abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43762539
Mijn bestelling komt hopelijk morgen binnen. Heb een broek en een paar shirtjes besteld.
pi_43762618
Eerste keer dus Nieky?
pi_43762738
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 20:40 schreef Aventura het volgende:
@ Shining_Star: ik ga eerst ff rondsurfen op inet om te kijken of mensen een 40 voor een 38 willen ruilen.
Is goed, ik hoor het wel .
pi_43763030
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef schatje het volgende:
Eerste keer dus Nieky?
Neej dat niet, alleen duurt het deze keer langer dan de andere keren.
Zal wel druk zijn door de Victor & Rolf run
pi_43763454
*kroelt trench*

Heel misschien ga ik die zwarte pumps nog scoren als ze terugkomen in mijn maat en m'n salaris meevalt. Van de week lagen ze er in mijn maat, maar ja, toen had ik natuurlijk weer geen geld
pi_43763902
Jammer zeg Aventura

Een ruilactie op MP zal vast succesvol zijn
Что было, то прошло..
pi_43763933
nu al een nieuw?
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 21 november 2006 @ 21:40:06 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43764028
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Is goed, ik hoor het wel .
Oke!

Ik had btw ook nog een stretchblazer besteld, mt. 38. Die paste me prima. Het ligt gewoon aan V&R!!
pi_43764085
Mijn bestelling komt als het goed is ook morgen, ben benieuwd
pi_43778571
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef parselmouth het volgende:
En nog even wat zeiken:
[afbeelding]
Dat vestje (check die mouwtjes!). Helaas nergens te vinden in de onlineshop, maar ik zag 'm in de gewone winkel wel voorbij flitsen. Iemand enig idee hoeveel ie kost?
Hij is 29,90 zie ik nu, en in alle maten en allebei de kleuren uitverkocht...

Heb m'n bestelling binnen trouwens, m'n broer kan terug... Op het plaatje heeft dat meisje gewoon korte beentjes ofzo want bij haar is ie overgeslagen en valt ie nog over d'r schoenen heen, bij mij lijkt het net een skinny en komt net over m'n enkels
pi_43780209
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Heb m'n bestelling binnen trouwens, m'n broer kan terug... Op het plaatje heeft dat meisje gewoon korte beentjes ofzo want bij haar is ie overgeslagen en valt ie nog over d'r schoenen heen, bij mij lijkt het net een skinny en komt net over m'n enkels
Krijg je ook geld terug als je je broer inruilt dan?
pi_43780643
Chill, dat wil ik ook! M'n broertje inruilen voor veel H&M-kleding .
pi_43780753
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Krijg je ook geld terug als je je broer inruilt dan?
Oh haha Broek bedoelde ik
pi_43781357
Kan iemand me uitleggen wat er zo speciaal is aan die kleding? Waarom komen er honderden mensen als een kudde bizons die roltrappen afgerend?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_43781406
Heeft iemand hier die Sqin jeans van 19,90 al? Ben benieuwd of ie een fijne pasvorm heeft . Valt ie smal of wat groter?
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_43781986
Eh, geloof het wel ja, die je gelijk ziet als je bij de H&M shop op Dames klikt .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 22 november 2006 @ 14:46:43 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_43782137
Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
pi_43782252
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:42 schreef Mikani het volgende:
Eh, geloof het wel ja, die je gelijk ziet als je bij de H&M shop op Dames klikt .
Ik zie geen Sqin jeans voor 19,90 meer! Alleen een gewone zwarte skinnybroek van Divided...

Bedoelde je deze?
pi_43784736
Misschien een beetje vage vraag, maar aangezien hier zo veel mensen zitten die waanzinning weten over de collectie van H&M:

Over een paar weken ga ik weer op wintersport, een aangezien ik altijd ijskoude benen heb draag ik altijd een panty onder mijn skibroek. Dit zit echter altijd te vervelen bij mij tenen, dus nu wil ik een legging. Op de H&M-site zag ik deze staan:

Legging, ¤9,90
Smal model met elastiek in de taille. Binnenbeenlengte 74 cm in mt M. Zachte stretchkwaliteit, 95% katoen 5% elastaan.

Is deze legging alleen in de online shop verkrijgbaar of ook gewoon in de winkel? En waar zou ik hem ergens moeten zoeken? Bij een aantal leggings staat namelijk Divided, maar hier niet.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43785947
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:46 schreef Aventura het volgende:
Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.
amokaapjeeh O+
pi_43786054
quote:
Op woensdag 22 november 2006 15:57 schreef bladibladibla het volgende:
Misschien een beetje vage vraag, maar aangezien hier zo veel mensen zitten die waanzinning weten over de collectie van H&M:

Over een paar weken ga ik weer op wintersport, een aangezien ik altijd ijskoude benen heb draag ik altijd een panty onder mijn skibroek. Dit zit echter altijd te vervelen bij mij tenen, dus nu wil ik een legging. Op de H&M-site zag ik deze staan:

[afbeelding]

Legging, ¤9,90
Smal model met elastiek in de taille. Binnenbeenlengte 74 cm in mt M. Zachte stretchkwaliteit, 95% katoen 5% elastaan.

Is deze legging alleen in de online shop verkrijgbaar of ook gewoon in de winkel? En waar zou ik hem ergens moeten zoeken? Bij een aantal leggings staat namelijk Divided, maar hier niet.
Ik heb hem ook in de winkel gezien, weet alleen niet meer precies waar in de winkel ze hingen..
amokaapjeeh O+
pi_43786614
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:50 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ik zie geen Sqin jeans voor 19,90 meer! Alleen een gewone zwarte skinnybroek van Divided...

Bedoelde je deze?
[[url=http://img95.imageshack.us/img95/8454/skinnyjeansbx3.jpg]afbeelding[/url
Plaatje linkt niet, maar ik bedoel deze broek.
Aan de andere kant wil ik ook helemaal niks kopen, ga binnenkort naar Londen namelijk, daar is ook zoveel leuks .

pi_43786998
Die broek bedoelde ik ook ja!
Hij valt als je 'm in je normale maat past redelijk strak, maar kies geen maat groter, want hij rekt redelijk snel op aan de bovenkant (en daarom is ie bij mij nu te groot en hangt ie ietwat baggy om m'n kont )

En die leggings verkopen ze ook in de winkel, is geen Divided overigens.
  woensdag 22 november 2006 @ 17:05:29 #26
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43787608
@parselmouth: in het vorige h&m topic had je hte over (nep)leren handschoentjes, in de online shop staan ze nog in maat L voor 19.90.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43787792
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef parselmouth het volgende:
Die broek bedoelde ik ook ja!
Hij valt als je 'm in je normale maat past redelijk strak, maar kies geen maat groter, want hij rekt redelijk snel op aan de bovenkant (en daarom is ie bij mij nu te groot en hangt ie ietwat baggy om m'n kont )

En die leggings verkopen ze ook in de winkel, is geen Divided overigens.
Ah kijk dat is dus bij m'n andere Sqin jeans ook, dattie wat uitrekte, die heb ik gelukkig daar ook wel op gekocht, dus hij zit nu nog goed.
Alleen zit ik nu te twijfelen, deze broek lijkt wel heel erg veel op die ik al heb, alleen die was 49,90 .
pi_43787817
Roeji: Ha, nu je het zegt!
Had alleen bij dat andere model gekeken...
Bedankt
  woensdag 22 november 2006 @ 17:16:31 #29
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_43788057
quote:
Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef parselmouth het volgende:
Roeji: Ha, nu je het zegt!
Had alleen bij dat andere model gekeken...
Bedankt

Ik zag er een paar verschillende staan, maar volgens mij zijn die van 19.90 toch de mooiste. En van leer.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_43791727
Coconut en parselmouth: bedankt voor de snelle reactie!

Nou heb ik een excuus om morgen de gerestylede H&M in Tilburg te gaan doorspitten.
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_43812161
Ik heb nog maar weinig foto's gezien van trench coates van jullie....
pi_43816232
Ik had een verkeerde maat shirt ontvangen onlangs, en nu kreeg ik bij wijze van excuses daarvoor een waardebon van 5 euro met de post
Erg netjes hoor
pi_43817411
Jippie, ik zie zojuist dat mn tweede bestelling die op begin december stond al verzonden is! ben superbenieuwd!
I had a signature once. It was awful.
pi_43819657
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ze zijn er weer! In allebei de kleuren en alle maten

Ohja, even een vraagje: Ik heb dit shirt in de kleuren grijs en turquoise, maar ik weet niet zeker of het hetzelfde shirt is aangezien turquoise er niet eens bijstaat in de online shop, maar het zal wel Hoe dan ook, deze shirts vallen nogal klein bij mij, en ze hebben nu een rode met de maten 34 en 38. Mijn 2 shirts hebben allebei de maat 36, maar die is dus in het rood uitverkocht en eigenlijk vind ik die maat ook iets te klein (te strak, had die andere in de winkel gepast een tijd terug en is imo net zo strak als de 34 alleen iets langer). Zou het dan verstandig zijn om de 38 te nemen? Of gewoon de 34; heb namelijk altijd 32/34...

[ Bericht 49% gewijzigd door Chanty87 op 23-11-2006 14:27:37 ]
pi_43827659
Ik heb t binnen

perfecte maat ook, zucht van opluchting
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_43827886

In het wit, is eigenlijk iets te groot, maar is toch voor onder bijv. dat vest!

Vandaag binnengekregen, olé.
pi_43828039
Ik heb de aanbieding binnen...
Hij valt groot
Zit wel lekker maar is nou niet echt heel mooi ik hou hem wel voor die 2,90
pi_43828393
Dat vest vind ik echt supertof Maxxieh! Ben wel benieuwd naar een aanfoto eigenlijk.

Vandaag ook weer eens lekker geshopt, 1 grijs lang shirtje, 1 zwart lang shirtje, een lange legging (alleen voeten bloot) een vest met hele mooie knoopjes en mouwen, nieuwe oorbellen en nog wat andere dingetjes, maar die zijn niet van H&M
pi_43829320
Huh?! Vanmiddag stond mijn bestelling nog gewoon op de site, en nu staat er "Je hebt geen artikelen die nog geleverd moeten worden." Maar er staat niks bij Geleverde artikelen / Retouren Of ben ik gewoon ongeduldig en komt het ietsje later bij Geleverde artikelen / Retouren... Word er een beetje panisch van, laatst was ineens de kortingscode foetsie, en ik kon 'm niet meer toevoegen omdat ie al in behandeling was

[ Bericht 17% gewijzigd door Chanty87 op 23-11-2006 19:48:03 ]
pi_43831989
Vandaag kreeg ik een brief thuis van de H&M met de mededeling dat ik over mn limiet heen zit en dat ze wachten met leveren tot ik onder rembours heb betaald
Vraag me af of dit een foutje is aangezien ik pas 1x wat besteld heb en dat was iets van 95 euro en dat heb ik allang betaald.

Schrok er een beetje van want ze gingen zelfs dreigen met het annuleren van mijn bestelling Heeft iemand ook al eens zo'n brief gehad?

Dat wordt morgen even gezellig met de klantenservice bellen.
pi_43832550
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:07 schreef parselmouth het volgende:
Dat vest vind ik echt supertof Maxxieh! Ben wel benieuwd naar een aanfoto eigenlijk.

Vandaag ook weer eens lekker geshopt, 1 grijs lang shirtje, 1 zwart lang shirtje, een lange legging (alleen voeten bloot) een vest met hele mooie knoopjes en mouwen, nieuwe oorbellen en nog wat andere dingetjes, maar die zijn niet van H&M
Hehe thanks, morgen maak ik denk ik wel even een foto! Liep vandaag nog de h&m binnen in R'dam, maar geen parselmouth..
pi_43832599
Owh trouwens.
Ik kreeg mijn pakket dus opeens vandaag binnen terwijl er eerst begin december stond
pi_43834069
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:46 schreef Flowerbomb het volgende:
Vandaag kreeg ik een brief thuis van de H&M met de mededeling dat ik over mn limiet heen zit en dat ze wachten met leveren tot ik onder rembours heb betaald
Vraag me af of dit een foutje is aangezien ik pas 1x wat besteld heb en dat was iets van 95 euro en dat heb ik allang betaald.

Schrok er een beetje van want ze gingen zelfs dreigen met het annuleren van mijn bestelling Heeft iemand ook al eens zo'n brief gehad?

Dat wordt morgen even gezellig met de klantenservice bellen.
Ik heb al meerdere keren zo'n brief gehad. Gewoon even bellen
Mij is uitgelegd dat je limiet bij iedere bestelling die goed afgehandeld wordt (dus netjes betaald en/of geretourneerd door jou), verhoogt wordt. Je begint geloof ik met een limiet van 150 euro... En dat wordt steeds met 100 euro o.i.d. verhoogt.

Je hebt nu misschien een bestelling gedaan die hoger dan je limiet is.

Gewoon even bellen dus, dan wordt het je uitgelegd en netjes opgelost. Mijn bevinding is dat de klantenservice van H&M erg vriendelijk is

Het gekke is ook dat H&M nergens op haar site aangeeft wat het maximale bestelbedrag mag zijn. De klantenservice vertelde dat ze dit expres niet doen, omdat ze dit graag persoonlijk willen uitleggen/vertellen.
amokaapjeeh O+
pi_43835125
quote:
Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere keren zo'n brief gehad. Gewoon even bellen
Mij is uitgelegd dat je limiet bij iedere bestelling die goed afgehandeld wordt (dus netjes betaald en/of geretourneerd door jou), verhoogt wordt. Je begint geloof ik met een limiet van 150 euro... En dat wordt steeds met 100 euro o.i.d. verhoogt.

Je hebt nu misschien een bestelling gedaan die hoger dan je limiet is.

Gewoon even bellen dus, dan wordt het je uitgelegd en netjes opgelost. Mijn bevinding is dat de klantenservice van H&M erg vriendelijk is

Het gekke is ook dat H&M nergens op haar site aangeeft wat het maximale bestelbedrag mag zijn. De klantenservice vertelde dat ze dit expres niet doen, omdat ze dit graag persoonlijk willen uitleggen/vertellen.
Ow.. dan kan het inderdaad wel kloppen als je limiet in het begin 150 euro is. Als je de H&M shop eenmaal hebt ontdekt gaat het hard met je centjes Dan ga ik morgen maar even bellen.

Bedankt in ieder geval! Ben ik weer wat gerustgesteld
pi_43835230
Wanneer krijg ik m'n maandfactuur nou, is al 1,5 maand geleden dat ik mijn pakket heb ontvangen ..
pi_43846231
Mijn bestelling is van de week binnen gekomen! Alles past Gelijk maar weer wat besteld! Zal kijken of ik foto's kan plaatsen van het weekend.
pi_43846457
Jippie, mn bestelling is binnen! Ik ben er erg blij mee, korset is ook errug mooi. Heb ook de bijpassende string besteld maar ik heb hem op de foto wel gesoept, mij zal niet gebeuren wat Sylvia uit HNTM overkwam Hij is dus eigenlijk doorschijnend, maar ik heb hem zwart gemaakt. Foto's, maar let niet teveel op mij, ik voel me al een paar dagen hartstikke niet lekker dus ik zie er niet erg gewledig uit...

close-up korset:

Simpel rood truitje, zit heerlijk:

En een zwarte trui, uit de feestdagencollectie. Let even niet op wat ik er onderaan heb, ik wist even niet wat ik aan moest trekken...

pi_43852413
Die zwarte kersttrui heb ik ook Dat korset is idd mooi zeg! Jammer dat ie al uitverkocht was toen ik 'm wilde bestellen
pi_43853400
Ik moet wel zeggen als ik die foto nu terugzie dat hij aan de achterkant iets te strak zat, maar hij heeft twee standen en ik had hem daar op zijn strakst aan. Eén tint losser zittie beter
pi_43853534
Hij is iig erg mooi

Zo, net de klantenservice gebeld, er was gewoon iets fout gegaan met m'n bestelling, en is nu opnieuw geboekt door de aardige mevrouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')