abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42238026
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:09 schreef niksan het volgende:

[..]

Het is gelukkig niet exact dezelfde, ik vind die ze voor de H&M hebben ontworpen zelfs mooier dan die van Mabel
Is er ergens dan een grotere foto?
Voices tell me I'm the shit.
pi_42239155
Ik heb mijn pakketje ontvangen...helemaal goed! Alles pastte dus helemaal top!
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:09:47 #278
70004 niksan
net een beetje meer
pi_42261747
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:16 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Is er ergens dan een grotere foto?
In het Viktor&Rolf topic
Viktor en Rolf voor H&M !

Ik heb ergens anders de foto groter gezien...ik zal nog eens verder zoeken
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
pi_42276559
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 05:16 schreef Roeji het volgende:
Gisteren was de opening van de Divided winkel in maastricht. Wat een gedoe. Het was extreem druk, veel drukker dan bij de opening van de grotere winkel 2 weken geleden. Ik ben ongeveer een half uur/driekwarter ná de opening gisteren eens gaan kijken, beveiliging tot en met. 2 man naar buiten dan mochten er ook weer 2 naar binnen. Ik heb meiden bijna jankend buiten zien staan, omdat ze hun spullen moesten achter laten want ze waren niet goed geworden van de hitte en de drukte.

Ondanks dat mn gezonde verstand zei dat ik beter een andere keer kon gaan, ben ik toch maar even naar binnen geweest. Op zich viel het met de drukte wel mee toen ik eenmaal binnen was, zolang je bij de kassa wegbleef tenminste. Maar na enige tijd was het daar ook wel te doen.

En ik moet zeggen dat ik aardig geslaagd ben 12 stuks voor 31 eurootjes vind ik wel te doen.
waaronder 3 hemdjes en 4 truitjes voor een euro per stuk. Dan nog 2 jassen en 2 broeken voor 5 euro p.stuk en een vestje voor 4 eurootjes.

Op naar de volgende opening
Het was echt super! Wat een mooie winkel......Leuke openingsaanbiedingen he? Heb ook flink ingeslagen voor weinig geld
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_42280712
quote:
Op maandag 25 september 2006 20:19 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, tis een zwarte stoffen broek met ruitjes. En een uitlopende pijp
Ze krijgen me NIET, ik herhaal NIET in zo'n broek met enge of rechte pijp Flared moet het zijn
Bedoel je deze?

Die lijkt me wel leuk namelijk, maar ik ben bang dat ie aan de onderkant niet zo wijd uitloopt als ik hoop (kan nog wel es tegenvallen, heb je alsnog een strakke pijp ) Volgens de beschrijving is het zwart, maar ligt het aan mij of is ie gewoon grijs

Zaterdag nog een mooie zwarte broek met wijd uitlopende pijpen gekocht, geloof niet dat ie op de site staat. Moest er wel een kwartier voor in de rij tussen de giechelende breezahsletjes staan maarja moest 'm gewoon hebben, was de halve stad al voor een broek afgeweest. 2 lange rijen en de 3e kassa was gewoon gesloten
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:10:22 #281
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_42283956
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 11:34 schreef Jurk het volgende:

[..]

Het was echt super! Wat een mooie winkel......Leuke openingsaanbiedingen he? Heb ook flink ingeslagen voor weinig geld
Ja heerlijke winkel, vind m beter kwa collectie dan de grote h&m aan de markt. Vandaag weer even langs geweest. Voor 6 euro een t-shirt en een jeans
In de grote winkel ook nog even geweest en een leuke trui voor 7 euro gevonden. Dat winkelt wel lekker zo. Is alleen niet zo geweldig voor mn bankrekening. Mn pinpasje gaat spontaan in protest als ik de h&m in loop

Ik heb ook nog een mooie zwarte blouse en het jurkje met colletje en knoopjes op de rug meegenomen. Het jurkje in het zwart en het paars. Ik ben eens benieuwd hoe het me staat. Straks even passen, in de winkel wel even snel voor de maat gepast maar het was me te warm om op mn gemak te kijken of het me ook echt goed staat. Ben niet zo'n jurkenmens, moet daar altijd thuis nog eens naar kijken of ik het wel leuk vind.

De modeshow was overigens ook wel een leuke zet van h&m, heb m maar heel even gekeken, toen begon het te regenen. Helaas.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_42285456
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:59 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

[afbeelding]

Die lijkt me wel leuk namelijk, maar ik ben bang dat ie aan de onderkant niet zo wijd uitloopt als ik hoop (kan nog wel es tegenvallen, heb je alsnog een strakke pijp ) Volgens de beschrijving is het zwart, maar ligt het aan mij of is ie gewoon grijs

Zaterdag nog een mooie zwarte broek met wijd uitlopende pijpen gekocht, geloof niet dat ie op de site staat. Moest er wel een kwartier voor in de rij tussen de giechelende breezahsletjes staan maarja moest 'm gewoon hebben, was de halve stad al voor een broek afgeweest. 2 lange rijen en de 3e kassa was gewoon gesloten
Jaaa die is het! Hij is inderdaad gewoon grijs. Gisteren mijn pakketje bij de buurvrouw opgehaald

Singlet was prima, truitje viel wat tegen (enorm dunne stof), joggingbroek was wel ok als ik die drie kilo kwijt ben en de broek was een complete teleurstelling . Hij is wel echt wijd van beneden, heel tof maar hij was te strak voor mijn bovenbenen Het zag eruit of ik een legging aahad en ik ben hem vandaag dan ook meteen terug gaan brengen (koopzondag in Maastricht). Ondanks de ENORME drukte in de winkel ging het vrij vlot en ik heb het geld van de broek meteen teruggekregen.

En daarna als een haas de winkel uit, wat was het daar warm zeg . Op het end nog ff de modeshow gekeken en net voordat het ging regenen waren we alweer weg.

Ik ga wel weer eens terug door de week Wel nog Birgit Schuurman gespot, die liep de H&M uit toen wij naar binnen liepen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42285939
Waar is trouwens de kleinere H&M in Maastricht? I
Ik ben dus alleen even snel in en uit de grote geweest, die wat in/aan het Entre Deux ligt.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42287995
De kleine is in het Entre Deux, de grote ligt aan de markt. De kleine verkoopt alleen Divided, ziet er heel anders uit van binnen en er is ook heel harde muziek.
De grote verkoopt dames, heren en kids.
Volgens mij ben je in de kleine geweest.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:55:31 #285
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_42293374
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 14:59 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Bedoel je deze?

[afbeelding]

Die heb ik ook besteld maar was uitverkocht in grijs heb dus nu bruin besteld
pi_42294372
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 21:55 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Die heb ik ook besteld maar was uitverkocht in grijs heb dus nu bruin besteld
Toen ik de eerste keer keek ook, dag erna hadden ze 'm weer!
Maar er is een maat 38 op de terugweg

Hij zat wel erg lekker trouwens, maar ja, het zag er niet uit bij mij.
pi_42295497
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Toen ik de eerste keer keek ook, dag erna hadden ze 'm weer!
Maar er is een maat 38 op de terugweg

Hij zat wel erg lekker trouwens, maar ja, het zag er niet uit bij mij.
Hmm zou ook niet eens weten welke maat ik dan zou moeten nemen.. heb m'n jas in 38 gekocht, rok in 40 en broek 42 ( ) dus het loopt nogal uiteen, zal denk ik de broekenmaat aan moeten houden en moet echt es wat aan die kont doen
pi_42296711
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:43 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Hmm zou ook niet eens weten welke maat ik dan zou moeten nemen.. heb m'n jas in 38 gekocht, rok in 40 en broek 42 ( ) dus het loopt nogal uiteen, zal denk ik de broekenmaat aan moeten houden en moet echt es wat aan die kont doen
Dat had ik met m'n benen toen ik die broek aanhad Ik was echt meteen sjaggo hahaha
De joggingbroek zat gewoon ok en dat was nog wel een 36/38.
Niet dat ik er de straat mee op ga maar zou 'm naar de sportschool aan kunnen. Als ik daar heen ging

Misschien volgende week in A'dam eens kijken of ze die broek een maat groter hebben. Zal ie wel weer gaan slobberen om m'n middel
pi_42338493
w00t binnen!!!
de jogginbroek en het t-shirt zitten heerlijk.
Alleen die bruine broek valt veelste klein
Terugsturen voor andere kleur en maat danmaar!
pi_42338783
Ik heb ook die bruine broek besteld, heb de grootste maat maar genomen, misschien maar goed ook als je zegt dat ie klein valt.. verder ook de joggingbroek en een riem met van die studs. Komt pas half oktober als het goed is
pi_42339065
Mijn bestelling schort steeds op, is dat normaal?
Eerst zou het eind sept worden, toen begin okt en nu net toen ik keek stond de levering op half okt.
Zou het komen vanwege de 1e keer bestellen, moet ik door de commissie ??
pi_42339169
Ja dat is wel vervelend.
Als ze nou een grotere voorraad hadden + de levering iets sneller dan was het beter geweest.
pi_42339297
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
w00t binnen!!!
de jogginbroek en het t-shirt zitten heerlijk.
Alleen die bruine broek valt veelste klein
Terugsturen voor andere kleur en maat danmaar!
Ha ben dus niet de enige gelukkig! Hopelijk past een maat groter wel (zo ja, dan ga ik nog een poging wagen 'm te bestellen, want ik vind 'm echt leuk).
pi_42340337
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:04 schreef danosa het volgende:
Eerst zou het eind sept worden, toen begin okt en nu net toen ik keek stond de levering op half okt.
Toen ik de eerste keer had besteld , bestelde ik op maandag en kreeg mijn pakje vrijdag.
Geen idee waarom het zo lang duurt.
pi_42340434
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:14 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ha ben dus niet de enige gelukkig! Hopelijk past een maat groter wel (zo ja, dan ga ik nog een poging wagen 'm te bestellen, want ik vind 'm echt leuk).
zie net dat het de grootste maat is
pi_42340463
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:50 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb ook die bruine broek besteld, heb de grootste maat maar genomen, misschien maar goed ook als je zegt dat ie klein valt.. verder ook de joggingbroek en een riem met van die studs. Komt pas half oktober als het goed is
Die joggingbroek zit heerlijk ruim en die had ik 42 en die bruine broek ook maar ik pas hem niet
Ik heb wel een bolle kont hoor daar ligt het aan denk ik.
Alleen de rits kon niet dicht de knopen wel

[ Bericht 12% gewijzigd door melanie_the_miss op 03-10-2006 20:29:57 ]
pi_42341743
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:20 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Die joggingbroek zit heerlijk ruim en die had ik 42 en die bruine broek ook maar ik pas hem niet
Ik heb wel een bolle kont hoor daar ligt het aan denk ik.
Alleen de rits kon niet dicht de knopen wel
M'n joggingbroek zit vrij strak (36/38), dus geen koekjes meer voor moi...

Ik kreeg de broek wel dicht, hij zat om de taille prima, alleen om de bovenbenen wat strak en dat was echt niet mooi
Denk dat een maat groter wel zal lubberen in m'n taille Ach ja. Ik heb het met sommige modellen broek van Vero Moda ook.
pi_42341881
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:04 schreef danosa het volgende:
Ik zag het net ook! Heb het 22 september besteld en de ene helft stond toen sowieso al op eind oktober, maar nu is de rest ook uitgesteld tot half oktober. Baal er wel een beetje van, ik zit er zo naar uit te kijken!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:27:33 #299
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_42342243
Bij was het andersom, dingen die voor eind oktober stonden werden vandaag opeens al bezorgd
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 21:40:25 #300
16715 Mylene
*schatje*
pi_42342648
Ondanks dat ik had aangegeven dat ik een bestelling in een keer wilde ontvangen, heb ik gisteren een deel ontvangen. De rest ontvang ik half oktober.

Ze mogen wat mij betreft wel wat aan de levertijd doen. Kennelijk moet het allemaal uit Zweden komen waarna het in Zwolle verwerkt moet worden. Tenminste, dat denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')