abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 september 2006 @ 23:35:29 #151
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_41724457
quote:
Op maandag 11 september 2006 15:04 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Loesje
Emo van nostalgie Binnenkort ff 30-ers revival topic openen?

Over H&M, ik ga het toch maar aandurven en wat (vast veel te kleine...) kleertjes online shoppen
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  dinsdag 12 september 2006 @ 02:56:46 #152
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_41727502
quote:
Op maandag 11 september 2006 23:35 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Emo van nostalgie Binnenkort ff 30-ers revival topic openen?

Over H&M, ik ga het toch maar aandurven en wat (vast veel te kleine...) kleertjes online shoppen
Cool !
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  dinsdag 12 september 2006 @ 09:42:14 #153
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_41729539
Opening maastricht

De advertentie met de aanbiedingen voor de opening
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_41743958
Ik ben ook om. Ik heb iets uit de 'Madonna-collectie' gekocht, namelijk de bordeaux-rode hoodie die Hypnosis draagt, met Pine Lake op de voorkant. Daarnaast heb ik een retestrak wit overhemd gekocht met een zwart patroon van bloemen en blaadjes. En wat boxers. Oh en ze hebben weer extreme bootscut broeken. Yay!

Nu nog een lichte wassing, H&M, want de laatste is hier bijna versleten.
pi_41772060
Heb vandaag een hele leuke spijkerbroek gezien, model heet Chiq en het is een lage broek met Flared pijpen (ben zó blij dat ik eindelijk weer een flared broek heb gevonden, skinny is zó niet mijn ding )
Er zijn 2 modellen van, eentje met 'normale', vierkante zakken en een andere, met iets rondere zakken (en die wil ik hebbennn!! ) Hij is ook maar 49.95!

Was maar een maat 26 van, en die had een hele vreemde pijp (foutje of zo), dus ik dacht ik, ik koop m wel online.
Nou mooi niet dus Hij staat niet eens op de site.
Ben bij nog bij 2 andere H&M's geweest, en daar hebben ze m alleen vanaf maat 29

Verdomme!
Что было, то прошло..
  woensdag 13 september 2006 @ 15:53:26 #156
63411 Roeji
pi_41772283
de opening in maastricht was wel geslaagd. Voor 30 eurootjes: 2 vesten, 3 truien en 1 rokje
Niet verkeerd dacht ik zo.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_41772959
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:45 schreef Andoire het volgende:
Heb vandaag een hele leuke spijkerbroek gezien, model heet Chiq en het is een lage broek met Flared pijpen (ben zó blij dat ik eindelijk weer een flared broek heb gevonden, skinny is zó niet mijn ding )
oeh oeh zo een zoek ik nog! was ie donker of licht van kleur?
pi_41773036
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:15 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

oeh oeh zo een zoek ik nog! was ie donker of licht van kleur?
Donker met van die lichte wassingen erdorheen. Gewoon een vette kleur (hou niet van té licht, maar ook niet van te donker ) Deze zit er wat kleur betreft precies tussenin.

Maar goed ik wil m dus echt graag hebben, maar ga geen broek kopen met een gare pijp
Что было, то прошло..
pi_41773069
Oh ja, dat is dus die met de rondere zakken.
Die andere chiq, met de vierkante zakken, die is 100% katoen (heb ff in het labeltje gekeken) en is vrij donker en stug.
Что было, то прошло..
pi_41777269
Eindelijk heeft H&M flare weer ontdekt!

Nu weer de lchte wassingen erin en ik ben om.
  woensdag 13 september 2006 @ 20:06:46 #161
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41780450
Kreeg vandaag een e-mail dat mijn pakje bij de Kiala lag. Ik erheen, lag er niks. Wel veel andere H&M-pakjes voor anderen die hij die dag geleverd kreeg.
Ik hoop dat het er morgen wel is...Maar ik ben er een beetje nerveus over.
pi_41781902
quote:
Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef Roeji het volgende:
de opening in maastricht was wel geslaagd. Voor 30 eurootjes: 2 vesten, 3 truien en 1 rokje
Niet verkeerd dacht ik zo.
Dat is lekker shoppen he? Was het druk?
Over twee weken gaat er nog eentje open, met alleen Divided kleding. Dan zijn er ook weer openingsaanbiedingen .
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_41783493
Preview Viktor & Rolf voor H&M staat in Viktor en Rolf voor H&M !
pi_41783514
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:06 schreef Aventura het volgende:
Kreeg vandaag een e-mail dat mijn pakje bij de Kiala lag. Ik erheen, lag er niks. Wel veel andere H&M-pakjes voor anderen die hij die dag geleverd kreeg.
Ik hoop dat het er morgen wel is...Maar ik ben er een beetje nerveus over.
Jammer dat ze niet 2x aanbieden en vervolgens bij het postkantoor droppen.
Is toch makkelijker dan die Kiala punten. (maar wel beter dat die DHL post shit, die bieden 1 keer aan, laten het een paar dagen liggen ergens bij sloterdijk of zo, om vervolgens het pakketje doodleuk terug te sturen naar de afzender )

Wat ik over erover heb gehoord is dat die pakketjes van H&M altijd aankomen, kan alleen wat langer duren. Kan het niet zijn dat je pakketje gewoon bij een ander kiala punt ligt?
Что было, то прошло..
  woensdag 13 september 2006 @ 21:35:02 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41783627
Nee, ik vind Kiala juist ideaal, want het punt bij mij is vanaf 08:00 geopend. Dat betekent dat ik mijn pakjes elke dag van de week behalve zondag kan ophalen, in plaats van alleen zaterdag tussen 9:30 en 13:30 bij het postkantoor.
Ik heb net gechekt, het is echt het correcte afhaalpunt. Heel vreemd.
  woensdag 13 september 2006 @ 21:42:11 #166
63411 Roeji
pi_41783901
quote:
Op woensdag 13 september 2006 20:48 schreef Jurk het volgende:

[..]

Dat is lekker shoppen he? Was het druk?
Over twee weken gaat er nog eentje open, met alleen Divided kleding. Dan zijn er ook weer openingsaanbiedingen .
Het viel redelijk mee vond ik. Pas toen de deuren open waren was het alsof er een blik mensen open werd getrokken. Met tussenpozen was het een hel.
Maar ach, dat heeft ook wel eens een keer zn charmes

Ik moet zeggen dat ik de collectie op zich een beetje vond tegenvallen. Zoveel van hetzelfde. En de l.o.g.g. afdeling heb ik niet echt kunnen vinden, althans niet zoveel als in heerlen hangt. Komt misschien nog wel.

Over 2 weken ben ik er ook weer.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_41784693
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:42 schreef Roeji het volgende:

Over 2 weken ben ik er ook weer.
Ik ook!!
pi_41796753
Vond 't spul van Madonna&Crew <3 H&M nogal tegenvallen
pi_41808672
Ik verwachtte ook iets glamoureuzer.
pi_41808763
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:43 schreef koningin-winvis het volgende:
Vond 't spul van Madonna&Crew <3 H&M nogal tegenvallen
Het is 1 trainingspak dat Madonna schijnt te hebben ontworpen en de rest is kleding die allang in het assortiment zat (de crew mocht uitkiezen welke kleding het labeltje 'madonna & crew' waardig was).
.

Morgenavond heb ik overigens een sollicitatiegesprek bij de H&M !
pi_41809841
Het tracksuit is ontworpen voor Madonna en niet door.

Succes Parselmouth met je sollicitatiegesprek.
pi_41812690
Oh ja, dat was het .
Toch vind ik het wel een leuk pak. Niet dat ik er 'zomaar' mee ga lopen, maar om te trainen is ie zeker wel cool!

Dank je wel schatje
pi_41819737

Iemand dit jurkje al gezien bij de h&m? ik kan hem niet vinden.. Woon in Tilburg trouwens.
  vrijdag 15 september 2006 @ 01:06:54 #174
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41823122
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]

Iemand dit jurkje al gezien bij de h&m? ik kan hem niet vinden.. Woon in Tilburg trouwens.
Ik hoop dat ik 'm nooit tegenkom
  vrijdag 15 september 2006 @ 13:58:52 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41833980
Mijn bestelling is binnen!

Madonna tijgerjurkje: Wat een fantastisch ding, staat me geweldig! Ik wil 'm ook in het zwart

Wollen winterjas: goede warme jas, ook deze houd ik, misschien heb ik een kleinere nodig Ik heb nu maat 40 gekozen, omdat ik rekening hield met dikke truien eronder. Maar hij zit tochwel vrij ruim.

Madonna Tracksuit: Jasje vind ik gaaf, broek: kweetniet. Ben gezegend met aanwezige rondingen, bij het jasje komt het mooi uit maar de ritsen op de broek accentueren mijn heupen en ass. Ik vind dat niet zo mooi. Die gaat denk ik terug.

Alle maten kloppen trouwens, ik heb bij H&M vrijwel altijd maat 38 of maat M en dat klopt eigenlijk altijd itt. de verhaln die ik hier soms tegenkom.
pi_41835256
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:22 schreef Coam het volgende:
[afbeelding]

Wat een lelijk ding! Maar goed, ik heb um nooit gezien, maar het ziet eruit als een divided ding. Succes!
pi_41881992
ik heb van de week het witte trainingsjack van Madonna gekocht ( gewoon in de winkel )

En ik heb ook gesolliciteerd bij de H&M
pi_41884562
quote:
Op zondag 17 september 2006 10:48 schreef Sylvana het volgende:
ik heb van de week het witte trainingsjack van Madonna gekocht ( gewoon in de winkel )

En ik heb ook gesolliciteerd bij de H&M
En en? Ook in Rotterdam ?
Ik ben door naar de tweede ronde, ze bellen me nog wanneer dat tweede gesprek plaats gaat vinden. Ik ben benieuwd
  zondag 17 september 2006 @ 12:44:04 #179
11682 Moonah
Jolie femme
pi_41884711
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 13:58 schreef Aventura het volgende:

Madonna tijgerjurkje: Wat een fantastisch ding, staat me geweldig! Ik wil 'm ook in het zwart
Hij is goed he!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_41896380
quote:
Op zondag 17 september 2006 12:40 schreef parselmouth het volgende:

[..]

En en? Ook in Rotterdam ?
Ik ben door naar de tweede ronde, ze bellen me nog wanneer dat tweede gesprek plaats gaat vinden. Ik ben benieuwd
haha nee, niet in Rotterdam, gewoon hier in Denveter

Ik ben nu bij het insturen van het formulier
pi_41897568
Via internet of niet?
Ik ben dat formulier langs gaan brengen (ipv het op te sturen naar dat adres in Amsterdam), een klasgenote van me werkt bij die H&M dus we gingen gelijk maar opzoek naar de shopmananger, zodat ik 'm persoonlijk af kon geven aan hem.
Twee uur later werd ik al gebeld voor een gesprek, dat had ik dus echt niet verwacht
pi_41897912
Volgens mij maakt dat ook een betere indruk dan dat je je sollicitatieformulier opstuurt.
pi_41897959
Ja, dat idee had ik ook
Tijdens het gesprek kwam hij ook telkens weer terug op die klasgenote, dus hij heeft het wel onthouden
pi_41902155
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Via internet of niet?
Ik ben dat formulier langs gaan brengen (ipv het op te sturen naar dat adres in Amsterdam), een klasgenote van me werkt bij die H&M dus we gingen gelijk maar opzoek naar de shopmananger, zodat ik 'm persoonlijk af kon geven aan hem.
Twee uur later werd ik al gebeld voor een gesprek, dat had ik dus echt niet verwacht
ik ben dus bij de H&M langs geweest en die vrouw heeft me toen dus die jobfolder gegeven en gezegd dat ik sollicitatieformulier+ cv+ pasfoto moest opsturen, en niet langs komen brengen ( had ik dus nog gevraagd, leek mij ook een stuk handiger)
pi_41904634
Ah, wel jammer dat je het niet meteen mag inleveren! Dan was het vast veel sneller afgehandeld enzo.
Maar ik hoop voor je dat je uitgenodigd wordt
pi_41968187
Parselmouth & Sylvana, laten jullie weten hoe het afloopt? Ben wel benieuwd of ik er een paar nieuwe collega's bij heb! Ik duim voor jullie
pi_41969249
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:00 schreef Jurk het volgende:
Parselmouth & Sylvana, laten jullie weten hoe het afloopt? Ben wel benieuwd of ik er een paar nieuwe collega's bij heb! Ik duim voor jullie
Ik zal het laten weten Sollicitatieformulier+ cv+ pasfoto op de bus gedaan, dus ben benieuwd wanneer ik wat hoor. In die brief stond dat ze contact op zouden nemen als er een vacature vrij was en hier zoeken ze nog een hulp, dus neem aan dat ze dan wel contact zullen opnemen, ik hoop het iig
pi_41973664
Ik zal het ook laten weten. Ben sowieso door naar de tweede ronde, alleen wanneer die plaats zal gaan vinden is nog niet bekend (bellen ze nog over).
pi_41975194
Deze 3/4 broek is gister nog nagekomen:

Past precies.
pi_42020730
H&M komt niet meer met nieuwe kortingsbonnen, of is dat al gemeld?
Enfin, alleen op internet kun je korting krijgen:
quote:
Welkom! Dankjewel voor je aanmelding voor de H&M Newsletter. Vanaf nu ontvang je iedere maand informatie over het laatste modenieuws, de trends en speciale aanbiedingen uit H&M SHOP ONLINE. Als welkomstaanbieding krijg je 25% korting op een artikel naar keuze als je online winkelt. Je hoeft alleen maar de kortingscode 7236 in te vullen als je bestelt. De aanbieding is geldig tot 26-12-2006.
Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_42026656

Jas!!!!!!!!!
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 08:59 schreef Koningin het volgende:
Mijn bestelling is eindelijk gekomen
Mijn winterjas past perfect.

[afbeelding]

De kleren voor mijn man waren ook goed!
Ik heb hem nu ook!!!!
Voices tell me I'm the shit.
pi_42032699
Heeft iemand al een nieuwe kortingsbon? De datum is bijna verstreken
pi_42032811
Net vanavond nog een winterjas gehaald, 79 euro dus 20 euro korting De vrouw achter de kassa zei dat ik 'm vast morgen ook nog wel had kunnen gebruiken maar ik denk niet dat iedereen daar zo over denkt
pi_42034017
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:05 schreef superhero87 het volgende:
Heeft iemand al een nieuwe kortingsbon? De datum is bijna verstreken
Tipje:
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:49 schreef Little_Angel het volgende:
H&M komt niet meer met nieuwe kortingsbonnen, of is dat al gemeld?
Enfin, alleen op internet kun je korting krijgen:
[..]

Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 21 september 2006 @ 23:51:47 #195
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_42034457
Hoe zit dat nou, stel je bestelt 1 broek maar stuurt hem retour, dan moet je dus in totaal 1 euro betalen?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_42035922
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:51 schreef miki het volgende:
Hoe zit dat nou, stel je bestelt 1 broek maar stuurt hem retour, dan moet je dus in totaal 1 euro betalen?
En de verzendkosten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_42038983
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
En de verzendkosten...
De verzendkosten vervallen als je de gehele bestelling retourneert.

Je moet dus alleen ¤1,- betalen voor het retourzenden.
amokaapjeeh O+
pi_42041054
Ah hier zijn jullie
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42041511
Zijn er serieus mensen die nu iets bij de H&M gaan kopen omdat Madonna er reclame voor maakt?

Ze mogen de service wel eens beter maken, bij de kassa staan altijd rijen van 2 kilometer.
pi_42041598
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:00 schreef pberends het volgende:
Zijn er serieus mensen die nu iets bij de H&M gaan kopen omdat Madonna er reclame voor maakt?

Ze mogen de service wel eens beter maken, bij de kassa staan altijd rijen van 2 kilometer.
Ik vind het trainingsjack gewoon erg mooi en ook als het niet van Madonna was geweest had ik het gekocht

Rijen bij de H&M zijn idd wel irritant lang altijd ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')