Emo van nostalgiequote:
Cool !quote:Op maandag 11 september 2006 23:35 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Emo van nostalgieBinnenkort ff 30-ers revival topic openen?
Over H&M, ik ga het toch maar aandurven en wat (vast veel te kleine...) kleertjes online shoppen![]()
oeh oeh zo een zoek ik nog! was ie donker of licht van kleur?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef Andoire het volgende:
Heb vandaag een hele leuke spijkerbroek gezien, model heet Chiq en het is een lage broek met Flared pijpen(ben zó blij dat ik eindelijk weer een flared broek heb gevonden, skinny is zó niet mijn ding
)
Donker met van die lichte wassingen erdorheen. Gewoon een vette kleur (hou niet van té licht, maar ook niet van te donkerquote:Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
oeh oeh zo een zoek ik nog! was ie donker of licht van kleur?
Dat is lekker shoppen he? Was het druk?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef Roeji het volgende:
de opening in maastricht was wel geslaagd. Voor 30 eurootjes: 2 vesten, 3 truien en 1 rokje![]()
Niet verkeerd dacht ik zo.![]()
Jammer dat ze niet 2x aanbieden en vervolgens bij het postkantoor droppen.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:06 schreef Aventura het volgende:
Kreeg vandaag een e-mail dat mijn pakje bij de Kiala lag. Ik erheen, lag er niks. Wel veel andere H&M-pakjes voor anderen die hij die dag geleverd kreeg.
Ik hoop dat het er morgen wel is...Maar ik ben er een beetje nerveus over.
Het viel redelijk mee vond ik. Pas toen de deuren open waren was het alsof er een blik mensen open werd getrokken. Met tussenpozen was het een hel.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:48 schreef Jurk het volgende:
[..]
Dat is lekker shoppen he? Was het druk?
Over twee weken gaat er nog eentje open, met alleen Divided kleding. Dan zijn er ook weer openingsaanbiedingen.
Het is 1 trainingspak dat Madonna schijnt te hebben ontworpen en de rest is kleding die allang in het assortiment zat (de crew mocht uitkiezen welke kleding het labeltje 'madonna & crew' waardig was).quote:Op donderdag 14 september 2006 11:43 schreef koningin-winvis het volgende:
Vond 't spul van Madonna&Crew <3 H&M nogal tegenvallen![]()
Ik hoop dat ik 'm nooit tegenkomquote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]
Iemand dit jurkje al gezien bij de h&m? ik kan hem niet vinden.. Woon in Tilburg trouwens.
Wat een lelijk ding! Maar goed, ik heb um nooit gezien, maar het ziet eruit als een divided ding. Succes!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]
Iemand dit jurkje al gezien bij de h&m? ik kan hem niet vinden.. Woon in Tilburg trouwens.
En en? Ook in Rotterdamquote:Op zondag 17 september 2006 10:48 schreef Sylvana het volgende:
ik heb van de week het witte trainingsjack van Madonna gekocht ( gewoon in de winkel )
En ik heb ook gesolliciteerd bij de H&M
Hij is goed he!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:58 schreef Aventura het volgende:
Madonna tijgerjurkje: Wat een fantastisch ding, staat me geweldig! Ik wil 'm ook in het zwart
haha nee, niet in Rotterdam, gewoon hier in Denveterquote:Op zondag 17 september 2006 12:40 schreef parselmouth het volgende:
[..]
En en? Ook in Rotterdam?
Ik ben door naar de tweede ronde, ze bellen me nog wanneer dat tweede gesprek plaats gaat vinden. Ik ben benieuwd
ik ben dus bij de H&M langs geweest en die vrouw heeft me toen dus die jobfolder gegeven en gezegd dat ik sollicitatieformulier+ cv+ pasfoto moest opsturen, en niet langs komen brengen ( had ik dus nog gevraagd, leek mij ook een stuk handiger)quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Via internet of niet?
Ik ben dat formulier langs gaan brengen (ipv het op te sturen naar dat adres in Amsterdam), een klasgenote van me werkt bij die H&M dus we gingen gelijk maar opzoek naar de shopmananger, zodat ik 'm persoonlijk af kon geven aan hem.
Twee uur later werd ik al gebeld voor een gesprek, dat had ik dus echt niet verwacht
Ik zal het laten wetenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef Jurk het volgende:
Parselmouth & Sylvana, laten jullie weten hoe het afloopt? Ben wel benieuwd of ik er een paar nieuwe collega's bij heb! Ik duim voor jullie![]()
Hopelijk hebben jullie er wat aan.quote:Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7236 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 26-12-2006.
Ik heb hem nu ook!!!!quote:Op vrijdag 8 september 2006 08:59 schreef Koningin het volgende:
Mijn bestelling is eindelijk gekomen![]()
Mijn winterjas past perfect.
[afbeelding]
De kleren voor mijn man waren ook goed!
Tipje:quote:Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef superhero87 het volgende:
Heeft iemand al een nieuwe kortingsbon? De datum is bijna verstreken![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:49 schreef Little_Angel het volgende:
H&M komt niet meer met nieuwe kortingsbonnen, of is dat al gemeld?
Enfin, alleen op internet kun je korting krijgen:
[..]
Hopelijk hebben jullie er wat aan.
En de verzendkosten...quote:Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef miki het volgende:
Hoe zit dat nou, stel je bestelt 1 broek maar stuurt hem retour, dan moet je dus in totaal 1 euro betalen?
De verzendkosten vervallen als je de gehele bestelling retourneert.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
En de verzendkosten...
Ik vind het trainingsjack gewoon erg mooi en ook als het niet van Madonna was geweest had ik het gekochtquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef pberends het volgende:
Zijn er serieus mensen die nu iets bij de H&M gaan kopen omdat Madonna er reclame voor maakt?
Ze mogen de service wel eens beter maken, bij de kassa staan altijd rijen van 2 kilometer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |