Geen idee, ik verzon altijd maar watquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
even een vraagje over die kortingsbonnen (nog bedankt voor die post, zodat we ze makkelijk kunnen uitprinten);
Maakt het wat uit welk e-mail adres je invult? boeit niks toch?
Sorry... maar OMGquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:40 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb nu een bestelling van 370 euro(wel een paar dingen in 2 maten besteld, dus een deel gaat sowieso weer terug)
Er is vanaf morgen een tweede (of eigenlijk derde) H&M in Arnhemquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:22 schreef MaLo het volgende:
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Volgende week kom ik in Arnhem en dan ga ik wel H&M shoppen. En als ik daar niet slaag, bestel ik wel opnieuw.
O ja? Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Er is vanaf morgen een tweede (of eigenlijk derde) H&M in Arnhem![]()
ik ken er maar éénquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Er is vanaf morgen een tweede (of eigenlijk derde) H&M in Arnhem![]()
Dat is altijd zo als je 1e bestelling nog niet (geheel) onderweg isquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef Bartjebart het volgende:
Ow ow ow![]()
Ik had van begin deze maand nog een levering openstaan waarover ik dus geen verzendkosten hoefde te betalen. Nu heb ik vandaag weer wat besteld en dit wordt nu samen met die andere bestelling afgeleverd, zonder bijkomende verzendkosten![]()
![]()
Oeh! Leuk!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:44 schreef Koningin het volgende:
Deze jas besteld:
[afbeelding]
Wilde hem eigenlijk in de winkel kopen, maar met de nieuwe kortingskode is ie online toch goedkoper (ondanks de verzendkosten).
Dat kan zeker. Ik heb er al 2 ingeleverdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:35 schreef niksan het volgende:
Mijn kleurenprinter doet het niet, kan ik zo'n kortingsbon ook in het zwart-wit inleveren?![]()
Dank je welquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef Roynaldinho het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Ik heb er al 2 ingeleverd![]()
Maar jij hebt dus niks geruild.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:04 schreef Matr het volgende:
Denk dat je alles moet betalen ik had hetzelfde, een broek die was te klein en daar zat koring op.
Dat vest dat ik wel paste heb ik toen helemaal betaald.
die is toch allang open?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
Wanneer opent de onlineshop nou
Ik kon hem heel de tijd maa rneit vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
die is toch allang open?
http://shop.hm.com/shop/do?action=viewhome
Ik schrok me dood toen ik gisteren mijn lijst met nog te leveren produckten krijg... dat draaide ook om heel veel eruo'tjes...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
lol ik heb nu een verlanglijstje ter waarde van 340,70 euro
Dit is niet goed voor me
Oohquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:55 schreef Plumz het volgende:
Hmm.. Ik weet niet of jullie het al wisten.. Maar ik ben er dus laatst achtergekomen dat als je je kleertjes dus 1 voor 1 naar de kassa brengt, dat je dan telkens weer je kortingscode kan gebruiken. Dus ipv dat je het dan op 1 artikel krijgt van wat er geleverd wordt, het dan op alle artikels kan worden toegepast!
Dat is toch logisch..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:55 schreef Plumz het volgende:
Hmm.. Ik weet niet of jullie het al wisten.. Maar ik ben er dus laatst achtergekomen dat als je je kleertjes dus 1 voor 1 naar de kassa brengt, dat je dan telkens weer je kortingscode kan gebruiken. Dus ipv dat je het dan op 1 artikel krijgt van wat er geleverd wordt, het dan op alle artikels kan worden toegepast!
Kijk eens in het kopje Online Shop en dan Dames?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:28 schreef niksan het volgende:
Ik kon maar weinig vinden in de H&M van de collectie die online staat (onder "combinaties voor het najaar")![]()
Of is dat logisch?
Eehhh...ik bedoel in de winkelquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:47 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Kijk eens in het kopje Online Shop en dan Dames?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:59 schreef niksan het volgende:
[..]
Eehhh...ik bedoel in de winkel
Dus wat onder "combinaties in het najaar" staat in de online shop, kan ik niet terug vinden in de winkels zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |