Ik ging vandaag rond 2 uur kijken voor dat jasje, helaas was ie uitverkocht (alleen de maten S hingen er nog). Maar ik vond het leer er ook te nep uit zien, helaas.. Heb toen maar de jas gekocht die op die dickies jas lijkt, erg relaxt jasje!:)quote:Op maandag 4 december 2006 23:15 schreef parselmouth het volgende:
Sale-koopavond met broeken voor 4 euro enzo.
Collega van me ging daar helpen en had te maken met allerlei enorm agressieve klanten, door een van die klanten heeft ze zelfs een klap op d'r hoofd gehad waardoor ze later out ging. Echt verschrikkelijk asociaal kutvolk liep daar rond dus.
Oh en een oproepje aan de heren: sla je slag morgen bij Gift of the Day, dit keer is het een enorm leuk leren jasje
quote:Op woensdag 6 december 2006 00:02 schreef Kasatka het volgende:
Wat een OPLICHTERS. exact om 0.00 als het product beschikbaar komt is het meteen SOLD OUT.
Ik maar F5en het plaatje veranderde gewoon in SOLD OUT,
je maakt mij niet wijs dat mensen in minder dan 1 sec alles bestellen.
Beetje schandelijk op deze manier,
Ga morgen denk ik random H&M winkel binnen en dan maak ik er puinzooi van, kleren verkeerd hangen & op de grond gooien.
Doe ik ook, ik herlaad die duffe pagina nu iedere minuut (automatisch) op mijn stage voor die leren jas.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:49 schreef schatje het volgende:
Dus af en toe checken. Soms gaat het e.e.a. terug de verkoop in.
14.50 in euro's, da's mooi!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:45 schreef Mikani het volgende:
Was van 't weekend in Londen, daar dus ook ff naar de H&M geweest! 3kwartbroek Sqin gekocht, kan ik nu nog in m'n laarzen aan, straks met lage schoentjes, was maar 9,99 pond
.
hier hetzelfde. alleen dan niet op zoek naar een maat S maar een maat Lquote:Maarja mocht iemand de jas hebben in Maat S en willen dumpen, ik geef je er 50 euro voor.
Ik werk 56 uur per week, dus de enigste H&M tot mijn beschikking is die in Eindhoven of die Online.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:38 schreef Maxxieh het volgende:
Hmm gister hingen er in Rotterdam nog 5x maat S, de rest was allemaal weg. Misschien hangen ze er nu nog?
Gaan die nog verkocht worden voor de "Gift of the day" prijs dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:29 schreef parselmouth het volgende:
Kweenie, ga vrijdag even kijken voor m'n broertje, die wil 'm ook. Misschien dat ze nog terugkomen ofzo. Kan er wel een apart hangen voor je (wel Rotterdam..).
Er zal echt geen kwade opzet achter zitten, hoor. Als je er vragen over hebt, bel dan gewoon de klantenservice.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:29 schreef Kasatka het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik herlaad die duffe pagina nu iedere minuut (automatisch) op mijn stage voor die leren jas.
Maar zie geen verschillen, wel bij de andere producten.
Ik vind dat de H&M dit niet netjes aanpakt.
Zo kan ik ook flink hypen, Leren Jas voor 1 euro (en er dan 2 verkopen) = Goedkope Marketing.
Maarja mocht iemand de jas hebben in Maat S en willen dumpen, ik geef je er 50 euro voor.
Alsof ik dat niet weet.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:09 schreef Jurk het volgende:
[..]
Er zal echt geen kwade opzet achter zitten, hoor. Als je er vragen over hebt, bel dan gewoon de klantenservice.
Oh....enne.. je mag best kleding op de grond komen gooien, als je denkt dat het helpt......
Fretclick zoekt een L.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef sweps het volgende:
Nog iemand intresse in de leren jack van gift of the day. Ik heb hier namelijk nog een L liggen. Die is mij net wat te klein. Verzendkosten zijn dan voor je eigen kosten.
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:02 schreef fretclick het volgende:
[..]
hier hetzelfde. alleen dan niet op zoek naar een maat S maar een maat L![]()
Weet ik niet, maar ik zou hem terugbrengen, mijn geld terug pakken en dan in een ander filiaal dat jasje weer kopen. Maar dat is natuurlijk lastig als dat jasje niet meer in de winkels hangt.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik heb 2weken geleden een colbertje gekocht voor ¤59,90. Nu zie ik dat dat colbertje is afgeprijsd naar ¤39,90. Kan ik dat ermee terug dan? Heb dat colbertje nog niet aangedaan en kaartje hangt er nog aan... Krijg ik dan die 20euro terug?
Ja hoor, dat kan. Je mag kleding namelijk tot dertig dagen retour brengen. Gewoon even de bon mee nemen en dan nemen ze het terug, en kun jij het weer opnieuw afrekenen, met korting.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:01 schreef ik.ben.hier het volgende:
Ik heb 2weken geleden een colbertje gekocht voor ¤59,90. Nu zie ik dat dat colbertje is afgeprijsd naar ¤39,90. Kan ik dat ermee terug dan? Heb dat colbertje nog niet aangedaan en kaartje hangt er nog aan... Krijg ik dan die 20euro terug?
De gift of the day is groot ingkocht, dus in alle filialen aanwezig op de dag dat het in de aanbieding is.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:35 schreef Kasatka het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet weet.
Maar dit soort marketing .![]()
Voorbeeld zijn ook de winkels, men kreeg bij promomateriaal van 'Gift of the Day' ook een grote 'SOLD OUT' sticker. Bij de H&M in Eindhoven zat deze er al voor openingstijd op de vitrine op vrijdag.
Zelfde is wanneer Sony besluit een LCD TV te verkopen voor 99 euro en men er 10-20 naar
Nederland verscheept. Hoop hype die weinig kost.
En als ik de klantenservice bel, niet dat ik het ooit gedaan heb krijg ik hoogst waarschijnlijk twee antwoorden;
1. Klant is Koning, blablabla wij zijn goed blabla
2. Vraagt u dat toch maar even in de dichtsbijzijnde H&M vestiging (wedden dat dit 99% van de antwoorden zijn).
Ik heb het colbertje wel in de winkel gekocht en via de site zag ik dat die afgeprijsd is, maar dat zal in de winkel toch ook wel zo zijn?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:22 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan. Je mag kleding namelijk tot dertig dagen retour brengen. Gewoon even de bon mee nemen en dan nemen ze het terug, en kun jij het weer opnieuw afrekenen, met korting.
aight sweps, dat is goed nieuws. hoe kan ik contact met je opnemen?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:15 schreef sweps het volgende:
Nog iemand intresse in de leren jack van gift of the day. Ik heb hier namelijk nog een L liggen. Die is mij net wat te klein. Verzendkosten zijn dan voor je eigen kosten.
Het mag wel gekocht worden, alleen zonder personeelskorting. En volgens mij mogen we het ook niet apart hangen (maar dat zal ongetwijfeld wel gebeurenquote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Syrena het volgende:
Mag het personeel de Gift of the Day niet kopen?! Ik stond gisteren in Sittard aan de kassa en daar waren twee kassameisjes toch overduidelijk aan het praten over het kindersetje dat de ene voor de andere ging weghangen want ze moest nog een cadeautje hebben voor iemand...
Die is echt leuk! Ik zoek toch een leuke tas voor mijn vriend, deze even in mijn achterhoofd houden!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:03 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]Neem aan dat het die tas betreft...
Volgens mij hebben we die al een tijd, maar dat ding is zo prachtig! Alleen wel duur, 100 euro meen ik, maar als ie GotD wordt, is ie vast een stuk goedkoper!
Rotterdam Lijnbaan heeft 'm sowieso.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef Bhuddy het volgende:
Weet iemand toevallig of deze jas in Rotterdam of Den Haag te krijgen is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast bedankt
Is een leuke jas hoor! Mijn vriend heeft die jas van vorig jaar, vind 'm nog steeds tofquote:Op woensdag 6 december 2006 20:25 schreef Bhuddy het volgende:
Thanks! Dan ik ga zaterdag 'ns een kijkje nemen.
Heb een redelijk goedkope, mooie jas nodig. Dus dan is dit wel leuk natuurlijkquote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Mikani het volgende:
[..]
Is een leuke jas hoor! Mijn vriend heeft die jas van vorig jaar, vind 'm nog steeds tof.
Ik heb ook gekeken voor die tas, was ¤150,- Maar wordt dat ook gotd dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:03 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]Neem aan dat het die tas betreft...
Volgens mij hebben we die al een tijd, maar dat ding is zo prachtig! Alleen wel duur, 100 euro meen ik, maar als ie GotD wordt, is ie vast een stuk goedkoper!
Maar dan is die nog ¤100,- erg duur, wel mooi, maar blijft erg duurquote:Op woensdag 6 december 2006 20:58 schreef parselmouth het volgende:
Denk het wel, denk niet dat ze dat colbertje bedoelen als die tas er half voor hangt
Het begin van de verslavingquote:Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
Net mijn eerste bestelling gedaan bij de webshop!
Resultaat: 2 vestjes, 1 trui, 1 top en 1 colbert.
Waarom wilt hij 'm niet? Ik weet nog wel dat toen ik de jas zag, mijn vriend in eerste instantie de jas ook niet gelijk leuk vond. Maar nadat hij 'm aan had getrokken was hij verkochtquote:Op woensdag 6 december 2006 20:42 schreef parselmouth het volgende:
Ik vind 'm ook leuk ja, maar m'n vriend wil 'm niet.
Ze hadden eerst ook zoiets, met een patroontje er op, die wilde hij een weekje nadat hij 'm gezien had gaan kopen, maar toen waren ze er ineens niet meer
Hij is ook nog eens lekker warm en zit vlot! Pas wel op met het klitteband, dat kan de mouwen laten pluizen als je te vaak langsgaat. Dat klitteband is trouwens ook irritant voor als je een vriendin hebt die tegen je aan wilt zittenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:48 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Heb een redelijk goedkope, mooie jas nodig. Dus dan is dit wel leuk natuurlijk![]()
Was het niet zo dat het personeel pas een dag later de gift of the day mocht kopen? Ik heb dat kids setje gekocht voor mn dochter..quote:Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Het mag wel gekocht worden, alleen zonder personeelskorting. En volgens mij mogen we het ook niet apart hangen (maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren).
Bij de GOTD issie 49.-... nog best prijzig voor een H&M artikel...quote:Op woensdag 6 december 2006 21:02 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Maar dan is die nog ¤100,- erg duur, wel mooi, maar blijft erg duur![]()
Het stomme is als je gewoon via HM.com gaat dan issie er nog gewoon hoor... ik denk alleen dat er met uploaden iets verkeerd gegaan is of zo...quote:Op donderdag 7 december 2006 00:03 schreef Roeji het volgende:
Ja, dat is toch niet te geloven. Is gewoon de mensen bedonderen vind ik.
Niet dat die GotD's tot nu toe zo geweldig waren, maar het is belachelijk om zo'n actie te houden als je geen spullen op voorraad hebt.![]()
Dat zag ik van de week ook al! Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed, daar op die site....quote:
Je kan um inderdaad gewoon bestellen....quote:Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het stomme is als je gewoon via HM.com gaat dan issie er nog gewoon hoor... ik denk alleen dat er met uploaden iets verkeerd gegaan is of zo...
Hoeveel had je er willen hebben? Ze zijn echt wel genoeg op voorraad hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:03 schreef Roeji het volgende:
Ja, dat is toch niet te geloven. Is gewoon de mensen bedonderen vind ik.
Niet dat die GotD's tot nu toe zo geweldig waren, maar het is belachelijk om zo'n actie te houden als je geen spullen op voorraad hebt.![]()
Klopt, maar hij is al 100,- goedkoper.. Is het verstandig om deze online te kopen of di ochtend vroeg naar de h&m te gaan...quote:Op donderdag 7 december 2006 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij de GOTD issie 49.-... nog best prijzig voor een H&M artikel...
Ze hadden het erover dat het beneden hing (ik neem aan in het magazijn) en of ze er eentje voor d'r moest halen o.i.d. Ik vind dat ze ze best mogen kopen, je werkt er toch? Alleen maar handigquote:Op woensdag 6 december 2006 19:57 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Het mag wel gekocht worden, alleen zonder personeelskorting. En volgens mij mogen we het ook niet apart hangen (maar dat zal ongetwijfeld wel gebeuren).
Ik vrees het ergste!quote:
Ik zou toch even naar de H&M gaan. Sommige collega's vinden de tas helemaal geweldig, maar anderen vinden hem nogal tegenvallen in het echt.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:21 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Klopt, maar hij is al 100,- goedkoper.. Is het verstandig om deze online te kopen of di ochtend vroeg naar de h&m te gaan...![]()
Iddquote:Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo succesvol was die vorige lijn helemaal niet
Wel hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zo succesvol was die vorige lijn helemaal niet
bronquote:Madonna-kleding stuwt omzet H&M
LONDEN – De omzet van kledingwinkelbedrijf H&M is in oktober met 3 procent gestegen ten opzichte van het vorige jaar. De groei is voornamelijk te danken aan de speciale trainingspakken die door Madonna worden aangeprezen in een reclamecampagne.
De groei ligt hoger dan verwacht. Analisten gingen uit van een omzettoename van 1,7 procent. Afgelopen week had de Zweedse kledinggigant een speciale actie met kleding van de beroemde Nederlandse ontwerpers Viktor en Rolf.
Staat er toch ook, er staan "Londen"quote:
Deze heb ik eergister gekocht, erg relaxt jasje!:) Ik heb hem gekocht op de lijnbaan, toen hing hij er nog 5x in maat M.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef Bhuddy het volgende:
Weet iemand toevallig of deze jas in Rotterdam of Den Haag te krijgen is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast bedankt
In Nederland zijn de pakken inmiddels behoorlijk afgeprijsd....quote:Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef Chanty87 het volgende:
In Engeland misschien jaIn Nederland viel het best tegen voor zover ik weet. Heb die trainingspakken volop in de winkels gezien.
Ja, dat is de plaats van herkomst artikel. In Stockholm zal er ook wel over geschreven zijn. Maar goed, boeie verderquote:Op donderdag 7 december 2006 15:48 schreef Syrena het volgende:
[..]
Staat er toch ook, er staan "Londen"![]()
Perez Hilton schreef:quote:Op donderdag 7 december 2006 18:35 schreef MadGuy het volgende:
Bagger, alleen voor vrouwen natuurlijk.
bronquote:Cute, but where are the men's clothes????
Don't abandon your gays Madge!!!
Ohhh ja ze hebben nu echt veelquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, ja ik blijf erover zeuren maar:
[afbeelding]
NU is de vlindertop er bijv. in maat xs en s....Andoire sla je slag haha.
En je wollen jurk maar s,m en l. En de beide ruchesjurkjes in maat 36...
En bedankt...quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:12 schreef Coconut het volgende:
[..]
Er staat trouwens ook alweer voorjaarscollectie online![]()
Haha ik ging ook bijna de fout in, gelukkig was mn laatste bestelling ook net onderweg, en ik heb geen zin weer die verzendkosten te moeten betalenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En bedankt...![]()
Nu heb ik alweer mijn nog lopende bestelling uitgebreidt.... dit keer met artikelen uit die voorjaarscollecte... zucht...
Sorryquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:32 schreef Bartjebart het volgende:
En bedankt...![]()
Nu heb ik alweer mijn nog lopende bestelling uitgebreidt.... dit keer met artikelen uit die voorjaarscollecte... zucht...
Kortingscode 7236 zou moeten werken tot 26/12, maar bij mij pakt ie hem nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef Syrena het volgende:
Verdorie, ga ik kijken voor een singlet, hebben ze het niet meer in m'n maatEn dan vind ik wel weer drie andere dingen die ik wil, maar ik wil dat singlet erbij...
Vanavond maar weer eens proberen.
Was er nog een kortingscode? Ff terugbladeren.
Hoe duur was die jas eigenlijk?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:40 schreef Mikani het volgende:
[..]
Is een leuke jas hoor! Mijn vriend heeft die jas van vorig jaar, vind 'm nog steeds tof.
quote:Ongeldig, contact opnemen met klantenservice
Hij had 'm voor 39,95, nu staat de jas op de site voor 49,95quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:26 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Hoe duur was die jas eigenlijk?
H&M in eindhoven heeft deze hem ook nog?
Euhm waar staat hij dan op de site, ik zie hem echt niet staanquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef Mikani het volgende:
[..]
Hij had 'm voor 39,95, nu staat de jas op de site voor 49,95.
Eindhoven kom ik nooit.
Maar dat kan dus niet met artikelen die al onderweg zijn?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef schatje het volgende:En plaatjes van je bestelde artikelen kun je zien via mijn pagina, bestellingen, nog niet geleverde artikelen en dan door met de muis over het bestelnummer te scrollen. Dan krijg je een pop-up venster met een plaatje van het bestelde artikel.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:08 schreef schatje het volgende:
Oké, ik heb nu wel goed kunnen slagen![]()
.
Ik heb het volgende gekocht:
[afbeelding]
Normaal 44,90 en nu 29,90
Ik denk dat ie dan helemaal uitverkocht is en om die reden verwijderd is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[afbeelding]
Waar staat deze jas op de H&M site, ik moet hem echt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |