En ik heb lekker de panterjurk van mijn lief gekregen!!!quote:Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef schatje het volgende:
Ik heb de tracksuit van Madonna ook in het zwart en wit gekocht.
2 persoons? Het dekbed is voor 1 persoons hoorquote:Op maandag 4 september 2006 13:10 schreef miss_bleu het volgende:
Hmm jammer dat het dekbed maar normaal 2 persoons is ik heb extra groot dekbed
Ik 21 augustus.quote:Op woensdag 6 september 2006 08:49 schreef Aventura het volgende:
De leveringstijd is inderdaad erg lang...Ik heb 26 augustus besteld en nog steeds niks binnen.
Ja bij mij is dit ook zo.quote:Op woensdag 6 september 2006 13:50 schreef Coconut het volgende:
Ik heb dat dekbedovertrek er nog gratis bij besteld + 1x voor de helft van de prijs + het tracksuit in het zwart.
Echt handig dat je gewoon net zolang kan bij blijven bestellen, zonder extra verzendkosten te hoeven betalen, tot je (eerste deel (?)van je) bestelling verzonden is.
Zo heb ik op 21 aug, 28 aug, 1 sep en 6 sep besteld, wat allemaal pas vanaf half september geleverd kan worden, dus ik betaal nog steeds maar 1 keer verzendkosten![]()
En 27 september de tweede! Deze is helemaal Dividedquote:Op woensdag 6 september 2006 12:46 schreef Roeji het volgende:
13 september gaat de eerste H&m in Maastricht open![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk!!!!
gaat de 12e daar 's avonds al voor de deur liggen![]()
Als jouw bestelling nog niet onderweg is kun je hem nog steeds wijzigen op Mijn Pagina. Vervolgens de bestelling opnieuw plaatsen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:19 schreef Anitra het volgende:
Ik heb dus net te vroeg besteld, geen dekbedhoesEn dat terwijl het dus nog niet onderweg is.
Ik heb geen idee. Dat verschilt per winkel, per opening. Maar je kunt er op rekenen dat elke afdeling een paar goeie aanbiedingen heeft.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:28 schreef Roeji het volgende:
@ jurk :ik ga echt naar de opening. Welke aanbiedingen zijn er? enig idee?
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:15 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik had binnen anderhalve week mijn bestelling binnen, niks mis mee
Ik heb gekozen voor een maandelijke afrekening oid (weet de naam er voor niet precies meer), weet iemand ook wanneer dat ongeveer van je rekening geplunderd wordt?
Dus je krijgt nog wel een factuurquote:MaandFactuur - je betaalt volgende maand
Je past eerst en betaalt later.
Je kunt artikelen retourneren of ruilen voordat je betaalt.
Je hebt 45 dagen de tijd om te betalen.
Je betaalt geen rembourskosten à ¤ 6,00, maar ¤ 1,00 aan administratiekosten (je bespaart ¤ 5,00)
Samen met je factuur ontvang je interessante speciale aanbiedingen.
Alles wat je gedurende een maand koopt, verzamelen we op één factuur, die we je de maand daarna toesturen. Een acceptgiro wordt meegestuurd. Het bedrag op de factuur is inclusief ¤ 1,00 aan administratiekosten.
tnx! komt me zeer goed uit zo'n acceptgiro ipv automatische incassoquote:Op woensdag 6 september 2006 19:24 schreef HV het volgende:
[..]
[..]
Dus je krijgt nog wel een factuur.
Als je bedoeld dat je je huidige bestelling dan moet verwijderen - dat hoeft niet.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:28 schreef schatje het volgende:
Als jouw bestelling nog niet onderweg is kun je hem nog steeds wijzigen op Mijn Pagina. Vervolgens de bestelling opnieuw plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |