Bij de GOTD issie 49.-... nog best prijzig voor een H&M artikel...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Maar dan is die nog ¤100,- erg duur, wel mooi, maar blijft erg duur![]()
Het stomme is als je gewoon via HM.com gaat dan issie er nog gewoon hoor... ik denk alleen dat er met uploaden iets verkeerd gegaan is of zo...quote:Op donderdag 7 december 2006 00:03 schreef Roeji het volgende:
Ja, dat is toch niet te geloven. Is gewoon de mensen bedonderen vind ik.
Niet dat die GotD's tot nu toe zo geweldig waren, maar het is belachelijk om zo'n actie te houden als je geen spullen op voorraad hebt.![]()
Dat zag ik van de week ook al! Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed, daar op die site....quote:
Je kan um inderdaad gewoon bestellen....quote:Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het stomme is als je gewoon via HM.com gaat dan issie er nog gewoon hoor... ik denk alleen dat er met uploaden iets verkeerd gegaan is of zo...
Hoeveel had je er willen hebben? Ze zijn echt wel genoeg op voorraad hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:03 schreef Roeji het volgende:
Ja, dat is toch niet te geloven. Is gewoon de mensen bedonderen vind ik.
Niet dat die GotD's tot nu toe zo geweldig waren, maar het is belachelijk om zo'n actie te houden als je geen spullen op voorraad hebt.![]()
Klopt, maar hij is al 100,- goedkoper.. Is het verstandig om deze online te kopen of di ochtend vroeg naar de h&m te gaan...quote:Op donderdag 7 december 2006 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij de GOTD issie 49.-... nog best prijzig voor een H&M artikel...
Ze hadden het erover dat het beneden hing (ik neem aan in het magazijn) en of ze er eentje voor d'r moest halen o.i.d. Ik vind dat ze ze best mogen kopen, je werkt er toch? Alleen maar handigquote:Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Het mag wel gekocht worden, alleen zonder personeelskorting. En volgens mij mogen we het ook niet apart hangen (maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren).
Ik vrees het ergste!quote:
Ik zou toch even naar de H&M gaan. Sommige collega's vinden de tas helemaal geweldig, maar anderen vinden hem nogal tegenvallen in het echt.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:21 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is al 100,- goedkoper.. Is het verstandig om deze online te kopen of di ochtend vroeg naar de h&m te gaan...![]()
Iddquote:Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo succesvol was die vorige lijn helemaal niet
Wel hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo succesvol was die vorige lijn helemaal niet
bronquote:Madonna-kleding stuwt omzet H&M
LONDEN – De omzet van kledingwinkelbedrijf H&M is in oktober met 3 procent gestegen ten opzichte van het vorige jaar. De groei is voornamelijk te danken aan de speciale trainingspakken die door Madonna worden aangeprezen in een reclamecampagne.
De groei ligt hoger dan verwacht. Analisten gingen uit van een omzettoename van 1,7 procent. Afgelopen week had de Zweedse kledinggigant een speciale actie met kleding van de beroemde Nederlandse ontwerpers Viktor en Rolf.
Staat er toch ook, er staan "Londen"quote:
Deze heb ik eergister gekocht, erg relaxt jasje!:) Ik heb hem gekocht op de lijnbaan, toen hing hij er nog 5x in maat M.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef Bhuddy het volgende:
Weet iemand toevallig of deze jas in Rotterdam of Den Haag te krijgen is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast bedankt
In Nederland zijn de pakken inmiddels behoorlijk afgeprijsd....quote:Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
In Engeland misschien jaIn Nederland viel het best tegen voor zover ik weet. Heb die trainingspakken volop in de winkels gezien.
Ja, dat is de plaats van herkomst artikel. In Stockholm zal er ook wel over geschreven zijn. Maar goed, boeie verderquote:Op donderdag 7 december 2006 15:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Staat er toch ook, er staan "Londen"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |