quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Jippie, mn bestelling is binnen! Ik ben er erg blij mee, korset is ook errug mooi. Heb ook de bijpassende string besteld maar ik heb hem op de foto wel gesoept, mij zal niet gebeuren wat Sylvia uit HNTM overkwamHij is dus eigenlijk doorschijnend, maar ik heb hem zwart gemaakt. Foto's, maar let niet teveel op mij, ik voel me al een paar dagen hartstikke niet lekker dus ik zie er niet erg gewledig uit...
[afbeelding]
close-up korset:
[afbeelding]
[afbeelding]
Simpel rood truitje, zit heerlijk:
[afbeelding]
En een zwarte trui, uit de feestdagencollectie. Let even niet op wat ik er onderaan heb, ik wist even niet wat ik aan moest trekken...
[afbeelding]
[afbeelding]
En heb je hem?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:17 schreef Bhuddy het volgende:
Hee ja die jas staat er niet meer opHopen dat 'ie morgen nog wel in R'dam ligt...
staat je idd goed,quote:
Ik heb hem ook!quote:
Dat zijn dan ook de jassen bij uitstek voor Marokkaanse VMBO'ers.quote:Op zondag 10 december 2006 21:50 schreef parselmouth het volgende:
Nou en, ik zie liever heel veel jongens in die jas lopen dan in die retelelijke leren jasjes met nog lelijkere bontkraag. Zie (en gebruik) het als tegengeluid!
Ach, tegenwoordig loopt iedereen in dezelfde kleding, lekker boeiendquote:Op zondag 10 december 2006 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook!Gekocht in dezelfde winkel ook (Lijnbaan).
Beetje jammer alleen dat half Nederland hem heeft. Er gaat geen dag voorbij dat ik niemand zie met dezelfde jas in de metro, trein of op straat.
Met deze jas is het wel wat extremer, maar ik zit er verder ook niet mee.quote:Op maandag 11 december 2006 00:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig loopt iedereen in dezelfde kleding, lekker boeiendJe kunt er toch niks aan doen, of je moet echt willen opvallen natuurlijk...
Ik heb em volgens mij ook, maar dan in het zwart. Maar heb er hier echt nog niemand mee zien lopen...quote:Op zondag 10 december 2006 21:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook!Gekocht in dezelfde winkel ook (Lijnbaan).
Beetje jammer alleen dat half Nederland hem heeft. Er gaat geen dag voorbij dat ik niemand zie met dezelfde jas in de metro, trein of op straat.
quote:Op maandag 11 december 2006 00:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb em volgens mij ook, maar dan in het zwart. Maar heb er hier echt nog niemand mee zien lopen...
Staat je leuk hoor! Tof jasjequote:
Ik kreeg daar een mailtje over, ff geleden alquote:Op maandag 11 december 2006 14:29 schreef Syrena het volgende:
Krijg je nu automatisch de voorjaarcatalogus thuisgestuurd als je eens iets besteld hebt, of moet je je daarvoor opgeven?
Ik heb er eentje gehad waar in stond of je je adres wilde controleren. Daaruit begreep ik dat je de catalogus automatisch kreeg.quote:Op maandag 11 december 2006 16:49 schreef Mikani het volgende:
[..]
Ik kreeg daar een mailtje over, ff geleden al.
Ja die had ik toen ookquote:Op maandag 11 december 2006 17:01 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gehad waar in stond of je je adres wilde controleren. Daaruit begreep ik dat je de catalogus automatisch kreeg.
Maar in de mails die ik nu krijg staat steeds dat je de catalogus nu alvast kan bestellen.
Dus nu weet ik 't nog niet![]()
De 16e is een pyama in de aanbieding...quote:Op maandag 11 december 2006 13:24 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dat jurkje bij gift of the day en die trui15 + 16
Ik doelde op 14 en 15quote:Op maandag 11 december 2006 18:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De 16e is een pyama in de aanbieding...
Ik wacht er ook al behoorlijk lang op... vreemd... en eigenlijk hoef ik men geld ook niet zo nodig kwijt... t was/is nogal veel namelijk...quote:Op maandag 11 december 2006 20:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb nou nog steeds niet mn maandfactuur gehaden de spullen heb ik al 2 maanden in huis..
zijn ze me vergeten nu? wat moet ik doen? afwachten maar?
Jazeker maar via de site zie je um eerderquote:Op maandag 11 december 2006 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Um maar die maandfactuur krijg je toch gewoon thuisgestuurd? Niks via de site toch?
nouja heb maar een mailtje naar de klantenservice gestuurd, echt raar dat ik geen factuur heb gehad, ben heel sectuur met het betalen van rekeningen, dus net deze envelop zal wel weer verkeerd bezorgd zijn oidquote:Op maandag 11 december 2006 23:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
oh my god, ik heb echt niks ontvangen maar er staan op de site 5,75 aanmaningskostenheb echt niks gehad
!! en als datum staat er 10/12 bij, wat moet ik doen
Ik heb ook nog steeds geen factuur gehad. Vind het maar vreemd. Op de site kan ik m ook niet vinden. Nou ik wacht nog een weekje af en dan ga ik maar een bellen/mailen. Geen zin om straks een hoop gezeur te krijgen.quote:Op maandag 11 december 2006 23:53 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jazeker maar via de site zie je um eerderEen dezer dagen kun je de factuur wel verwachten.
Dat staat gewoon op 'mijn pagina'. Je moet daarop inloggen met klantnummer en pincode, die ze meesturen met elke bevestiging van een bestelling. Retouren staan bij de tab: 'bestellingen'onder de link: 'Geleverde artikelen / Retouren'.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
Weet iemand hoe het hier zit met ruilen
Ik heb hem al een tijd terug terug gestuurd met 3 dingen retour en 1 ding om te ruilen....
