Is goed, ik hoor het welquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Aventura het volgende:
@ Shining_Star: ik ga eerst ff rondsurfen op inet om te kijken of mensen een 40 voor een 38 willen ruilen.
Neej dat niet, alleen duurt het deze keer langer dan de andere keren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef schatje het volgende:
Eerste keer dus Nieky?
Oke!quote:
Hij is 29,90 zie ik nu, en in alle maten en allebei de kleuren uitverkocht...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef parselmouth het volgende:
En nog even wat zeiken:
[afbeelding]
Dat vestje(check die mouwtjes!). Helaas nergens te vinden in de onlineshop, maar ik zag 'm in de gewone winkel wel voorbij flitsen. Iemand enig idee hoeveel ie kost?
Krijg je ook geld terug als je je broer inruilt dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hij is 29,90 zie ik nu, en in alle maten en allebei de kleuren uitverkocht...
Heb m'n bestelling binnen trouwens, m'n broer kan terug... Op het plaatje heeft dat meisje gewoon korte beentjes ofzo want bij haar is ie overgeslagen en valt ie nog over d'r schoenen heen, bij mij lijkt het net een skinny en komt net over m'n enkels![]()
![]()
Oh hahaquote:Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Krijg je ook geld terug als je je broer inruilt dan?![]()
Ik zie geen Sqin jeans voor 19,90 meer! Alleen een gewone zwarte skinnybroek van Divided...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:42 schreef Mikani het volgende:
Eh, geloof het wel ja, die je gelijk ziet als je bij de H&M shop op Dames klikt.
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:46 schreef Aventura het volgende:
Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Ik heb hem ook in de winkel gezien, weet alleen niet meer precies waar in de winkel ze hingen..quote:Op woensdag 22 november 2006 15:57 schreef bladibladibla het volgende:
Misschien een beetje vage vraag, maar aangezien hier zo veel mensen zitten die waanzinning weten over de collectie van H&M:
Over een paar weken ga ik weer op wintersport, een aangezien ik altijd ijskoude benen heb draag ik altijd een panty onder mijn skibroek. Dit zit echter altijd te vervelen bij mij tenen, dus nu wil ik een legging. Op de H&M-site zag ik deze staan:
[afbeelding]
Legging, ¤9,90
Smal model met elastiek in de taille. Binnenbeenlengte 74 cm in mt M. Zachte stretchkwaliteit, 95% katoen 5% elastaan.
Is deze legging alleen in de online shop verkrijgbaar of ook gewoon in de winkel? En waar zou ik hem ergens moeten zoeken? Bij een aantal leggings staat namelijk Divided, maar hier niet.
Plaatje linkt niet, maar ik bedoel deze broek.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik zie geen Sqin jeans voor 19,90 meer! Alleen een gewone zwarte skinnybroek van Divided...
Bedoelde je deze?
[[url=http://img95.imageshack.us/img95/8454/skinnyjeansbx3.jpg]afbeelding[/url
Ah kijk dat is dus bij m'n andere Sqin jeans ook, dattie wat uitrekte, die heb ik gelukkig daar ook wel op gekocht, dus hij zit nu nog goed.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef parselmouth het volgende:
Die broek bedoelde ik ook ja!
Hij valt als je 'm in je normale maat past redelijk strak, maar kies geen maat groter, want hij rekt redelijk snel op aan de bovenkant (en daarom is ie bij mij nu te groot en hangt ie ietwat baggy om m'n kont)
En die leggings verkopen ze ook in de winkel, is geen Divided overigens.
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef parselmouth het volgende:
Roeji: Ha, nu je het zegt!
Had alleen bij dat andere model gekeken...
Bedankt
Ze zijn er weer! In allebei de kleuren en alle matenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hij is 29,90 zie ik nu, en in alle maten en allebei de kleuren uitverkocht...
Hehe thanks, morgen maak ik denk ik wel even een foto! Liep vandaag nog de h&m binnen in R'dam, maar geen parselmouth..quote:Op donderdag 23 november 2006 19:07 schreef parselmouth het volgende:
Dat vest vind ik echt supertof Maxxieh! Ben wel benieuwd naar een aanfoto eigenlijk.
Vandaag ook weer eens lekker geshopt, 1 grijs lang shirtje, 1 zwart lang shirtje, een lange legging (alleen voeten bloot) een vest met hele mooie knoopjes en mouwen, nieuwe oorbellen en nog wat andere dingetjes, maar die zijn niet van H&M
Ik heb al meerdere keren zo'n brief gehad. Gewoon even bellenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef Flowerbomb het volgende:
Vandaag kreeg ik een brief thuis van de H&M met de mededeling dat ik over mn limiet heen zit en dat ze wachten met leveren tot ik onder rembours heb betaald![]()
Vraag me af of dit een foutje is aangezien ik pas 1x wat besteld heb en dat was iets van 95 euro en dat heb ik allang betaald.
Schrok er een beetje van want ze gingen zelfs dreigen met het annuleren van mijn bestellingHeeft iemand ook al eens zo'n brief gehad?
Dat wordt morgen even gezellig met de klantenservice bellen.
Ow.. dan kan het inderdaad wel kloppen als je limiet in het begin 150 euro is. Als je de H&M shop eenmaal hebt ontdekt gaat het hard met je centjesquote:Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren zo'n brief gehad. Gewoon even bellen
Mij is uitgelegd dat je limiet bij iedere bestelling die goed afgehandeld wordt (dus netjes betaald en/of geretourneerd door jou), verhoogt wordt. Je begint geloof ik met een limiet van 150 euro... En dat wordt steeds met 100 euro o.i.d. verhoogt.
Je hebt nu misschien een bestelling gedaan die hoger dan je limiet is.
Gewoon even bellen dus, dan wordt het je uitgelegd en netjes opgelost. Mijn bevinding is dat de klantenservice van H&M erg vriendelijk is![]()
Het gekke is ook dat H&M nergens op haar site aangeeft wat het maximale bestelbedrag mag zijn. De klantenservice vertelde dat ze dit expres niet doen, omdat ze dit graag persoonlijk willen uitleggen/vertellen.
Dat corset heb ik ook besteld! Was er helemaal verliefd op. Helaas zat-ie lang niet zo mooi bij mij! Mijn borsten werden er vormloos en plat in, en die zwarte doorzichtige stof aan de zijkant steekt er bij mij veel meer uit dan bij jou (dus je ziet duidelijk waar de voorkant vd chinese zijde ophoudt.) Heel heel jammer.quote:
He, dat is zonde zeg!! Bij mij zit hij echt heel erg mooi, maar ik ben natuurlijk vrij smal en ik heb ook niet heel erg grote borsten (een mooie 75b), misschien dat laatste een beetje meespeelt, dat het je borsten platdrukt?quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:35 schreef Miasan het volgende:
[..]
Dat corset heb ik ook besteld! Was er helemaal verliefd op. Helaas zat-ie lang niet zo mooi bij mij! Mijn borsten werden er vormloos en plat in, en die zwarte doorzichtige stof aan de zijkant steekt er bij mij veel meer uit dan bij jou (dus je ziet duidelijk waar de voorkant vd chinese zijde ophoudt.) Heel heel jammer.
Ik ga hem dus maar terugbrengen naar de winkel, overmorgen ofzo.![]()
Mwah ik dacht dat andere maten ook niet goed zouden zijn, want onder mijn borsten op de ribben zit hij precies goed, niet te strak en niet te ruim. Alleen heb ik teveel borst en teveel lovehandles blijkbaar.quote:Op zondag 26 november 2006 07:55 schreef zoeperzazke het volgende:
He, dat is zonde zeg!! Bij mij zit hij echt heel erg mooi, maar ik ben natuurlijk vrij smal en ik heb ook niet heel erg grote borsten (een mooie 75b), misschien dat laatste een beetje meespeelt, dat het je borsten platdrukt?
En een andere maat is ook geen succes?
Kan me goed voorstellen dat je baalt, want ik was ook heel erg benieuwd of hij wel zou gaan passen, hij is echt mooi....
Die is leeeeuk !quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef parselmouth het volgende:
Haha, lang leve de zelfontspanner...
Kijk eens wat er vandaag terug kwam in maat 36...
[afbeelding]
En nu is de korting er alsnog af? Raaaarrr.quote:Op maandag 27 november 2006 22:28 schreef Chanty87 het volgende:
Noujaaa! Hebben ze weer m'n korting weggehaald, en is het nu "ineens" ook in behandeling! Da's al de tweede keer achter elkaar
Welke broek is dat?quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Heb toch nog wat dingen besteld, helaas een super leuke broek pas half maart weer leverbaar
Een zwarte met kontzakken... ff zoeken voor je moment...quote:
Er staat niet specifiek dat er uitverkoop is. Maar er zijn veel dingen afgeprijsd. Bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:19 schreef Coconut het volgende:
Waar staat dat dan schatje? Ik zie het niet..
quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:19 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Een zwarte met kontzakken... ff zoeken voor je moment...
Hij staat op pagina 7 van de broeken, en dan de 2e...
Irritant is dat ja! Je kan proberen de kleur van je beeldscherm even aan te passen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef Syrena het volgende:
Ik vind het zo jammer dat je de zwarte kleding niet goed kunt bekijken. Meestal klik ik dan ff op de andere kleur om de details te zien, maar als dat er niet is zie ik echt niks.
Die is erg leuk!quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
Oké, ik heb nu wel goed kunnen slagen![]()
.
Ik heb het volgende gekocht:
[afbeelding]
Normaal 44,90 en nu 29,90
Ja alleen ik heb die donker grijze gekozen....quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:49 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze? Die wilde ik ook, had 'm eerst in m'n bestelling, gewoon op voorraad enzo. Mooi voor Kerst dus. Verwijder ik 'm per ongelukJa, toen stond er al een levertijd van half februari...
![]()
Je kan toch kiezen voor betalen per maandfactuur? Dan moet je er gewoon voor zorgen dat je die in januari kan betalen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die is erg leuk!
Wil 'm ook wel, maar mn geld is nu definitief op en Kerst komt er ook gauw aan.. helaas.
Da's waar inderdaad.. ik denk er nog even over naquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Je kan toch kiezen voor betalen per maandfactuur? Dan moet je er gewoon voor zorgen dat je die in januari kan betalen.
Heb je toevallig de bestelnummers van die zwarte jas en die roze blazerquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Normaal 109,00 en nu 69,90
[afbeelding]
Normaal 22,90 en 17,90
[afbeelding]
Normaal 19,90 en nu 9,90
[afbeelding]
Normaal 34,90 en nu 17,45
Zwarte jas: 188102quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:58 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Heb je toevallig de bestelnummers van die zwarte jas en die roze blazer![]()
Ohmijngod, die bruine jas is wel heel erg tofquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
.
[afbeelding]
[afbeelding]
Normaal 109,00 en nu 69,90
[afbeelding]
Normaal 22,90 en 17,90
[afbeelding]
Normaal 19,90 en nu 9,90
[afbeelding]
Normaal 34,90 en nu 17,45
De korting was alsnog foetsie (screw you H&M), het rode topje dat ik had besteld was gewoon uitverkocht ineensquote:Op woensdag 29 november 2006 19:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En nu is de korting er alsnog af? Raaaarrr.![]()
nu nog!quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:36 schreef parselmouth het volgende:
Er kwam vandaag een beige V&R trenchcoat in maat 36 terug!
Wel gelijk ingepikt door een collega natuurlijk.
Deze heb ik in het rood dus en het is een suprfijne trui, hele fijne kwaliteit!!! Zie mijn laatste fotopostquote:
bronquote:Relletjes bij koopjesavond van H&M
ROTTERDAM - De speciale koopjesavond van Hennes & Mauritz in Rotterdam liep dit weekeinde helemaal uit de hand. 'Ze gingen als beesten te keer. Kinderen werden onder de voet gelopen, kinderwagens kwamen in het gedrang en mensen vielen flauw.'
Dat zegt een medewerker van de H&M aan de Lijnbaan in Rotterdam in het Algemeen Dagblad over de klanten. De winkel sloot een uur na opening alweer de deuren om te voorkomen dat de situatie helemaal uit de hand zou lopen.
De politie moest eraan te pas komen om de sluiting te bewerkstelligen. 'We hebben het probeerd de deuren zelf te sluiten, maar het ging gewoon niet', zegt manager. Het bedrijf is verbijsterd over de gebeurtenissen.
Flyers
'We hebben best veel ervaring met drukte. Laatst nog met de verkoop van de Victor en Rolf-collectie. Maar op deze toeloop waren we niet berekend', zegt de manager. Om dit soort situaties te voorkomen was de actie alleen aangekondigd met flyers in de winkel. Toch stond er al ruim voor de opening een lange rij en begon het gedrang op het moment dat de deuren opende.
Het is de tweede keer dat H&M zo'n evenement organiseert. Het was echter voor het eerst dat dit op één avond gebeurde. Eerder in Den Haag werd er een maand voor uitgetrokken.
Euhm... wat is dat dan voor een bijzondere koopavond geweest???quote:
Op zich best een leuke aanbieding... maar zou me daar dus way not in gaan mengen... liever gewoon wat meer betalen...quote:Op maandag 4 december 2006 23:15 schreef parselmouth het volgende:
Sale-koopavond met broeken voor 4 euro enzo.
Collega van me ging daar helpen en had te maken met allerlei enorm agressieve klanten, door een van die klanten heeft ze zelfs een klap op d'r hoofd gehad waardoor ze later out ging. Echt verschrikkelijk asociaal kutvolk liep daar rond dus.
Oh en een oproepje aan de heren: sla je slag morgen bij Gift of the Day, dit keer is het een enorm leuk leren jasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |