Ik was rond half 12 in Eindhoven en ze hadden er nog meer dan 10 liggen.. jammerquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:41 schreef Maxxieh het volgende:
Hmm ik ging vandaag voor de tas kijken, maar hij was in heel Rotterdam uitverkocht (rond 1 uur).. Erg jammer, ik had hem erg graag gewild namelijk.
Ik stuurde iets terug om te ruilen op 29 nov en pas gister is het ruilitem naar mij verstuurd...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:41 schreef Patsy_Stone het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen, maar bijna alles kan terug: veel te groot (vreemd!) en kriebelwol (had ik kunnen weten...)
Ik heb m'n spullekes teruggestuurd en inruil-wensen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik m'n kleren-in-kleinere-maat zal ontvangen? Hopelijk geldt daarvoor ook dat het voor kerst binnen is!
Oeh, dat is niet echt supersnel... Nou ja, ik wacht het maar even af!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik stuurde iets terug om te ruilen op 29 nov en pas gister is het ruilitem naar mij verstuurd...
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:49 schreef Patsy_Stone het volgende:
Oeh, dat is niet echt supersnel... Nou ja, ik wacht het maar even af!
Dan ben je dus sneller klaar als je je kleding bij een winkel inlevert en een nieuwe bestelling plaatst bij wijze van inruil?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:11 schreef Coconut het volgende:
[..]
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd...
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:24 schreef Kasatka het volgende:
edit: In andermans database rotzooien om er misbruik van te maken is niet toegestaan op FOK!. Check je mailbox. Er is door een FA een mailje naar jou toe gestuurd. In de tussentijd verzoek ik je vriendelijk doch dringend om dergelijke gegevens niet meer te posten.
Die jurk is echt, echt heel erg leuk.....alleen wel voor slanke mensen, als ik um aan zou doen zou ik er uit zien als een ontplofte kerstbalquote:Op donderdag 14 december 2006 22:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zit aan mijn muis genageld hoor voor die jurk!
eigenlijk vind ik hem helemaal niet zo leukquote:Op donderdag 14 december 2006 23:22 schreef Jurk het volgende:
[..]
Die jurk is echt, echt heel erg leuk.....alleen wel voor slanke mensen, als ik um aan zou doen zou ik er uit zien als een ontplofte kerstbal. Maar goed, heel veel succes!
spreek me eens aan op msn darlin..quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:07 schreef Shirley het volgende:
NEEEEEEEEEE....hij kán niet uitverkocht zijn!!
Activeer je PM eens even danquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:05 schreef Roeji het volgende:
nou dan geef me die link maar, via hm.com is ie niet te bestellen iig.
Als jouw hotmail mijn gmail wilt ontvangen welquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef Roeji het volgende:
ik ga morgen wel in de winkel kijken, dit schiet zo echt niet op met die actie.
euhh mn pm, volstaat heijzoe at hotmail punt com ??
Hej heb je dan ook de andere bestelcodes toevallig??quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:12 schreef True_Princess het volgende:
Hoi ik ben sylvia en ik geef tips.
Ik weet niet of je het al wist, maar er is een manier om die jurk te kunnen bemachtigen. Het stond gisteren in het H&M topic, maar dat is verwijderd
Maargoed, ik heb dus het bestelnummer van de jurk, die moet je gewoon in de bestellijst invullen en dan kun je 'm in je shoppingbag leggen here goes:
Lichtpoeder: 60-5238
Grijs: 60-5246
Ik hoop dat ik jullie er gelukkig mee heb gemaaktHave fun!
ps. thx voor de hulp en ik wilde dit wel delen.
De (dames)pyjama kan je al bestellen, code 59-4739 (maten XS, S, M, L, XL), ¤4,90quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Roeji het volgende:
Ik kreeg de rekening gisteren thuis, ben spontaan niet meer bestelziekEn dan volgt er dus nog een rekening binnenkort (of volgende maand).
![]()
Jurkje dan toch maar niet besteld vannacht, toen ik de afbeelding zag vond ik m toch een beetje erg overdone. Zoals iemand al zei, als je slank bent staat ie vast geweldig. Maar ik denk dat ik eerder als een opgedofte of opgeblazen aardappel uitzie als ik m aan zou hebben.
Ga vanavond wel nog eens een poging wagen voor die pyjama. Iemand enig idee wat voor een soort stof het is (katoen of nylon ofzo)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |