Is goed, ik hoor het welquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Aventura het volgende:
@ Shining_Star: ik ga eerst ff rondsurfen op inet om te kijken of mensen een 40 voor een 38 willen ruilen.
Neej dat niet, alleen duurt het deze keer langer dan de andere keren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef schatje het volgende:
Eerste keer dus Nieky?
Oke!quote:
Hij is 29,90 zie ik nu, en in alle maten en allebei de kleuren uitverkocht...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef parselmouth het volgende:
En nog even wat zeiken:
[afbeelding]
Dat vestje(check die mouwtjes!). Helaas nergens te vinden in de onlineshop, maar ik zag 'm in de gewone winkel wel voorbij flitsen. Iemand enig idee hoeveel ie kost?
Krijg je ook geld terug als je je broer inruilt dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hij is 29,90 zie ik nu, en in alle maten en allebei de kleuren uitverkocht...
Heb m'n bestelling binnen trouwens, m'n broer kan terug... Op het plaatje heeft dat meisje gewoon korte beentjes ofzo want bij haar is ie overgeslagen en valt ie nog over d'r schoenen heen, bij mij lijkt het net een skinny en komt net over m'n enkels![]()
![]()
Oh hahaquote:Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Krijg je ook geld terug als je je broer inruilt dan?![]()
Ik zie geen Sqin jeans voor 19,90 meer! Alleen een gewone zwarte skinnybroek van Divided...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:42 schreef Mikani het volgende:
Eh, geloof het wel ja, die je gelijk ziet als je bij de H&M shop op Dames klikt.
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:46 schreef Aventura het volgende:
Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Ik heb hem ook in de winkel gezien, weet alleen niet meer precies waar in de winkel ze hingen..quote:Op woensdag 22 november 2006 15:57 schreef bladibladibla het volgende:
Misschien een beetje vage vraag, maar aangezien hier zo veel mensen zitten die waanzinning weten over de collectie van H&M:
Over een paar weken ga ik weer op wintersport, een aangezien ik altijd ijskoude benen heb draag ik altijd een panty onder mijn skibroek. Dit zit echter altijd te vervelen bij mij tenen, dus nu wil ik een legging. Op de H&M-site zag ik deze staan:
[afbeelding]
Legging, ¤9,90
Smal model met elastiek in de taille. Binnenbeenlengte 74 cm in mt M. Zachte stretchkwaliteit, 95% katoen 5% elastaan.
Is deze legging alleen in de online shop verkrijgbaar of ook gewoon in de winkel? En waar zou ik hem ergens moeten zoeken? Bij een aantal leggings staat namelijk Divided, maar hier niet.
Plaatje linkt niet, maar ik bedoel deze broek.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ik zie geen Sqin jeans voor 19,90 meer! Alleen een gewone zwarte skinnybroek van Divided...
Bedoelde je deze?
[[url=http://img95.imageshack.us/img95/8454/skinnyjeansbx3.jpg]afbeelding[/url
Ah kijk dat is dus bij m'n andere Sqin jeans ook, dattie wat uitrekte, die heb ik gelukkig daar ook wel op gekocht, dus hij zit nu nog goed.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef parselmouth het volgende:
Die broek bedoelde ik ook ja!
Hij valt als je 'm in je normale maat past redelijk strak, maar kies geen maat groter, want hij rekt redelijk snel op aan de bovenkant (en daarom is ie bij mij nu te groot en hangt ie ietwat baggy om m'n kont)
En die leggings verkopen ze ook in de winkel, is geen Divided overigens.
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef parselmouth het volgende:
Roeji: Ha, nu je het zegt!
Had alleen bij dat andere model gekeken...
Bedankt
Ze zijn er weer! In allebei de kleuren en alle matenquote:Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hij is 29,90 zie ik nu, en in alle maten en allebei de kleuren uitverkocht...
Hehe thanks, morgen maak ik denk ik wel even een foto! Liep vandaag nog de h&m binnen in R'dam, maar geen parselmouth..quote:Op donderdag 23 november 2006 19:07 schreef parselmouth het volgende:
Dat vest vind ik echt supertof Maxxieh! Ben wel benieuwd naar een aanfoto eigenlijk.
Vandaag ook weer eens lekker geshopt, 1 grijs lang shirtje, 1 zwart lang shirtje, een lange legging (alleen voeten bloot) een vest met hele mooie knoopjes en mouwen, nieuwe oorbellen en nog wat andere dingetjes, maar die zijn niet van H&M
Ik heb al meerdere keren zo'n brief gehad. Gewoon even bellenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef Flowerbomb het volgende:
Vandaag kreeg ik een brief thuis van de H&M met de mededeling dat ik over mn limiet heen zit en dat ze wachten met leveren tot ik onder rembours heb betaald![]()
Vraag me af of dit een foutje is aangezien ik pas 1x wat besteld heb en dat was iets van 95 euro en dat heb ik allang betaald.
Schrok er een beetje van want ze gingen zelfs dreigen met het annuleren van mijn bestellingHeeft iemand ook al eens zo'n brief gehad?
Dat wordt morgen even gezellig met de klantenservice bellen.
Ow.. dan kan het inderdaad wel kloppen als je limiet in het begin 150 euro is. Als je de H&M shop eenmaal hebt ontdekt gaat het hard met je centjesquote:Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren zo'n brief gehad. Gewoon even bellen
Mij is uitgelegd dat je limiet bij iedere bestelling die goed afgehandeld wordt (dus netjes betaald en/of geretourneerd door jou), verhoogt wordt. Je begint geloof ik met een limiet van 150 euro... En dat wordt steeds met 100 euro o.i.d. verhoogt.
Je hebt nu misschien een bestelling gedaan die hoger dan je limiet is.
Gewoon even bellen dus, dan wordt het je uitgelegd en netjes opgelost. Mijn bevinding is dat de klantenservice van H&M erg vriendelijk is![]()
Het gekke is ook dat H&M nergens op haar site aangeeft wat het maximale bestelbedrag mag zijn. De klantenservice vertelde dat ze dit expres niet doen, omdat ze dit graag persoonlijk willen uitleggen/vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |