Is er ergens dan een grotere foto?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef niksan het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet exact dezelfde, ik vind die ze voor de H&M hebben ontworpen zelfs mooier dan die van Mabel![]()
In het Viktor&Rolf topicquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Is er ergens dan een grotere foto?
Het was echt super! Wat een mooie winkel......Leuke openingsaanbiedingen he? Heb ook flink ingeslagen voor weinig geldquote:Op vrijdag 29 september 2006 05:16 schreef Roeji het volgende:
Gisteren was de opening van de Divided winkel in maastricht. Wat een gedoe. Het was extreem druk, veel drukker dan bij de opening van de grotere winkel 2 weken geleden. Ik ben ongeveer een half uur/driekwarter ná de opening gisteren eens gaan kijken, beveiliging tot en met. 2 man naar buiten dan mochten er ook weer 2 naar binnen. Ik heb meiden bijna jankend buiten zien staan, omdat ze hun spullen moesten achter laten want ze waren niet goed geworden van de hitte en de drukte.
Ondanks dat mn gezonde verstand zei dat ik beter een andere keer kon gaan, ben ik toch maar even naar binnen geweest. Op zich viel het met de drukte wel mee toen ik eenmaal binnen was, zolang je bij de kassa wegbleef tenminste. Maar na enige tijd was het daar ook wel te doen.
En ik moet zeggen dat ik aardig geslaagd ben12 stuks voor 31 eurootjes vind ik wel te doen.
waaronder 3 hemdjes en 4 truitjes voor een euro per stuk. Dan nog 2 jassen en 2 broeken voor 5 euro p.stuk en een vestje voor 4 eurootjes.
Op naar de volgende opening![]()
Bedoel je deze?quote:Op maandag 25 september 2006 20:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, tis een zwarte stoffen broek met ruitjes. En een uitlopende pijp![]()
Ze krijgen me NIET, ik herhaal NIET in zo'n broek met enge of rechte pijpFlared moet het zijn
Ja heerlijke winkel, vind m beter kwa collectie dan de grote h&m aan de markt. Vandaag weer even langs geweest. Voor 6 euro een t-shirt en een jeansquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:34 schreef Jurk het volgende:
[..]
Het was echt super! Wat een mooie winkel......Leuke openingsaanbiedingen he? Heb ook flink ingeslagen voor weinig geld![]()
Jaaa die is het! Hij is inderdaad gewoon grijs. Gisteren mijn pakketje bij de buurvrouw opgehaaldquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[afbeelding]
Die lijkt me wel leuk namelijk, maar ik ben bang dat ie aan de onderkant niet zo wijd uitloopt als ik hoop (kan nog wel es tegenvallen, heb je alsnog een strakke pijp) Volgens de beschrijving is het zwart, maar ligt het aan mij of is ie gewoon grijs
Zaterdag nog een mooie zwarte broek met wijd uitlopende pijpen gekocht, geloof niet dat ie op de site staat. Moest er wel een kwartier voor in de rij tussen de giechelende breezahsletjes staan maarja moest 'm gewoon hebben, was de halve stad al voor een broek afgeweest. 2 lange rijen en de 3e kassa was gewoon gesloten![]()
Die heb ik ook besteld maar was uitverkocht in grijs heb dus nu bruin besteldquote:Op zondag 1 oktober 2006 14:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[afbeelding]
Die lijkt me wel leuk namelijk, maar ik ben bang dat ie aan de onderkant niet zo wijd uitloopt als ik hoop (kan nog wel es tegenvallen, heb je alsnog een strakke pijp) Volgens de beschrijving is het zwart, maar ligt het aan mij of is ie gewoon grijs
Zaterdag nog een mooie zwarte broek met wijd uitlopende pijpen gekocht, geloof niet dat ie op de site staat. Moest er wel een kwartier voor in de rij tussen de giechelende breezahsletjes staan maarja moest 'm gewoon hebben, was de halve stad al voor een broek afgeweest. 2 lange rijen en de 3e kassa was gewoon gesloten![]()
Toen ik de eerste keer keek ook, dag erna hadden ze 'm weer!quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Die heb ik ook besteld maar was uitverkocht in grijs heb dus nu bruin besteld
Hmm zou ook niet eens weten welke maat ik dan zou moeten nemen.. heb m'n jas in 38 gekocht, rok in 40 en broek 42 (quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Toen ik de eerste keer keek ook, dag erna hadden ze 'm weer!
Maar er is een maat 38 op de terugweg
Hij zat wel erg lekker trouwens, maar ja, het zag er niet uit bij mij.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Hmm zou ook niet eens weten welke maat ik dan zou moeten nemen.. heb m'n jas in 38 gekocht, rok in 40 en broek 42 () dus het loopt nogal uiteen, zal denk ik de broekenmaat aan moeten houden en moet echt es wat aan die kont doen
![]()
Ha ben dus niet de enige gelukkig! Hopelijk past een maat groter welquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
w00t binnen!!!
de jogginbroek en het t-shirt zitten heerlijk.
Alleen die bruine broek valt veelste klein
Terugsturen voor andere kleur en maat danmaar!
Toen ik de eerste keer had besteld , bestelde ik op maandag en kreeg mijn pakje vrijdag.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:04 schreef danosa het volgende:
Mijn bestelling schort steeds op, is dat normaal?
Eerst zou het eind sept worden, toen begin okt en nu net toen ik keek stond de levering op half okt.
Zou het komen vanwege de 1e keer bestellen, moet ik door de commissie??
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:14 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ha ben dus niet de enige gelukkig! Hopelijk past een maat groter wel(zo ja, dan ga ik nog een poging wagen 'm te bestellen, want ik vind 'm echt leuk).
Die joggingbroek zit heerlijk ruim en die had ik 42 en die bruine broek ook maar ik pas hem nietquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb ook die bruine broek besteld, heb de grootste maat maar genomen, misschien maar goed ook als je zegt dat ie klein valt.. verder ook de joggingbroek en een riem met van die studs. Komt pas half oktober als het goed is
M'n joggingbroek zit vrij strak (36/38), dus geen koekjes meer voor moi...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:20 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Die joggingbroek zit heerlijk ruim en die had ik 42 en die bruine broek ook maar ik pas hem niet
Ik heb wel een bolle kont hoordaar ligt het aan denk ik.
Alleen de rits kon niet dichtde knopen wel
Ik zag het net ook! Heb het 22 september besteld en de ene helft stond toen sowieso al op eind oktober, maar nu is de rest ook uitgesteld tot half oktober. Baal er wel een beetje van, ik zit er zo naar uit te kijken!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:04 schreef danosa het volgende:
Mijn bestelling schort steeds op, is dat normaal?
Eerst zou het eind sept worden, toen begin okt en nu net toen ik keek stond de levering op half okt.
Zou het komen vanwege de 1e keer bestellen, moet ik door de commissie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |