Nou, Tyra heeft het wat vaker over problemen thuis, familie etc. ipv "goh, dit jurkje staat je ook wel leuk" of "hee meid, wat leuk om je te zien" zoals Yfke doet. Overigens valt het me niet op dat Tyra alleen maar over zichzelf praat, die zet wat dat betreft een stuk beter een show neer dan Yfke doet qua spontaan overkomen naar de kandidaten toequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
diep? en persoonlik? wat dat betreft is antm gewoon een tyra-banks show! I dit, I dat....
Correct.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef ivetje het volgende:
Hmm...hij is dus donkerder gemaakt zodat we haar lippen niet zien ofzo
Ik denk eerder dat die eerste foto door een nieuwschierig soepertje lichter is gemaakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:32 schreef ivetje het volgende:
Hmm...hij is dus donkerder gemaakt zodat we haar lippen niet zien ofzo
Dat denk ik ook ja...wel goed gevonden overigensquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die eerste foto door een nieuwschierig soepertje lichter is gemaakt.
Op die eerste is het haar ook wel erg flets iddquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat die eerste foto door een nieuwschierig soepertje lichter is gemaakt.
Een blonde beaver!!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij Annika valt er ook iets interessants op te merken als je goed kijkt.![]()
[afbeelding]
ik denk tweede of derde, denk dat Annie de Rooij gaat winnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:58 schreef Relin het volgende:
"How do you do?"
"18"
![]()
![]()
Ik denk dat Daisy gaat winnen. Hoop ik iig wel
Streep...bosquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Inderdaad. Een streep onderaan ja.
quote:
Ik moest lachen ...quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:01 schreef Aventura het volgende:
Wat is er trouwens met die Karin Swerink gebeurd, ze ziet eruit alsof ze onder de zonnebank in slaap is gevallen en daarna nog in een bad met accuzuur is gaan liggen.
Thnxquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:52 schreef Molline het volgende:
Marcia komt zo bij Jensen!!! Samen met Dominique.![]()
ik vond ze niet echt mooi nee. Ik kreeg meer dat idee waarbij je gekleurde t-shirts met touw erom in de bleek zet, weet je ..quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wie vond die sjaals van Yfke ook te lelijk...? Ze kosten 199 e per stuk
Ja, was net een soort eend-monster.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:56 schreef Natalie het volgende:
Die felrode lippenstift en amper oogmake-up. Het zal wel mode zijn, maar vond haar er erg slecht uitzien.
Wel een ideaal moment om je sjalen aan te prijzen natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:13 schreef Legally_Brunette het volgende:
Wie vond die sjaals van Yfke ook te lelijk...? Ze kosten 199 e per stuk
Inderdaad, daar zat ik ook al over na te denken. Na een dag New York had ik al door hoe het stratenpatroon in elkaar zit, dus hoe moeilijk kan die opdracht zijn? Maar ja, 7th Avenue is wel errug lang hè?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:37 schreef franktic het volgende:
weheh dat wordt lachen volgende week.
Als er 1 stad in de wereld is waar je zoooo gemakkelijk de weg vinden kan is het wel NY! En dan 7th avenue niet kunnen vinden?
Het is net andersom. Je zet witte t-shirt met touw erom heen in een verfbad. Dat heet batikken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ik vond ze niet echt mooi nee. Ik kreeg meer dat idee waarbij je gekleurde t-shirts met touw erom in de bleek zet, weet je ..
nee dat heet Tie dyequote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:54 schreef Augustina het volgende:
[..]
Het is net andersom. Je zet witte t-shirt met touw erom heen in een verfbad. Dat heet batikken.
En ik vond die sjaals ook niet mooi. Ze zijn sowieso veel te groot om echt als sjaal te dragen.
Iemand gisteravond nog Jensen gezien? Dominique en Marcia zaten op de bank.
Oh okee.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee dat heet Tie dyebatikken is met vloeibare was een figuurtje tekenen op een lap stof en 'm dan verven
Tja, ik niet, dat merk je.quote:* Puckzzz is half hippie/alto geweest in d'r tijd
Agreed.quote:en die sjaals waren afgrijselijk en ik vond het een zeer goedkope manier om je produkt te pushen
die discussie is al helemaal uitgemolkenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 10:52 schreef Molline het volgende:
Ze zeiden bij Jensen dat over drie (?) weken de uitslag bekend wordt gemaakt in een live-show, dus het lijkt me sterk dat de winnares al bekend is.
Marcia was trouwens niet al te vrolijk, maar dat zou ik ook niet worden van Jensen.![]()
Inderdaad, toen ze zo zei "oooh dat is denk ik de mooiste foto die ooit van me is gemaakt!!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:27 schreef ivetje het volgende:
Sylvia heeft overal dezelfde gezichtsuitdrukking. Ze staat overal met haar mond een stukje open op, lippen beetje getuit zoals Charmayne deed en proberen zwoel te kijken. Daar haal je het niet mee gok ik zo, vind dat echt minder aan Sylvia.
Wat dat betreft had dat jurylid dus wel gelijk, dat dat voornamelijk te danken was aan de fotograaf.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:11 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Inderdaad, toen ze zo zei "oooh dat is denk ik de mooiste foto die ooit van me is gemaakt!!![]()
![]()
" dacht ik ook van, eeh.. zo zien zowat al je foto's er toch uit?
![]()
Ik vond Marcia een van de besten, dus vind het ook jammer. Ik erger me ook dood aan dat gedoe met die foto's, dan zit er weer een been niet goed, dan zie je een arm niet in beeld.. kies dan een foto uit waar alles wel goed opstaat, stelletje zeikerdsquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:21 schreef Crush65 het volgende:
Ik zal de enige wel zijn, maar ik vind het jammer dat Marcia er uit is. Zij was de enige die zich niet zo liet meeslepen door het hele gedoe en gewoon lekker zichzelf bleef. Maar ja, ze boekte gewoon te weinig vooruitgang. Waar ik me ook waanzinnig aan erger is dat: 'en dit is je beste foto' en dan komt er bij sommigen toch een draaak van een foto te voorschijn! En dan krijgt die persoon een lading kritiek over zich heen terwijl zij toch niet degene is die die foto uit kiest? Ik bedoel, die foto van Ovo was aardig, maar ze had totaal geen nek in dat shot. Het lijkt ook wel of er per aflevering een 'scape-goat' (weet effe het nederlandse woord niet) moet worden neegezet. Dat de hele aflevering word afgezeken. In vorige afleveringen was dat Anne Marie, en nu dus Marcia. Dat gedoe met die schoenen moest natuurlijk uitgebreid in beeld.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:05 schreef miki het volgende:
Bijvoorbeeld dat ze alleen maar meedeed om haar sieradenlijn te promoten.
Jawel, in de eerste aflevering.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:22 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb Sylvia nog nooit over een sieradenlijn gehoord?
Is dat al geweest?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:05 schreef miki het volgende:
In de Yes van deze week staat een interview met Anna Marie, waarin ze best wat leuke uitlatingen doet over haar tijd in HNTM. Een paar quotes:
...
Wat is het meest schokkende wat je hebt meegemaakt? Dat Ovo flauwviel tijdens de eliminatie.
...
Ik kan het me ook niet herinneren. En Annemarie is er al uit, dus kennelijk is het niet uitgezonden? Vaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |