Perez Hilton schreef:quote:Op donderdag 7 december 2006 18:35 schreef MadGuy het volgende:
Bagger, alleen voor vrouwen natuurlijk.
bronquote:Cute, but where are the men's clothes????
Don't abandon your gays Madge!!!
Ohhh ja ze hebben nu echt veelquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, ja ik blijf erover zeuren maar:
[afbeelding]
NU is de vlindertop er bijv. in maat xs en s....Andoire sla je slag haha.
En je wollen jurk maar s,m en l. En de beide ruchesjurkjes in maat 36...
En bedankt...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:12 schreef Coconut het volgende:
[..]
Er staat trouwens ook alweer voorjaarscollectie online![]()
Haha ik ging ook bijna de fout in, gelukkig was mn laatste bestelling ook net onderweg, en ik heb geen zin weer die verzendkosten te moeten betalenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En bedankt...![]()
Nu heb ik alweer mijn nog lopende bestelling uitgebreidt.... dit keer met artikelen uit die voorjaarscollecte... zucht...
Sorryquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef Bartjebart het volgende:
En bedankt...![]()
Nu heb ik alweer mijn nog lopende bestelling uitgebreidt.... dit keer met artikelen uit die voorjaarscollecte... zucht...
Kortingscode 7236 zou moeten werken tot 26/12, maar bij mij pakt ie hem nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef Syrena het volgende:
Verdorie, ga ik kijken voor een singlet, hebben ze het niet meer in m'n maatEn dan vind ik wel weer drie andere dingen die ik wil, maar ik wil dat singlet erbij...
Vanavond maar weer eens proberen.
Was er nog een kortingscode? Ff terugbladeren.
Hoe duur was die jas eigenlijk?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Mikani het volgende:
[..]
Is een leuke jas hoor! Mijn vriend heeft die jas van vorig jaar, vind 'm nog steeds tof.
quote:Ongeldig, contact opnemen met klantenservice
Hij had 'm voor 39,95, nu staat de jas op de site voor 49,95quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hoe duur was die jas eigenlijk?
H&M in eindhoven heeft deze hem ook nog?
Euhm waar staat hij dan op de site, ik zie hem echt niet staanquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef Mikani het volgende:
[..]
Hij had 'm voor 39,95, nu staat de jas op de site voor 49,95.
Eindhoven kom ik nooit.
Maar dat kan dus niet met artikelen die al onderweg zijn?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef schatje het volgende:En plaatjes van je bestelde artikelen kun je zien via mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen en dan door met de muis over het bestelnummer te scrollen. Dan krijg je een pop-up venster met een plaatje van het bestelde artikel.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
Oké, ik heb nu wel goed kunnen slagen![]()
.
Ik heb het volgende gekocht:
[afbeelding]
Normaal 44,90 en nu 29,90
Ik denk dat ie dan helemaal uitverkocht is en om die reden verwijderd is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
Waar staat deze jas op de H&M site, ik moet hem echt hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |