Geen idee, heb hier niet gekeken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]ligt ie ook in den winkel?
Hey, zijn dat de Snoopy sloffen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:38 schreef Anitra het volgende:
De kleding van mijn dochter kwam gisteren ook binnen en er moest gelijk geshowed worden natuurlijk
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 september 2006 11:47 schreef pluisje het volgende:
[..]
Hey, zijn dat de Snoopy sloffen?
Die heb ik ook
Wat een leuke meid! Kleding staat d'r leuk!quote:Op vrijdag 8 september 2006 10:38 schreef Anitra het volgende:
De kleding van mijn dochter kwam gisteren ook binnen en er moest gelijk geshowed worden natuurlijk
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
klik hierquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:06 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waar staan de kortingsbonnen?
quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:27 schreef schatje het volgende:
[..]
klik hier
@ Anitra, leuk die kleding van je dochter.
Ja, dat kanquote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
De H&M site doet het atm niet bij mij, vandaar dat ik het hier maar even vraag: kun je ook babykleertjes online bestellen?
Geen idee, maar ik vind de babycollectie bij H&M echt errug saaaaai.quote:Op zondag 10 september 2006 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
De H&M site doet het atm niet bij mij, vandaar dat ik het hier maar even vraag: kun je ook babykleertjes online bestellen?
Ik nietquote:Op zondag 10 september 2006 16:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind de babycollectie bij H&M echt errug saaaaai.
Ja, meidenkleren zijn wel leuk ja. Was ik even vergeten.quote:Op zondag 10 september 2006 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik nietIk heb er afgelopen zomer een jurkje gekocht waar iedereen weg van was, de kleine meid zelf misschien nog wel het meest.
Je kunt het beste gewoon in de winkel een soortgelijk kledingstuk passen en kijken welke maat het beste zitquote:Op maandag 11 september 2006 09:40 schreef Loesje29 het volgende:
Ik vind maten zo moeilijk in te schatten!
Zou van alles willen bestellen maar valt de kleding van H&M over het algemeen nou klein of niet, ja he?
Loesje!quote:Op maandag 11 september 2006 09:40 schreef Loesje29 het volgende:
(Moonah, kan zijn dat je er overheen gelezen hebt of niet wilt antwoorden maar dan merk ik het vanzelf... welke maat heb jij daar aan van het panterjurkje, als ik vragen mag?)
Dag lekker wijf, tis zeker lang geleden! (Ik dacht zelfs dat je me niet meer zou kennen, shame on mequote:Op maandag 11 september 2006 10:09 schreef Moonah het volgende:
Loesje!![]()
Da's lang geleden!
Maat 34.... Hij rekt nogal mee op de buik.
Loesjequote:Op maandag 11 september 2006 14:56 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Dag lekker wijf, tis zeker lang geleden! (Ik dacht zelfs dat je me niet meer zou kennen, shame on me)
Ik lurk soms in OUD enzo, dus ik hou je in de gaten![]()
Wat ben je toch ook een kreng he, zwanger en dan nog maatje 34![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |