Graag gedaanquote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef schatje het volgende:
Ja, dat dacht ik inderdaad Coconut. Thanks.
Je moet hem zelf in je shoppingbag doen.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:06 schreef dutchdevil het volgende:
Moet je dat dekbedovertrek selecteren of komt die er automatisch bij te staan als je met je bestelling naar de kassa gaat?
Is de Clotheslijn niet vervangen voor de H&M MAN lijn?quote:Op woensdag 6 september 2006 22:33 schreef Caramel het volgende:
Misschien is deze vraag al geweest, maar weet iemand of de Clothes-lijn (erg lang geleden) nog bestaat en of deze in Nederland wordt verkocht? Ik mis deze lijn![]()
dan ben ik bang dat hij is uitverkocht of zo.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:08 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je moet hem zelf in je shoppingbag doen.
Ik heb het net even geprobeerd en hij is gewoon op voorraad hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 23:21 schreef dutchdevil het volgende:
dan ben ik bang dat hij is uitverkocht of zo.
Want als ik op de link in m'n e-mail klik krijg ik alleen maar een plaatje te zien.
En kan me herinneren dat ik de eerste keer toen ik hem bekeek wel een link kreeg waar ik op kon klikken om hem in m'n shopping bag te leggen.
misschien kwam het wel doordat er gisteren van 23.05 tot 23.50 uur onderhoud aan de pagina was. Heb nu nog 2 stuks (1 gratis en 1 voor de helft van de prijs) toe kunnen voegen aan m'n bestellingquote:Op donderdag 7 september 2006 08:00 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb het net even geprobeerd en hij is gewoon op voorraad hoor![]()
Probeer het eens via de site zelf. Op de beginpagina van de onlineshop staat hij in het midden onderaan.
Je kunt het gewoon in de winkel terug brengen. Wel even je factuur mee nemen.quote:Op donderdag 7 september 2006 14:34 schreef x-DreamGirl-x het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk mijn jas binnengekregen
Ik had er 2 besteld en 1 ervan is dus te groot en deze ga ik retourneren, Weet iemand of ze moeilijk doen in de winkel bij een ruiling van de H&M shop? of kan ik het beter gewoon terugsturen.
Je krijgt je geld terug, maar moet wel de factuur betalen? Dan heb je toch én geen jas én geen geld?quote:Op donderdag 7 september 2006 14:56 schreef Jurk het volgende:
Je kunt het gewoon in de winkel terug brengen. Wel even je factuur mee nemen.
Je krijgt in de winkel je geld terug. Je moet dan natuurlijk wel gewoon de factuur betalen.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 september 2006 15:32 schreef Aventura het volgende:
Nee, zij bedoelt dat je de originele factuur gewoon moet betalen. Daarna of daarvoor kun je dan met die jas naar de winkel gaan en krijg je je geld terug
quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:59 schreef Koningin het volgende:
Mijn bestelling is eindelijk gekomen![]()
Mijn winterjas past perfect.
[afbeelding]
De kleren voor mijn man waren ook goed!
Hij is 59,90quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]wow!
hoeveel kosste die?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:24 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hij is 59,90
Maar ik heb de 25% korting erop gebruikt. Dus voor ¤ 44, nog wat.
Een zwarte heb ik al, dus voor de grijze gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |