abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 september 2006 @ 21:25:13 #251
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_42152607
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 20:53 schreef parselmouth het volgende:
Mijn laatste H&M-zooi:

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuke skinny!
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_42152641
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Oe dat shirtje!!!!
Hoeveel was die?
(eventueel link)
http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRI_TUN

Maar dan zonder lint.
pi_42152737
Mijn shirtje was 14,50! Gewoon in de winkel gekocht, inclusief lint (alleen zijn er veel linten gejat..).

En die skinny was 19,50
pi_42152938
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef parselmouth het volgende:
Mijn shirtje was 14,50! Gewoon in de winkel gekocht, inclusief lint (alleen zijn er veel linten gejat..).

En die skinny was 19,50
Voices tell me I'm the shit.
pi_42153298
Is er een nieuwe kortingscode voor de onlineshop??
pi_42153349
Ik baal trouwens
Had net een broek in mijn maat maar de bestelling geannuleerd omdat ik de korting erbij was vergeten en nu is hij uitverkocht
pi_42160691
Mijn bestelling is al in behandeling, als ik zo kijk bij track&trace denk ik dat ik mijn pakket vrijdag ofzo al heb!! Erg vlot moet ik zeggen!!!
pi_42162051
Zal mn maandrekening nog maar s moeten gaan betalen
  Nerd met benen woensdag 27 september 2006 @ 11:05:37 #259
18073 miss_bleu
pi_42164012
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:58 schreef nieky het volgende:
Mijn bestelling is al in behandeling, als ik zo kijk bij track&trace denk ik dat ik mijn pakket vrijdag ofzo al heb!! Erg vlot moet ik zeggen!!!
mijne staat ook op in behandeling en kanook al tracen maar hij is voor aangemeld dus nog niet daadwerkelijk op het postdepo.
pi_42164682
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 21:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Is er een nieuwe kortingscode voor de onlineshop??
Scroll es terug, je loopt achter

Depeche mode nummer is wel leuk gedaan iid
pi_42166760
Net o.a. dit jurkje besteld.

amokaapjeeh O+
pi_42167045
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:05 schreef miss_bleu het volgende:

[..]

mijne staat ook op in behandeling en kanook al tracen maar hij is voor aangemeld dus nog niet daadwerkelijk op het postdepo.
Mijnes ook Er stond manco ik schrok me dood maar betekend idd dat ze 'm nog naar het postding moeten brengen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_42174863
quote:
Op woensdag 27 september 2006 07:58 schreef nieky het volgende:
Gewoon de Hennes binnenlopen is toch stukken vlotter .
pi_42175656
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:09 schreef karoltje het volgende:

[..]

Klopt, moet je alleen wel tijd voor hebben! En dat heb ik helaas niet echt.
pi_42176093
quote:
Op woensdag 27 september 2006 18:09 schreef karoltje het volgende:

[..]

De Hennes in Sittard heeft geen Divided afdeling Een treinkaartje naar Heerlen is 3,50 maarrrr jah
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 29 september 2006 @ 05:16:15 #266
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_42223371
Gisteren was de opening van de Divided winkel in maastricht. Wat een gedoe. Het was extreem druk, veel drukker dan bij de opening van de grotere winkel 2 weken geleden. Ik ben ongeveer een half uur/driekwarter ná de opening gisteren eens gaan kijken, beveiliging tot en met. 2 man naar buiten dan mochten er ook weer 2 naar binnen. Ik heb meiden bijna jankend buiten zien staan, omdat ze hun spullen moesten achter laten want ze waren niet goed geworden van de hitte en de drukte.

Ondanks dat mn gezonde verstand zei dat ik beter een andere keer kon gaan, ben ik toch maar even naar binnen geweest. Op zich viel het met de drukte wel mee toen ik eenmaal binnen was, zolang je bij de kassa wegbleef tenminste. Maar na enige tijd was het daar ook wel te doen.

En ik moet zeggen dat ik aardig geslaagd ben 12 stuks voor 31 eurootjes vind ik wel te doen.
waaronder 3 hemdjes en 4 truitjes voor een euro per stuk. Dan nog 2 jassen en 2 broeken voor 5 euro p.stuk en een vestje voor 4 eurootjes.

Op naar de volgende opening
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_42224145
Als ik de rijen voor de kassa's altijd zie.........volgens mij is dat in elke H&M.
pi_42225074
Rekening betaald, en nu dus blut, ik ga me hier ff niet meer vertonen, koop echt teveel kleren laatste tijd

Las trouwens in de krant dat de H&M-onlineshop het erg goed doet!
pi_42229155
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:30 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Rekening betaald, en nu dus blut, ik ga me hier ff niet meer vertonen, koop echt teveel kleren laatste tijd

Las trouwens in de krant dat de H&M-onlineshop het erg goed doet!
Vind ik niet zo raar Online shoppen is gewoon ideaal, niet meer lang in de rij staan, chagerijnige cassičres, kleding door elkaar of op de grond, moslima's met kinderwagens die nooit hebben gehoord van 'aan de kant gaan'... Online shoppen
pi_42229231
Ja, alleen hebben ze in Rotterdam toch wel even zes keer zoveel als in die online shop (met 3 H&M's in het centrum). Maar verder is het wel handig, al heb ik zelf nog niks besteld. Kan maar 1 shirtje vinden dat me leuk lijkt, wel jammer, want het moment dat je zo'n pakketje in je handen krijgt is echt
pi_42234087
Een nieuwtje, de trouwjurk van Mabel ontworpen door Viktor & Rolf is vanaf half oktober ook te koop bij de H&M, zie Viktor en Rolf voor H&M ! voor meer info.
pi_42234350
whahaha zal ze leuk vinden.. je trouwjurk voor t klootjesvolk bij de h&m
pi_42234478
Belachelijk druk gister bij die nieuwe tweede H&M in Maastricht (Ik heb zo even van een afstandje bekeken (woon in het pand er tegenover ).

's Avonds toch maar even gaan kijken. De muziek stond echt belachelijk hard (stond een DJ). De verkoopster verstond me nieteens toen ik vroeg of ze het vest nog in andere maten hadden.

Kheb trouwens deze gekocht:

Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_42234709
Nog een nieuwtje:
quote:
H&M report 'The Madonna Effect'
Posted: 28 September 2006 - From Reuters Via Yahoo! News - thanks to Leo

Here is a business article about H&M and how the Madonna tracksuit and campaign helped imcrease their profits - interestingly the article states that the company have a long term agreement with Madonna:

Swedish fashion giant Hennes & Mauritz AB (HMb.ST) posted third-quarter pretax profit above consensus on Wednesday while its August sales also beat expectations, sending its shares up over 4.5 percent.
H&M, which brought in Madonna for its autumn fashion campaign, had pretax profit of 3.77 billion Swedish crowns ($516 million) in the third quarter. Chief executive Rolf Eriksen said a track-suit the star helped to design had been a top seller.
Eriksen said the Madonna deal had got massive media attention. 'We have been very satisfied with sales of Madonna's track-suit, it's been the number one on our top-selling list for a couple of weeks,' he said.
H&M said in July it would provide a wardrobe for Madonna and her stage crew while on tour as part of a long-term agreement with the singer.
bron
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:09:08 #275
70004 niksan
net een beetje meer
pi_42234944
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
whahaha zal ze leuk vinden.. je trouwjurk voor t klootjesvolk bij de h&m
Het is gelukkig niet exact dezelfde, ik vind die ze voor de H&M hebben ontworpen zelfs mooier dan die van Mabel
"May the wind always be at your back and
the sun always upon your face, and the
winds of destiny carry you aloft to
dance with the stars."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')