Leuke skinny!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:53 schreef parselmouth het volgende:
Mijn laatste H&M-zooi:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRI_TUNquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Oe dat shirtje!!!!
Hoeveel was die?
(eventueel link)
quote:Op dinsdag 26 september 2006 21:28 schreef parselmouth het volgende:
Mijn shirtje was 14,50! Gewoon in de winkel gekocht, inclusief lint (alleen zijn er veel linten gejat..).
En die skinny was 19,50
mijne staat ook op in behandeling en kanook al tracen maar hij is voor aangemeld dus nog niet daadwerkelijk op het postdepo.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:58 schreef nieky het volgende:
Mijn bestelling is al in behandeling, als ik zo kijk bij track&trace denk ik dat ik mijn pakket vrijdag ofzo al heb!! Erg vlot moet ik zeggen!!!
Scroll es terug, je loopt achterquote:Op dinsdag 26 september 2006 21:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
Is er een nieuwe kortingscode voor de onlineshop??
Mijnes ookquote:Op woensdag 27 september 2006 11:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mijne staat ook op in behandeling en kanook al tracen maar hij is voor aangemeld dus nog niet daadwerkelijk op het postdepo.
Gewoon de Hennes binnenlopen is toch stukken vlotterquote:Op woensdag 27 september 2006 07:58 schreef nieky het volgende:
Mijn bestelling is al in behandeling, als ik zo kijk bij track&trace denk ik dat ik mijn pakket vrijdag ofzo al heb!! Erg vlot moet ik zeggen!!!
Klopt, moet je alleen wel tijd voor hebben! En dat heb ik helaas niet echt.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:09 schreef karoltje het volgende:
[..]
Gewoon de Hennes binnenlopen is toch stukken vlotter.
De Hennes in Sittard heeft geen Divided afdelingquote:Op woensdag 27 september 2006 18:09 schreef karoltje het volgende:
[..]
Gewoon de Hennes binnenlopen is toch stukken vlotter.
Vind ik niet zo raarquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:30 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Rekening betaald, en nu dus blut, ik ga me hier ff niet meer vertonen, koop echt teveel kleren laatste tijd
Las trouwens in de krant dat de H&M-onlineshop het erg goed doet!
bronquote:H&M report 'The Madonna Effect'
Posted: 28 September 2006 - From Reuters Via Yahoo! News - thanks to Leo
Here is a business article about H&M and how the Madonna tracksuit and campaign helped imcrease their profits - interestingly the article states that the company have a long term agreement with Madonna:
Swedish fashion giant Hennes & Mauritz AB (HMb.ST) posted third-quarter pretax profit above consensus on Wednesday while its August sales also beat expectations, sending its shares up over 4.5 percent.
H&M, which brought in Madonna for its autumn fashion campaign, had pretax profit of 3.77 billion Swedish crowns ($516 million) in the third quarter. Chief executive Rolf Eriksen said a track-suit the star helped to design had been a top seller.
Eriksen said the Madonna deal had got massive media attention. 'We have been very satisfied with sales of Madonna's track-suit, it's been the number one on our top-selling list for a couple of weeks,' he said.
H&M said in July it would provide a wardrobe for Madonna and her stage crew while on tour as part of a long-term agreement with the singer.
Het is gelukkig niet exact dezelfde, ik vind die ze voor de H&M hebben ontworpen zelfs mooier dan die van Mabelquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
whahaha zal ze leuk vinden.. je trouwjurk voor t klootjesvolk bij de h&m
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |