abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 09:50:11 #101
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44155925
Er staan weer allerlei V&R-dingen op de site van H&M, voor de liefhebber
pi_44156268
Jeetje, die gift of the day aanbiedingen zijn echt snel uitverkocht steeds
amokaapjeeh O+
pi_44156349
Joepie eerste deel van mn bestelling is onderweg
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:33:23 #104
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44160919
voor de liefhebbers, vanmorgen hingen er nog een aantal dingen van V&R in Heerlen. Plus het leren jack hing er nog volop.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44173914
quote:
Op maandag 4 december 2006 23:15 schreef parselmouth het volgende:
Sale-koopavond met broeken voor 4 euro enzo.
Collega van me ging daar helpen en had te maken met allerlei enorm agressieve klanten, door een van die klanten heeft ze zelfs een klap op d'r hoofd gehad waardoor ze later out ging. Echt verschrikkelijk asociaal kutvolk liep daar rond dus .

Oh en een oproepje aan de heren: sla je slag morgen bij Gift of the Day, dit keer is het een enorm leuk leren jasje
Ik ging vandaag rond 2 uur kijken voor dat jasje, helaas was ie uitverkocht (alleen de maten S hingen er nog). Maar ik vond het leer er ook te nep uit zien, helaas.. Heb toen maar de jas gekocht die op die dickies jas lijkt, erg relaxt jasje!:)
pi_44181296
Wat een OPLICHTERS. exact om 0.00 als het product beschikbaar komt is het meteen SOLD OUT.

Ik maar F5en het plaatje veranderde gewoon in SOLD OUT,
je maakt mij niet wijs dat mensen in minder dan 1 sec alles bestellen.

Beetje schandelijk op deze manier,

Ga morgen denk ik random H&M winkel binnen en dan maak ik er puinzooi van, kleren verkeerd hangen & op de grond gooien.
pi_44184947
Yes yes yes, mn broek (die eigenlijk pas op half maart stond) staat nu opeens bij bestelling in behandeling! 1e pakje wordt vandaag bezorgd, en dan heb ik er nog 2 die ook deze of volgende week zullen komen!! Joepie

[ Bericht 1% gewijzigd door liefkleinmeisjuh op 06-12-2006 09:28:10 ]
pi_44184970
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:02 schreef Kasatka het volgende:
Wat een OPLICHTERS. exact om 0.00 als het product beschikbaar komt is het meteen SOLD OUT.

Ik maar F5en het plaatje veranderde gewoon in SOLD OUT,
je maakt mij niet wijs dat mensen in minder dan 1 sec alles bestellen.

Beetje schandelijk op deze manier,

Ga morgen denk ik random H&M winkel binnen en dan maak ik er puinzooi van, kleren verkeerd hangen & op de grond gooien.
Faler...
pi_44185131
zijn er nog ergens van die leren jackies? ik was gister in amsterdam en daar waren ze al uitverkocht. thanks
pi_44185201
Kweenie, ga vrijdag even kijken voor m'n broertje, die wil 'm ook. Misschien dat ze nog terugkomen ofzo. Kan er wel een apart hangen voor je (wel Rotterdam..).
pi_44185263
vrijdag zit ik toevallig zelf in Rotterdam, dus ik kijk dan zelf wel even. thanks in ieder geval. ik had eigenlijk gehoopt dat je zou zeggen dat ze bij jou in de buurt, waar dan ook, nog een aantal hadden hangen. hehe
pi_44185576
Haha nee, dat weet ik niet. Heb gisteren niet gewerkt en ik zal vrijdag pas weer voor het eerst in de H&M zijn. Struin ze in elk geval alledrie even af, ze moeten ze als het goed is allemaal verkocht hebben.
pi_44186827
Vanochtend vroeg om 6:00 dacht ik heel leuk dat setje van 4 december gescoord te hebben. Een maat s was namelijk weer verkrijgbaar, bleek ie tijdens het bestelproces alsnog uitverkocht te zijn. Dat schattige setje voor een baby heb ik toen ook maar meteen gecancelled. Bedoel je trouwens die Kasatka? Want die kon je wel gewoon bestellen, in alle maten. Nu zie ik dat het wel is uitverkocht. Van dat leren jasje voor de heren was er ook nog een xl verkrijgbaar. Nu ook weer een uitverkocht stempel.

Dus af en toe checken. Soms gaat het e.e.a. terug de verkoop in.
pi_44188340
Was van 't weekend in Londen, daar dus ook ff naar de H&M geweest! 3kwartbroek Sqin gekocht, kan ik nu nog in m'n laarzen aan, straks met lage schoentjes , was maar 9,99 pond .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44191094
quote:
Op woensdag 6 december 2006 10:49 schreef schatje het volgende:
Dus af en toe checken. Soms gaat het e.e.a. terug de verkoop in.
Doe ik ook, ik herlaad die duffe pagina nu iedere minuut (automatisch) op mijn stage voor die leren jas.

Maar zie geen verschillen, wel bij de andere producten.
Ik vind dat de H&M dit niet netjes aanpakt.

Zo kan ik ook flink hypen, Leren Jas voor 1 euro (en er dan 2 verkopen) = Goedkope Marketing.

Maarja mocht iemand de jas hebben in Maat S en willen dumpen, ik geef je er 50 euro voor.
pi_44193179
Hmm gister hingen er in Rotterdam nog 5x maat S, de rest was allemaal weg. Misschien hangen ze er nu nog?
pi_44193242
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:45 schreef Mikani het volgende:
Was van 't weekend in Londen, daar dus ook ff naar de H&M geweest! 3kwartbroek Sqin gekocht, kan ik nu nog in m'n laarzen aan, straks met lage schoentjes , was maar 9,99 pond .
14.50 in euro's, da's mooi!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44193816
quote:
Maarja mocht iemand de jas hebben in Maat S en willen dumpen, ik geef je er 50 euro voor.
hier hetzelfde. alleen dan niet op zoek naar een maat S maar een maat L
pi_44194320
quote:
Op woensdag 6 december 2006 14:38 schreef Maxxieh het volgende:
Hmm gister hingen er in Rotterdam nog 5x maat S, de rest was allemaal weg. Misschien hangen ze er nu nog?
Ik werk 56 uur per week, dus de enigste H&M tot mijn beschikking is die in Eindhoven of die Online.
pi_44195779
Ah dat is idd balen..
pi_44195814
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:29 schreef parselmouth het volgende:
Kweenie, ga vrijdag even kijken voor m'n broertje, die wil 'm ook. Misschien dat ze nog terugkomen ofzo. Kan er wel een apart hangen voor je (wel Rotterdam..).
Gaan die nog verkocht worden voor de "Gift of the day" prijs dan?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44195892
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:29 schreef Kasatka het volgende:

[..]

Doe ik ook, ik herlaad die duffe pagina nu iedere minuut (automatisch) op mijn stage voor die leren jas.

Maar zie geen verschillen, wel bij de andere producten.
Ik vind dat de H&M dit niet netjes aanpakt.

Zo kan ik ook flink hypen, Leren Jas voor 1 euro (en er dan 2 verkopen) = Goedkope Marketing.

Er zal echt geen kwade opzet achter zitten, hoor. Als je er vragen over hebt, bel dan gewoon de klantenservice.
Oh....enne.. je mag best kleding op de grond komen gooien, als je denkt dat het helpt..... .
pi_44196733
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:09 schreef Jurk het volgende:

[..]

Er zal echt geen kwade opzet achter zitten, hoor. Als je er vragen over hebt, bel dan gewoon de klantenservice.
Oh....enne.. je mag best kleding op de grond komen gooien, als je denkt dat het helpt..... .
Alsof ik dat niet weet.

Maar dit soort marketing .

Voorbeeld zijn ook de winkels, men kreeg bij promomateriaal van 'Gift of the Day' ook een grote 'SOLD OUT' sticker. Bij de H&M in Eindhoven zat deze er al voor openingstijd op de vitrine op vrijdag.

Zelfde is wanneer Sony besluit een LCD TV te verkopen voor 99 euro en men er 10-20 naar
Nederland verscheept. Hoop hype die weinig kost.

En als ik de klantenservice bel, niet dat ik het ooit gedaan heb krijg ik hoogst waarschijnlijk twee antwoorden;

1. Klant is Koning, blablabla wij zijn goed blabla
2. Vraagt u dat toch maar even in de dichtsbijzijnde H&M vestiging (wedden dat dit 99% van de antwoorden zijn).
pi_44197347
Nou, als je er verder niks voor wil doen vind ik niet dat je zo moet zeuren.
Er is al eerder gebleken dat je bij de klantenservice wel gewoon goed geholpen wordt, staat nog in het vorige topic van iemand die nog aan een herentrenchcoat van V&R is gekomen door gewoon even te bellen. Maar goed, jij weet het antwoord blijkbaar al, dus ik zou inderdaad niet bellen en hier verder door gaan zitten jammeren over hoe stom het allemaal wel niet is
pi_44198040
Nog iemand intresse in de leren jack van gift of the day. Ik heb hier namelijk nog een L liggen. Die is mij net wat te klein. Verzendkosten zijn dan voor je eigen kosten.
pi_44198162
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef sweps het volgende:
Nog iemand intresse in de leren jack van gift of the day. Ik heb hier namelijk nog een L liggen. Die is mij net wat te klein. Verzendkosten zijn dan voor je eigen kosten.
Fretclick zoekt een L.
quote:
Op woensdag 6 december 2006 15:02 schreef fretclick het volgende:

[..]

hier hetzelfde. alleen dan niet op zoek naar een maat S maar een maat L
pi_44199644
Ik heb 2weken geleden een colbertje gekocht voor ¤59,90. Nu zie ik dat dat colbertje is afgeprijsd naar ¤39,90. Kan ik dat ermee terug dan? Heb dat colbertje nog niet aangedaan en kaartje hangt er nog aan... Krijg ik dan die 20euro terug?
  woensdag 6 december 2006 @ 18:05:05 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44199739
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik heb 2weken geleden een colbertje gekocht voor ¤59,90. Nu zie ik dat dat colbertje is afgeprijsd naar ¤39,90. Kan ik dat ermee terug dan? Heb dat colbertje nog niet aangedaan en kaartje hangt er nog aan... Krijg ik dan die 20euro terug?
Weet ik niet, maar ik zou hem terugbrengen, mijn geld terug pakken en dan in een ander filiaal dat jasje weer kopen. Maar dat is natuurlijk lastig als dat jasje niet meer in de winkels hangt.
Nou ja, je kunt altijd jouw manier proberen. Ze doen het denk ik wel; H&M is over het algemeen erg klantvriendelijk .
pi_44200259
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ja hoor, dat kan. Je mag kleding namelijk tot dertig dagen retour brengen. Gewoon even de bon mee nemen en dan nemen ze het terug, en kun jij het weer opnieuw afrekenen, met korting.
pi_44200674
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef Kasatka het volgende:

[..]

Alsof ik dat niet weet.

Maar dit soort marketing .

Voorbeeld zijn ook de winkels, men kreeg bij promomateriaal van 'Gift of the Day' ook een grote 'SOLD OUT' sticker. Bij de H&M in Eindhoven zat deze er al voor openingstijd op de vitrine op vrijdag.

Zelfde is wanneer Sony besluit een LCD TV te verkopen voor 99 euro en men er 10-20 naar
Nederland verscheept. Hoop hype die weinig kost.

En als ik de klantenservice bel, niet dat ik het ooit gedaan heb krijg ik hoogst waarschijnlijk twee antwoorden;

1. Klant is Koning, blablabla wij zijn goed blabla
2. Vraagt u dat toch maar even in de dichtsbijzijnde H&M vestiging (wedden dat dit 99% van de antwoorden zijn).
De gift of the day is groot ingkocht, dus in alle filialen aanwezig op de dag dat het in de aanbieding is.
Als er een sold-out sticker op de etalage zit voordat de winkel open is, betekend dat de gift of the day van de vorige dag uitverkocht is (het personeel mag de gift of the day niet kopen, dus geen kans dat de gift of the day uitverkocht is voordat de winkel open is). Je kan natuurlijk ook even vragen hoe het zit voordat je gaat lopen mekkeren ( bijvoorbeeld bij de klantenservice, doe eens gek!)
pi_44201128
quote:
Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ja hoor, dat kan. Je mag kleding namelijk tot dertig dagen retour brengen. Gewoon even de bon mee nemen en dan nemen ze het terug, en kun jij het weer opnieuw afrekenen, met korting.
Ik heb het colbertje wel in de winkel gekocht en via de site zag ik dat die afgeprijsd is, maar dat zal in de winkel toch ook wel zo zijn?
Ach ja, zal wel ff langsgaan, bedankt voor de snelle reacties!
pi_44201716
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef sweps het volgende:
aight sweps, dat is goed nieuws. hoe kan ik contact met je opnemen?
pi_44202794
Hallo fret,

Zeker, neem maar even contact met me op via miq_steps@hotmail.com.
pi_44203035
Mag het personeel de Gift of the Day niet kopen?! Ik stond gisteren in Sittard aan de kassa en daar waren twee kassameisjes toch overduidelijk aan het praten over het kindersetje dat de ene voor de andere ging weghangen want ze moest nog een cadeautje hebben voor iemand...
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44203232
Net mijn eerste bestelling gedaan bij de webshop!
Resultaat: 2 vestjes, 1 trui, 1 top en 1 colbert.
pi_44203602
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Syrena het volgende:
Mag het personeel de Gift of the Day niet kopen?! Ik stond gisteren in Sittard aan de kassa en daar waren twee kassameisjes toch overduidelijk aan het praten over het kindersetje dat de ene voor de andere ging weghangen want ze moest nog een cadeautje hebben voor iemand...
Het mag wel gekocht worden, alleen zonder personeelskorting. En volgens mij mogen we het ook niet apart hangen (maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren ).
pi_44203814

Neem aan dat het die tas betreft...
Volgens mij hebben we die al een tijd, maar dat ding is zo prachtig! Alleen wel duur, 100 euro meen ik, maar als ie GotD wordt, is ie vast een stuk goedkoper!
pi_44204291
Weet iemand toevallig of deze jas in Rotterdam of Den Haag te krijgen is?

Alvast bedankt
pi_44204322
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:03 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij hebben we die al een tijd, maar dat ding is zo prachtig! Alleen wel duur, 100 euro meen ik, maar als ie GotD wordt, is ie vast een stuk goedkoper!
Die is echt leuk! Ik zoek toch een leuke tas voor mijn vriend, deze even in mijn achterhoofd houden! .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44204423
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef Bhuddy het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Alvast bedankt
Rotterdam Lijnbaan heeft 'm sowieso.
Koopgoot niet en naast de V&D zou ook heel goed kunnen.
pi_44204669
Thanks! Dan ik ga zaterdag 'ns een kijkje nemen.
pi_44205233
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:25 schreef Bhuddy het volgende:
Thanks! Dan ik ga zaterdag 'ns een kijkje nemen.
Is een leuke jas hoor! Mijn vriend heeft die jas van vorig jaar, vind 'm nog steeds tof .
pi_44205301
Ik vind 'm ook leuk ja, maar m'n vriend wil 'm niet.
Ze hadden eerst ook zoiets, met een patroontje er op, die wilde hij een weekje nadat hij 'm gezien had gaan kopen, maar toen waren ze er ineens niet meer
pi_44205495
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Mikani het volgende:

[..]

Is een leuke jas hoor! Mijn vriend heeft die jas van vorig jaar, vind 'm nog steeds tof .
Heb een redelijk goedkope, mooie jas nodig. Dus dan is dit wel leuk natuurlijk
pi_44205778
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:03 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Ik heb ook gekeken voor die tas, was ¤150,- Maar wordt dat ook gotd dan?
pi_44205855
Denk het wel, denk niet dat ze dat colbertje bedoelen als die tas er half voor hangt
pi_44206012
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:58 schreef parselmouth het volgende:
Denk het wel, denk niet dat ze dat colbertje bedoelen als die tas er half voor hangt
Maar dan is die nog ¤100,- erg duur, wel mooi, maar blijft erg duur
  woensdag 6 december 2006 @ 21:06:46 #148
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_44206196
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
Net mijn eerste bestelling gedaan bij de webshop!
Resultaat: 2 vestjes, 1 trui, 1 top en 1 colbert.
Het begin van de verslaving
pi_44206236
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:42 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind 'm ook leuk ja, maar m'n vriend wil 'm niet.
Ze hadden eerst ook zoiets, met een patroontje er op, die wilde hij een weekje nadat hij 'm gezien had gaan kopen, maar toen waren ze er ineens niet meer
Waarom wilt hij 'm niet? Ik weet nog wel dat toen ik de jas zag, mijn vriend in eerste instantie de jas ook niet gelijk leuk vond. Maar nadat hij 'm aan had getrokken was hij verkocht . Toen was de jas er in groen en zwart, dit jaar zag ik 'm ook in 't groen .
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Heb een redelijk goedkope, mooie jas nodig. Dus dan is dit wel leuk natuurlijk
Hij is ook nog eens lekker warm en zit vlot! Pas wel op met het klitteband, dat kan de mouwen laten pluizen als je te vaak langsgaat. Dat klitteband is trouwens ook irritant voor als je een vriendin hebt die tegen je aan wilt zitten , ik blijf regelmatig met m'n haar vastzitten.
Maargoed, de jas is tof .
pi_44210924
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Het mag wel gekocht worden, alleen zonder personeelskorting. En volgens mij mogen we het ook niet apart hangen (maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren ).
Was het niet zo dat het personeel pas een dag later de gift of the day mocht kopen? Ik heb dat kids setje gekocht voor mn dochter..
pi_44211299

Snel uitverkocht .
  donderdag 7 december 2006 @ 00:03:46 #152
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44211351
Ja, dat is toch niet te geloven. Is gewoon de mensen bedonderen vind ik.
Niet dat die GotD's tot nu toe zo geweldig waren, maar het is belachelijk om zo'n actie te houden als je geen spullen op voorraad hebt.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44211368
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef ik.ben.hier het volgende:

[..]

Maar dan is die nog ¤100,- erg duur, wel mooi, maar blijft erg duur
Bij de GOTD issie 49.-... nog best prijzig voor een H&M artikel...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44211410
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:03 schreef Roeji het volgende:
Niet dat die GotD's tot nu toe zo geweldig waren, maar het is belachelijk om zo'n actie te houden als je geen spullen op voorraad hebt.
Het stomme is als je gewoon via HM.com gaat dan issie er nog gewoon hoor... ik denk alleen dat er met uploaden iets verkeerd gegaan is of zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44211420
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:01 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]

Snel uitverkocht .
Dat zag ik van de week ook al! Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed, daar op die site....
pi_44211543
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het stomme is als je gewoon via HM.com gaat dan issie er nog gewoon hoor... ik denk alleen dat er met uploaden iets verkeerd gegaan is of zo...
Je kan um inderdaad gewoon bestellen....
pi_44211552
Als je niet meteen naar shop online gaat maar gewoon hm.com lukt het wel om dat setje te bestellen.

En dan op het mandje klikken.
pi_44211577
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:03 schreef Roeji het volgende:
Hoeveel had je er willen hebben? Ze zijn echt wel genoeg op voorraad hoor.
pi_44211578
Ah, wat Bartjebart dus zegt.
pi_44211785
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bij de GOTD issie 49.-... nog best prijzig voor een H&M artikel...
Klopt, maar hij is al 100,- goedkoper.. Is het verstandig om deze online te kopen of di ochtend vroeg naar de h&m te gaan...
pi_44214828
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Ze hadden het erover dat het beneden hing (ik neem aan in het magazijn) en of ze er eentje voor d'r moest halen o.i.d. Ik vind dat ze ze best mogen kopen, je werkt er toch? Alleen maar handig en maar goed dat ik er niet werk, m'n hele salaris zou eraan gaan (leuk voor zusje! leuk voor moeders! leuk voor mezelf! leuk voor vriendje!)
pi_44219578
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:06 schreef poohy het volgende:

[..]

Het begin van de verslaving
Ik vrees het ergste!

Ik zie trouwens dat mijn bestelling in behandeling is. Wanneer komt ie dan?
Ik ben een beetje ongeduldig namelijk.
pi_44221931
quote:
Op donderdag 7 december 2006 00:21 schreef ik.ben.hier het volgende:

[..]

Klopt, maar hij is al 100,- goedkoper.. Is het verstandig om deze online te kopen of di ochtend vroeg naar de h&m te gaan...
Ik zou toch even naar de H&M gaan. Sommige collega's vinden de tas helemaal geweldig, maar anderen vinden hem nogal tegenvallen in het echt.
pi_44224483
Madonna en H&M gaan opnieuw samenwerken.

donderdag 7 december 2006 @ 15:26:15 #165
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_44225107
Zo succesvol was die vorige lijn helemaal niet
pi_44225140
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Idd
  donderdag 7 december 2006 @ 15:30:39 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44225202
Vorige week was ik in het filiaal op de Nieuwendijk in Amsterdam, waar ik een verkoopster zag met het paarse Madonnatrainingspak aan. Het leek wel een personage uit Little Britain Ze was er veel te dik voor, met enorme hangborsten en een reuzenreet. En ze had heel veel make-up op. Het was echt bijna absurd
En dat geldt voor veel van die speciaal ontworpen items. Als je superslank en supercool bent en een ster, dan kun je zo een paars pak wel aan. In alle andere gevallen niet.
pi_44225219
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wel hoor.
quote:
Madonna-kleding stuwt omzet H&M
LONDEN – De omzet van kledingwinkelbedrijf H&M is in oktober met 3 procent gestegen ten opzichte van het vorige jaar. De groei is voornamelijk te danken aan de speciale trainingspakken die door Madonna worden aangeprezen in een reclamecampagne.

De groei ligt hoger dan verwacht. Analisten gingen uit van een omzettoename van 1,7 procent. Afgelopen week had de Zweedse kledinggigant een speciale actie met kleding van de beroemde Nederlandse ontwerpers Viktor en Rolf.
bron
pi_44225266
In Engeland misschien ja In Nederland viel het best tegen voor zover ik weet. Heb die trainingspakken volop in de winkels gezien.
pi_44225295
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
In Engeland misschien ja
Dan zou het er wel bij staan .
pi_44225481
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Dan zou het er wel bij staan .
Staat er toch ook, er staan "Londen"

Ik moest lachen om de Little Britain vergelijking, ik zie het echt zo voor me
pi_44229343
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef Bhuddy het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

Alvast bedankt
Deze heb ik eergister gekocht, erg relaxt jasje!:) Ik heb hem gekocht op de lijnbaan, toen hing hij er nog 5x in maat M.

En die tas is erg gaaf, ik denk dat ik hem wel ga halen!
pi_44229424
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
In Engeland misschien ja In Nederland viel het best tegen voor zover ik weet. Heb die trainingspakken volop in de winkels gezien.
In Nederland zijn de pakken inmiddels behoorlijk afgeprijsd.... En ze hangen nog rijen dik in de winkels.
pi_44229789
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:48 schreef Syrena het volgende:

[..]

Staat er toch ook, er staan "Londen"
Ja, dat is de plaats van herkomst artikel. In Stockholm zal er ook wel over geschreven zijn. Maar goed, boeie verder .

Hier alvast wat sketches:

pi_44230306
hm, ik vrees dat mijn benen te kort gaan zijn voor die collectie
I had a signature once. It was awful.
pi_44230734
Bagger, alleen voor vrouwen natuurlijk.
pi_44230850
quote:
Op donderdag 7 december 2006 18:35 schreef MadGuy het volgende:
Bagger, alleen voor vrouwen natuurlijk.
Perez Hilton schreef:
quote:
Cute, but where are the men's clothes????

Don't abandon your gays Madge!!!
bron

pi_44231113
!

Dat ze maar een trenchcoat voor mannen ontwerpt!
pi_44231685
Ik las op het Viva-forum dat er om middernacht nog best wel wat Viktor&Rolf items te bestellen zijn! Zo had iemand gisteren nog de hartjesblouse en de wollen jurk en de kimono besteld!
pi_44241720
Ja, ja ik blijf erover zeuren maar:

NU is de vlindertop er bijv. in maat xs en s....Andoire sla je slag haha.
En je wollen jurk maar s,m en l. En de beide ruchesjurkjes in maat 36...
pi_44241823
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, ja ik blijf erover zeuren maar:

[afbeelding]

NU is de vlindertop er bijv. in maat xs en s....Andoire sla je slag haha.
En je wollen jurk maar s,m en l. En de beide ruchesjurkjes in maat 36...
Ohhh ja ze hebben nu echt veel

Er staat trouwens ook alweer voorjaarscollectie online
amokaapjeeh O+
pi_44243422
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 09:12 schreef Coconut het volgende:

[..]
Er staat trouwens ook alweer voorjaarscollectie online
En bedankt...

Nu heb ik alweer mijn nog lopende bestelling uitgebreidt.... dit keer met artikelen uit die voorjaarscollecte... zucht...
pi_44243533
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En bedankt...

Nu heb ik alweer mijn nog lopende bestelling uitgebreidt.... dit keer met artikelen uit die voorjaarscollecte... zucht...
Haha ik ging ook bijna de fout in, gelukkig was mn laatste bestelling ook net onderweg, en ik heb geen zin weer die verzendkosten te moeten betalen
pi_44244162
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef Bartjebart het volgende:
En bedankt...

Sorry
amokaapjeeh O+
pi_44245555
Verdorie, ga ik kijken voor een singlet, hebben ze het niet meer in m'n maat En dan vind ik wel weer drie andere dingen die ik wil, maar ik wil dat singlet erbij...

Vanavond maar weer eens proberen.

Was er nog een kortingscode? Ff terugbladeren.
pi_44245833
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef Syrena het volgende:
Verdorie, ga ik kijken voor een singlet, hebben ze het niet meer in m'n maat En dan vind ik wel weer drie andere dingen die ik wil, maar ik wil dat singlet erbij...

Vanavond maar weer eens proberen.

Was er nog een kortingscode? Ff terugbladeren.
Kortingscode 7236 zou moeten werken tot 26/12, maar bij mij pakt ie hem niet
amokaapjeeh O+
pi_44245974
Goh, maar deze komt me bekend voor:

Zelfde top, andere kleur
pi_44246833
quote:
Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Mikani het volgende:

[..]

Hoe duur was die jas eigenlijk?

H&M in eindhoven heeft deze hem ook nog?
BlaBlaBla
pi_44247064

Heel mooi en leuk prijsje, heb ik maar meteen besteld voor het geval dat ie uitverkocht raakt. Kortingscode werkt inderdaad niet meer.
quote:
Ongeldig, contact opnemen met klantenservice
pi_44248960
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Hoe duur was die jas eigenlijk?

H&M in eindhoven heeft deze hem ook nog?
Hij had 'm voor 39,95, nu staat de jas op de site voor 49,95 .
Eindhoven kom ik nooit .
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:01:08 #191
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_44254121
Net ook ff wat besteld:

Kortingscode werkt bij mij trouwens nog wel .
want de klop doet het niet.
pi_44255412
Eergisteren voor het eerst iets besteld, o.a.:

Nu staat er bij de Track & trace-huppeldepup: Voorgemelde zending niet aangetroffen, manco
De zending is elektronisch voorgemeld aan TPG Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TPG Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

Is dat iets om je zorgen over te maken of is mijn pakje gewoon nog niet verzonden door H&M?

Kun je trouwens op de site zien wat je besteld hebt (met plaatjes en al) of op bestelnummer zoeken? Deze mogelijkheden kan ik nergens vinden...
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_44255846
Patsy_Stone, dan is jouw bestelling nog onderweg vanuit Zweden naar Nederland.

En plaatjes van je bestelde artikelen kun je zien via mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen en dan door met de muis over het bestelnummer te scrollen. Dan krijg je een pop-up venster met een plaatje van het bestelde artikel.
pi_44255907
Patsy> Dat betekent dat je spullen nog in Zweden liggen Ze hebben wel al aan TPG doorgegeven dat er een pakje aan zit te komen.

Komt goed
pi_44256664
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef Mikani het volgende:

[..]

Hij had 'm voor 39,95, nu staat de jas op de site voor 49,95 .
Eindhoven kom ik nooit .
Euhm waar staat hij dan op de site, ik zie hem echt niet staan

[ Bericht 2% gewijzigd door Soldier2000 op 08-12-2006 17:24:23 ]
BlaBlaBla
pi_44259892
schatje en Syrena: Thnx voor de komt-nog-uit-Zweden-info! Ben weer gerustgesteld.
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef schatje het volgende:En plaatjes van je bestelde artikelen kun je zien via mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen en dan door met de muis over het bestelnummer te scrollen. Dan krijg je een pop-up venster met een plaatje van het bestelde artikel.
Maar dat kan dus niet met artikelen die al onderweg zijn?
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:51:29 #197
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_44261726
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
Oké, ik heb nu wel goed kunnen slagen .

Ik heb het volgende gekocht:

[afbeelding]

Normaal 44,90 en nu 29,90
Uitverkocht
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_44262731
Ja nu is ineens ook alles uitverkocht wat ik vanmiddag had willen kopen
Wanneer updaten ze eigenlijk? Morgenochtend? Avond? Nooit meer?
pi_44262740

Waar staat deze jas op de H&M site, ik moet hem echt hebben
BlaBlaBla
pi_44262852
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]

Waar staat deze jas op de H&M site, ik moet hem echt hebben
Ik denk dat ie dan helemaal uitverkocht is en om die reden verwijderd is.

@ Patsy_Stone, nee, dat kan niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')