abonnement Unibet Coolblue
pi_41207167
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:06 schreef schatje het volgende:

afbeelding uit de OP
Jeetje daar wordt het groots aangepakt...

je zult maar iets hebben tegen Madonna ben je 's ochtends net wakker en sta je met je duffe kop tegen haar aan te kijken...

[ Bericht 6% gewijzigd door Mylene op 26-08-2006 22:35:16 (afbeelding verwijderd, een keer is wel voldoende) ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:18:08 #3
70004 niksan
net een beetje meer
pi_41207308
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 21:53 schreef Chanty87 het volgende:
Daarnaast vind je de helft wat in de shop staat nooit in de winkels. Het is altijd zo'n zooitje bij de H&M, alles hangt door elkaar en op de grond
De H&M in Groningen was het ook altijd rommelig, maar ik ben er gisteren geweest en ik was verbaasd hoe netjes het was Ze hebben het opnieuw ingericht en het lijkt wel alsof ze nu minder kleding hebben dan toen. (wanneer je voor de paskamers moet wachten sta je niet meer tussen de kleding 14.gif)
Het was dan ook leuker shoppen en ik ben nog nooit met zoveel kleding thuis gekomen
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_41207327
Is dat rotterdam ?
jeetje das de beurs ja wat ziet dat eruit nog niet gezien
Voices tell me I'm the shit.
pi_41207665
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jeetje daar wordt het groots aangepakt...

je zult maar iets hebben tegen Madonna ben je 's ochtends net wakker en sta je met je duffe kop tegen haar aan te kijken...
En luisteren. Want haar muziek wordt daar kennelijk ook continu gedraaid .
pi_41207731
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef schatje het volgende:

[..]

En luisteren. Want haar muziek wordt daar kennelijk ook continu gedraaid .
Ik ga morgen kijken
Voices tell me I'm the shit.
pi_41208517
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef schatje het volgende:

[..]

En luisteren. Want haar muziek wordt daar kennelijk ook continu gedraaid .
Ow dat is in de H&M winkels ook al zo erg... damn best irritant!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_41210672
Dat van die muziek is maar tijdelijk hoor. En het wordt ook niet de hele dag gedraaid, het gaat in blokken.
Vanaf 30 augustus is het Madonna trainigspak te koop....Ik heb um al gezien, hij is mooooi
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41212180
Ik vind dat witte vestje wat (dat?) Madonna aan heeft echt leuk
pi_41216365
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 00:50 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind dat witte vestje wat (dat?) Madonna aan heeft echt leuk
Volgens mij is dat van het trainingspak
amokaapjeeh O+
pi_41219443
TVP. Ik wacht nog op mijn kleding. Heb een heleboel dingen besteld die begin september beschikbaar zijn en een die pas eind september is. Zal ik voor twee pakketjes kiezen, of een? Als ik voor twee kies moet ik 2x verzendkosten betalen toch?
Mon 'en!
pi_41219791
Ik wil zo'n poster van Madonna, maar H&M geeft ze zekers niet meer weg?
pi_41219957
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:23 schreef bloempjuh het volgende:
TVP. Ik wacht nog op mijn kleding. Heb een heleboel dingen besteld die begin september beschikbaar zijn en een die pas eind september is. Zal ik voor twee pakketjes kiezen, of een? Als ik voor twee kies moet ik 2x verzendkosten betalen toch?
Nee hoor, je betaald maar 1x verzendkosten: alleen voor de 1e zending, de 2e wordt gratis nagezonden.
amokaapjeeh O+
pi_41220401
Ik vind de Madonna collectie helemaal niet leuk.
Whatever I want.
pi_41220457
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 22:29 schreef schatje het volgende:

[..]

En luisteren. Want haar muziek wordt daar kennelijk ook continu gedraaid .
in den haag heb je meerdere filialen en zelfs in degene met alleen ondergoed draaiden ze madonna. ik werd er schijtziek van
Tap tap tap
pi_41222165
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:43 schreef Coconut het volgende:

[..]

Nee hoor, je betaald maar 1x verzendkosten: alleen voor de 1e zending, de 2e wordt gratis nagezonden.
Klopt, ik had hetzelfde, maar kan niet wachten totdat eindelijk eens eind september iets binnen komt
Tis bijna September dus nog effe wachten.

Geldt dat trouwens ook voor een 3e zending? Bijv. begin Oktober.
pi_41223787
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 14:06 schreef Koningin het volgende:

[..]

Klopt, ik had hetzelfde, maar kan niet wachten totdat eindelijk eens eind september iets binnen komt
Tis bijna September dus nog effe wachten.

Geldt dat trouwens ook voor een 3e zending? Bijv. begin Oktober.
quote:
Leveringsservice
Het komt soms voor dat een artikel niet op voorraad is of dat de levering aan ons vertraagd is. Om te voorkomen dat je hierdoor alle artikelen later krijgt, sturen we je de andere artikelen die je hebt besteld vast toe.
Het vertraagde artikel wordt je toegestuurd zodra het bij ons binnen is, zonder dat hiervoor opnieuw verzendkosten in rekening worden gebracht. Bij een nazending voor een gering bedrag behouden we ons het recht voor om een factuur en een acceptgiro met het artikel mee te sturen.
Als je het vertraagde artikel niet wilt hebben, kun je dit afboeken op mijn pagina of bellen met 0900 - 0401055 (5 cent per minuut).
Bron: hm.com
amokaapjeeh O+
  zondag 27 augustus 2006 @ 15:26:09 #18
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_41224444
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:00 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de Madonna collectie helemaal niet leuk.
Het heeft één voordeel, je bespaart een hoop geld.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_41225149
De H&M Haarlem was helemaal netjes!!! SHOCK!! !
pi_41225623
Als het goed is zijn alle H&M's nu netjes....
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41228734
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:00 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de Madonna collectie helemaal niet leuk.
Ik kon ik niet echt zien wat nou van die Madonna collectie is en wat niet.. het ziet er precies hetzelfde uit als die meuk die ze normaal verkopen..
pi_41229206
ik heb laatst ook een broek gekocht waarvan ik nou niet weet of het nou van madonna was of niet kreeg er wel een mooie roze tas bij
Tap tap tap
pi_41232221
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:00 schreef PeRi het volgende:
Ik vind de Madonna collectie helemaal niet leuk.
Ik ook neit maar ik durf he tneit hardop te zeggen.
Ik koop het gewoon niet
Voices tell me I'm the shit.
pi_41234735
mn bestelling is onderweg
pi_41239606
ik heb me nog in kunnen houden qua bestellen Vind de site lastig
Saartje
pi_41239985
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 16:03 schreef Jurk het volgende:
Als het goed is zijn alle H&M's nu netjes....
Hier zijn ze goed aan het verbouwen.. nieuwe vloer en alles wordt opnieuw ingedeeld.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal klaar is.
pi_41241196
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:06 schreef hardsilence het volgende:

[..]

Hier zijn ze goed aan het verbouwen.. nieuwe vloer en alles wordt opnieuw ingedeeld.
Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal klaar is.
Tilburg?
  Nerd met benen maandag 28 augustus 2006 @ 15:27:07 #28
18073 miss_bleu
pi_41257877
Jaaa mijn kleding is onderweg
pi_41263245
Ik heb van het weekend kleding voor mijn dochter besteld, ben benieuwd wanneer het binnen komt.De shop is idd beetje rottig en ff puzzelen. Vooral als je dus de maat van mijn dochter zoek dan moet je iedere keer weer klikken op een bepaalde link.
  Nerd met benen maandag 28 augustus 2006 @ 19:05:33 #30
18073 miss_bleu
pi_41264760
Ligt eraan wanneer het af te leveren is. Een deel van mijn bestelling komt pas eind sept. en zelfs deec.
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:49:13 #31
70004 niksan
net een beetje meer
pi_41266447
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 19:05 schreef miss_bleu het volgende:
Ligt eraan wanneer het af te leveren is. Een deel van mijn bestelling komt pas eind sept. en zelfs deec.
December??
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
  maandag 28 augustus 2006 @ 19:53:51 #32
73209 dnzl
Minimalist.
pi_41266602
Vandaag een Madonna & H&M trui gekocht . Gewoon een simpel grijs ding met V-hals, snap niet wat er zo 'Madonna' aan is
pi_41266992
Er is helemaal niets 'Madonna' aan die collectie. De crew van haar tour mocht gewoon een greep doen uit de H&M collectie om buiten de optredens te dragen en dat werd bestempeld tot H&M & Madonna.

Maar weet iemand nu waar ik die posters kan krijgen? Geeft H&M ze nog weg?
pi_41269629
Ik ben op beurs geweesd.
Hoorde geen madonna muziek maar de reclame is wel erg overdone
Voices tell me I'm the shit.
pi_41272020
Maar weet iemand nu waar ik die posters kan krijgen? Geeft H&M ze nog weg?
[/quote]
Zal ik dat voor je navragen?
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41272536
Op zich kan ik dat ook zelf doen, natuurlijk. Ik vroeg me af of iemand dat hier 'gewoon' wist. Of werk je er toevallig? Dan graag!
pi_41272767
Ik heb 2 dingen geroutineerd, weet iemand hoe lang je ongv. moet wachten voordat ze deze geroutineerde producten ontvangen en wat doen ze als ze het hebben ontvangen een mail sturen of?
pi_41274592
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 22:17 schreef MadGuy het volgende:
Op zich kan ik dat ook zelf doen, natuurlijk. Ik vroeg me af of iemand dat hier 'gewoon' wist. Of werk je er toevallig? Dan graag!
Ik werk er. Ik zal morgen eens vragen.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41283082
Ieieieieh mn bestelling is vandaag op de distibutielocatie geleverd, dus komen ze t vandaag brengen! Alleen niemand thuis heel de dag

Hopelijk geven ze het af bij de buren!!!
pi_41284154
Ik was in shock toen ik de (voorheen verschrikkelijke) H&M van Groningen inliep.
Wat een hemel, een nette H&M waar niet alles op de grond ligt, en waar je gewoon normaal doorheen kan lopen!
Hulde!
pi_41284451
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 23:05 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ik werk er. Ik zal morgen eens vragen.
Dank je! Ik ben benieuwd!
pi_41289496
ik haat die reclame bij beurs.. altijd die rot kop.
pi_41296311
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 10:06 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Dank je! Ik ben benieuwd!
Helaas....er mag niks van het Madonna materiaal meegegeven worden. Sorry!
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41298352
Mn kleren zijn binnen, en alles past, en alles is gaaf, en ik ben superrrrrrrrrrr blij

Kost me dan toch wel de volle ¤ 150,00
pi_41299325
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:55 schreef Jurk het volgende:

[..]

Helaas....er mag niks van het Madonna materiaal meegegeven worden. Sorry!
Jammer! Maar bedankt voor het vragen!

Ik zal megaposters dan eens in de gaten houden, inderdaad! Of een stoeptegel door een abri heen keilen
pi_41305696
Zat je ook nog met de H&M posters in je hoofd, schatje?



Om het even on-topic te houden: ik vind de online bestelsite van H&M heel erg onoverzichtelijk en lastig te gebruiken. Niet dat ik zou bestellen, want de maten verschillen zodanig per kledingstuk dat ik écht eerst zou moeten passen. En dat vind ik gewoon praktischer in de winkel...
  Nerd met benen dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:27:22 #47
18073 miss_bleu
pi_41305854
jaaa mijn kleding is binnen s
pi_41317610
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:23 schreef MadGuy het volgende:
Zat je ook nog met de H&M posters in je hoofd, schatje?



Om het even on-topic te houden: ik vind de online bestelsite van H&M heel erg onoverzichtelijk en lastig te gebruiken. Niet dat ik zou bestellen, want de maten verschillen zodanig per kledingstuk dat ik écht eerst zou moeten passen. En dat vind ik gewoon praktischer in de winkel...
Het is inderdaad niet de meest ideale bestelsite, ik vind het ook jammer dat je pas laat in je bestelproces kunt zien of je product op voorraad is of niet.
pi_41319569
-edit: 3 reacties verwijderd

@ Madguy, eigenlijk niet zo .

Ik vind het ook jammer dat je niet meteen kan zien of iets op voorraad is. Wellicht dat het nog zal veranderen in de toekomst. Volgens mij kon je in het begin op de Esprit site ook niet direct zien of iets op voorraad is of niet. Later is dat dacht ik gekomen.
  woensdag 30 augustus 2006 @ 13:34:42 #50
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_41325104
wordt de madonna collectie in elk filiaal verkocht? Anders ga ik me geen moeite doen om een stuk te rijden ervoor. Oh en wordt t ook in belgie verkocht?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_41331180
trainingpakkie via internet besteld...nou ja laten bestellen. Duurt het echt zo lang voordat je het in huis heb?
pi_41336291
quote:
H&M opent nieuwe vestiging in Ede
EDE - De modeketen Hennes & Mauritz betrekt één van de twee nieuwe, grote winkelpanden in het centrum van Ede. Voor het andere pand zijn concurrent New Yorker en Blokker de voornaamste kandidaten.


Dat meldt dagblad De Gelderlander. De nieuwe winkels liggen bij het appartementencomplex aan de Europabaan. De komst van H&M is door bedrijfsmakelaar Ton van de Weerd bevestigd. De nieuwe winkel is 1200 vierkante meter groot, vierhonderd meter groter dan de oude vestiging van de keten in Ede.
De nieuwbouw maakt deel uit van een grootschalige verbouwingsoperatie in het centrum van Ede. Daarmee moet de uitstroom van consumenten naar omliggende steden worden tegengegaan.
bron
  woensdag 30 augustus 2006 @ 19:14:20 #53
73209 dnzl
Minimalist.
pi_41336496
Ben benieuwd of het voor dames én heren is in Ede.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 01:06:47 #54
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41349398
Ik heb m toch maar gekocht, zo slecht stond t niet. Jasje op spijkerbroek staat bv ook tof
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41349516
quote:
Op woensdag 30 augustus 2006 19:07 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Het wordt hier toch stiekem steeds leuker in Ede
Tap tap tap
pi_41356058
Nederland:
quote:
Gekte rond Madonna bij H&M blijft uit
EINDHOVEN - De eerste verkoopdag van een door Madonna ontworpen trainingspak heeft bij de H&M-vestigingen in het land niet tot een hysterische stormloop geleid. De klanten die woensdagochtend vroeg voor een van de tachtig vestigingen stonden te wachten, waren echter wel speciaal voor de kleding van de Amerikaanse popster gekomen.


Volgens een woordvoerster van H&M verschilt de drukte per winkel. 'In Eindhoven stonden de pashokjes vol.' Het handjevol klanten dat woensdagochtend in de Rotterdamse 'koopgoot' stond te wachten, rende om precies half tien meteen door naar de rekken met witte, zwarte en paarse broeken en jasjes.
Twee meisjes uit Rotterdam zijn speciaal voor schooltijd naar de winkel gekomen. Ze passen alle kleuren, maar de voorkeur gaat uit naar zwart. 'Wit kan alleen bij donker haar', vinden ze. Ook het personeel staat met trainingspakken bij de kassa.

Lagerfeld
Het is niet de eerste keer dat het Zweedse concern een beroemde ontwerper in huis haalt. Eerder al verkocht H&M collecties van Karl Lagerfeld, Stella McCartney en sieradenontwerpster Solange Azagury-Partridge. Nu is de aandacht echter meer verspreid, legt de zegsvrouw uit. 'Die lijnen werden in twaalf winkels verkocht, nu zijn het er tachtig. Daarnaast kunnen klanten nu ook via internet bestellen.'
De koopsters zijn in ieder geval enthousiast. 'Het trainingspak valt heel mooi en kleedt mooi af.' Er is dan ook veel aandacht aan het design besteed, weet de zegsvrouw. 'Bijvoorbeeld aan de plooitjes op de voorkant van het jasje en aan de lengte van de broek.'Later dit jaar presenteert H&M een kledinglijn van het Nederlandse ontwerpersduo Viktor en Rolf.
bron

België:
quote:
Geen stormloop voor tracksuit Madonna bij H&M
De verkoop van het door Madonna ontworpen track suit bij de Zweedse kledingketen Hennes & Mauritz verloopt goed, maar er is geen sprake van een stormloop, H&M-woordvoerster Marianne Neirinx. "Het trainingspak is zeker nog niet uitverkocht. Er is nog een grote stock en eind deze week komt er een nieuwe lading in de winkels", klinkt het. Het gaat om een tracksuit dat door Madonna zelf is ontworpen in overleg met de ontwerpers van H&M. Madonna draagt het pak backstage tijdens haar Confessions-wereldtournee.

Topontwerpers
Het loopt dus niet bepaald storm voor het trainingspak van Madonna. Dat was wel het geval bij de designercollecties die H&M de voorbije jaren aanbood. Voor een item van topontwerpers als Stella McCartney of Karl Lagerfeld stonden de klanten voor openingstijd aan te schuiven voor de H&M-vestigingen. "De designercollecties zijn echter een heel ander gegeven dan dit Madonna-pak", zegt Neirinx. "Het gaat hier slechts om één trainingspak. In de designercollecties zitten er verschillende kledingstukken en accessoires."

De woordvoerster benadrukt dat de Zweedse winkelketen dit najaar een nieuwe designercollectie uitbrengt van de hand van het Nederlandse ontwerpersduo Viktor&Rolf.
bron

Ik heb de tracksuit in het paars en ben er zeer tevreden mee. Hij zit als gegoten.

Ik ga misschien ook nog de witte en zwarte versie halen.
pi_41356211
Nee, ik vind het ook niet een kledingstuk wat tot de verbeelding spreekt ofzo.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:13:53 #58
70004 niksan
net een beetje meer
pi_41357426
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom iedereen er zo weg van is
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_41357561
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:13 schreef niksan het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom iedereen er zo weg van is
ik ben er niet weg van...
  donderdag 31 augustus 2006 @ 14:25:55 #60
70004 niksan
net een beetje meer
pi_41362062
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef superhero87 het volgende:

[..]

ik ben er niet weg van...
Ja, oke de gekte valt mee
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_41366782
De hysterie valt inderdaad wel mee. Toch is het echt wel een mooi pak, vooral in het zwart.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41369274
ik vind alleen het jasje erg leuk
pi_41372076
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:24 schreef Sylvana het volgende:
ik vind alleen het jasje erg leuk
ja, maar hij zal mij wel weer niet passen, want stel je voor dat je amper taille hebt bij de H&M
Tap tap tap
pi_41377379
Wéér wat besteld. Jeetje Nu leg ik mezelf een H&M Online Shop verbod op voor minstens 2 maanden!
pi_41387773
Het is eindelijk september en mijn bestelling moet begin september komen......kan nu niet meer lang duren dus.
pi_41389553
Ik heb een nieuwe jas gekocht (gewoon in de winkel) En ik ben er zo blij mee

I had a signature once. It was awful.
pi_41393629
Minimum bestelwaarde na verrekening van evt. korting is 25,-

Dit vind ik echt gruwelijk irritant trouwens. Gister dus al wat besteld, zie ik nu dat dat sweatshirt van de Madonna lijn (nr. 2) er weer is. Moet ik dus weer wat erbij nemen om aan die ¤25 te komen
pi_41395549
Mocht je nou net onder de 25,- zitten, dan is het misschien een idee om er een gezichtsmasker bij te kopen. Deze zijn maar 1,50 en ze zijn erg fijn. Vooral de zelfwarmende maskertjes zijn lekker.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41409952
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 15:30 schreef Jurk het volgende:
Mocht je nou net onder de 25,- zitten, dan is het misschien een idee om er een gezichtsmasker bij te kopen. Deze zijn maar 1,50 en ze zijn erg fijn. Vooral de zelfwarmende maskertjes zijn lekker.
Hihi, ik had net nog een korting erbij gegooid, scheelt wel even 5 euro Goddank was ik er snel bij, want die trui is nu alweer uitverkocht.
pi_41471901
Nu gratis (éénpersoons) dekbedovertrekset bij een bestelling
pi_41472549
De technici van de site kunnen óf niet klokkijken óf ze zijn in slaap gevallen, ze zouden namelijk rond 2:20 weer bereikbaar zijn maar na een uur nog steeds niet dus. Grmbl.

Edit: hun klok staat blijkbaar op wintertijd ofzo...
pi_41475064
Ik heb me er aan gewaagd en een bestelling geplaatst. Ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren
Saartje
pi_41475296
Ik heb de tracksuit van Madonna ook in het zwart en wit gekocht.
pi_41475874
Je krijgt nu een dekbedovertrekset cadeau bij een bestelling ter waarde van minstens ¤25, zag ik in de newsletter.

quote:
Tijdens de lancering van de Shop Online hebben we heel veel bezoekers op onze site gehad. Dit heeft misschien problemen voor jou veroorzaakt. Daarom ontvang je een gratis dekbedovertrekset bedrukt met een witte print als je nu iets online bestelt bij ons (minimum bestelwaarde ¤25). Je mag ook nog een extra overtrekset bestellen voor de helft van de prijs (¤9.90). Meerdere sets zijn voor de originele prijs (¤19.90). Deze aanbieding geldt tot 07-09-2006.
Ik vind hem stiekem wel heel erg leuk

Heeft iemand deze jurk trouwens al in de winkels gesignaleerd?


[ Bericht 9% gewijzigd door bladibladibla op 04-09-2006 10:43:44 ]
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_41476839
Ik zie net dat mijn bestelling is verzonden
Eindelijk, kan het dus wel vandaag of morgen verwachten hoop ik.....!!!
  Nerd met benen maandag 4 september 2006 @ 13:10:23 #76
18073 miss_bleu
pi_41479735
Hmm jammer dat het dekbed maar normaal 2 persoons is ik heb extra groot dekbed

[ Bericht 15% gewijzigd door miss_bleu op 04-09-2006 14:19:27 ]
pi_41486984
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef schatje het volgende:
Ik heb de tracksuit van Madonna ook in het zwart en wit gekocht.
En ik heb lekker de panterjurk van mijn lief gekregen!!!



Ik vind het echt een toffe collectie.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41487034
Moet me trouwens maar eens gaan verdiepen in dat online bestellen. Ben momenteel aan huis gebonden en ik wil nog meeeeeer van de Madonnacollectie...
*stampvoet
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41487606
quote:
Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm jammer dat het dekbed maar normaal 2 persoons is ik heb extra groot dekbed
2 persoons? Het dekbed is voor 1 persoons hoor
  maandag 4 september 2006 @ 20:07:54 #80
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41491229
Wat een schattig jurkje Moonah Rekt mooi mee!
Is-ie nou wit-zwart of wit-bruin?

[ Bericht 21% gewijzigd door Aventura op 04-09-2006 20:18:07 ]
pi_41491362
Ik vind die tracksuit wel erg gaaf! Ik wil de paarse.
pi_41540411
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet
Die van Esprit heb ik allang gekregen en al weer terug gestuurd, terwijl die later besteld was.
Begin langzaam mijn geduld te verliezen!
  woensdag 6 september 2006 @ 08:49:20 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41540584
De leveringstijd is inderdaad erg lang...Ik heb 26 augustus besteld en nog steeds niks binnen.
pi_41541528
quote:
Op woensdag 6 september 2006 08:49 schreef Aventura het volgende:
De leveringstijd is inderdaad erg lang...Ik heb 26 augustus besteld en nog steeds niks binnen.
Ik 21 augustus.
pi_41544045
Ik heb 26 aug. besteld en kreeg het vandaag binnen.
  woensdag 6 september 2006 @ 12:46:53 #86
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_41546390
13 september gaat de eerste H&m in Maastricht open

Eindelijk!!!!

gaat de 12e daar 's avonds al voor de deur liggen
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_41547317
wat een rotstof is dat madonna trainingspak zeg anders had ik hem gekocht.
Voices tell me I'm the shit.
pi_41548169
Ik heb dat dekbedovertrek er nog gratis bij besteld + 1x voor de helft van de prijs + het tracksuit in het zwart.

Echt handig dat je gewoon net zolang kan bij blijven bestellen, zonder extra verzendkosten te hoeven betalen, tot je (eerste deel (?)van je) bestelling verzonden is.
Zo heb ik op 21 aug, 28 aug, 1 sep en 6 sep besteld, wat allemaal pas vanaf half september geleverd kan worden, dus ik betaal nog steeds maar 1 keer verzendkosten
amokaapjeeh O+
  woensdag 6 september 2006 @ 13:53:24 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41548257
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:50 schreef Coconut het volgende:
Ik heb dat dekbedovertrek er nog gratis bij besteld + 1x voor de helft van de prijs + het tracksuit in het zwart.

Echt handig dat je gewoon net zolang kan bij blijven bestellen, zonder extra verzendkosten te hoeven betalen, tot je (eerste deel (?)van je) bestelling verzonden is.
Zo heb ik op 21 aug, 28 aug, 1 sep en 6 sep besteld, wat allemaal pas vanaf half september geleverd kan worden, dus ik betaal nog steeds maar 1 keer verzendkosten
Ja bij mij is dit ook zo.
Je weet ook dat je kortingscodes oneiding kunt gebruiken? Ik heb de mijne op 26 aug en op 4 sep gebruikt en ik kreeg ttwee keer korting
pi_41553638
quote:
Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef Roeji het volgende:
13 september gaat de eerste H&m in Maastricht open

Eindelijk!!!!

gaat de 12e daar 's avonds al voor de deur liggen
En 27 september de tweede! Deze is helemaal Divided .
Ik weet niet of je echt naar de opening gaat, maar het gaat vast heel druk worden! Wat wel heel fijn is: Bij elke opening zijn er speciale aanbiedingen, die zijn vaak de moeite waard.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41554337
Ik had binnen anderhalve week mijn bestelling binnen, niks mis mee
Ik heb gekozen voor een maandelijke afrekening oid (weet de naam er voor niet precies meer), weet iemand ook wanneer dat ongeveer van je rekening geplunderd wordt?
How rude!
pi_41554427
Ik heb dus net te vroeg besteld, geen dekbedhoes En dat terwijl het dus nog niet onderweg is.
  woensdag 6 september 2006 @ 17:28:22 #93
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_41554718
@ jurk :ik ga echt naar de opening. Welke aanbiedingen zijn er? enig idee?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_41554719
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:19 schreef Anitra het volgende:
Ik heb dus net te vroeg besteld, geen dekbedhoes En dat terwijl het dus nog niet onderweg is.
Als jouw bestelling nog niet onderweg is kun je hem nog steeds wijzigen op Mijn Pagina. Vervolgens de bestelling opnieuw plaatsen.
pi_41556036
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:28 schreef Roeji het volgende:
@ jurk :ik ga echt naar de opening. Welke aanbiedingen zijn er? enig idee?
Ik heb geen idee. Dat verschilt per winkel, per opening. Maar je kunt er op rekenen dat elke afdeling een paar goeie aanbiedingen heeft.
Zo heb ik een tas gescoord voor 2,-, terwijl die normaal 14,90 was. En een hoodie voor 4,-
Maar ze zijn vaak razendsnel op, dus als je smiddags komt, zijn ze weg.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  woensdag 6 september 2006 @ 18:21:38 #96
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_41556409
oh reken maar dat ik er voor de deur lig En ik ga er zeker wat leuks vandaan halen.
Vanmiddag in heerlen geweest, leuk vest gescoord met bon. En een leuke tuniek-achtig iets ook met bon. Is toch handig als je moeder meegaat. Ook weer veel te veel leuke nieuwe dingen gezien. Mooie pakken en blouses. Echt mooi spul dit keer.

Wat is normaal gesproken de openingstijd? In de krant stond 'vroeg' Maar wat verstaan ze onder vroeg?
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_41558552
Bij de opening van een nieuw filiaal gaan ze meestal om 11 uur open, maar het wordt nog aangegeven via de etalage, denk ik. Gewoon even in de gaten houden.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  woensdag 6 september 2006 @ 19:24:49 #98
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_41558571
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:15 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik had binnen anderhalve week mijn bestelling binnen, niks mis mee
Ik heb gekozen voor een maandelijke afrekening oid (weet de naam er voor niet precies meer), weet iemand ook wanneer dat ongeveer van je rekening geplunderd wordt?
quote:
MaandFactuur - je betaalt volgende maand

Je past eerst en betaalt later.
Je kunt artikelen retourneren of ruilen voordat je betaalt.
Je hebt 45 dagen de tijd om te betalen.
Je betaalt geen rembourskosten à ¤ 6,00, maar ¤ 1,00 aan administratiekosten (je bespaart ¤ 5,00)
Samen met je factuur ontvang je interessante speciale aanbiedingen.

Alles wat je gedurende een maand koopt, verzamelen we op één factuur, die we je de maand daarna toesturen. Een acceptgiro wordt meegestuurd. Het bedrag op de factuur is inclusief ¤ 1,00 aan administratiekosten.
Dus je krijgt nog wel een factuur .
want de klop doet het niet.
pi_41562827
quote:
Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef HV het volgende:

[..]


[..]

Dus je krijgt nog wel een factuur .
tnx! komt me zeer goed uit zo'n acceptgiro ipv automatische incasso
How rude!
pi_41563309
quote:
Op woensdag 6 september 2006 17:28 schreef schatje het volgende:
Als jouw bestelling nog niet onderweg is kun je hem nog steeds wijzigen op Mijn Pagina. Vervolgens de bestelling opnieuw plaatsen.
Als je bedoeld dat je je huidige bestelling dan moet verwijderen - dat hoeft niet.

Je kan zolang je bestelling niet verzonden is, zoveel artikelen als je maar wil nog toevoegen. Dit doe je gewoon door hetzelfde traject te volgen als bij de eerder geplaatste bestelling. Op het eind worden je nieuwe artikelen automatisch toegevoegd aan je eerdere bestelling, waardoor je dus maar 1x verzendkosten hoeft te betalen
amokaapjeeh O+
pi_41563500
Ja, dat dacht ik inderdaad Coconut. Thanks.
pi_41563660
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef schatje het volgende:
Ja, dat dacht ik inderdaad Coconut. Thanks.
Graag gedaan Het is trouwens wel ontzettend verleidelijk om steeds artikelen te blijven toevoegen zolang je bestelling toch nog niet onderweg is.
amokaapjeeh O+
  woensdag 6 september 2006 @ 21:44:43 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41563935
Dat is inderdaad heel gevaarlijk...
pi_41566309
Misschien is deze vraag al geweest, maar weet iemand of de Clothes-lijn (erg lang geleden) nog bestaat en of deze in Nederland wordt verkocht? Ik mis deze lijn
  woensdag 6 september 2006 @ 23:06:48 #105
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_41567699
Moet je dat dekbedovertrek selecteren of komt die er automatisch bij te staan als je met je bestelling naar de kassa gaat?
pi_41567803
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef dutchdevil het volgende:
Moet je dat dekbedovertrek selecteren of komt die er automatisch bij te staan als je met je bestelling naar de kassa gaat?
Je moet hem zelf in je shoppingbag doen.
amokaapjeeh O+
pi_41568173
quote:
Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef Caramel het volgende:
Misschien is deze vraag al geweest, maar weet iemand of de Clothes-lijn (erg lang geleden) nog bestaat en of deze in Nederland wordt verkocht? Ik mis deze lijn
Is de Clotheslijn niet vervangen voor de H&M MAN lijn?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 6 september 2006 @ 23:21:04 #108
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_41568382
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Coconut het volgende:

[..]

Je moet hem zelf in je shoppingbag doen.
dan ben ik bang dat hij is uitverkocht of zo.
Want als ik op de link in m'n e-mail klik krijg ik alleen maar een plaatje te zien.
En kan me herinneren dat ik de eerste keer toen ik hem bekeek wel een link kreeg waar ik op kon klikken om hem in m'n shopping bag te leggen.
pi_41574084
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef dutchdevil het volgende:
dan ben ik bang dat hij is uitverkocht of zo.
Want als ik op de link in m'n e-mail klik krijg ik alleen maar een plaatje te zien.
En kan me herinneren dat ik de eerste keer toen ik hem bekeek wel een link kreeg waar ik op kon klikken om hem in m'n shopping bag te leggen.
Ik heb het net even geprobeerd en hij is gewoon op voorraad hoor

Probeer het eens via de site zelf. Op de beginpagina van de onlineshop staat hij in het midden onderaan.
amokaapjeeh O+
  donderdag 7 september 2006 @ 09:22:38 #110
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_41575027
quote:
Op donderdag 7 september 2006 08:00 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb het net even geprobeerd en hij is gewoon op voorraad hoor

Probeer het eens via de site zelf. Op de beginpagina van de onlineshop staat hij in het midden onderaan.
misschien kwam het wel doordat er gisteren van 23.05 tot 23.50 uur onderhoud aan de pagina was. Heb nu nog 2 stuks (1 gratis en 1 voor de helft van de prijs) toe kunnen voegen aan m'n bestelling
pi_41575519
1 deel van mijn bestelling is al onderweg, maar 1 deel niet. Kon hem ook niet toevoegen gisteren. Zal zo nog een proberen.
pi_41576269
1 ding komt later en daar heb ik nu een vest en broek bij gedaan voor mijn zoon en dus dat dekbed erbij (broek die nog open staat is 19,90) en dat ging goed. Nu hopen dat het in het echt ook goed gaat en de dekbedhoes er idd bij zit.
pi_41583832
Ik heb gisteren eindelijk mijn jas binnengekregen

Ik had er 2 besteld en 1 ervan is dus te groot en deze ga ik retourneren, Weet iemand of ze moeilijk doen in de winkel bij een ruiling van de H&M shop? of kan ik het beter gewoon terugsturen.
pi_41584526
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:34 schreef x-DreamGirl-x het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn jas binnengekregen

Ik had er 2 besteld en 1 ervan is dus te groot en deze ga ik retourneren, Weet iemand of ze moeilijk doen in de winkel bij een ruiling van de H&M shop? of kan ik het beter gewoon terugsturen.
Je kunt het gewoon in de winkel terug brengen. Wel even je factuur mee nemen.
Je krijgt in de winkel je geld terug. Je moet dan natuurlijk wel gewoon de factuur betalen.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41585307
quote:
Op donderdag 7 september 2006 14:56 schreef Jurk het volgende:
Je kunt het gewoon in de winkel terug brengen. Wel even je factuur mee nemen.
Je krijgt in de winkel je geld terug. Je moet dan natuurlijk wel gewoon de factuur betalen.
Je krijgt je geld terug, maar moet wel de factuur betalen? Dan heb je toch én geen jas én geen geld?

Edit: Oh, laat maar.. Je bedoeld natuurlijk het restantbedrag
amokaapjeeh O+
  donderdag 7 september 2006 @ 15:32:09 #116
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41585654
Nee, zij bedoelt dat je de originele factuur gewoon moet betalen. Daarna of daarvoor kun je dan met die jas naar de winkel gaan en krijg je je geld terug
pi_41587493
quote:
Op donderdag 7 september 2006 15:32 schreef Aventura het volgende:
Nee, zij bedoelt dat je de originele factuur gewoon moet betalen. Daarna of daarvoor kun je dan met die jas naar de winkel gaan en krijg je je geld terug
Dat bedoel ik.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41590752
oke, bedankt voor de info.
pi_41591076
Mijn kleren zijn binnen! Leuk, leuk! Alles past en ik ben helemaal blij! Nu alleen nog een vest en dan ben ik compleet..
Mon 'en!
pi_41608613
Mijn bestelling is eindelijk gekomen
Mijn winterjas past perfect.



De kleren voor mijn man waren ook goed!

[ Bericht 24% gewijzigd door Koningin op 08-09-2006 10:01:09 ]
pi_41609996
Die jas heb ik ook

Alleen dan in het zwart..
pi_41610061
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:59 schreef Koningin het volgende:
Mijn bestelling is eindelijk gekomen
Mijn winterjas past perfect.

[afbeelding]

De kleren voor mijn man waren ook goed!
wow!
hoeveel kosste die?
Voices tell me I'm the shit.
pi_41610605
De kleding van mijn dochter kwam gisteren ook binnen en er moest gelijk geshowed worden natuurlijk






pi_41611744
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

wow!
hoeveel kosste die?
Hij is 59,90
Maar ik heb de 25% korting erop gebruikt. Dus voor ¤ 44, nog wat.
Een zwarte heb ik al, dus voor de grijze gekozen.
pi_41612082
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:24 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hij is 59,90
Maar ik heb de 25% korting erop gebruikt. Dus voor ¤ 44, nog wat.
Een zwarte heb ik al, dus voor de grijze gekozen.
ligt ie ook in den winkel?
Voices tell me I'm the shit.
pi_41612159
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:40 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

ligt ie ook in den winkel?
Geen idee, heb hier niet gekeken.
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:47:06 #127
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_41612259
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:38 schreef Anitra het volgende:
De kleding van mijn dochter kwam gisteren ook binnen en er moest gelijk geshowed worden natuurlijk


[afbeelding]
Hey, zijn dat de Snoopy sloffen?
Die heb ik ook
pi_41612384
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 11:47 schreef pluisje het volgende:

[..]

Hey, zijn dat de Snoopy sloffen?
Die heb ik ook

Ze as weg van die pyama en toen we de sloffen zagen moesten die erbij natuurlijk.
ze word echt een meid nu, ineens vind ze roze leuk
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:56:40 #129
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_41612495
Djen en ik zijn Snoopy sloffen buddy's

En wat ziet ze er cool uit zeg, maar zo groot ook vooral
pi_41614155
Ik heb het eerste deel van m`n bestelling al binnen Best vlot.
Saartje
pi_41614987
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 10:38 schreef Anitra het volgende:
De kleding van mijn dochter kwam gisteren ook binnen en er moest gelijk geshowed worden natuurlijk
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat een leuke meid! Kleding staat d'r leuk!
Snoopysloffen heb ik ook
01-08-2008
  vrijdag 8 september 2006 @ 13:47:27 #132
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_41615394
Ik ben zojuist dus even de grote H&M in Utrecht ingerend voor de trainings suits, maar ik vind die gouden ritsen toch wel zo'n hoog kampers gehalte hebben, dat ik het setje heb laten hangen. Zoooo jammer, want zo te zien aan de snit , moet de pasvorm geniaal zijn voor een beetje vrouwelijk lichaam.

Bummer, ik was zo toe aan een nieuw trainings outfitje
  vrijdag 8 september 2006 @ 15:09:14 #133
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_41617755
Moonah, mag ik vragen welke maat van het panterjurkje jij daar aan hebt?
Hij staat je trouwens super
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_41619711
Waar staan de kortingsbonnen?
Voices tell me I'm the shit.
pi_41620451
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waar staan de kortingsbonnen?
klik hier

@ Anitra, leuk die kleding van je dochter.
pi_41620641
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 16:27 schreef schatje het volgende:

[..]

klik hier

@ Anitra, leuk die kleding van je dochter.
thank you!
Voices tell me I'm the shit.
pi_41628054
Thanks! Ik ben echt superblij met de online shop! En Djen is super trots op d'r nieuwe kleding. Door dat ze dun is zakt alles van haar kont af, maar de broeken van h&m vallen tenminste nog mooi als ze er een riem om heeft want voor de lengte heeft ze die maat echt nodig.
pi_41633291
Wow Anitra, je dochter kan zo in de H&M kids folder! Leuk hoor!
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41675956
De H&M site doet het atm niet bij mij, vandaar dat ik het hier maar even vraag: kun je ook babykleertjes online bestellen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_41677513
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
De H&M site doet het atm niet bij mij, vandaar dat ik het hier maar even vraag: kun je ook babykleertjes online bestellen?
Ja, dat kan
amokaapjeeh O+
  zondag 10 september 2006 @ 16:21:40 #141
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41678087
quote:
Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
De H&M site doet het atm niet bij mij, vandaar dat ik het hier maar even vraag: kun je ook babykleertjes online bestellen?
Geen idee, maar ik vind de babycollectie bij H&M echt errug saaaaai.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41678289
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef Moonah het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik vind de babycollectie bij H&M echt errug saaaaai.
Ik niet Ik heb er afgelopen zomer een jurkje gekocht waar iedereen weg van was, de kleine meid zelf misschien nog wel het meest.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 10 september 2006 @ 16:34:40 #143
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41678484
quote:
Op zondag 10 september 2006 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik niet Ik heb er afgelopen zomer een jurkje gekocht waar iedereen weg van was, de kleine meid zelf misschien nog wel het meest.
Ja, meidenkleren zijn wel leuk ja. Was ik even vergeten.
Maar ik kijk nu alleen nog maar op de jongensafdeling, en die vind ik dus saaaai.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  FOK!fossiel zondag 10 september 2006 @ 17:10:10 #144
1455 Keroppi
kool kikker
pi_41679607
Ha! ik heb ook eens met een hype mee gedaan. En het vestje (paars) van het Madonna track-suit gekocht.

De reacties varieren:

"Leuk! Nieuw?"
"Aaaah je hebt het Madonna-ding!"
"Huh, heb je een Aussie aan?"

Maar ik ben er blij mee
Chick on a mission
  maandag 11 september 2006 @ 09:40:33 #145
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_41698853
Ik vind maten zo moeilijk in te schatten!
Zou van alles willen bestellen maar valt de kleding van H&M over het algemeen nou klein of niet, ja he?

(Moonah, kan zijn dat je er overheen gelezen hebt of niet wilt antwoorden maar dan merk ik het vanzelf ... welke maat heb jij daar aan van het panterjurkje, als ik vragen mag?)
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
pi_41698941
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:40 schreef Loesje29 het volgende:
Ik vind maten zo moeilijk in te schatten!
Zou van alles willen bestellen maar valt de kleding van H&M over het algemeen nou klein of niet, ja he?
Je kunt het beste gewoon in de winkel een soortgelijk kledingstuk passen en kijken welke maat het beste zit
  maandag 11 september 2006 @ 10:09:45 #147
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41699326
quote:
Op maandag 11 september 2006 09:40 schreef Loesje29 het volgende:
(Moonah, kan zijn dat je er overheen gelezen hebt of niet wilt antwoorden maar dan merk ik het vanzelf ... welke maat heb jij daar aan van het panterjurkje, als ik vragen mag?)
Loesje!
Da's lang geleden!
Maat 34.... Hij rekt nogal mee op de buik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 11 september 2006 @ 14:56:43 #148
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_41706960
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:09 schreef Moonah het volgende:
Loesje!
Da's lang geleden!
Maat 34.... Hij rekt nogal mee op de buik.
Dag lekker wijf, tis zeker lang geleden! (Ik dacht zelfs dat je me niet meer zou kennen, shame on me )
Ik lurk soms in OUD enzo, dus ik hou je in de gaten

Wat ben je toch ook een kreng he, zwanger en dan nog maatje 34

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  maandag 11 september 2006 @ 15:04:25 #149
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_41707184
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Dag lekker wijf, tis zeker lang geleden! (Ik dacht zelfs dat je me niet meer zou kennen, shame on me )
Ik lurk soms in OUD enzo, dus ik hou je in de gaten

Wat ben je toch ook een kreng he, zwanger en dan nog maatje 34

Loesje
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_41709569
Mijn bestelling is ook onderweg
Ben benieuwd, het is echt een mega pakket geworden door het steeds maar blijven bijbestellen
amokaapjeeh O+
  maandag 11 september 2006 @ 23:35:29 #151
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_41724457
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:04 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Loesje
Emo van nostalgie Binnenkort ff 30-ers revival topic openen?

Over H&M, ik ga het toch maar aandurven en wat (vast veel te kleine...) kleertjes online shoppen
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  dinsdag 12 september 2006 @ 02:56:46 #152
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_41727502
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:35 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Emo van nostalgie Binnenkort ff 30-ers revival topic openen?

Over H&M, ik ga het toch maar aandurven en wat (vast veel te kleine...) kleertjes online shoppen
Cool !
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:42:14 #153
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_41729539
Opening maastricht

De advertentie met de aanbiedingen voor de opening
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_41743958
Ik ben ook om. Ik heb iets uit de 'Madonna-collectie' gekocht, namelijk de bordeaux-rode hoodie die Hypnosis draagt, met Pine Lake op de voorkant. Daarnaast heb ik een retestrak wit overhemd gekocht met een zwart patroon van bloemen en blaadjes. En wat boxers. Oh en ze hebben weer extreme bootscut broeken. Yay!

Nu nog een lichte wassing, H&M, want de laatste is hier bijna versleten.
pi_41772060
Heb vandaag een hele leuke spijkerbroek gezien, model heet Chiq en het is een lage broek met Flared pijpen (ben zó blij dat ik eindelijk weer een flared broek heb gevonden, skinny is zó niet mijn ding )
Er zijn 2 modellen van, eentje met 'normale', vierkante zakken en een andere, met iets rondere zakken (en die wil ik hebbennn!! ) Hij is ook maar 49.95!

Was maar een maat 26 van, en die had een hele vreemde pijp (foutje of zo), dus ik dacht ik, ik koop m wel online.
Nou mooi niet dus Hij staat niet eens op de site.
Ben bij nog bij 2 andere H&M's geweest, en daar hebben ze m alleen vanaf maat 29

Verdomme!
Что было, то прошло..
  woensdag 13 september 2006 @ 15:53:26 #156
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_41772283
de opening in maastricht was wel geslaagd. Voor 30 eurootjes: 2 vesten, 3 truien en 1 rokje
Niet verkeerd dacht ik zo.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_41772959
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef Andoire het volgende:
Heb vandaag een hele leuke spijkerbroek gezien, model heet Chiq en het is een lage broek met Flared pijpen (ben zó blij dat ik eindelijk weer een flared broek heb gevonden, skinny is zó niet mijn ding )
oeh oeh zo een zoek ik nog! was ie donker of licht van kleur?
pi_41773036
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

oeh oeh zo een zoek ik nog! was ie donker of licht van kleur?
Donker met van die lichte wassingen erdorheen. Gewoon een vette kleur (hou niet van té licht, maar ook niet van te donker ) Deze zit er wat kleur betreft precies tussenin.

Maar goed ik wil m dus echt graag hebben, maar ga geen broek kopen met een gare pijp
Что было, то прошло..
pi_41773069
Oh ja, dat is dus die met de rondere zakken.
Die andere chiq, met de vierkante zakken, die is 100% katoen (heb ff in het labeltje gekeken) en is vrij donker en stug.
Что было, то прошло..
pi_41777269
Eindelijk heeft H&M flare weer ontdekt!

Nu weer de lchte wassingen erin en ik ben om.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:06:46 #161
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41780450
Kreeg vandaag een e-mail dat mijn pakje bij de Kiala lag. Ik erheen, lag er niks. Wel veel andere H&M-pakjes voor anderen die hij die dag geleverd kreeg.
Ik hoop dat het er morgen wel is...Maar ik ben er een beetje nerveus over.
pi_41781902
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef Roeji het volgende:
de opening in maastricht was wel geslaagd. Voor 30 eurootjes: 2 vesten, 3 truien en 1 rokje
Niet verkeerd dacht ik zo.
Dat is lekker shoppen he? Was het druk?
Over twee weken gaat er nog eentje open, met alleen Divided kleding. Dan zijn er ook weer openingsaanbiedingen .
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41783493
Preview Viktor & Rolf voor H&M staat in Viktor en Rolf voor H&M !
pi_41783514
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:06 schreef Aventura het volgende:
Kreeg vandaag een e-mail dat mijn pakje bij de Kiala lag. Ik erheen, lag er niks. Wel veel andere H&M-pakjes voor anderen die hij die dag geleverd kreeg.
Ik hoop dat het er morgen wel is...Maar ik ben er een beetje nerveus over.
Jammer dat ze niet 2x aanbieden en vervolgens bij het postkantoor droppen.
Is toch makkelijker dan die Kiala punten. (maar wel beter dat die DHL post shit, die bieden 1 keer aan, laten het een paar dagen liggen ergens bij sloterdijk of zo, om vervolgens het pakketje doodleuk terug te sturen naar de afzender )

Wat ik over erover heb gehoord is dat die pakketjes van H&M altijd aankomen, kan alleen wat langer duren. Kan het niet zijn dat je pakketje gewoon bij een ander kiala punt ligt?
Что было, то прошло..
  woensdag 13 september 2006 @ 21:35:02 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41783627
Nee, ik vind Kiala juist ideaal, want het punt bij mij is vanaf 08:00 geopend. Dat betekent dat ik mijn pakjes elke dag van de week behalve zondag kan ophalen, in plaats van alleen zaterdag tussen 9:30 en 13:30 bij het postkantoor.
Ik heb net gechekt, het is echt het correcte afhaalpunt. Heel vreemd.
  woensdag 13 september 2006 @ 21:42:11 #166
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_41783901
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:48 schreef Jurk het volgende:

[..]

Dat is lekker shoppen he? Was het druk?
Over twee weken gaat er nog eentje open, met alleen Divided kleding. Dan zijn er ook weer openingsaanbiedingen .
Het viel redelijk mee vond ik. Pas toen de deuren open waren was het alsof er een blik mensen open werd getrokken. Met tussenpozen was het een hel.
Maar ach, dat heeft ook wel eens een keer zn charmes

Ik moet zeggen dat ik de collectie op zich een beetje vond tegenvallen. Zoveel van hetzelfde. En de l.o.g.g. afdeling heb ik niet echt kunnen vinden, althans niet zoveel als in heerlen hangt. Komt misschien nog wel.

Over 2 weken ben ik er ook weer.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_41784693
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:42 schreef Roeji het volgende:


Over 2 weken ben ik er ook weer.
Ik ook!!
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41796753
Vond 't spul van Madonna&Crew <3 H&M nogal tegenvallen
pi_41808672
Ik verwachtte ook iets glamoureuzer.
pi_41808763
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:43 schreef koningin-winvis het volgende:
Vond 't spul van Madonna&Crew <3 H&M nogal tegenvallen
Het is 1 trainingspak dat Madonna schijnt te hebben ontworpen en de rest is kleding die allang in het assortiment zat (de crew mocht uitkiezen welke kleding het labeltje 'madonna & crew' waardig was).
.

Morgenavond heb ik overigens een sollicitatiegesprek bij de H&M !
pi_41809841
Het tracksuit is ontworpen voor Madonna en niet door.

Succes Parselmouth met je sollicitatiegesprek.
pi_41812690
Oh ja, dat was het .
Toch vind ik het wel een leuk pak. Niet dat ik er 'zomaar' mee ga lopen, maar om te trainen is ie zeker wel cool!

Dank je wel schatje
pi_41819737


Iemand dit jurkje al gezien bij de h&m? ik kan hem niet vinden.. Woon in Tilburg trouwens.
  vrijdag 15 september 2006 @ 01:06:54 #174
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41823122
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]

Iemand dit jurkje al gezien bij de h&m? ik kan hem niet vinden.. Woon in Tilburg trouwens.
Ik hoop dat ik 'm nooit tegenkom
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:58:52 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41833980
Mijn bestelling is binnen!

Madonna tijgerjurkje: Wat een fantastisch ding, staat me geweldig! Ik wil 'm ook in het zwart

Wollen winterjas: goede warme jas, ook deze houd ik, misschien heb ik een kleinere nodig Ik heb nu maat 40 gekozen, omdat ik rekening hield met dikke truien eronder. Maar hij zit tochwel vrij ruim.

Madonna Tracksuit: Jasje vind ik gaaf, broek: kweetniet. Ben gezegend met aanwezige rondingen, bij het jasje komt het mooi uit maar de ritsen op de broek accentueren mijn heupen en ass. Ik vind dat niet zo mooi. Die gaat denk ik terug.

Alle maten kloppen trouwens, ik heb bij H&M vrijwel altijd maat 38 of maat M en dat klopt eigenlijk altijd itt. de verhaln die ik hier soms tegenkom.
pi_41835256
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]

Iemand dit jurkje al gezien bij de h&m? ik kan hem niet vinden.. Woon in Tilburg trouwens.
Wat een lelijk ding! Maar goed, ik heb um nooit gezien, maar het ziet eruit als een divided ding. Succes!
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41881992
ik heb van de week het witte trainingsjack van Madonna gekocht ( gewoon in de winkel )

En ik heb ook gesolliciteerd bij de H&M
pi_41884562
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:48 schreef Sylvana het volgende:
ik heb van de week het witte trainingsjack van Madonna gekocht ( gewoon in de winkel )

En ik heb ook gesolliciteerd bij de H&M
En en? Ook in Rotterdam ?
Ik ben door naar de tweede ronde, ze bellen me nog wanneer dat tweede gesprek plaats gaat vinden. Ik ben benieuwd
  zondag 17 september 2006 @ 12:44:04 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41884711
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:58 schreef Aventura het volgende:

Madonna tijgerjurkje: Wat een fantastisch ding, staat me geweldig! Ik wil 'm ook in het zwart
Hij is goed he!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41896380
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:40 schreef parselmouth het volgende:

[..]

En en? Ook in Rotterdam ?
Ik ben door naar de tweede ronde, ze bellen me nog wanneer dat tweede gesprek plaats gaat vinden. Ik ben benieuwd
haha nee, niet in Rotterdam, gewoon hier in Denveter

Ik ben nu bij het insturen van het formulier
pi_41897568
Via internet of niet?
Ik ben dat formulier langs gaan brengen (ipv het op te sturen naar dat adres in Amsterdam), een klasgenote van me werkt bij die H&M dus we gingen gelijk maar opzoek naar de shopmananger, zodat ik 'm persoonlijk af kon geven aan hem.
Twee uur later werd ik al gebeld voor een gesprek, dat had ik dus echt niet verwacht
pi_41897912
Volgens mij maakt dat ook een betere indruk dan dat je je sollicitatieformulier opstuurt.
pi_41897959
Ja, dat idee had ik ook
Tijdens het gesprek kwam hij ook telkens weer terug op die klasgenote, dus hij heeft het wel onthouden
pi_41902155
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Via internet of niet?
Ik ben dat formulier langs gaan brengen (ipv het op te sturen naar dat adres in Amsterdam), een klasgenote van me werkt bij die H&M dus we gingen gelijk maar opzoek naar de shopmananger, zodat ik 'm persoonlijk af kon geven aan hem.
Twee uur later werd ik al gebeld voor een gesprek, dat had ik dus echt niet verwacht
ik ben dus bij de H&M langs geweest en die vrouw heeft me toen dus die jobfolder gegeven en gezegd dat ik sollicitatieformulier+ cv+ pasfoto moest opsturen, en niet langs komen brengen ( had ik dus nog gevraagd, leek mij ook een stuk handiger)
pi_41904634
Ah, wel jammer dat je het niet meteen mag inleveren! Dan was het vast veel sneller afgehandeld enzo.
Maar ik hoop voor je dat je uitgenodigd wordt
pi_41968187
Parselmouth & Sylvana, laten jullie weten hoe het afloopt? Ben wel benieuwd of ik er een paar nieuwe collega's bij heb! Ik duim voor jullie
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41969249
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef Jurk het volgende:
Parselmouth & Sylvana, laten jullie weten hoe het afloopt? Ben wel benieuwd of ik er een paar nieuwe collega's bij heb! Ik duim voor jullie
Ik zal het laten weten Sollicitatieformulier+ cv+ pasfoto op de bus gedaan, dus ben benieuwd wanneer ik wat hoor. In die brief stond dat ze contact op zouden nemen als er een vacature vrij was en hier zoeken ze nog een hulp, dus neem aan dat ze dan wel contact zullen opnemen, ik hoop het iig
pi_41973664
Ik zal het ook laten weten. Ben sowieso door naar de tweede ronde, alleen wanneer die plaats zal gaan vinden is nog niet bekend (bellen ze nog over).
pi_41975194
Deze 3/4 broek is gister nog nagekomen:



Past precies.
pi_42020730
H&M komt niet meer met nieuwe kortingsbonnen, of is dat al gemeld?
Enfin, alleen op internet kun je korting krijgen:
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7236 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 26-12-2006.
Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_42026656

Jas!!!!!!!!!
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:59 schreef Koningin het volgende:
Mijn bestelling is eindelijk gekomen
Mijn winterjas past perfect.

[afbeelding]

De kleren voor mijn man waren ook goed!
Ik heb hem nu ook!!!!
Voices tell me I'm the shit.
pi_42032699
Heeft iemand al een nieuwe kortingsbon? De datum is bijna verstreken
pi_42032811
Net vanavond nog een winterjas gehaald, 79 euro dus 20 euro korting De vrouw achter de kassa zei dat ik 'm vast morgen ook nog wel had kunnen gebruiken maar ik denk niet dat iedereen daar zo over denkt
pi_42034017
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef superhero87 het volgende:
Heeft iemand al een nieuwe kortingsbon? De datum is bijna verstreken
Tipje:
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:49 schreef Little_Angel het volgende:
H&M komt niet meer met nieuwe kortingsbonnen, of is dat al gemeld?
Enfin, alleen op internet kun je korting krijgen:
[..]

Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 21 september 2006 @ 23:51:47 #195
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42034457
Hoe zit dat nou, stel je bestelt 1 broek maar stuurt hem retour, dan moet je dus in totaal 1 euro betalen?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_42035922
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef miki het volgende:
Hoe zit dat nou, stel je bestelt 1 broek maar stuurt hem retour, dan moet je dus in totaal 1 euro betalen?
En de verzendkosten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_42038983
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
En de verzendkosten...
De verzendkosten vervallen als je de gehele bestelling retourneert.

Je moet dus alleen ¤1,- betalen voor het retourzenden.
amokaapjeeh O+
pi_42041054
Ah hier zijn jullie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42041511
Zijn er serieus mensen die nu iets bij de H&M gaan kopen omdat Madonna er reclame voor maakt?

Ze mogen de service wel eens beter maken, bij de kassa staan altijd rijen van 2 kilometer.
pi_42041598
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef pberends het volgende:
Zijn er serieus mensen die nu iets bij de H&M gaan kopen omdat Madonna er reclame voor maakt?

Ze mogen de service wel eens beter maken, bij de kassa staan altijd rijen van 2 kilometer.
Ik vind het trainingsjack gewoon erg mooi en ook als het niet van Madonna was geweest had ik het gekocht

Rijen bij de H&M zijn idd wel irritant lang altijd ja
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:19:08 #201
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42042019
Ja inderdaad, was gister bij de H&M in Maastricht, zo traag bij de kassa..
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_42042029
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef pberends het volgende:
Zijn er serieus mensen die nu iets bij de H&M gaan kopen omdat Madonna er reclame voor maakt?

Ze mogen de service wel eens beter maken, bij de kassa staan altijd rijen van 2 kilometer.
Ik vind er niks aan, ik zei gister nog dat ze die dingen waarschijnlijk nooit kwijt zouden raken als Madonna's naam er niet aan vast zat. Het viel me trouwens op hoeveel er nog van hingen, ik dacht dat die 'hypes' altijd binnen een uur waren uitverkocht

Je moet de tijden dat iedereen winkelt een beetje vermijden ja, gister om 18.30 gaan kijken, juist omdat het toen lekker rustig was, was zo aan de beurt.

Wat een ontiegelijk onoverzichtelijke winkel is het ook, als je een jas zoekt moet je alle hoeken van elke verdieping af omdat ze alles over de hele winkel verspreiden Ik kom er voorlopig niet meer
pi_42042525
Donderdag 9 november hangt de Viktor & Rolf voor H&M collectie in de winkels.

Meer info + foto's: Viktor en Rolf voor H&M !
pi_42042850
Uit de nieuwsbrief.

Joggingbroek, ¤4,90
quote:
Nu kun je deze relaxte joggingbroek kopen voor slechts 4,90 (normale prijs 19,90). Uitermate geschikt voor luie uurtjes op de bank of een zondagse wandeling. Voor dit aanbod geldt max. 1 exemplaar per klant, maar je mag natuurlijk meer exemplaren kopen voor de normale prijs.

Tricot broek
77% katoen 18% viscose 5% elastaan. Machinewas 40º.
(19,90) nu: 4,90
Directe link naar aanbieding

Whatever I want.
pi_42044187
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:19 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ik vind er niks aan, ik zei gister nog dat ze die dingen waarschijnlijk nooit kwijt zouden raken als Madonna's naam er niet aan vast zat. Het viel me trouwens op hoeveel er nog van hingen, ik dacht dat die 'hypes' altijd binnen een uur waren uitverkocht

Je moet de tijden dat iedereen winkelt een beetje vermijden ja, gister om 18.30 gaan kijken, juist omdat het toen lekker rustig was, was zo aan de beurt.

Wat een ontiegelijk onoverzichtelijke winkel is het ook, als je een jas zoekt moet je alle hoeken van elke verdieping af omdat ze alles over de hele winkel verspreiden Ik kom er voorlopig niet meer
Bij de H&M komen alleen maar vrijgezelle dames en stelletjes. Hilarisch!

Ook op rustige tijden zijn er rijen voor de kassa hoor.
pi_42044547
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Bij de H&M komen alleen maar vrijgezelle dames en stelletjes. Hilarisch!

Ook op rustige tijden zijn er rijen voor de kassa hoor.
mja misschien was het bij mij zo rustig omdat er pasgeleden een 2e winkel in de stad is geopend, er hangt precies hetzelfde maar om de een of andere reden is het daar veel drukker
  Nerd met benen vrijdag 22 september 2006 @ 12:56:07 #207
18073 miss_bleu
pi_42044697
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:50 schreef PeRi het volgende:
Uit de nieuwsbrief.

Joggingbroek, ¤4,90
[..]

Directe link naar aanbieding

[afbeelding][afbeelding]
toch maar besteld voor dat geld Kan nooit kwaad
pi_42044710
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:51 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

mja misschien was het bij mij zo rustig omdat er pasgeleden een 2e winkel in de stad is geopend, er hangt precies hetzelfde maar om de een of andere reden is het daar veel drukker
Bij de Espirit is het rustiger. Daar hebben ze de policy dat er iemand vlakbij de ingang staat en standaard iedereen gedag zegt.
  Nerd met benen vrijdag 22 september 2006 @ 12:58:38 #209
18073 miss_bleu
pi_42044773
shop werkt niet lekker, krijg niets in mijn mandje
pi_42044824
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:56 schreef miss_bleu het volgende:
toch maar besteld voor dat geld Kan nooit kwaad
Inderdaad
amokaapjeeh O+
pi_42044880
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:56 schreef pberends het volgende:
Bij de Espirit is het rustiger. Daar hebben ze de policy dat er iemand vlakbij de ingang staat en standaard iedereen gedag zegt.
Dat vind ik juist alleen maar irritant.
amokaapjeeh O+
pi_42044934
Inderdaad, net als van die mensen die direct op je komen af stormen met "KAN IK JE HELPEN!?!?!!"
pi_42045118
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:01 schreef Coconut het volgende:

[..]

Dat vind ik juist alleen maar irritant.
Inderdaad. "Jaaa hallooooo paupert we hebben je wel gezien "

Ik wilde de joggingbroek ook bestellen, maar realiseerde me 1: ik draag zo'n dingen nooit 2: Volgens mij heb ik er een dikke reet in.

Maar toch...4,90....zucht....gemene shop
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Nerd met benen vrijdag 22 september 2006 @ 13:12:55 #214
18073 miss_bleu
pi_42045203
kan nog steeds niet online bestellen
pi_42045302
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:03 schreef parselmouth het volgende:
Inderdaad, net als van die mensen die direct op je komen af stormen met "KAN IK JE HELPEN!?!?!!"
Of van die verkopers die de hele tijd op je letten Doe me dan de H&M maar!
amokaapjeeh O+
pi_42045334
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:12 schreef miss_bleu het volgende:
kan nog steeds niet online bestellen
Bij mij werkt 'ie wel gewoon, dus ook de joggingbroek maar even erbij besteld
amokaapjeeh O+
  Nerd met benen vrijdag 22 september 2006 @ 13:47:13 #217
18073 miss_bleu
pi_42046247
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:18 schreef Coconut het volgende:

[..]

Bij mij werkt 'ie wel gewoon, dus ook de joggingbroek maar even erbij besteld
bij mij blijft ie hangen
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:56:57 #218
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_42046581
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:47 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

bij mij blijft ie hangen
Dat probleem had ik dus ook , maar bij mij werkt t nu wel weer.

Ook de joggingbroek erbij besteld btw .
want de klop doet het niet.
  Nerd met benen vrijdag 22 september 2006 @ 14:06:59 #219
18073 miss_bleu
pi_42046868
nouhou! waarom jullie wel en ik niet
pi_42048052
Is er inmiddels alweer een nieuwe H&M-bon op internet gezet van 25% korting? De oude zijn alweer verlopen, helaas
pi_42048314
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:10 schreef Syrena het volgende:

[..]

Maar toch...4,90....zucht....gemene shop
Dat is nou slimme marketing / verkoop
  Nerd met benen vrijdag 22 september 2006 @ 15:25:20 #222
18073 miss_bleu
pi_42048748
en uiteindelijk meer besteld


de zwarte broek en wit shirtje en :


pi_42048831
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:08 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat is nou slimme marketing / verkoop
Het handige is, als een bepaald kledingstuk later komt, kun je dat gebruiken om steeds dingen te bestellen zonder verzendkosten. Ik had bijvoorbeeld iets besteld en binnengehad, één kledingstuk komt eind oktober, dus dat komt zonder verzendkosten. Tot die tijd kan ik gewoon dingen bestellen die in de tussentijd geleverd kunnen worden, zonder verzendkosten
pi_42049135
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:59 schreef --Globe-- het volgende:
Is er inmiddels alweer een nieuwe H&M-bon op internet gezet van 25% korting? De oude zijn alweer verlopen, helaas
Ja, die staat een paar posts boven je:
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:49 schreef Little_Angel het volgende:
H&M komt niet meer met nieuwe kortingsbonnen, of is dat al gemeld?
Enfin, alleen op internet kun je korting krijgen:

[quote]Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7236 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 26-12-2006.

Hopelijk hebben jullie er wat aan.
amokaapjeeh O+
pi_42049286
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:08 schreef Koningin het volgende:

[..]

Dat is nou slimme marketing / verkoop
Mijn collega zegt altijd dat ik de natte droom ben van de marketing en hij heeft gelijk. Ik zie euro's makkelijk voor guldenbedragen aan, ik kwijl op alle folders die ik binnenkrijg, ik heb onbedwingbare koopbehoeftes...zucht.

Oja, dat vest hierboven heb ik in het zwart. Zaaaaaalig vest!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Nerd met benen vrijdag 22 september 2006 @ 15:48:19 #226
18073 miss_bleu
pi_42049313
ook die heb ik weer over het hoofd gezien
pi_42049323
En nu moet ik wegblijven, ik ga 14 oktober naar Utrecht voor een mega-shoppingsessie met mijn moeder, zus, tante en nichtje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42050601
Heb ook voor het eerst iets besteld! De levertijden van sommige artikelen zijn wel heel lang zeg... moet tot eind oktober wachten op kniekousen. Maar ze zijn zo schattig

Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_42074089
Heb ik net dat onderzoekje keurig ingevuld en nu krijg ik de H&M site alleen nog in het scandinavisch voor mijn neus
pi_42108575
Ik ben bezweken De broek van Divided die ik wilde was weer leverbaar...en dan ook maar die trui...en een singlet voor eronder....en de joggingbroek.

Leverdatum begin oktober hopelijk net voor m'n verjaardag. En hopelijk past het allemaal...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42109904
Is die joggingbroek ook in de winkel te krijgen?
Lijkt me wel een relax ding voor op saaie zondagen enzo
pi_42110488
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:25 schreef Syrena het volgende:
Ik ben bezweken De broek van Divided die ik wilde was weer leverbaar...en dan ook maar die trui...en een singlet voor eronder....en de joggingbroek.
Tis ook niet makkelijk he.
  maandag 25 september 2006 @ 13:24:39 #233
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42110844
Ik mag van mezelf niet meer op de website voordat ik mijn maandfactuur heb betaald.
pi_42111420
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:11 schreef Koningin het volgende:

[..]

Tis ook niet makkelijk he.
echt erg

Ik mis wel het gevoel van uuuuuuren ronddwalen en dan gaan passen en nog meer ronddwalen en gaan passen, maar ach, nu heb ik wel geen pijn aan mijn armen van het dragen van kilo's kleding + hangers
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42120888
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:25 schreef Syrena het volgende:
Ik ben bezweken De broek van Divided die ik wilde was weer leverbaar...en dan ook maar die trui...en een singlet voor eronder....en de joggingbroek.

Leverdatum begin oktober hopelijk net voor m'n verjaardag. En hopelijk past het allemaal...
Toch niet toevallig de 'relaxed'-jean van &Denim? Want die wil ik heel graag hebben maar die kan ik nergens vinden Iemand enig idee of die toevallig niet meer verkocht wordt of waar ze m nog wel hebben?
Every now and then I feel that my existence is justified!
pi_42120899
Ik heb net ook wat kleding besteld! Er stond levering begin oktober! Ben benieuwd hoelang het gaat duren!
pi_42121076
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:10 schreef Znoopy het volgende:

[..]

Toch niet toevallig de 'relaxed'-jean van &Denim? Want die wil ik heel graag hebben maar die kan ik nergens vinden Iemand enig idee of die toevallig niet meer verkocht wordt of waar ze m nog wel hebben?
Nee, tis een zwarte stoffen broek met ruitjes. En een uitlopende pijp
Ze krijgen me NIET, ik herhaal NIET in zo'n broek met enge of rechte pijp Flared moet het zijn
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42122422
Nee de Relaxed-fit is als het goed is ook geen broek met smalle pijp... ik ben anti! Wil ook flare oid, en volgens mij was de relaxed ook zoiets, 'relaxed' zeg maar :p
Every now and then I feel that my existence is justified!
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:49:58 #239
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42134573


Die heb ik voor mijn zoontje besteld, echt te schattig
pi_42135167
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ze krijgen me NIET, ik herhaal NIET in zo'n broek met enge of rechte pijp Flared moet het zijn
Mij ook niet
Vind het vreselijk!
pi_42135245
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 10:20 schreef Koningin het volgende:

[..]

Mij ook niet
Vind het vreselijk!
Het heet niet voor niets enge pijp Yuck.

Ik zag net dat mijn pakket verzonden is! Wanneer komt het dan? Straks? Morgen?
Het Track & Trace werkt niet, eerst zei ie dat ik het verkeerde nummer had ingevuld en daarna vond ie de combinatie nummer+mijn postcode niet

Ik ga me snel aankleden voor de postbode
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42149001
Iemand die al weet hoe dat liedje heet van de H&M reclame?
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:47:07 #243
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_42149174
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:39 schreef Nesle het volgende:
Iemand die al weet hoe dat liedje heet van de H&M reclame?
Het is een cover dan Depeche Mode - I just can't get enough.
pi_42150120
Van Nouvelle Vague geloof ik (sowieso een geniale coverband )
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:45:17 #245
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42151186


Deze vind ik zo geweldig, maar hij is helaas uitverkocht!

En verder deze broek;



Helaas zat ie niet zo mooi aan de onderkant alleen, veel te groot .
En ook nog een hele leuke cape gezien in de winkel zelf, binnenkort maar eens halen!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_42151265
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:45 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]

Deze vind ik zo geweldig, maar hij is helaas uitverkocht!
Nou, koop een simpel shirt met een ronde hals en een lint, en bind het zo om je middel en voilá.
pi_42151341
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:47 schreef Aventura het volgende:

[..]

Het is een cover dan Depeche Mode - I just can't get enough.
Van Mental Theo toch?
pi_42151497
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:49 schreef karoltje het volgende:

[..]

Van Mental Theo toch?
Muziekbarbaar

Depeche Mode



Depeche Mode groeide in de jaren tachtig uit tot één van de meest invloedrijke electro-pop-bandjes en wist zich te onderscheiden door een zeer herkenbare synthesizergeluid. Dat leverde hits op als 'People Are People', 'Enjoy The Silence', 'Strange Love' en 'Just Can't Get Enough'.
pi_42152083
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:53 schreef parselmouth het volgende:
Mijn laatste H&M-zooi:

[afbeelding]

[afbeelding]
Oe dat shirtje!!!!
Hoeveel was die?
(eventueel link)
Voices tell me I'm the shit.
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:25:13 #251
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42152607
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:53 schreef parselmouth het volgende:
Mijn laatste H&M-zooi:

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke skinny!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_42152641
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Oe dat shirtje!!!!
Hoeveel was die?
(eventueel link)
http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRI_TUN

Maar dan zonder lint.
pi_42152737
Mijn shirtje was 14,50! Gewoon in de winkel gekocht, inclusief lint (alleen zijn er veel linten gejat..).

En die skinny was 19,50
pi_42152938
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef parselmouth het volgende:
Mijn shirtje was 14,50! Gewoon in de winkel gekocht, inclusief lint (alleen zijn er veel linten gejat..).

En die skinny was 19,50
Voices tell me I'm the shit.
pi_42153298
Is er een nieuwe kortingscode voor de onlineshop??
Voices tell me I'm the shit.
pi_42153349
Ik baal trouwens
Had net een broek in mijn maat maar de bestelling geannuleerd omdat ik de korting erbij was vergeten en nu is hij uitverkocht
Voices tell me I'm the shit.
pi_42160691
Mijn bestelling is al in behandeling, als ik zo kijk bij track&trace denk ik dat ik mijn pakket vrijdag ofzo al heb!! Erg vlot moet ik zeggen!!!
pi_42162051
Zal mn maandrekening nog maar s moeten gaan betalen
  Nerd met benen woensdag 27 september 2006 @ 11:05:37 #259
18073 miss_bleu
pi_42164012
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:58 schreef nieky het volgende:
Mijn bestelling is al in behandeling, als ik zo kijk bij track&trace denk ik dat ik mijn pakket vrijdag ofzo al heb!! Erg vlot moet ik zeggen!!!
mijne staat ook op in behandeling en kanook al tracen maar hij is voor aangemeld dus nog niet daadwerkelijk op het postdepo.
pi_42164682
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Is er een nieuwe kortingscode voor de onlineshop??
Scroll es terug, je loopt achter

Depeche mode nummer is wel leuk gedaan iid
pi_42166760
Net o.a. dit jurkje besteld.

amokaapjeeh O+
pi_42167045
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:05 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

mijne staat ook op in behandeling en kanook al tracen maar hij is voor aangemeld dus nog niet daadwerkelijk op het postdepo.
Mijnes ook Er stond manco ik schrok me dood maar betekend idd dat ze 'm nog naar het postding moeten brengen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42174863
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:58 schreef nieky het volgende:
Mijn bestelling is al in behandeling, als ik zo kijk bij track&trace denk ik dat ik mijn pakket vrijdag ofzo al heb!! Erg vlot moet ik zeggen!!!
Gewoon de Hennes binnenlopen is toch stukken vlotter .
pi_42175656
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:09 schreef karoltje het volgende:

[..]

Gewoon de Hennes binnenlopen is toch stukken vlotter .
Klopt, moet je alleen wel tijd voor hebben! En dat heb ik helaas niet echt.
pi_42176093
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:09 schreef karoltje het volgende:

[..]

Gewoon de Hennes binnenlopen is toch stukken vlotter .
De Hennes in Sittard heeft geen Divided afdeling Een treinkaartje naar Heerlen is 3,50 maarrrr jah
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 september 2006 @ 05:16:15 #266
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_42223371
Gisteren was de opening van de Divided winkel in maastricht. Wat een gedoe. Het was extreem druk, veel drukker dan bij de opening van de grotere winkel 2 weken geleden. Ik ben ongeveer een half uur/driekwarter ná de opening gisteren eens gaan kijken, beveiliging tot en met. 2 man naar buiten dan mochten er ook weer 2 naar binnen. Ik heb meiden bijna jankend buiten zien staan, omdat ze hun spullen moesten achter laten want ze waren niet goed geworden van de hitte en de drukte.

Ondanks dat mn gezonde verstand zei dat ik beter een andere keer kon gaan, ben ik toch maar even naar binnen geweest. Op zich viel het met de drukte wel mee toen ik eenmaal binnen was, zolang je bij de kassa wegbleef tenminste. Maar na enige tijd was het daar ook wel te doen.

En ik moet zeggen dat ik aardig geslaagd ben 12 stuks voor 31 eurootjes vind ik wel te doen.
waaronder 3 hemdjes en 4 truitjes voor een euro per stuk. Dan nog 2 jassen en 2 broeken voor 5 euro p.stuk en een vestje voor 4 eurootjes.

Op naar de volgende opening
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_42224145
Als ik de rijen voor de kassa's altijd zie.........volgens mij is dat in elke H&M.
pi_42225074
Rekening betaald, en nu dus blut, ik ga me hier ff niet meer vertonen, koop echt teveel kleren laatste tijd

Las trouwens in de krant dat de H&M-onlineshop het erg goed doet!
pi_42229155
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:30 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Rekening betaald, en nu dus blut, ik ga me hier ff niet meer vertonen, koop echt teveel kleren laatste tijd

Las trouwens in de krant dat de H&M-onlineshop het erg goed doet!
Vind ik niet zo raar Online shoppen is gewoon ideaal, niet meer lang in de rij staan, chagerijnige cassières, kleding door elkaar of op de grond, moslima's met kinderwagens die nooit hebben gehoord van 'aan de kant gaan'... Online shoppen
pi_42229231
Ja, alleen hebben ze in Rotterdam toch wel even zes keer zoveel als in die online shop (met 3 H&M's in het centrum). Maar verder is het wel handig, al heb ik zelf nog niks besteld. Kan maar 1 shirtje vinden dat me leuk lijkt, wel jammer, want het moment dat je zo'n pakketje in je handen krijgt is echt
pi_42234087
Een nieuwtje, de trouwjurk van Mabel ontworpen door Viktor & Rolf is vanaf half oktober ook te koop bij de H&M, zie Viktor en Rolf voor H&M ! voor meer info.
pi_42234350
whahaha zal ze leuk vinden.. je trouwjurk voor t klootjesvolk bij de h&m
pi_42234478
Belachelijk druk gister bij die nieuwe tweede H&M in Maastricht (Ik heb zo even van een afstandje bekeken (woon in het pand er tegenover ).

's Avonds toch maar even gaan kijken. De muziek stond echt belachelijk hard (stond een DJ). De verkoopster verstond me nieteens toen ik vroeg of ze het vest nog in andere maten hadden.

Kheb trouwens deze gekocht:

Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_42234709
Nog een nieuwtje:
quote:
H&M report 'The Madonna Effect'
Posted: 28 September 2006 - From Reuters Via Yahoo! News - thanks to Leo

Here is a business article about H&M and how the Madonna tracksuit and campaign helped imcrease their profits - interestingly the article states that the company have a long term agreement with Madonna:

Swedish fashion giant Hennes & Mauritz AB (HMb.ST) posted third-quarter pretax profit above consensus on Wednesday while its August sales also beat expectations, sending its shares up over 4.5 percent.
H&M, which brought in Madonna for its autumn fashion campaign, had pretax profit of 3.77 billion Swedish crowns ($516 million) in the third quarter. Chief executive Rolf Eriksen said a track-suit the star helped to design had been a top seller.
Eriksen said the Madonna deal had got massive media attention. 'We have been very satisfied with sales of Madonna's track-suit, it's been the number one on our top-selling list for a couple of weeks,' he said.
H&M said in July it would provide a wardrobe for Madonna and her stage crew while on tour as part of a long-term agreement with the singer.
bron
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:09:08 #275
70004 niksan
net een beetje meer
pi_42234944
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
whahaha zal ze leuk vinden.. je trouwjurk voor t klootjesvolk bij de h&m
Het is gelukkig niet exact dezelfde, ik vind die ze voor de H&M hebben ontworpen zelfs mooier dan die van Mabel
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_42238026
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef niksan het volgende:

[..]

Het is gelukkig niet exact dezelfde, ik vind die ze voor de H&M hebben ontworpen zelfs mooier dan die van Mabel
Is er ergens dan een grotere foto?
Voices tell me I'm the shit.
pi_42239155
Ik heb mijn pakketje ontvangen...helemaal goed! Alles pastte dus helemaal top!
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:09:47 #278
70004 niksan
net een beetje meer
pi_42261747
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:16 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Is er ergens dan een grotere foto?
In het Viktor&Rolf topic
Viktor en Rolf voor H&M !

Ik heb ergens anders de foto groter gezien...ik zal nog eens verder zoeken
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_42276559
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 05:16 schreef Roeji het volgende:
Gisteren was de opening van de Divided winkel in maastricht. Wat een gedoe. Het was extreem druk, veel drukker dan bij de opening van de grotere winkel 2 weken geleden. Ik ben ongeveer een half uur/driekwarter ná de opening gisteren eens gaan kijken, beveiliging tot en met. 2 man naar buiten dan mochten er ook weer 2 naar binnen. Ik heb meiden bijna jankend buiten zien staan, omdat ze hun spullen moesten achter laten want ze waren niet goed geworden van de hitte en de drukte.

Ondanks dat mn gezonde verstand zei dat ik beter een andere keer kon gaan, ben ik toch maar even naar binnen geweest. Op zich viel het met de drukte wel mee toen ik eenmaal binnen was, zolang je bij de kassa wegbleef tenminste. Maar na enige tijd was het daar ook wel te doen.

En ik moet zeggen dat ik aardig geslaagd ben 12 stuks voor 31 eurootjes vind ik wel te doen.
waaronder 3 hemdjes en 4 truitjes voor een euro per stuk. Dan nog 2 jassen en 2 broeken voor 5 euro p.stuk en een vestje voor 4 eurootjes.

Op naar de volgende opening
Het was echt super! Wat een mooie winkel......Leuke openingsaanbiedingen he? Heb ook flink ingeslagen voor weinig geld
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_42280712
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, tis een zwarte stoffen broek met ruitjes. En een uitlopende pijp
Ze krijgen me NIET, ik herhaal NIET in zo'n broek met enge of rechte pijp Flared moet het zijn
Bedoel je deze?



Die lijkt me wel leuk namelijk, maar ik ben bang dat ie aan de onderkant niet zo wijd uitloopt als ik hoop (kan nog wel es tegenvallen, heb je alsnog een strakke pijp ) Volgens de beschrijving is het zwart, maar ligt het aan mij of is ie gewoon grijs

Zaterdag nog een mooie zwarte broek met wijd uitlopende pijpen gekocht, geloof niet dat ie op de site staat. Moest er wel een kwartier voor in de rij tussen de giechelende breezahsletjes staan maarja moest 'm gewoon hebben, was de halve stad al voor een broek afgeweest. 2 lange rijen en de 3e kassa was gewoon gesloten
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:10:22 #281
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_42283956
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 11:34 schreef Jurk het volgende:

[..]

Het was echt super! Wat een mooie winkel......Leuke openingsaanbiedingen he? Heb ook flink ingeslagen voor weinig geld
Ja heerlijke winkel, vind m beter kwa collectie dan de grote h&m aan de markt. Vandaag weer even langs geweest. Voor 6 euro een t-shirt en een jeans
In de grote winkel ook nog even geweest en een leuke trui voor 7 euro gevonden. Dat winkelt wel lekker zo. Is alleen niet zo geweldig voor mn bankrekening. Mn pinpasje gaat spontaan in protest als ik de h&m in loop

Ik heb ook nog een mooie zwarte blouse en het jurkje met colletje en knoopjes op de rug meegenomen. Het jurkje in het zwart en het paars. Ik ben eens benieuwd hoe het me staat. Straks even passen, in de winkel wel even snel voor de maat gepast maar het was me te warm om op mn gemak te kijken of het me ook echt goed staat. Ben niet zo'n jurkenmens, moet daar altijd thuis nog eens naar kijken of ik het wel leuk vind.

De modeshow was overigens ook wel een leuke zet van h&m, heb m maar heel even gekeken, toen begon het te regenen. Helaas.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_42285456
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:59 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

[afbeelding]

Die lijkt me wel leuk namelijk, maar ik ben bang dat ie aan de onderkant niet zo wijd uitloopt als ik hoop (kan nog wel es tegenvallen, heb je alsnog een strakke pijp ) Volgens de beschrijving is het zwart, maar ligt het aan mij of is ie gewoon grijs

Zaterdag nog een mooie zwarte broek met wijd uitlopende pijpen gekocht, geloof niet dat ie op de site staat. Moest er wel een kwartier voor in de rij tussen de giechelende breezahsletjes staan maarja moest 'm gewoon hebben, was de halve stad al voor een broek afgeweest. 2 lange rijen en de 3e kassa was gewoon gesloten
Jaaa die is het! Hij is inderdaad gewoon grijs. Gisteren mijn pakketje bij de buurvrouw opgehaald

Singlet was prima, truitje viel wat tegen (enorm dunne stof), joggingbroek was wel ok als ik die drie kilo kwijt ben en de broek was een complete teleurstelling . Hij is wel echt wijd van beneden, heel tof maar hij was te strak voor mijn bovenbenen Het zag eruit of ik een legging aahad en ik ben hem vandaag dan ook meteen terug gaan brengen (koopzondag in Maastricht). Ondanks de ENORME drukte in de winkel ging het vrij vlot en ik heb het geld van de broek meteen teruggekregen.

En daarna als een haas de winkel uit, wat was het daar warm zeg . Op het end nog ff de modeshow gekeken en net voordat het ging regenen waren we alweer weg.

Ik ga wel weer eens terug door de week Wel nog Birgit Schuurman gespot, die liep de H&M uit toen wij naar binnen liepen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42285939
Waar is trouwens de kleinere H&M in Maastricht? I
Ik ben dus alleen even snel in en uit de grote geweest, die wat in/aan het Entre Deux ligt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42287995
De kleine is in het Entre Deux, de grote ligt aan de markt. De kleine verkoopt alleen Divided, ziet er heel anders uit van binnen en er is ook heel harde muziek.
De grote verkoopt dames, heren en kids.
Volgens mij ben je in de kleine geweest.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:55:31 #285
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_42293374
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:59 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

[afbeelding]

Die lijkt me wel leuk namelijk, maar ik ben bang dat ie aan de onderkant niet zo wijd uitloopt als ik hoop (kan nog wel es tegenvallen, heb je alsnog een strakke pijp ) Volgens de beschrijving is het zwart, maar ligt het aan mij of is ie gewoon grijs

Zaterdag nog een mooie zwarte broek met wijd uitlopende pijpen gekocht, geloof niet dat ie op de site staat. Moest er wel een kwartier voor in de rij tussen de giechelende breezahsletjes staan maarja moest 'm gewoon hebben, was de halve stad al voor een broek afgeweest. 2 lange rijen en de 3e kassa was gewoon gesloten
Die heb ik ook besteld maar was uitverkocht in grijs heb dus nu bruin besteld
Voices tell me I'm the shit.
pi_42294372
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Die heb ik ook besteld maar was uitverkocht in grijs heb dus nu bruin besteld
Toen ik de eerste keer keek ook, dag erna hadden ze 'm weer!
Maar er is een maat 38 op de terugweg

Hij zat wel erg lekker trouwens, maar ja, het zag er niet uit bij mij.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42295497
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Toen ik de eerste keer keek ook, dag erna hadden ze 'm weer!
Maar er is een maat 38 op de terugweg

Hij zat wel erg lekker trouwens, maar ja, het zag er niet uit bij mij.
Hmm zou ook niet eens weten welke maat ik dan zou moeten nemen.. heb m'n jas in 38 gekocht, rok in 40 en broek 42 ( ) dus het loopt nogal uiteen, zal denk ik de broekenmaat aan moeten houden en moet echt es wat aan die kont doen
pi_42296711
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Hmm zou ook niet eens weten welke maat ik dan zou moeten nemen.. heb m'n jas in 38 gekocht, rok in 40 en broek 42 ( ) dus het loopt nogal uiteen, zal denk ik de broekenmaat aan moeten houden en moet echt es wat aan die kont doen
Dat had ik met m'n benen toen ik die broek aanhad Ik was echt meteen sjaggo hahaha
De joggingbroek zat gewoon ok en dat was nog wel een 36/38.
Niet dat ik er de straat mee op ga maar zou 'm naar de sportschool aan kunnen. Als ik daar heen ging

Misschien volgende week in A'dam eens kijken of ze die broek een maat groter hebben. Zal ie wel weer gaan slobberen om m'n middel
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42338493
w00t binnen!!!
de jogginbroek en het t-shirt zitten heerlijk.
Alleen die bruine broek valt veelste klein
Terugsturen voor andere kleur en maat danmaar!
Voices tell me I'm the shit.
pi_42338783
Ik heb ook die bruine broek besteld, heb de grootste maat maar genomen, misschien maar goed ook als je zegt dat ie klein valt.. verder ook de joggingbroek en een riem met van die studs. Komt pas half oktober als het goed is
pi_42339065
Mijn bestelling schort steeds op, is dat normaal?
Eerst zou het eind sept worden, toen begin okt en nu net toen ik keek stond de levering op half okt.
Zou het komen vanwege de 1e keer bestellen, moet ik door de commissie ??
pi_42339169
Ja dat is wel vervelend.
Als ze nou een grotere voorraad hadden + de levering iets sneller dan was het beter geweest.
pi_42339297
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
w00t binnen!!!
de jogginbroek en het t-shirt zitten heerlijk.
Alleen die bruine broek valt veelste klein
Terugsturen voor andere kleur en maat danmaar!
Ha ben dus niet de enige gelukkig! Hopelijk past een maat groter wel (zo ja, dan ga ik nog een poging wagen 'm te bestellen, want ik vind 'm echt leuk).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42340337
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:04 schreef danosa het volgende:
Mijn bestelling schort steeds op, is dat normaal?
Eerst zou het eind sept worden, toen begin okt en nu net toen ik keek stond de levering op half okt.
Zou het komen vanwege de 1e keer bestellen, moet ik door de commissie ??
Toen ik de eerste keer had besteld , bestelde ik op maandag en kreeg mijn pakje vrijdag.
Geen idee waarom het zo lang duurt.
pi_42340434
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ha ben dus niet de enige gelukkig! Hopelijk past een maat groter wel (zo ja, dan ga ik nog een poging wagen 'm te bestellen, want ik vind 'm echt leuk).
zie net dat het de grootste maat is
Voices tell me I'm the shit.
pi_42340463
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb ook die bruine broek besteld, heb de grootste maat maar genomen, misschien maar goed ook als je zegt dat ie klein valt.. verder ook de joggingbroek en een riem met van die studs. Komt pas half oktober als het goed is
Die joggingbroek zit heerlijk ruim en die had ik 42 en die bruine broek ook maar ik pas hem niet
Ik heb wel een bolle kont hoor daar ligt het aan denk ik.
Alleen de rits kon niet dicht de knopen wel

[ Bericht 12% gewijzigd door melanie_the_miss op 03-10-2006 20:29:57 ]
Voices tell me I'm the shit.
pi_42341743
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:20 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Die joggingbroek zit heerlijk ruim en die had ik 42 en die bruine broek ook maar ik pas hem niet
Ik heb wel een bolle kont hoor daar ligt het aan denk ik.
Alleen de rits kon niet dicht de knopen wel
M'n joggingbroek zit vrij strak (36/38), dus geen koekjes meer voor moi...

Ik kreeg de broek wel dicht, hij zat om de taille prima, alleen om de bovenbenen wat strak en dat was echt niet mooi
Denk dat een maat groter wel zal lubberen in m'n taille Ach ja. Ik heb het met sommige modellen broek van Vero Moda ook.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42341881
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:04 schreef danosa het volgende:
Mijn bestelling schort steeds op, is dat normaal?
Eerst zou het eind sept worden, toen begin okt en nu net toen ik keek stond de levering op half okt.
Zou het komen vanwege de 1e keer bestellen, moet ik door de commissie ??
Ik zag het net ook! Heb het 22 september besteld en de ene helft stond toen sowieso al op eind oktober, maar nu is de rest ook uitgesteld tot half oktober. Baal er wel een beetje van, ik zit er zo naar uit te kijken!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:27:33 #299
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42342243
Bij was het andersom, dingen die voor eind oktober stonden werden vandaag opeens al bezorgd
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:40:25 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_42342648
Ondanks dat ik had aangegeven dat ik een bestelling in een keer wilde ontvangen, heb ik gisteren een deel ontvangen. De rest ontvang ik half oktober.

Ze mogen wat mij betreft wel wat aan de levertijd doen. Kennelijk moet het allemaal uit Zweden komen waarna het in Zwolle verwerkt moet worden. Tenminste, dat denk ik.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:42:19 #301
16715 Mylene
*schatje*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')