar in de winkel ze hingen..
amokaapjeeh O+
pi_43786614
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ik zie geen Sqin jeans voor 19,90 meer! Alleen een gewone zwarte skinnybroek van Divided...

Bedoelde je deze?
[[url=http://img95.imageshack.us/img95/8454/skinnyjeansbx3.jpg]afbeelding[/url
Plaatje linkt niet, maar ik bedoel deze broek.
Aan de andere kant wil ik ook helemaal niks kopen, ga binnenkort naar Londen namelijk, daar is ook zoveel leuks .

I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_43786998
Die broek bedoelde ik ook ja!
Hij valt als je 'm in je normale maat past redelijk strak, maar kies geen maat groter, want hij rekt redelijk snel op aan de bovenkant (en daarom is ie bij mij nu te groot en hangt ie ietwat baggy om m'n kont )


En die leggings verkopen ze ook in de winkel, is geen Divided overigens.
  woensdag 22 november 2006 @ 17:05:29 #26
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43787608
@parselmouth: in het vorige h&m topic had je hte over (nep)leren handschoentjes, in de online shop staan ze nog in maat L voor 19.90.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43787792
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef parselmouth het volgende:
Die broek bedoelde ik ook ja!
Hij valt als je 'm in je normale maat past redelijk strak, maar kies geen maat groter, want hij rekt redelijk snel op aan de bovenkant (en daarom is ie bij mij nu te groot en hangt ie ietwat baggy om m'n kont )


En die leggings verkopen ze ook in de winkel, is geen Divided overigens.
Ah kijk dat is dus bij m'n andere Sqin jeans ook, dattie wat uitrekte, die heb ik gelukkig daar ook wel op gekocht, dus hij zit nu nog goed.
Alleen zit ik nu te twijfelen, deze broek lijkt wel heel erg veel op die ik al heb, alleen die was 49,90 .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_43787817
Roeji: Ha, nu je het zegt!
Had alleen bij dat andere model gekeken...
Bedankt
  woensdag 22 november 2006 @ 17:16:31 #29
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43788057
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef parselmouth het volgende:
Roeji: Ha, nu je het zegt!
Had alleen bij dat andere model gekeken...
Bedankt

Ik zag er een paar verschillende staan, maar volgens mij zijn die van 19.90 toch de mooiste. En van leer.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43791727
Coconut en parselmouth: bedankt voor de snelle reactie!

Nou heb ik een excuus om morgen de gerestylede H&M in Tilburg te gaan doorspitten.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43812161
Ik heb nog maar weinig foto's gezien van trench coates van jullie....
pi_43816232
Ik had een verkeerde maat shirt ontvangen onlangs, en nu kreeg ik bij wijze van excuses daarvoor een waardebon van 5 euro met de post
Erg netjes hoor
pi_43817411
Jippie, ik zie zojuist dat mn tweede bestelling die op begin december stond al verzonden is! ben superbenieuwd!
I had a signature once. It was awful.
pi_43819657
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Hij is 29,90 zie ik nu, en in alle maten en allebei de kleuren uitverkocht...
Ze zijn er weer! In allebei de kleuren en alle maten

Ohja, even een vraagje: Ik heb dit shirt in de kleuren grijs en turquoise, maar ik weet niet zeker of het hetzelfde shirt is aangezien turquoise er niet eens bijstaat in de online shop, maar het zal wel Hoe dan ook, deze shirts vallen nogal klein bij mij, en ze hebben nu een rode met de maten 34 en 38. Mijn 2 shirts hebben allebei de maat 36, maar die is dus in het rood uitverkocht en eigenlijk vind ik die maat ook iets te klein (te strak, had die andere in de winkel gepast een tijd terug en is imo net zo strak als de 34 alleen iets langer). Zou het dan verstandig zijn om de 38 te nemen? Of gewoon de 34; heb namelijk altijd 32/34...

[ Bericht 49% gewijzigd door Chanty87 op 23-11-2006 14:27:37 ]
pi_43827659
Ik heb t binnen

perfecte maat ook, zucht van opluchting
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_43827886

In het wit, is eigenlijk iets te groot, maar is toch voor onder bijv. dat vest!

Vandaag binnengekregen, olé.
pi_43828039
Ik heb de aanbieding binnen...
Hij valt groot
Zit wel lekker maar is nou niet echt heel mooi ik hou hem wel voor die 2,90
Voices tell me I'm the shit.
pi_43828393
Dat vest vind ik echt supertof Maxxieh! Ben wel benieuwd naar een aanfoto eigenlijk.

Vandaag ook weer eens lekker geshopt, 1 grijs lang shirtje, 1 zwart lang shirtje, een lange legging (alleen voeten bloot) een vest met hele mooie knoopjes en mouwen, nieuwe oorbellen en nog wat andere dingetjes, maar die zijn niet van H&M
pi_43829320
Huh?! Vanmiddag stond mijn bestelling nog gewoon op de site, en nu staat er "Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden." Maar er staat niks bij Geleverde artikelen / Retouren Of ben ik gewoon ongeduldig en komt het ietsje later bij Geleverde artikelen / Retouren... Word er een beetje panisch van, laatst was ineens de kortingscode foetsie, en ik kon 'm niet meer toevoegen omdat ie al in behandeling was

[ Bericht 17% gewijzigd door Chanty87 op 23-11-2006 19:48:03 ]
pi_43831989
Vandaag kreeg ik een brief thuis van de H&M met de mededeling dat ik over mn limiet heen zit en dat ze wachten met leveren tot ik onder rembours heb betaald
Vraag me af of dit een foutje is aangezien ik pas 1x wat besteld heb en dat was iets van 95 euro en dat heb ik allang betaald.

Schrok er een beetje van want ze gingen zelfs dreigen met het annuleren van mijn bestelling Heeft iemand ook al eens zo'n brief gehad?

Dat wordt morgen even gezellig met de klantenservice bellen.
pi_43832550
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:07 schreef parselmouth het volgende:
Dat vest vind ik echt supertof Maxxieh! Ben wel benieuwd naar een aanfoto eigenlijk.

Vandaag ook weer eens lekker geshopt, 1 grijs lang shirtje, 1 zwart lang shirtje, een lange legging (alleen voeten bloot) een vest met hele mooie knoopjes en mouwen, nieuwe oorbellen en nog wat andere dingetjes, maar die zijn niet van H&M
Hehe thanks, morgen maak ik denk ik wel even een foto! Liep vandaag nog de h&m binnen in R'dam, maar geen parselmouth..
pi_43832599
Owh trouwens.
Ik kreeg mijn pakket dus opeens vandaag binnen terwijl er eerst begin december stond
Voices tell me I'm the shit.
pi_43834069
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef Flowerbomb het volgende:
Vandaag kreeg ik een brief thuis van de H&M met de mededeling dat ik over mn limiet heen zit en dat ze wachten met leveren tot ik onder rembours heb betaald
Vraag me af of dit een foutje is aangezien ik pas 1x wat besteld heb en dat was iets van 95 euro en dat heb ik allang betaald.

Schrok er een beetje van want ze gingen zelfs dreigen met het annuleren van mijn bestelling Heeft iemand ook al eens zo'n brief gehad?

Dat wordt morgen even gezellig met de klantenservice bellen.
Ik heb al meerdere keren zo'n brief gehad. Gewoon even bellen
Mij is uitgelegd dat je limiet bij iedere bestelling die goed afgehandeld wordt (dus netjes betaald en/of geretourneerd door jou), verhoogt wordt. Je begint geloof ik met een limiet van 150 euro... En dat wordt steeds met 100 euro o.i.d. verhoogt.

Je hebt nu misschien een bestelling gedaan die hoger dan je limiet is.

Gewoon even bellen dus, dan wordt het je uitgelegd en netjes opgelost. Mijn bevinding is dat de klantenservice van H&M erg vriendelijk is


Het gekke is ook dat H&M nergens op haar site aangeeft wat het maximale bestelbedrag mag zijn. De klantenservice vertelde dat ze dit expres niet doen, omdat ze dit graag persoonlijk willen uitleggen/vertellen.
amokaapjeeh O+
pi_43835125
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere keren zo'n brief gehad. Gewoon even bellen
Mij is uitgelegd dat je limiet bij iedere bestelling die goed afgehandeld wordt (dus netjes betaald en/of geretourneerd door jou), verhoogt wordt. Je begint geloof ik met een limiet van 150 euro... En dat wordt steeds met 100 euro o.i.d. verhoogt.

Je hebt nu misschien een bestelling gedaan die hoger dan je limiet is.

Gewoon even bellen dus, dan wordt het je uitgelegd en netjes opgelost. Mijn bevinding is dat de klantenservice van H&M erg vriendelijk is


Het gekke is ook dat H&M nergens op haar site aangeeft wat het maximale bestelbedrag mag zijn. De klantenservice vertelde dat ze dit expres niet doen, omdat ze dit graag persoonlijk willen uitleggen/vertellen.
Ow.. dan kan het inderdaad wel kloppen als je limiet in het begin 150 euro is. Als je de H&M shop eenmaal hebt ontdekt gaat het hard met je centjes Dan ga ik morgen maar even bellen.

Bedankt in ieder geval! Ben ik weer wat gerustgesteld
pi_43835230
Wanneer krijg ik m'n maandfactuur nou, is al 1,5 maand geleden dat ik mijn pakket heb ontvangen ..
pi_43846231
Mijn bestelling is van de week binnen gekomen! Alles past Gelijk maar weer wat besteld! Zal kijken of ik foto's kan plaatsen van het weekend.
pi_43846457
Jippie, mn bestelling is binnen! Ik ben er erg blij mee, korset is ook errug mooi. Heb ook de bijpassende string besteld maar ik heb hem op de foto wel gesoept, mij zal niet gebeuren wat Sylvia uit HNTM overkwam Hij is dus eigenlijk doorschijnend, maar ik heb hem zwart gemaakt. Foto's, maar let niet teveel op mij, ik voel me al een paar dagen hartstikke niet lekker dus ik zie er niet erg gewledig uit...




close-up korset:





Simpel rood truitje, zit heerlijk:


En een zwarte trui, uit de feestdagencollectie. Let even niet op wat ik er onderaan heb, ik wist even niet wat ik aan moest trekken...


I had a signature once. It was awful.
pi_43852413
Die zwarte kersttrui heb ik ook Dat korset is idd mooi zeg! Jammer dat ie al uitverkocht was toen ik 'm wilde bestellen
pi_43853400
Ik moet wel zeggen als ik die foto nu terugzie dat hij aan de achterkant iets te strak zat, maar hij heeft twee standen en ik had hem daar op zijn strakst aan. Eén tint losser zittie beter
I had a signature once. It was awful.
pi_43853534
Hij is iig erg mooi

Zo, net de klantenservice gebeld, er was gewoon iets fout gegaan met m'n bestelling, en is nu opnieuw geboekt door de aardige mevrouw
pi_43867077
Nog niet de mogelijkheid gehad om ff een fotootje te maken, die spiegels hier zijn er niet echt geschikt voor..
pi_43868285
Haha, lang leve de zelfontspanner...

Kijk eens wat er vandaag terug kwam in maat 36...

  zaterdag 25 november 2006 @ 22:35:49 #53
139770 Miasan
Roemer has it
pi_43891086
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Dat corset heb ik ook besteld! Was er helemaal verliefd op. Helaas zat-ie lang niet zo mooi bij mij! Mijn borsten werden er vormloos en plat in, en die zwarte doorzichtige stof aan de zijkant steekt er bij mij veel meer uit dan bij jou (dus je ziet duidelijk waar de voorkant vd chinese zijde ophoudt.) Heel heel jammer.
Ik ga hem dus maar terugbrengen naar de winkel, overmorgen ofzo.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_43897627
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:35 schreef Miasan het volgende:

[..]

Dat corset heb ik ook besteld! Was er helemaal verliefd op. Helaas zat-ie lang niet zo mooi bij mij! Mijn borsten werden er vormloos en plat in, en die zwarte doorzichtige stof aan de zijkant steekt er bij mij veel meer uit dan bij jou (dus je ziet duidelijk waar de voorkant vd chinese zijde ophoudt.) Heel heel jammer.
Ik ga hem dus maar terugbrengen naar de winkel, overmorgen ofzo.
He, dat is zonde zeg!! Bij mij zit hij echt heel erg mooi, maar ik ben natuurlijk vrij smal en ik heb ook niet heel erg grote borsten (een mooie 75b), misschien dat laatste een beetje meespeelt, dat het je borsten platdrukt?
En een andere maat is ook geen succes?
Kan me goed voorstellen dat je baalt, want ik was ook heel erg benieuwd of hij wel zou gaan passen, hij is echt mooi....
I had a signature once. It was awful.
pi_43911415
Site doet t niet?
  zondag 26 november 2006 @ 20:48:31 #56
139770 Miasan
Roemer has it
pi_43914777
quote:
Op zondag 26 november 2006 07:55 schreef zoeperzazke het volgende:
He, dat is zonde zeg!! Bij mij zit hij echt heel erg mooi, maar ik ben natuurlijk vrij smal en ik heb ook niet heel erg grote borsten (een mooie 75b), misschien dat laatste een beetje meespeelt, dat het je borsten platdrukt?
En een andere maat is ook geen succes?
Kan me goed voorstellen dat je baalt, want ik was ook heel erg benieuwd of hij wel zou gaan passen, hij is echt mooi....
Mwah ik dacht dat andere maten ook niet goed zouden zijn, want onder mijn borsten op de ribben zit hij precies goed, niet te strak en niet te ruim. Alleen heb ik teveel borst en teveel lovehandles blijkbaar. Terwijl ik maar cupmaat 80B/C heb en toch maatje 36 pas meestal (ook in zomerjurkjes! maatje 36 zat prachtig, maar de rits kon ten hoogte van mijn borsten niet dicht). En daarnaast, mocht ik een nieuwe maat willen probreren: ze zijn praktisch overal al uitverkocht! Ik heb er nu gelukkig een goede vriendin mee blij gemaakt die hem van mij heeft overgekocht. Eind goed al goed
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
  maandag 27 november 2006 @ 10:50:40 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43923119
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Is goed, ik hoor het wel .
Check je PM
pi_43946663
Noujaaa! Hebben ze weer m'n korting weggehaald, en is het nu "ineens" ook in behandeling! Da's al de tweede keer achter elkaar
  dinsdag 28 november 2006 @ 08:04:16 #59
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43952694
Is bij mij nu ook al 2 keer gebeurd. Staat er begin december als levertijd, nou half november denk je: ik heb nog tijd om iets aan mn bestelling toe te voegen. Nee hoor is ie al weg. Bestel je weer wat, is ie dezelfde dag al weer onderweg. Dus gewoon 2 keer verzendkosten aan mn broek.
En de pakjes worden gewoon een dag na elkaar geleverd. Op zich wel leuk dat t snel gaat, maar niet als ik steeds dubbele verzendkosten moet betalen.

Maar goed, de korting blijft gelukkig wel staan.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43970958
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:50 schreef Aventura het volgende:

[..]

Check je PM
Je hebt er eentje terug hoor
pi_43971405
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef parselmouth het volgende:
Haha, lang leve de zelfontspanner...

Kijk eens wat er vandaag terug kwam in maat 36...
[afbeelding]
Die is leeeeuk !
pi_44000985
Dank je weeel!
Hij combineert ook heel leuk met grijs. Dus volgende maand even een mooie (donker)grijze longsleeve scoren, zodat ik 'm er onder kan doen en dan die strik er over heen kan laten hangen .
pi_44001461
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef Chanty87 het volgende:
Noujaaa! Hebben ze weer m'n korting weggehaald, en is het nu "ineens" ook in behandeling! Da's al de tweede keer achter elkaar
En nu is de korting er alsnog af? Raaaarrr.
pi_44002288
De dames smokingbroek van Viktor & Rolf is momenteel online weer beschikbaar in maat 36... En de andere damesbroek is er in verschillende maten... Misschien dat er geinteresseerden zijn?
amokaapjeeh O+
  woensdag 29 november 2006 @ 20:53:02 #65
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_44004230
Hebben jullie trouwens het idee dat er vaak nieuwe dingen bijkomen? Ik kijk wel eens bij nieuw binnengekomen, maar dat valt erg tegen..
pi_44004735
Hmm vaag, eerst waren alle uitverkochte dingen van de site afgehaald. Nu staan ze er weer op, maar alsnog uitverkocht. Zouden ze het nog aanvullen?
pi_44026565
Vind dat er maar veel uitverkocht is, elke keer als ik wat leuks zie is het er niet meer
pi_44046387
Ik ben al tijden op een trui aan het wachten dat ie weer online komt.
Hij is nog steeds uitverkocht.
En dan gooien ze er nu een aanbieding over heen, terwijl ie alleen nog in maat XS is.....
pi_44046412
Heb toch nog wat dingen besteld, helaas een super leuke broek pas half maart weer leverbaar
pi_44047195
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Heb toch nog wat dingen besteld, helaas een super leuke broek pas half maart weer leverbaar
Welke broek is dat?
amokaapjeeh O+
pi_44047348
In de online shop hebben ze vanaf vandaag ook iedere dag een 'gift of the day', een leuke aanbieding!
Dat kindje bij 6 december

Oh, en er is ook weer aardig wat beschikbaar van de V&R collectie.
amokaapjeeh O+
pi_44047804
En er is uitverkoop zo te zien. Bij o.a. 'The joy of giving' staan diverse artikelen afgeprijsd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 01-12-2006 10:36:41 ]
pi_44047846
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:41 schreef Coconut het volgende:

[..]

Welke broek is dat?
Een zwarte met kontzakken... ff zoeken voor je moment...

Hij staat op pagina 7 van de broeken, en dan de 2e...
pi_44047850
Waar staat dat dan schatje? Ik zie het niet..
amokaapjeeh O+
pi_44048645
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:19 schreef Coconut het volgende:
Waar staat dat dan schatje? Ik zie het niet..
Er staat niet specifiek dat er uitverkoop is. Maar er zijn veel dingen afgeprijsd. Bijvoorbeeld:



Normaal 24,90 en nu 19,90



Normaal 69,90 en nu 49,90


Mooi colbertje voor de heren:



Normaal 59,90 en nu maar 29,95
pi_44048908
Oké, ik heb nu wel goed kunnen slagen .

Ik heb het volgende gekocht:



Normaal 44,90 en nu 29,90



Normaal 109,00 en nu 69,90



Normaal 22,90 en 17,90



Normaal 19,90 en nu 9,90



Normaal 34,90 en nu 17,45
pi_44053675
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 10:19 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:

[..]

Een zwarte met kontzakken... ff zoeken voor je moment...

Hij staat op pagina 7 van de broeken, en dan de 2e...


Deze? Die wilde ik ook, had 'm eerst in m'n bestelling, gewoon op voorraad enzo. Mooi voor Kerst dus. Verwijder ik 'm per ongeluk Ja, toen stond er al een levertijd van half februari...
pi_44054371
Die broek is inderdaad leuk! Ik heb hem net ook besteld.. Leverdatum is bij ook half maart, máár er gaat om de één of andere vage reden wel 4,98 korting vanaf

Ook nog wat andere dingen besteld:


[ Bericht 31% gewijzigd door Coconut op 01-12-2006 14:10:05 ]
amokaapjeeh O+
pi_44055774
Die jas heeft m'n moeder ook Leuke jas is dat
pi_44056438
Ik vind het zo jammer dat je de zwarte kleding niet goed kunt bekijken. Meestal klik ik dan ff op de andere kleur om de details te zien, maar als dat er niet is zie ik echt niks.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44056523
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het zo jammer dat je de zwarte kleding niet goed kunt bekijken. Meestal klik ik dan ff op de andere kleur om de details te zien, maar als dat er niet is zie ik echt niks.
Irritant is dat ja! Je kan proberen de kleur van je beeldscherm even aan te passen?
amokaapjeeh O+
pi_44056575
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
Oké, ik heb nu wel goed kunnen slagen .

Ik heb het volgende gekocht:

[afbeelding]

Normaal 44,90 en nu 29,90
Die is erg leuk!
Wil 'm ook wel, maar mn geld is nu definitief op en Kerst komt er ook gauw aan.. helaas .
pi_44057302
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:49 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

[afbeelding]

Deze? Die wilde ik ook, had 'm eerst in m'n bestelling, gewoon op voorraad enzo. Mooi voor Kerst dus. Verwijder ik 'm per ongeluk Ja, toen stond er al een levertijd van half februari...
Ja alleen ik heb die donker grijze gekozen....
pi_44057711
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 15:08 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Die is erg leuk!
Wil 'm ook wel, maar mn geld is nu definitief op en Kerst komt er ook gauw aan.. helaas .
Je kan toch kiezen voor betalen per maandfactuur? Dan moet je er gewoon voor zorgen dat je die in januari kan betalen.
pi_44058170

Haarband voor 1,95, toch leuk prijsje om eens te kijken of t wat voor me is

Dit topje is maar 2,90 / Blousje met haakjes, hoop dat k er in pas...


Deze voor mn ventje

Deze komt pas half maart....


Volgens mij was dat t
  vrijdag 1 december 2006 @ 16:45:15 #86
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44059311
Die blouse met die haakjes sluiting valt vrij klein. Heb normaal 42 moet in die 44 of beter nog 46 nemen anders past ie niet bij mn borsten.
Hij zit wel heel erg lekker en hoeft niet perse gestreken te worden als je m hangend laat drogen. Die broek is idd erg leuk.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44059471
Mhh dan zal ie wel te klein zijn denk ik, maar goed we wachten t af anders kan ik m misschien nog wel aan een vriendin doorverkopen
pi_44059473
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:00 schreef schatje het volgende:

[..]

Je kan toch kiezen voor betalen per maandfactuur? Dan moet je er gewoon voor zorgen dat je die in januari kan betalen.
Da's waar inderdaad.. ik denk er nog even over na .
pi_44061161
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
Oké, ik heb nu wel goed kunnen slagen .

Ik heb het volgende gekocht:

[afbeelding]

Normaal 44,90 en nu 29,90

[afbeelding]

Normaal 109,00 en nu 69,90

[afbeelding]

Normaal 22,90 en 17,90

[afbeelding]

Normaal 19,90 en nu 9,90

[afbeelding]

Normaal 34,90 en nu 17,45
Heb je toevallig de bestelnummers van die zwarte jas en die roze blazer
pi_44061433
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 17:58 schreef Kwelit het volgende:

[..]

Heb je toevallig de bestelnummers van die zwarte jas en die roze blazer
Zwarte jas: 188102
Roze blazer: 188631
pi_44069191
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
Oké, ik heb nu wel goed kunnen slagen .

Ik heb het volgende gekocht:

[afbeelding]

Normaal 44,90 en nu 29,90

[afbeelding]

Normaal 109,00 en nu 69,90

[afbeelding]

Normaal 22,90 en 17,90

[afbeelding]

Normaal 19,90 en nu 9,90

[afbeelding]

Normaal 34,90 en nu 17,45
Ohmijngod, die bruine jas is wel heel erg tof
pi_44069936
Er kwam vandaag een beige V&R trenchcoat in maat 36 terug!


Wel gelijk ingepikt door een collega natuurlijk .
pi_44080570
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:39 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

En nu is de korting er alsnog af? Raaaarrr.
De korting was alsnog foetsie (screw you H&M), het rode topje dat ik had besteld was gewoon uitverkocht ineens Dat wordt de stad in om er nog één voor de Kerst te hebben...

M'n kimono en pyjama zijn binnengekomen, ze zijn leuk Alleen die diadeem mist dus al een diamantje En die zit niet in het zakje.
  zondag 3 december 2006 @ 01:21:22 #94
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_44094614
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:36 schreef parselmouth het volgende:
Er kwam vandaag een beige V&R trenchcoat in maat 36 terug!


Wel gelijk ingepikt door een collega natuurlijk .
nu nog!
pi_44097288
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:12 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik in het rood dus en het is een suprfijne trui, hele fijne kwaliteit!!! Zie mijn laatste fotopost Hij staat trouwens erg leuk met een blousje eronder!
I had a signature once. It was awful.
pi_44143099
quote:
Relletjes bij koopjesavond van H&M
ROTTERDAM - De speciale koopjesavond van Hennes & Mauritz in Rotterdam liep dit weekeinde helemaal uit de hand. 'Ze gingen als beesten te keer. Kinderen werden onder de voet gelopen, kinderwagens kwamen in het gedrang en mensen vielen flauw.'

Dat zegt een medewerker van de H&M aan de Lijnbaan in Rotterdam in het Algemeen Dagblad over de klanten. De winkel sloot een uur na opening alweer de deuren om te voorkomen dat de situatie helemaal uit de hand zou lopen.

De politie moest eraan te pas komen om de sluiting te bewerkstelligen. 'We hebben het probeerd de deuren zelf te sluiten, maar het ging gewoon niet', zegt manager. Het bedrijf is verbijsterd over de gebeurtenissen.

Flyers
'We hebben best veel ervaring met drukte. Laatst nog met de verkoop van de Victor en Rolf-collectie. Maar op deze toeloop waren we niet berekend', zegt de manager. Om dit soort situaties te voorkomen was de actie alleen aangekondigd met flyers in de winkel. Toch stond er al ruim voor de opening een lange rij en begon het gedrang op het moment dat de deuren opende.

Het is de tweede keer dat H&M zo'n evenement organiseert. Het was echter voor het eerst dat dit op één avond gebeurde. Eerder in Den Haag werd er een maand voor uitgetrokken.
bron
pi_44143414
Wtf
pi_44148469
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:03 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Euhm... wat is dat dan voor een bijzondere koopavond geweest???
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44149635
Sale-koopavond met broeken voor 4 euro enzo.
Collega van me ging daar helpen en had te maken met allerlei enorm agressieve klanten, door een van die klanten heeft ze zelfs een klap op d'r hoofd gehad waardoor ze later out ging. Echt verschrikkelijk asociaal kutvolk liep daar rond dus .

Oh en een oproepje aan de heren: sla je slag morgen bij Gift of the Day, dit keer is het een enorm leuk leren jasje
pi_44150609
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:15 schreef parselmouth het volgende:
Sale-koopavond met broeken voor 4 euro enzo.
Collega van me ging daar helpen en had te maken met allerlei enorm agressieve klanten, door een van die klanten heeft ze zelfs een klap op d'r hoofd gehad waardoor ze later out ging. Echt verschrikkelijk asociaal kutvolk liep daar rond dus .

Oh en een oproepje aan de heren: sla je slag morgen bij Gift of the Day, dit keer is het een enorm leuk leren jasje
Op zich best een leuke aanbieding... maar zou me daar dus way not in gaan mengen... liever gewoon wat meer betalen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:50:11 #101
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44155925
Er staan weer allerlei V&R-dingen op de site van H&M, voor de liefhebber
pi_44156268
Jeetje, die gift of the day aanbiedingen zijn echt snel uitverkocht steeds
amokaapjeeh O+
pi_44156349
Joepie eerste deel van mn bestelling is onderweg
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:33:23 #104
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44160919
voor de liefhebbers, vanmorgen hingen er nog een aantal dingen van V&R in Heerlen. Plus het leren jack hing er nog volop.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44173914
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:15 schreef parselmouth het volgende:
Sale-koopavond met broeken voor 4 euro enzo.
Collega van me ging daar helpen en had te maken met allerlei enorm agressieve klanten, door een van die klanten heeft ze zelfs een klap op d'r hoofd gehad waardoor ze later out ging. Echt verschrikkelijk asociaal kutvolk liep daar rond dus .

Oh en een oproepje aan de heren: sla je slag morgen bij Gift of the Day, dit keer is het een enorm leuk leren jasje
Ik ging vandaag rond 2 uur kijken voor dat jasje, helaas was ie uitverkocht (alleen de maten S hingen er nog). Maar ik vond het leer er ook te nep uit zien, helaas.. Heb toen maar de jas gekocht die op die dickies jas lijkt, erg relaxt jasje!:)
pi_44181296
Wat een OPLICHTERS. exact om 0.00 als het product beschikbaar komt is het meteen SOLD OUT.

Ik maar F5en het plaatje veranderde gewoon in SOLD OUT,
je maakt mij niet wijs dat mensen in minder dan 1 sec alles bestellen.

Beetje schandelijk op deze manier,

Ga morgen denk ik random H&M winkel binnen en dan maak ik er puinzooi van, kleren verkeerd hangen & op de grond gooien.
pi_44184947
Yes yes yes, mn broek (die eigenlijk pas op half maart stond) staat nu opeens bij bestelling in behandeling! 1e pakje wordt vandaag bezorgd, en dan heb ik er nog 2 die ook deze of volgende week zullen komen!! Joepie

[ Bericht 1% gewijzigd door liefkleinmeisjuh op 06-12-2006 09:28:10 ]
pi_44184970
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:02 schreef Kasatka het volgende:
Wat een OPLICHTERS. exact om 0.00 als het product beschikbaar komt is het meteen SOLD OUT.

Ik maar F5en het plaatje veranderde gewoon in SOLD OUT,
je maakt mij niet wijs dat mensen in minder dan 1 sec alles bestellen.

Beetje schandelijk op deze manier,

Ga morgen denk ik random H&M winkel binnen en dan maak ik er puinzooi van, kleren verkeerd hangen & op de grond gooien.
Faler...
pi_44185131
zijn er nog ergens van die leren jackies? ik was gister in amsterdam en daar waren ze al uitverkocht. thanks
pi_44185201
Kweenie, ga vrijdag even kijken voor m'n broertje, die wil 'm ook. Misschien dat ze nog terugkomen ofzo. Kan er wel een apart hangen voor je (wel Rotterdam..).
pi_44185263
vrijdag zit ik toevallig zelf in Rotterdam, dus ik kijk dan zelf wel even. thanks in ieder geval. ik had eigenlijk gehoopt dat je zou zeggen dat ze bij jou in de buurt, waar dan ook, nog een aantal hadden hangen. hehe
pi_44185576
Haha nee, dat weet ik niet. Heb gisteren niet gewerkt en ik zal vrijdag pas weer voor het eerst in de H&M zijn. Struin ze in elk geval alledrie even af, ze moeten ze als het goed is allemaal verkocht hebben.
pi_44186827
Vanochtend vroeg om 6:00 dacht ik heel leuk dat setje van 4 december gescoord te hebben. Een maat s was namelijk weer verkrijgbaar, bleek ie tijdens het bestelproces alsnog uitverkocht te zijn. Dat schattige setje voor een baby heb ik toen ook maar meteen gecancelled. Bedoel je trouwens die Kasatka? Want die kon je wel gewoon bestellen, in alle maten. Nu zie ik dat het wel is uitverkocht. Van dat leren jasje voor de heren was er ook nog een xl verkrijgbaar. Nu ook weer een uitverkocht stempel.

Dus af en toe checken. Soms gaat het e.e.a. terug de verkoop in.
pi_44188340
Was van 't weekend in Londen, daar dus ook ff naar de H&M geweest! 3kwartbroek Sqin gekocht, kan ik nu nog in m'n laarzen aan, straks met lage schoentjes , was maar 9,99 pond .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44191094
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:49 schreef schatje het volgende:
Dus af en toe checken. Soms gaat het e.e.a. terug de verkoop in.
Doe ik ook, ik herlaad die duffe pagina nu iedere minuut (automatisch) op mijn stage voor die leren jas.

Maar zie geen verschillen, wel bij de andere producten.
Ik vind dat de H&M dit niet netjes aanpakt.

Zo kan ik ook flink hypen, Leren Jas voor 1 euro (en er dan 2 verkopen) = Goedkope Marketing.


Maarja mocht iemand de jas hebben in Maat S en willen dumpen, ik geef je er 50 euro voor.
pi_44193179
Hmm gister hingen er in Rotterdam nog 5x maat S, de rest was allemaal weg. Misschien hangen ze er nu nog?
pi_44193242
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:45 schreef Mikani het volgende:
Was van 't weekend in Londen, daar dus ook ff naar de H&M geweest! 3kwartbroek Sqin gekocht, kan ik nu nog in m'n laarzen aan, straks met lage schoentjes , was maar 9,99 pond .
14.50 in euro's, da's mooi!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44193816
quote:
Maarja mocht iemand de jas hebben in Maat S en willen dumpen, ik geef je er 50 euro voor.
hier hetzelfde. alleen dan niet op zoek naar een maat S maar een maat L
pi_44194320
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:38 schreef Maxxieh het volgende:
Hmm gister hingen er in Rotterdam nog 5x maat S, de rest was allemaal weg. Misschien hangen ze er nu nog?
Ik werk 56 uur per week, dus de enigste H&M tot mijn beschikking is die in Eindhoven of die Online.
pi_44195779
Ah dat is idd balen..
pi_44195814
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:29 schreef parselmouth het volgende:
Kweenie, ga vrijdag even kijken voor m'n broertje, die wil 'm ook. Misschien dat ze nog terugkomen ofzo. Kan er wel een apart hangen voor je (wel Rotterdam..).
Gaan die nog verkocht worden voor de "Gift of the day" prijs dan?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44195892
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:29 schreef Kasatka het volgende:

[..]

Doe ik ook, ik herlaad die duffe pagina nu iedere minuut (automatisch) op mijn stage voor die leren jas.

Maar zie geen verschillen, wel bij de andere producten.
Ik vind dat de H&M dit niet netjes aanpakt.

Zo kan ik ook flink hypen, Leren Jas voor 1 euro (en er dan 2 verkopen) = Goedkope Marketing.


Maarja mocht iemand de jas hebben in Maat S en willen dumpen, ik geef je er 50 euro voor.
Er zal echt geen kwade opzet achter zitten, hoor. Als je er vragen over hebt, bel dan gewoon de klantenservice.
Oh....enne.. je mag best kleding op de grond komen gooien, als je denkt dat het helpt..... .
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44196733
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:09 schreef Jurk het volgende:

[..]

Er zal echt geen kwade opzet achter zitten, hoor. Als je er vragen over hebt, bel dan gewoon de klantenservice.
Oh....enne.. je mag best kleding op de grond komen gooien, als je denkt dat het helpt..... .
Alsof ik dat niet weet.

Maar dit soort marketing .

Voorbeeld zijn ook de winkels, men kreeg bij promomateriaal van 'Gift of the Day' ook een grote 'SOLD OUT' sticker. Bij de H&M in Eindhoven zat deze er al voor openingstijd op de vitrine op vrijdag.

Zelfde is wanneer Sony besluit een LCD TV te verkopen voor 99 euro en men er 10-20 naar
Nederland verscheept. Hoop hype die weinig kost.

En als ik de klantenservice bel, niet dat ik het ooit gedaan heb krijg ik hoogst waarschijnlijk twee antwoorden;

1. Klant is Koning, blablabla wij zijn goed blabla
2. Vraagt u dat toch maar even in de dichtsbijzijnde H&M vestiging (wedden dat dit 99% van de antwoorden zijn).
pi_44197347
Nou, als je er verder niks voor wil doen vind ik niet dat je zo moet zeuren.
Er is al eerder gebleken dat je bij de klantenservice wel gewoon goed geholpen wordt, staat nog in het vorige topic van iemand die nog aan een herentrenchcoat van V&R is gekomen door gewoon even te bellen. Maar goed, jij weet het antwoord blijkbaar al, dus ik zou inderdaad niet bellen en hier verder door gaan zitten jammeren over hoe stom het allemaal wel niet is
pi_44198040
Nog iemand intresse in de leren jack van gift of the day. Ik heb hier namelijk nog een L liggen. Die is mij net wat te klein. Verzendkosten zijn dan voor je eigen kosten.
pi_44198162
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef sweps het volgende:
Nog iemand intresse in de leren jack van gift of the day. Ik heb hier namelijk nog een L liggen. Die is mij net wat te klein. Verzendkosten zijn dan voor je eigen kosten.
Fretclick zoekt een L.
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:02 schreef fretclick het volgende:

[..]

hier hetzelfde. alleen dan niet op zoek naar een maat S maar een maat L
pi_44199644
Ik heb 2weken geleden een colbertje gekocht voor ¤59,90. Nu zie ik dat dat colbertje is afgeprijsd naar ¤39,90. Kan ik dat ermee terug dan? Heb dat colbertje nog niet aangedaan en kaartje hangt er nog aan... Krijg ik dan die 20euro terug?
  woensdag 6 december 2006 @ 18:05:05 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44199739
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik heb 2weken geleden een colbertje gekocht voor ¤59,90. Nu zie ik dat dat colbertje is afgeprijsd naar ¤39,90. Kan ik dat ermee terug dan? Heb dat colbertje nog niet aangedaan en kaartje hangt er nog aan... Krijg ik dan die 20euro terug?
Weet ik niet, maar ik zou hem terugbrengen, mijn geld terug pakken en dan in een ander filiaal dat jasje weer kopen. Maar dat is natuurlijk lastig als dat jasje niet meer in de winkels hangt.
Nou ja, je kunt altijd jouw manier proberen. Ze doen het denk ik wel; H&M is over het algemeen erg klantvriendelijk .
pi_44200259
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik heb 2weken geleden een colbertje gekocht voor ¤59,90. Nu zie ik dat dat colbertje is afgeprijsd naar ¤39,90. Kan ik dat ermee terug dan? Heb dat colbertje nog niet aangedaan en kaartje hangt er nog aan... Krijg ik dan die 20euro terug?
Ja hoor, dat kan. Je mag kleding namelijk tot dertig dagen retour brengen. Gewoon even de bon mee nemen en dan nemen ze het terug, en kun jij het weer opnieuw afrekenen, met korting.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44200674
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef Kasatka het volgende:

[..]

Alsof ik dat niet weet.

Maar dit soort marketing .

Voorbeeld zijn ook de winkels, men kreeg bij promomateriaal van 'Gift of the Day' ook een grote 'SOLD OUT' sticker. Bij de H&M in Eindhoven zat deze er al voor openingstijd op de vitrine op vrijdag.

Zelfde is wanneer Sony besluit een LCD TV te verkopen voor 99 euro en men er 10-20 naar
Nederland verscheept. Hoop hype die weinig kost.

En als ik de klantenservice bel, niet dat ik het ooit gedaan heb krijg ik hoogst waarschijnlijk twee antwoorden;

1. Klant is Koning, blablabla wij zijn goed blabla
2. Vraagt u dat toch maar even in de dichtsbijzijnde H&M vestiging (wedden dat dit 99% van de antwoorden zijn).
De gift of the day is groot ingkocht, dus in alle filialen aanwezig op de dag dat het in de aanbieding is.
Als er een sold-out sticker op de etalage zit voordat de winkel open is, betekend dat de gift of the day van de vorige dag uitverkocht is (het personeel mag de gift of the day niet kopen, dus geen kans dat de gift of the day uitverkocht is voordat de winkel open is). Je kan natuurlijk ook even vragen hoe het zit voordat je gaat lopen mekkeren ( bijvoorbeeld bij de klantenservice, doe eens gek!)
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44201128
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ja hoor, dat kan. Je mag kleding namelijk tot dertig dagen retour brengen. Gewoon even de bon mee nemen en dan nemen ze het terug, en kun jij het weer opnieuw afrekenen, met korting.
Ik heb het colbertje wel in de winkel gekocht en via de site zag ik dat die afgeprijsd is, maar dat zal in de winkel toch ook wel zo zijn?
Ach ja, zal wel ff langsgaan, bedankt voor de snelle reacties!
pi_44201716
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef sweps het volgende:
Nog iemand intresse in de leren jack van gift of the day. Ik heb hier namelijk nog een L liggen. Die is mij net wat te klein. Verzendkosten zijn dan voor je eigen kosten.
aight sweps, dat is goed nieuws. hoe kan ik contact met je opnemen?
pi_44202794
Hallo fret,

Zeker, neem maar even contact met me op via miq_steps@hotmail.com.
pi_44203035
Mag het personeel de Gift of the Day niet kopen?! Ik stond gisteren in Sittard aan de kassa en daar waren twee kassameisjes toch overduidelijk aan het praten over het kindersetje dat de ene voor de andere ging weghangen want ze moest nog een cadeautje hebben voor iemand...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44203232
Net mijn eerste bestelling gedaan bij de webshop!
Resultaat: 2 vestjes, 1 trui, 1 top en 1 colbert.
pi_44203602
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Syrena het volgende:
Mag het personeel de Gift of the Day niet kopen?! Ik stond gisteren in Sittard aan de kassa en daar waren twee kassameisjes toch overduidelijk aan het praten over het kindersetje dat de ene voor de andere ging weghangen want ze moest nog een cadeautje hebben voor iemand...
Het mag wel gekocht worden, alleen zonder personeelskorting. En volgens mij mogen we het ook niet apart hangen (maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren ).
pi_44203814

Neem aan dat het die tas betreft...
Volgens mij hebben we die al een tijd, maar dat ding is zo prachtig! Alleen wel duur, 100 euro meen ik, maar als ie GotD wordt, is ie vast een stuk goedkoper!
pi_44204291
Weet iemand toevallig of deze jas in Rotterdam of Den Haag te krijgen is?





Alvast bedankt
pi_44204322
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:03 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Neem aan dat het die tas betreft...
Volgens mij hebben we die al een tijd, maar dat ding is zo prachtig! Alleen wel duur, 100 euro meen ik, maar als ie GotD wordt, is ie vast een stuk goedkoper!
Die is echt leuk! Ik zoek toch een leuke tas voor mijn vriend, deze even in mijn achterhoofd houden! .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44204423
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef Bhuddy het volgende:
Weet iemand toevallig of deze jas in Rotterdam of Den Haag te krijgen is?

[afbeelding]

[afbeelding]

Alvast bedankt
Rotterdam Lijnbaan heeft 'm sowieso.
Koopgoot niet en naast de V&D zou ook heel goed kunnen.
pi_44204669
Thanks! Dan ik ga zaterdag 'ns een kijkje nemen.
pi_44205233
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:25 schreef Bhuddy het volgende:
Thanks! Dan ik ga zaterdag 'ns een kijkje nemen.
Is een leuke jas hoor! Mijn vriend heeft die jas van vorig jaar, vind 'm nog steeds tof .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44205301
Ik vind 'm ook leuk ja, maar m'n vriend wil 'm niet.
Ze hadden eerst ook zoiets, met een patroontje er op, die wilde hij een weekje nadat hij 'm gezien had gaan kopen, maar toen waren ze er ineens niet meer
pi_44205495
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Mikani het volgende:

[..]

Is een leuke jas hoor! Mijn vriend heeft die jas van vorig jaar, vind 'm nog steeds tof .
Heb een redelijk goedkope, mooie jas nodig. Dus dan is dit wel leuk natuurlijk
pi_44205778
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:03 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Neem aan dat het die tas betreft...
Volgens mij hebben we die al een tijd, maar dat ding is zo prachtig! Alleen wel duur, 100 euro meen ik, maar als ie GotD wordt, is ie vast een stuk goedkoper!
Ik heb ook gekeken voor die tas, was ¤150,- Maar wordt dat ook gotd dan?
pi_44205855
Denk het wel, denk niet dat ze dat colbertje bedoelen als die tas er half voor hangt
pi_44206012
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:58 schreef parselmouth het volgende:
Denk het wel, denk niet dat ze dat colbertje bedoelen als die tas er half voor hangt
Maar dan is die nog ¤100,- erg duur, wel mooi, maar blijft erg duur
  woensdag 6 december 2006 @ 21:06:46 #148
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_44206196
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
Net mijn eerste bestelling gedaan bij de webshop!
Resultaat: 2 vestjes, 1 trui, 1 top en 1 colbert.
Het begin van de verslaving
pi_44206236
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:42 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind 'm ook leuk ja, maar m'n vriend wil 'm niet.
Ze hadden eerst ook zoiets, met een patroontje er op, die wilde hij een weekje nadat hij 'm gezien had gaan kopen, maar toen waren ze er ineens niet meer
Waarom wilt hij 'm niet? Ik weet nog wel dat toen ik de jas zag, mijn vriend in eerste instantie de jas ook niet gelijk leuk vond. Maar nadat hij 'm aan had getrokken was hij verkocht . Toen was de jas er in groen en zwart, dit jaar zag ik 'm ook in 't groen .
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Heb een redelijk goedkope, mooie jas nodig. Dus dan is dit wel leuk natuurlijk
Hij is ook nog eens lekker warm en zit vlot! Pas wel op met het klitteband, dat kan de mouwen laten pluizen als je te vaak langsgaat. Dat klitteband is trouwens ook irritant voor als je een vriendin hebt die tegen je aan wilt zitten , ik blijf regelmatig met m'n haar vastzitten.
Maargoed, de jas is tof .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44210924
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Het mag wel gekocht worden, alleen zonder personeelskorting. En volgens mij mogen we het ook niet apart hangen (maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren ).
Was het niet zo dat het personeel pas een dag later de gift of the day mocht kopen? Ik heb dat kids setje gekocht voor mn dochter..
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44211299


Snel uitverkocht .
  donderdag 7 december 2006 @ 00:03:46 #152
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44211351
Ja, dat is toch niet te geloven. Is gewoon de mensen bedonderen vind ik.
Niet dat die GotD's tot nu toe zo geweldig waren, maar het is belachelijk om zo'n actie te houden als je geen spullen op voorraad hebt.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44211368
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef ik.ben.hier het volgende:

[..]

Maar dan is die nog ¤100,- erg duur, wel mooi, maar blijft erg duur
Bij de GOTD issie 49.-... nog best prijzig voor een H&M artikel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44211410
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:03 schreef Roeji het volgende:
Ja, dat is toch niet te geloven. Is gewoon de mensen bedonderen vind ik.
Niet dat die GotD's tot nu toe zo geweldig waren, maar het is belachelijk om zo'n actie te houden als je geen spullen op voorraad hebt.
Het stomme is als je gewoon via HM.com gaat dan issie er nog gewoon hoor... ik denk alleen dat er met uploaden iets verkeerd gegaan is of zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44211420
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:01 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Snel uitverkocht .
Dat zag ik van de week ook al! Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed, daar op die site....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44211543
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het stomme is als je gewoon via HM.com gaat dan issie er nog gewoon hoor... ik denk alleen dat er met uploaden iets verkeerd gegaan is of zo...
Je kan um inderdaad gewoon bestellen....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44211552
Als je niet meteen naar shop online gaat maar gewoon hm.com lukt het wel om dat setje te bestellen.



En dan op het mandje klikken.
pi_44211577
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:03 schreef Roeji het volgende:
Ja, dat is toch niet te geloven. Is gewoon de mensen bedonderen vind ik.
Niet dat die GotD's tot nu toe zo geweldig waren, maar het is belachelijk om zo'n actie te houden als je geen spullen op voorraad hebt.
Hoeveel had je er willen hebben? Ze zijn echt wel genoeg op voorraad hoor.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44211578
Ah, wat Bartjebart dus zegt.
pi_44211785
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bij de GOTD issie 49.-... nog best prijzig voor een H&M artikel...
Klopt, maar hij is al 100,- goedkoper.. Is het verstandig om deze online te kopen of di ochtend vroeg naar de h&m te gaan...
pi_44214828
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Het mag wel gekocht worden, alleen zonder personeelskorting. En volgens mij mogen we het ook niet apart hangen (maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren ).
Ze hadden het erover dat het beneden hing (ik neem aan in het magazijn) en of ze er eentje voor d'r moest halen o.i.d. Ik vind dat ze ze best mogen kopen, je werkt er toch? Alleen maar handig en maar goed dat ik er niet werk, m'n hele salaris zou eraan gaan (leuk voor zusje! leuk voor moeders! leuk voor mezelf! leuk voor vriendje!)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44219578
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef poohy het volgende:

[..]

Het begin van de verslaving
Ik vrees het ergste!

Ik zie trouwens dat mijn bestelling in behandeling is. Wanneer komt ie dan?
Ik ben een beetje ongeduldig namelijk.
pi_44221931
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:21 schreef ik.ben.hier het volgende:

[..]

Klopt, maar hij is al 100,- goedkoper.. Is het verstandig om deze online te kopen of di ochtend vroeg naar de h&m te gaan...
Ik zou toch even naar de H&M gaan. Sommige collega's vinden de tas helemaal geweldig, maar anderen vinden hem nogal tegenvallen in het echt.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44224483
Madonna en H&M gaan opnieuw samenwerken.

  donderdag 7 december 2006 @ 15:26:15 #165
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_44225107
Zo succesvol was die vorige lijn helemaal niet
pi_44225140
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo succesvol was die vorige lijn helemaal niet
Idd
  donderdag 7 december 2006 @ 15:30:39 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44225202
Vorige week was ik in het filiaal op de Nieuwendijk in Amsterdam, waar ik een verkoopster zag met het paarse Madonnatrainingspak aan. Het leek wel een personage uit Little Britain Ze was er veel te dik voor, met enorme hangborsten en een reuzenreet. En ze had heel veel make-up op. Het was echt bijna absurd
En dat geldt voor veel van die speciaal ontworpen items. Als je superslank en supercool bent en een ster, dan kun je zo een paars pak wel aan. In alle andere gevallen niet.
pi_44225219
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo succesvol was die vorige lijn helemaal niet
Wel hoor.
quote:
Madonna-kleding stuwt omzet H&M
LONDEN – De omzet van kledingwinkelbedrijf H&M is in oktober met 3 procent gestegen ten opzichte van het vorige jaar. De groei is voornamelijk te danken aan de speciale trainingspakken die door Madonna worden aangeprezen in een reclamecampagne.

De groei ligt hoger dan verwacht. Analisten gingen uit van een omzettoename van 1,7 procent. Afgelopen week had de Zweedse kledinggigant een speciale actie met kleding van de beroemde Nederlandse ontwerpers Viktor en Rolf.
bron
pi_44225266
In Engeland misschien ja In Nederland viel het best tegen voor zover ik weet. Heb die trainingspakken volop in de winkels gezien.
pi_44225295
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
In Engeland misschien ja
Dan zou het er wel bij staan .
pi_44225481
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Dan zou het er wel bij staan .
Staat er toch ook, er staan "Londen"

Ik moest lachen om de Little Britain vergelijking, ik zie het echt zo voor me
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44229343
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef Bhuddy het volgende:
Weet iemand toevallig of deze jas in Rotterdam of Den Haag te krijgen is?

[afbeelding]

[afbeelding]

Alvast bedankt
Deze heb ik eergister gekocht, erg relaxt jasje!:) Ik heb hem gekocht op de lijnbaan, toen hing hij er nog 5x in maat M.

En die tas is erg gaaf, ik denk dat ik hem wel ga halen!
pi_44229424
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
In Engeland misschien ja In Nederland viel het best tegen voor zover ik weet. Heb die trainingspakken volop in de winkels gezien.
In Nederland zijn de pakken inmiddels behoorlijk afgeprijsd.... En ze hangen nog rijen dik in de winkels.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44229789
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

Staat er toch ook, er staan "Londen"
Ja, dat is de plaats van herkomst artikel. In Stockholm zal er ook wel over geschreven zijn. Maar goed, boeie verder .

Hier alvast wat sketches:

pi_44230306
hm, ik vrees dat mijn benen te kort gaan zijn voor die collectie
I had a signature once. It was awful.
pi_44230734
Bagger, alleen voor vrouwen natuurlijk.
pi_44230850
quote:
Op donderdag 7 december 2006 18:35 schreef MadGuy het volgende:
Bagger, alleen voor vrouwen natuurlijk.
Perez Hilton schreef:
quote:
Cute, but where are the men's clothes????

Don't abandon your gays Madge!!!
bron

pi_44231113
!

Dat ze maar een trenchcoat voor mannen ontwerpt!
pi_44231685
Ik las op het Viva-forum dat er om middernacht nog best wel wat Viktor&Rolf items te bestellen zijn! Zo had iemand gisteren nog de hartjesblouse en de wollen jurk en de kimono besteld!
pi_44241720
Ja, ja ik blijf erover zeuren maar:



NU is de vlindertop er bijv. in maat xs en s....Andoire sla je slag haha.
En je wollen jurk maar s,m en l. En de beide ruchesjurkjes in maat 36...
pi_44241823
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, ja ik blijf erover zeuren maar:

[afbeelding]

NU is de vlindertop er bijv. in maat xs en s....Andoire sla je slag haha.
En je wollen jurk maar s,m en l. En de beide ruchesjurkjes in maat 36...
Ohhh ja ze hebben nu echt veel

Er staat trouwens ook alweer voorjaarscollectie online
amokaapjeeh O+
pi_44243422
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:12 schreef Coconut het volgende:

[..]
Er staat trouwens ook alweer voorjaarscollectie online
En bedankt...

Nu heb ik alweer mijn nog lopende bestelling uitgebreidt.... dit keer met artikelen uit die voorjaarscollecte... zucht...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44243533
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En bedankt...

Nu heb ik alweer mijn nog lopende bestelling uitgebreidt.... dit keer met artikelen uit die voorjaarscollecte... zucht...
Haha ik ging ook bijna de fout in, gelukkig was mn laatste bestelling ook net onderweg, en ik heb geen zin weer die verzendkosten te moeten betalen
pi_44244162
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef Bartjebart het volgende:
En bedankt...

Nu heb ik alweer mijn nog lopende bestelling uitgebreidt.... dit keer met artikelen uit die voorjaarscollecte... zucht...
Sorry
amokaapjeeh O+
pi_44245555
Verdorie, ga ik kijken voor een singlet, hebben ze het niet meer in m'n maat En dan vind ik wel weer drie andere dingen die ik wil, maar ik wil dat singlet erbij...

Vanavond maar weer eens proberen.

Was er nog een kortingscode? Ff terugbladeren.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44245833
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef Syrena het volgende:
Verdorie, ga ik kijken voor een singlet, hebben ze het niet meer in m'n maat En dan vind ik wel weer drie andere dingen die ik wil, maar ik wil dat singlet erbij...

Vanavond maar weer eens proberen.

Was er nog een kortingscode? Ff terugbladeren.
Kortingscode 7236 zou moeten werken tot 26/12, maar bij mij pakt ie hem niet
amokaapjeeh O+
pi_44245974
Goh, maar deze komt me bekend voor:




Zelfde top, andere kleur
pi_44246833
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Mikani het volgende:

[..]

Is een leuke jas hoor! Mijn vriend heeft die jas van vorig jaar, vind 'm nog steeds tof .
Hoe duur was die jas eigenlijk?

H&M in eindhoven heeft deze hem ook nog?
BlaBlaBla
pi_44247064


Heel mooi en leuk prijsje, heb ik maar meteen besteld voor het geval dat ie uitverkocht raakt. Kortingscode werkt inderdaad niet meer.
quote:
Ongeldig, contact opnemen met klantenservice
pi_44248960
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Hoe duur was die jas eigenlijk?

H&M in eindhoven heeft deze hem ook nog?
Hij had 'm voor 39,95, nu staat de jas op de site voor 49,95 .
Eindhoven kom ik nooit .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:01:08 #191
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_44254121
Net ook ff wat besteld:







Kortingscode werkt bij mij trouwens nog wel .
want de klop doet het niet.
pi_44255412
Eergisteren voor het eerst iets besteld, o.a.:



Nu staat er bij de Track & trace-huppeldepup: Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco
De zending is elektronisch voorgemeld aan TPG Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TPG Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

Is dat iets om je zorgen over te maken of is mijn pakje gewoon nog niet verzonden door H&M?

Kun je trouwens op de site zien wat je besteld hebt (met plaatjes en al) of op bestelnummer zoeken? Deze mogelijkheden kan ik nergens vinden...
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_44255846
Patsy_Stone, dan is jouw bestelling nog onderweg vanuit Zweden naar Nederland.

En plaatjes van je bestelde artikelen kun je zien via mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen en dan door met de muis over het bestelnummer te scrollen. Dan krijg je een pop-up venster met een plaatje van het bestelde artikel.
pi_44255907
Patsy> Dat betekent dat je spullen nog in Zweden liggen Ze hebben wel al aan TPG doorgegeven dat er een pakje aan zit te komen.

Komt goed
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44256664
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef Mikani het volgende:

[..]

Hij had 'm voor 39,95, nu staat de jas op de site voor 49,95 .
Eindhoven kom ik nooit .
Euhm waar staat hij dan op de site, ik zie hem echt niet staan

[ Bericht 2% gewijzigd door Soldier2000 op 08-12-2006 17:24:23 ]
BlaBlaBla
pi_44259892
schatje en Syrena: Thnx voor de komt-nog-uit-Zweden-info! Ben weer gerustgesteld.
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef schatje het volgende:En plaatjes van je bestelde artikelen kun je zien via mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen en dan door met de muis over het bestelnummer te scrollen. Dan krijg je een pop-up venster met een plaatje van het bestelde artikel.
Maar dat kan dus niet met artikelen die al onderweg zijn?
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:51:29 #197
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_44261726
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
Oké, ik heb nu wel goed kunnen slagen .

Ik heb het volgende gekocht:

[afbeelding]

Normaal 44,90 en nu 29,90
Uitverkocht
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_44262731
Ja nu is ineens ook alles uitverkocht wat ik vanmiddag had willen kopen
Wanneer updaten ze eigenlijk? Morgenochtend? Avond? Nooit meer?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44262740


Waar staat deze jas op de H&M site, ik moet hem echt hebben
BlaBlaBla
pi_44262852
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]

Waar staat deze jas op de H&M site, ik moet hem echt hebben
Ik denk dat ie dan helemaal uitverkocht is en om die reden verwijderd is.

@ Patsy_Stone, nee, dat kan niet.
pi_44265927
Hee ja die jas staat er niet meer op Hopen dat 'ie morgen nog wel in R'dam ligt...
pi_44274486
Hm... die trenchcoat uit de nieuwe voorjaarscollectie is toch wel heel erg leuk!
Even onthouden, dan koop ik 'm tegen de tijd dat ie gedragen kan worden
pi_44274620
Haha, ik heb 'm toch maar wel besteld


Volgens mij is dit ook wel een leuke jas voor het mannelijk volk onder ons!

[ Bericht 45% gewijzigd door parselmouth op 09-12-2006 14:52:55 ]
pi_44277768
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Jippie, mn bestelling is binnen! Ik ben er erg blij mee, korset is ook errug mooi. Heb ook de bijpassende string besteld maar ik heb hem op de foto wel gesoept, mij zal niet gebeuren wat Sylvia uit HNTM overkwam Hij is dus eigenlijk doorschijnend, maar ik heb hem zwart gemaakt. Foto's, maar let niet teveel op mij, ik voel me al een paar dagen hartstikke niet lekker dus ik zie er niet erg gewledig uit...


[afbeelding]

close-up korset:

[afbeelding]

[afbeelding]

Simpel rood truitje, zit heerlijk:
[afbeelding]

En een zwarte trui, uit de feestdagencollectie. Let even niet op wat ik er onderaan heb, ik wist even niet wat ik aan moest trekken...
[afbeelding]

[afbeelding]
pi_44280935
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef Bhuddy het volgende:
Hee ja die jas staat er niet meer op Hopen dat 'ie morgen nog wel in R'dam ligt...
En heb je hem?
BlaBlaBla
pi_44288163
Japs! Heb 'em in R'dam (Lijnbaan) vandaan... Waren er nog veel te krijgen, in alle maten. Hij 's echt stoer Misschien nog wel stoerder dan op de foto
pi_44291516
pi_44295458
Echt een gave jas Staat je heel goed!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44295563
Dankje!
pi_44306524
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Ltd. het volgende:

[..]

I had a signature once. It was awful.
  zondag 10 december 2006 @ 17:02:46 #212
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_44306846
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:39 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
staat je idd goed,

ik had zeg maar de model van vorig jaar, en die stond mij ook goed (misschien zelfs beter ) maar die was gestolen met het uitgaan ondanks wat die jas nou koste vond ik het toch jammer..
niets
pi_44311661
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:27 schreef Syrena het volgende:
Echt een gave jas Staat je heel goed!
Wat je zegt, hij is echt stoer!
pi_44312164
Ik wil hem ook
BlaBlaBla
  zondag 10 december 2006 @ 21:42:33 #215
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_44312673
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:39 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem ook! Gekocht in dezelfde winkel ook (Lijnbaan).

Beetje jammer alleen dat half Nederland hem heeft. Er gaat geen dag voorbij dat ik niemand zie met dezelfde jas in de metro, trein of op straat.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_44312912
Nou en, ik zie liever heel veel jongens in die jas lopen dan in die retelelijke leren jasjes met nog lelijkere bontkraag. Zie (en gebruik) het als tegengeluid!
  zondag 10 december 2006 @ 22:04:14 #218
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_44313358
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:50 schreef parselmouth het volgende:
Nou en, ik zie liever heel veel jongens in die jas lopen dan in die retelelijke leren jasjes met nog lelijkere bontkraag. Zie (en gebruik) het als tegengeluid!
Dat zijn dan ook de jassen bij uitstek voor Marokkaanse VMBO'ers.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_44317055
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook! Gekocht in dezelfde winkel ook (Lijnbaan).

Beetje jammer alleen dat half Nederland hem heeft. Er gaat geen dag voorbij dat ik niemand zie met dezelfde jas in de metro, trein of op straat.
Ach, tegenwoordig loopt iedereen in dezelfde kleding, lekker boeiend Je kunt er toch niks aan doen, of je moet echt willen opvallen natuurlijk...
  maandag 11 december 2006 @ 00:18:51 #220
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_44317342
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:07 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ach, tegenwoordig loopt iedereen in dezelfde kleding, lekker boeiend Je kunt er toch niks aan doen, of je moet echt willen opvallen natuurlijk...
Met deze jas is het wel wat extremer, maar ik zit er verder ook niet mee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_44317456
quote:
Op zondag 10 december 2006 21:42 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook! Gekocht in dezelfde winkel ook (Lijnbaan).

Beetje jammer alleen dat half Nederland hem heeft. Er gaat geen dag voorbij dat ik niemand zie met dezelfde jas in de metro, trein of op straat.
Ik heb em volgens mij ook, maar dan in het zwart. Maar heb er hier echt nog niemand mee zien lopen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 11 december 2006 @ 00:26:44 #222
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_44317568
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb em volgens mij ook, maar dan in het zwart. Maar heb er hier echt nog niemand mee zien lopen...
! Dat is heel raar.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_44323218
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:39 schreef Bhuddy het volgende:
[afbeelding]
Staat je leuk hoor! Tof jasje .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44324935
Weet iemand hoe het zit met creditcardbetalingen en retouren?
Ik heb nl. een item van een bestelling betaald met mijn cc teruggestuurd.
Dit staat wel bij retouren vermeld, maar bij 'saldo' is dit bedrag niet verrekend.
Storten ze het soms terug op de creditcard?
pi_44324997
Dat jurkje bij gift of the day en die trui 15 + 16
Voices tell me I'm the shit.
pi_44325971
Krijg je nu automatisch de voorjaarcatalogus thuisgestuurd als je eens iets besteld hebt, of moet je je daarvoor opgeven?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44329810
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:29 schreef Syrena het volgende:
Krijg je nu automatisch de voorjaarcatalogus thuisgestuurd als je eens iets besteld hebt, of moet je je daarvoor opgeven?
Ik kreeg daar een mailtje over, ff geleden al .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44330285
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef Mikani het volgende:

[..]

Ik kreeg daar een mailtje over, ff geleden al .
Ik heb er eentje gehad waar in stond of je je adres wilde controleren. Daaruit begreep ik dat je de catalogus automatisch kreeg.
Maar in de mails die ik nu krijg staat steeds dat je de catalogus nu alvast kan bestellen.

Dus nu weet ik 't nog niet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44331329
quote:
Op maandag 11 december 2006 17:01 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb er eentje gehad waar in stond of je je adres wilde controleren. Daaruit begreep ik dat je de catalogus automatisch kreeg.
Maar in de mails die ik nu krijg staat steeds dat je de catalogus nu alvast kan bestellen.

Dus nu weet ik 't nog niet
Ja die had ik toen ook .
Ik heb nog niet gelezen of ik de catalogus al kon bestellen, maar zo goed heb ik de mailtjes ook niet gelezen .
Ik denk zowiezo dat we 'm nu al krijgen, misschien dat je door nu te bestellen de catalogus wat sneller kan krijgen ofzo .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44332232
quote:
Op maandag 11 december 2006 13:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat jurkje bij gift of the day en die trui 15 + 16
De 16e is een pyama in de aanbieding...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44336903
Weet iemand waar ze nog Madonna trainingsbroeken in het zwart hebben hangen, maat 34 of 36?
Want ik heb een vestje gevonden, maar ik wil ook een broek gezien ik daar in ga hardlopen

Kindermaat 170 is ook goed trouwens.
pi_44337102
Heb nou nog steeds niet mn maandfactuur gehad en de spullen heb ik al 2 maanden in huis..
zijn ze me vergeten nu? wat moet ik doen? afwachten maar?
pi_44339594
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De 16e is een pyama in de aanbieding...
Ik doelde op 14 en 15
Voices tell me I'm the shit.
pi_44340522
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb nou nog steeds niet mn maandfactuur gehad en de spullen heb ik al 2 maanden in huis..
zijn ze me vergeten nu? wat moet ik doen? afwachten maar?
Ik wacht er ook al behoorlijk lang op... vreemd... en eigenlijk hoef ik men geld ook niet zo nodig kwijt... t was/is nogal veel namelijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 11 december 2006 @ 23:21:34 #235
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44343071
Die wordt elke 9e-10de van de maand opgemaakt. Ik heb net op de site gekeken en hij stond er.
pi_44343820
Nou ik ga morgen ff kijken voor die tas denk ik, kan pas rond half 11 er zijn, dus hopelijk hebben ze nog iets. Zit er een hengsel aan of alleen 2 uh van die kleine hengsels, ja ik weet het, heel duidelijk
pi_44343888
Um maar die maandfactuur krijg je toch gewoon thuisgestuurd? Niks via de site toch?
  maandag 11 december 2006 @ 23:53:39 #238
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44344116
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Um maar die maandfactuur krijg je toch gewoon thuisgestuurd? Niks via de site toch?
Jazeker maar via de site zie je um eerder Een dezer dagen kun je de factuur wel verwachten.
pi_44344256
oh my god, ik heb echt niks ontvangen maar er staan op de site 5,75 aanmaningskosten heb echt niks gehad !! en als datum staat er 10/12 bij, wat moet ik doen
pi_44344638
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
oh my god, ik heb echt niks ontvangen maar er staan op de site 5,75 aanmaningskosten heb echt niks gehad !! en als datum staat er 10/12 bij, wat moet ik doen
nouja heb maar een mailtje naar de klantenservice gestuurd, echt raar dat ik geen factuur heb gehad, ben heel sectuur met het betalen van rekeningen, dus net deze envelop zal wel weer verkeerd bezorgd zijn oid
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:06:57 #241
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44347542
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:53 schreef Aventura het volgende:

[..]

Jazeker maar via de site zie je um eerder Een dezer dagen kun je de factuur wel verwachten.
Ik heb ook nog steeds geen factuur gehad. Vind het maar vreemd. Op de site kan ik m ook niet vinden. Nou ik wacht nog een weekje af en dan ga ik maar een bellen/mailen. Geen zin om straks een hoop gezeur te krijgen.

Overigens krijg ik wel de zenuwen van het bestellen. Er stond bij een gedeelte van mn bestelling half december en een gedeelte januari. Ik wilde het eerst tegelijk laten komen, dit weekend toch verandert. Staat er gisteren: helaas te laat, bestelling wordt eind december geleverd. NOu ja, ook goed. Kijk ik vanmorgen is mn hele bestelling onderweg, incl de spullen van januari (althans dat hoop ik). Ik had gehoopt om deze week nog een paar dingen bij te bestellen met de gift of the day, maar nu heb ik dus voor de 3e keer verzendkosten aan mn broek omdat ze mn bestelling steeds onverwacht versturen en niet volgens de aangegeven datum. Vind dat toch aardig ellendig.

Overigens het artikel wat levertijd eind januari had, heeft dit nog steeds. Het zal dan wel weer geannuleerd zijn gok ik.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44347594
Weet iemand hoe het hier zit met ruilen
Ik heb hem al een tijd terug terug gestuurd met 3 dingen retour en 1 ding om te ruilen....
Maar weet nou niet of het aankomt Zie nergens op de site iets staan over dat ik heb/wil ruilen....
Voices tell me I'm the shit.
pi_44347746
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand hoe het hier zit met ruilen
Ik heb hem al een tijd terug terug gestuurd met 3 dingen retour en 1 ding om te ruilen....
Maar weet nou niet of het aankomt Zie nergens op de site iets staan over dat ik heb/wil ruilen....
Dat staat gewoon op 'mijn pagina'. Je moet daarop inloggen met klantnummer en pincode, die ze meesturen met elke bevestiging van een bestelling. Retouren staan bij de tab: 'bestellingen'onder de link: 'Geleverde artikelen / Retouren'.
pi_44347805
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:28 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat staat gewoon op 'mijn pagina'. Je moet daarop inloggen met klantnummer en pincode, die ze meesturen met elke bevestiging van een bestelling. Retouren staan bij de tab: 'bestellingen'onder de link: 'Geleverde artikelen / Retouren'.
Ja dat wist ik..
Maar over het ruilen, daar zie ik niets van staan
Ik heb wel 1 euro extra betaald omdat ik toch 3 dingen retourneer.. maar ik wil nu wel weten of ik het object wat ik wou ruilen nog binnenkrijg.. of nog eens moet bestellen.
Voices tell me I'm the shit.
pi_44347919
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:31 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ja dat wist ik..
Maar over het ruilen, daar zie ik niets van staan
Ik heb wel 1 euro extra betaald omdat ik toch 3 dingen retourneer.. maar ik wil nu wel weten of ik het object wat ik wou ruilen nog binnenkrijg.. of nog eens moet bestellen.
Oeps sorry: ik las het verkeerd, over ruilen: ik heb ook pas iets teruggestuurd om te ruilen.
Bij mij kwam er op een gegeven moment boven de originele bestel+retourregel, een nieuwe regel met het artikel nu in een andere maat. Het gaat ook niet vlug, ik had het item op 29-11 teruggestuurd en het nieuwe item is pas 10-12 verstuurd.

pi_44348332
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Oeps sorry: ik las het verkeerd, over ruilen: ik heb ook pas iets teruggestuurd om te ruilen.
Bij mij kwam er op een gegeven moment boven de originele bestel+retourregel, een nieuwe regel met het artikel nu in een andere maat. Het gaat ook niet vlug, ik had het item op 29-11 teruggestuurd en het nieuwe item is pas 10-12 verstuurd.

[afbeelding]
oooo is dat het!
zie het nu pas. Is gisteren opgestuurd kan niet wachten!
Bedankt
Voices tell me I'm the shit.
pi_44348803
Ik had bij die gratis handdoek bij aanvraag catalogus wel een H&M logo verwacht. Maar nee, helemaal niets, zelfs niet op het waslabel.
pi_44348808
Ik heb net deze nog kunnen bestellen
amokaapjeeh O+
pi_44348913
Beeldig topje hoor

Er is weer aardig wat Viktor & Rolf te koop. Ook voor de heren.
pi_44350443
Ik heb mijn bestelling binnen!
En het is tof!
Ik denk alleen dat ik 1 vestje terug stuur, de kleur is niet zo briljant als ik had gehoopt.
pi_44352273
M'n trenchcoat is onderweg




En net ook twee badjassen besteld, een mannenmodel voor m'n vriend en een kindermodel voor mezelf, want die was goedkoparggh.




En vannacht ga ik die jeans voor 9 euro graaien ('t is een skinny!)

  dinsdag 12 december 2006 @ 12:14:29 #252
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44352595
Is het een skinny? He bah. Daar kan ik dus niks mee. Had gehoopt op een bootcut, op de foto lijkt t ook net een bootcut bij dat meisje aan de linkerkant.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44352631
Ja, voor kids zijn het bootcuts, maar voor de dames zijn het skinnies. Tenminste, in mijn filiaal lagen er allemaal skinnies achter...
  dinsdag 12 december 2006 @ 12:20:26 #254
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44352775
Damn! Dat vind ik balen, zat net te hopen op een leuke bootcut jeans. Maar goed voor de zekerheid kijk ik vannacht toch maar even.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44362174
Tas toch maar niet gekocht, vond hem niet echt heel super en qua inhoud viel die ook wat tegen. Dan maar voor de Jack and Jones tas denk ik...
pi_44363068
Nog geen mailtje terug van H&M . Ze vinden me vast een vervelende klant .
pi_44364876
Hmm ik ging vandaag voor de tas kijken, maar hij was in heel Rotterdam uitverkocht (rond 1 uur).. Erg jammer, ik had hem erg graag gewild namelijk.
pi_44365174
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 18:41 schreef Maxxieh het volgende:
Hmm ik ging vandaag voor de tas kijken, maar hij was in heel Rotterdam uitverkocht (rond 1 uur).. Erg jammer, ik had hem erg graag gewild namelijk.
Ik was rond half 12 in Eindhoven en ze hadden er nog meer dan 10 liggen.. jammer
pi_44369658
Ik heb mijn bestelling binnen, maar bijna alles kan terug: veel te groot (vreemd!) en kriebelwol (had ik kunnen weten...)

Ik heb m'n spullekes teruggestuurd en inruil-wensen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik m'n kleren-in-kleinere-maat zal ontvangen? Hopelijk geldt daarvoor ook dat het voor kerst binnen is!
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_44369873
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:41 schreef Patsy_Stone het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen, maar bijna alles kan terug: veel te groot (vreemd!) en kriebelwol (had ik kunnen weten...)

Ik heb m'n spullekes teruggestuurd en inruil-wensen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik m'n kleren-in-kleinere-maat zal ontvangen? Hopelijk geldt daarvoor ook dat het voor kerst binnen is!
Ik stuurde iets terug om te ruilen op 29 nov en pas gister is het ruilitem naar mij verstuurd...
pi_44369957
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik stuurde iets terug om te ruilen op 29 nov en pas gister is het ruilitem naar mij verstuurd...
Oeh, dat is niet echt supersnel... Nou ja, ik wacht het maar even af!
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_44370869
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:49 schreef Patsy_Stone het volgende:
Oeh, dat is niet echt supersnel... Nou ja, ik wacht het maar even af!
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd...
amokaapjeeh O+
pi_44371041
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:11 schreef Coconut het volgende:

[..]

De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd...
Dan ben je dus sneller klaar als je je kleding bij een winkel inlevert en een nieuwe bestelling plaatst bij wijze van inruil?
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_44371128
Ja, en dat scheelt je nog 1 euro (!!!!!!!!!!!!!!!) ook
pi_44371285
Het irritante is alleen dat ik niet alles wat ik besteld had nog kan terugvinden op de site (uitverkocht zeker)...

Edit: Ik bestel de dingen die ik kan terugvinden opnieuw, wat ik niet kan vinden zet ik wel op de retourbon. Pfff!

[ Bericht 35% gewijzigd door Patsy_Stone op 12-12-2006 21:30:59 ]
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
  woensdag 13 december 2006 @ 00:12:31 #266
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44377940
en ja hoor het is weer even na 12-en en the gift of the day is alweer uitverkocht.
Geweldig h&m wat een goeie actie!!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44383154
edit: In andermans database rotzooien om er misbruik van te maken is niet toegestaan op FOK!. Check je mailbox. Er is door een FA een mailje naar jou toe gestuurd. In de tussentijd verzoek ik je vriendelijk doch dringend om dergelijke gegevens niet meer te posten.

[ Bericht 51% gewijzigd door Mylene op 13-12-2006 09:42:18 ]
pi_44383849
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:24 schreef Kasatka het volgende:
edit: In andermans database rotzooien om er misbruik van te maken is niet toegestaan op FOK!. Check je mailbox. Er is door een FA een mailje naar jou toe gestuurd. In de tussentijd verzoek ik je vriendelijk doch dringend om dergelijke gegevens niet meer te posten.



Kasatka, kan je me niet mailen als je nog meer hebt gevonden?
amokaapjeeh O+
pi_44421897
Volgens mij ligt het aan die stomme "Bestel voor 17 december en heb je spullen voor Kerst in huis"-actie dat ze voorraden niet aanvullen

Nog drie dagen...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44425448
Jeej, heb net nog een zwarte madonna trainingsbroek gescoord, eindelijk gevonden in maat 34
pi_44425979
Ze hadden bij jou in het filiaal toch ook de kids pakken van Madonna?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44426234
Yes, alleen niet veel meer... Alleen nog wat hele kleine maten geloof ik.
pi_44441743
Ik zit aan mijn muis genageld hoor voor die jurk!
Voices tell me I'm the shit.
pi_44442918
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zit aan mijn muis genageld hoor voor die jurk!
Die jurk is echt, echt heel erg leuk.....alleen wel voor slanke mensen, als ik um aan zou doen zou ik er uit zien als een ontplofte kerstbal . Maar goed, heel veel succes!
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44443870
quote:
Op donderdag 14 december 2006 23:22 schreef Jurk het volgende:

[..]

Die jurk is echt, echt heel erg leuk.....alleen wel voor slanke mensen, als ik um aan zou doen zou ik er uit zien als een ontplofte kerstbal . Maar goed, heel veel succes!
eigenlijk vind ik hem helemaal niet zo leuk
Maar hij is wel grappig als afragjurk voor oud en nieuw ofzo
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:03:23 #276
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44444296
en heb je m? Het is nu 0.02u en hij is alweer uitverkocht
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44444328
Hij is helemaal niet uitverkocht... Ik heb de link nog van Kasatka's verwijderde (of nouja, geeditte) post, en allebei de kleuren vallen nog te bestellen...
pi_44444352
YES!
Ik heb hem!!!!!!!!!!
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:05:40 #279
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44444420
nou dan geef me die link maar, via hm.com is ie niet te bestellen iig.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44444497
Ik wil die jurk ook!!!
Back in business.
pi_44444548
NEEEEEEEEEE....hij kán niet uitverkocht zijn!!
Back in business.
pi_44444572
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:07 schreef Shirley het volgende:
NEEEEEEEEEE....hij kán niet uitverkocht zijn!!
spreek me eens aan op msn darlin..
Voices tell me I'm the shit.
pi_44444598
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:05 schreef Roeji het volgende:
nou dan geef me die link maar, via hm.com is ie niet te bestellen iig.
Activeer je PM eens even dan
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:09:56 #284
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44444615
ik ga morgen wel in de winkel kijken, dit schiet zo echt niet op met die actie.

euhh mn pm, volstaat {email verwijdert} ??

[ Bericht 28% gewijzigd door Roeji op 15-12-2006 10:40:05 (email verwijdert) ]
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44444630
Maargoed, héél raar dat ze gewoon mensen belazeren door gelijk een uitverkocht label eroverheen te gooien terwijl het helemaal niet uitverkocht is...
pi_44444644
Mijn PM staat aan (stille hint.. *kuch*tas*kuch*, als ie nog te bestellen is).

Thanks .
pi_44444648
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef Roeji het volgende:
ik ga morgen wel in de winkel kijken, dit schiet zo echt niet op met die actie.

euhh mn pm, volstaat heijzoe at hotmail punt com ??
Als jouw hotmail mijn gmail wilt ontvangen wel Kan zijn dat het dus in je ongewenste post zit...
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:12:50 #288
154322 True_Princess
The one and only
pi_44444680
Hoi ik ben sylvia en ik geef tips.

Ik weet niet of je het al wist, maar er is een manier om die jurk te kunnen bemachtigen. Het stond gisteren in het H&M topic, maar dat is verwijderd
Maargoed, ik heb dus het bestelnummer van de jurk, die moet je gewoon in de bestellijst invullen en dan kun je 'm in je shoppingbag leggen here goes:

Lichtpoeder: 60-5238
Grijs: 60-5246

Ik hoop dat ik jullie er gelukkig mee heb gemaakt Have fun!

ps. thx voor de hulp en ik wilde dit wel delen.
Iedereen buigt voor mij, omdat ik het waard ben. (en zij niet)
pi_44444702
Jup, heb het al rondgestuurd onderhand.
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:15:38 #290
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44444746
Thanx Chanty!!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44444758
You're welcome
pi_44444843
Trouwens?
Ikheb nou die jurk met korting en al in zegmaar besteld dus alles doorlopen.. later de extra aankopen weggehaald dus nu is hij weer 14,95 mijn bestelling. Wordt die dan wel bezorgd of wachten ze tot ik er wat bijleg?
Voices tell me I'm the shit.
pi_44444874
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:12 schreef True_Princess het volgende:
Hoi ik ben sylvia en ik geef tips.

Ik weet niet of je het al wist, maar er is een manier om die jurk te kunnen bemachtigen. Het stond gisteren in het H&M topic, maar dat is verwijderd
Maargoed, ik heb dus het bestelnummer van de jurk, die moet je gewoon in de bestellijst invullen en dan kun je 'm in je shoppingbag leggen here goes:

Lichtpoeder: 60-5238
Grijs: 60-5246

Ik hoop dat ik jullie er gelukkig mee heb gemaakt Have fun!

ps. thx voor de hulp en ik wilde dit wel delen.
Hej heb je dan ook de andere bestelcodes toevallig??
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44445239
Jaaa...ik heb de jurk ook! Voor maar 15 euro
Back in business.
pi_44449274
Mijn god, ik ben echt bestel-ziek, ik blíjf maar bestellen

Als iemand nog linkjes kan ontfutselen van gift of the day 19 en 21 december ontvang ik graag een PM
amokaapjeeh O+
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:51:39 #296
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44450190
Ik kreeg de rekening gisteren thuis, ben spontaan niet meer bestelziek En dan volgt er dus nog een rekening binnenkort (of volgende maand).

Jurkje dan toch maar niet besteld vannacht, toen ik de afbeelding zag vond ik m toch een beetje erg overdone. Zoals iemand al zei, als je slank bent staat ie vast geweldig. Maar ik denk dat ik eerder als een opgedofte of opgeblazen aardappel uitzie als ik m aan zou hebben.
Ga vanavond wel nog eens een poging wagen voor die pyjama. Iemand enig idee wat voor een soort stof het is (katoen of nylon ofzo)?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44450384
Ik kan straks wel even voor je kijken, maar dan heb je het antwoord vanavond na 23.00 pas...
pi_44450385
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Roeji het volgende:
Ik kreeg de rekening gisteren thuis, ben spontaan niet meer bestelziek En dan volgt er dus nog een rekening binnenkort (of volgende maand).

Jurkje dan toch maar niet besteld vannacht, toen ik de afbeelding zag vond ik m toch een beetje erg overdone. Zoals iemand al zei, als je slank bent staat ie vast geweldig. Maar ik denk dat ik eerder als een opgedofte of opgeblazen aardappel uitzie als ik m aan zou hebben.
Ga vanavond wel nog eens een poging wagen voor die pyjama. Iemand enig idee wat voor een soort stof het is (katoen of nylon ofzo)?
De (dames)pyjama kan je al bestellen, code 59-4739 (maten XS, S, M, L, XL), ¤4,90
amokaapjeeh O+
  vrijdag 15 december 2006 @ 11:31:40 #299
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44451380
Thanx Coconut!!!
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44452015
ik kan niet wachten!
Voices tell me I'm the shit.
pi_44452100
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:08 schreef booo het volgende:

[..]

Ohmijngod, die bruine jas is wel heel erg tof
Dat leren jasje heb ik vandaag binnengekregen, en ik vond het erg tegenvallen. Gekke pasvorm, uitgelubberde onderkant. Op het model zag het jasje er ookal niet zo fraai uit, maar ik heb het tegen beter weten in besteld.



Ook een tegenvaller was het bloemenjurkje. De verhoogde taille zat veel te hoog en mijn borsten pasten er niet in. Ook waren de kleuren in het echt niet zo diep als op de foto.



Wel ben ik geslaagd met 2 bloesjes en een wollen jas. Die jas zit echt heerlijk.



Ik vind de jas bij mij leuker staan dan bij het model.



Dit was mijn eerste keer bestellen bij H&M. Jemig, wat duurt dat lang.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')