Maar weet nou niet of het aankomtZie nergens op de site iets staan over dat ik heb/wil ruilen....
Ja dat wist ik..quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:28 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat staat gewoon op 'mijn pagina'. Je moet daarop inloggen met klantnummer en pincode, die ze meesturen met elke bevestiging van een bestelling. Retouren staan bij de tab: 'bestellingen'onder de link: 'Geleverde artikelen / Retouren'.
Oeps sorry: ik las het verkeerd, over ruilen: ik heb ook pas iets teruggestuurd om te ruilen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja dat wist ik..
Maar over het ruilen, daar zie ik niets van staan
Ik heb wel 1 euro extra betaald omdat ik toch 3 dingen retourneer.. maar ik wil nu wel weten of ik het object wat ik wou ruilen nog binnenkrijg.. of nog eens moet bestellen.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 08:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oeps sorry: ik las het verkeerd, over ruilen: ik heb ook pas iets teruggestuurd om te ruilen.
Bij mij kwam er op een gegeven moment boven de originele bestel+retourregel, een nieuwe regel met het artikel nu in een andere maat. Het gaat ook niet vlug, ik had het item op 29-11 teruggestuurd en het nieuwe item is pas 10-12 verstuurd.
[afbeelding]
Ik was rond half 12 in Eindhoven en ze hadden er nog meer dan 10 liggen.. jammerquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:41 schreef Maxxieh het volgende:
Hmm ik ging vandaag voor de tas kijken, maar hij was in heel Rotterdam uitverkocht (rond 1 uur).. Erg jammer, ik had hem erg graag gewild namelijk.
Ik stuurde iets terug om te ruilen op 29 nov en pas gister is het ruilitem naar mij verstuurd...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:41 schreef Patsy_Stone het volgende:
Ik heb mijn bestelling binnen, maar bijna alles kan terug: veel te groot (vreemd!) en kriebelwol (had ik kunnen weten...)
Ik heb m'n spullekes teruggestuurd en inruil-wensen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik m'n kleren-in-kleinere-maat zal ontvangen? Hopelijk geldt daarvoor ook dat het voor kerst binnen is!
Oeh, dat is niet echt supersnel... Nou ja, ik wacht het maar even af!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik stuurde iets terug om te ruilen op 29 nov en pas gister is het ruilitem naar mij verstuurd...
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd...quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:49 schreef Patsy_Stone het volgende:
Oeh, dat is niet echt supersnel... Nou ja, ik wacht het maar even af!
Dan ben je dus sneller klaar als je je kleding bij een winkel inlevert en een nieuwe bestelling plaatst bij wijze van inruil?quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:11 schreef Coconut het volgende:
[..]
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd...
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:24 schreef Kasatka het volgende:
edit: In andermans database rotzooien om er misbruik van te maken is niet toegestaan op FOK!. Check je mailbox. Er is door een FA een mailje naar jou toe gestuurd. In de tussentijd verzoek ik je vriendelijk doch dringend om dergelijke gegevens niet meer te posten.
Die jurk is echt, echt heel erg leuk.....alleen wel voor slanke mensen, als ik um aan zou doen zou ik er uit zien als een ontplofte kerstbalquote:Op donderdag 14 december 2006 22:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zit aan mijn muis genageld hoor voor die jurk!
eigenlijk vind ik hem helemaal niet zo leukquote:Op donderdag 14 december 2006 23:22 schreef Jurk het volgende:
[..]
Die jurk is echt, echt heel erg leuk.....alleen wel voor slanke mensen, als ik um aan zou doen zou ik er uit zien als een ontplofte kerstbal. Maar goed, heel veel succes!
spreek me eens aan op msn darlin..quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:07 schreef Shirley het volgende:
NEEEEEEEEEE....hij kán niet uitverkocht zijn!!
Activeer je PM eens even danquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:05 schreef Roeji het volgende:
nou dan geef me die link maar, via hm.com is ie niet te bestellen iig.
Als jouw hotmail mijn gmail wilt ontvangen welquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef Roeji het volgende:
ik ga morgen wel in de winkel kijken, dit schiet zo echt niet op met die actie.
euhh mn pm, volstaat heijzoe at hotmail punt com ??
Hej heb je dan ook de andere bestelcodes toevallig??quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:12 schreef True_Princess het volgende:
Hoi ik ben sylvia en ik geef tips.
Ik weet niet of je het al wist, maar er is een manier om die jurk te kunnen bemachtigen. Het stond gisteren in het H&M topic, maar dat is verwijderd
Maargoed, ik heb dus het bestelnummer van de jurk, die moet je gewoon in de bestellijst invullen en dan kun je 'm in je shoppingbag leggen here goes:
Lichtpoeder: 60-5238
Grijs: 60-5246
Ik hoop dat ik jullie er gelukkig mee heb gemaaktHave fun!
ps. thx voor de hulp en ik wilde dit wel delen.
De (dames)pyjama kan je al bestellen, code 59-4739 (maten XS, S, M, L, XL), ¤4,90quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef Roeji het volgende:
Ik kreeg de rekening gisteren thuis, ben spontaan niet meer bestelziekEn dan volgt er dus nog een rekening binnenkort (of volgende maand).
![]()
Jurkje dan toch maar niet besteld vannacht, toen ik de afbeelding zag vond ik m toch een beetje erg overdone. Zoals iemand al zei, als je slank bent staat ie vast geweldig. Maar ik denk dat ik eerder als een opgedofte of opgeblazen aardappel uitzie als ik m aan zou hebben.
Ga vanavond wel nog eens een poging wagen voor die pyjama. Iemand enig idee wat voor een soort stof het is (katoen of nylon ofzo)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |