jij bent echt blind en domquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:03 schreef DonJames het volgende:
Voor dat geld kan je een motorrijbewijs+leuke motor kopen. Sneller dan de snelste auto's!
ben geen Kamperquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Kadet GSI moet je hebben
Zo dom ben ik niet als ik met mijn motor rondjes rij om jouw "snelle" auto.. Anyway, het was maar een tip.quote:
Hij vraagt om een gezinswagen met extra spoilers en 120 ipv 100 pk... begrijp dat dan...quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo dom ben ik niet als ik met mijn motor rondjes rij om jouw "snelle" auto.. Anyway, het was maar een tip.
Great minds think alikequote:
Zo een ding heeft geen 350 pk standaard hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef Chokeme het volgende:
Ford Sierra Cosworth, standaard 350 pk geloof ik. Stond laatst nog 1 op marktplaats met 380 pk, 5000 e. Volgens mij kun je niet meer pk's krijgen voor dat geld.
een golf of opel uit een vliegtuig duwen op 10km hoogte; gegarandeerd supersnel en je doet er nog wat nuttigs mee ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:00 schreef m_aik_el het volgende:
hey weten jullie soms wat auto´s die snel zijn van onder de 5000euro.
Maakt niet uit welk merk ofzo als hij maar snel gaat![]()
SERIEUS?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef WHiZZi het volgende:
![]()
@TS: Zeker net je rijbewijs ofzo?
In nederland mag je maar maximaal 120 KM/u hoor. Ik weet niet.. Elke auto kan dat, waarom zou je in godsnaam een afgeragde sjonniebak kopen die een top heeft van 230KM/u ?
Koop voor ¤5k liever een betrouwbare minder snelle en veilige auto.
Om z'n rijbewijs kwijt te rakenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef WHiZZi het volgende:
![]()
@TS: Zeker net je rijbewijs ofzo?
In nederland mag je maar maximaal 120 KM/u hoor. Ik weet niet.. Elke auto kan dat, waarom zou je in godsnaam een afgeragde sjonniebak kopen die een top heeft van 230KM/u ?
Koop voor ¤5k liever een betrouwbare minder snelle en veilige auto.
Die Porsche's, Ferrari's 'enzo' moeten het, i.t.t. die preludes, evo's en impreza's niet alleen hebben van hun performance, maar scoren ook op uiterlijk, kwaliteit en klasse erg hoog.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:18 schreef yup het volgende:
[..]
SERIEUS?
Doe dan alle Evo's Impreza's Porsche's Ferrari's enzo maar door de shredder. Hebbie toch niks aan in NL.
Correctie:quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef WHiZZi het volgende:
![]()
@TS: Zeker net je rijbewijs ofzo?
In nederland mag je maar maximaal 120 KM/u hoor. Ik weet niet.. Elke auto kan dat, waarom zou je in godsnaam een afgeragde sjonniebak kopen die een top heeft van 230KM/u ?
Koop voor ¤5k liever een betrouwbare minder snelle en veilige auto.
BMW 550i Touringquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:24 schreef WHiZZi het volgende:
klopt, je hebt er qua snelheid geen zak aan in NL.. Alleen als je het een mooie auto vind
Behalve op het circuit heb je er wat aan qua snelheid. Maar aangezien de topicstarter zoekt naar een snelle auto en het maakt hem niet uit welk merk zie ik hem als een of ander onvolwassen kereltje die stoer wil zijn met een super snelle luxe auto die binnen no time om een boom zit gevouwen (in het geval dat je het niet bent, sorry).
Ja, ik heb een auto.. Een Fiat Palio Weekend met een 1.2 liter moter en 75 PK en ben er trots op.
Ik wil je nog wel zien in een snelle auto om daar 1500 liter bagage mee te vervoeren![]()
stoer jongen, mogen we je aanraken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Correctie:
149km/u op de snelweg, 129km/u op de autoweg
Ik zeg toch niet dat ik zo hard rijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
stoer jongen, mogen we je aanraken?
edit: Laat maar..quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Correctie:
149km/u op de snelweg, 129km/u op de autoweg
Moeilijk he, alle replies lezenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
Van jou hoop ik dat je van de weg af wordt gehaald, je rijbewijs ingenomen en nooit meer teruggegeven wordt. Dankzij types zoals jou ontstaat er irritatie, file en ongelukken. Maargoed, als jij er gelukkig van wordt om een hele minuut eerder op de plek van bestemming te zijn, ondertussen jezelf wel hebt lopen opvreten aan mensen die zich wel aan de regels houden en veel meer benzine/diesel/gas te hebben verbruikt, be my guest...
Ik weet van mezelf in ieder geval dat ik niemand irriteer op de weg die zich aan de regels houdt.
Ik typte niet zo snel, ik heb mijn reactie al gewijzigdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Moeilijk he, alle replies lezen. Overigens veroorzaken mensen die niet durven rijden veel meer problemen op de weg dan wie dan ook. Achterlijke jongeren die denken dat het stoer is om hard te rijden, vouwen zichzelf wel om een boom. Heb je alleen even last van een file, maar daarna nooit meer last van ze....
Is dat een Opel mentaliteit?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef yup het volgende:
Opel Calibra 4x4 turbo.
Koop je wel voor 3000 ofzo. Ander turbo erin ander intercooler ander chip en je hebt 350 pk ofzo.
Als de 4x4 moeilijk doet schakel je die shit gewoon uit.
Helaas staan die Calibra turbo's bekend om hun zwakke 4x4. D.m.v. een zekering kan je het uitschakelen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat een Opel mentaliteit?Dus als de remmen moeilijk gaan doen schakel je die ook maar uit
Bassie en Adriaan jalalalalaquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:27 schreef Googolplexian het volgende:
Honda CRX DelSol VTi-E (1.6i vtec met 160 pk standaard en robot-dak)
Heb ik ook
Volgens mij ben jij een beetje in de war met een prelude van tig jaar eerderquote:
en elk volgend jaar 5000 eu aan onderhoud, belasting en verzekeringquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Mercedes Benz 600 SEL met 408PK uit 1991
0-100 in 6 sec...
Is voor minder dan 5000 euro te koop...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
Iedereen die dat wel doet, is gewoon een ongelooflijke sukkel.
En elke taxi-chauffeurquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef OnlineGokker het volgende:
Wegenbelasting is veel inderdaad. Vezekering zal wle meevallen, denk ik. Verder moet je een goeie uit Duitsland importeren en heb je een topauto waar KITT op jaloers zou zijn
Mij ook niet, maar de TS zit zo te hameren op snelheid dat de rest niet belangrijk lijkt te zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En elke taxi-chauffeur![]()
sorry ... lijkt me gewoon echt een foute keuze voor iemand die op zoek is naar een auto voor 5000 eu
Nee hoor....quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje in de war met een prelude van tig jaar eerder
[afbeelding]
Dit is een Sol (2-zitter):
[afbeelding]
Tot je gaat sturenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:13 schreef D.Rose het volgende:
een oude Camaro of Firebird is ook wel lekker snel
Ik krijg ook niet de indruk dat TS daar erg veel waarde aan hecht..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er stond nergens dat sturen een vereiste was
En bij een klapper is er vrij weinig over van de motor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef NoComment het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volkswagen/34011141.html?return=eJwliu0KwiAYRu9l4H76tVb0iox1J1JrijZfptAquve0%2FXnO4fAYEPBxwFUCcZDQpMmsV6tszgiM%2BYjTQh9m9RmDMTnRJbD9QtHisAUt2lvSOZJuFKS7hDLj%2BW%2Bypv5UNRd9O6y6Fa187fTPwjmGO5G95PORlxaTK1G2qEWjvj8BzTAG&df=1
Maar ¤500 boven budget, 200pk in een Golf mk.1
Het is een Golf hoor, die dingen sturen uit zichzelf al richting de bomenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:25 schreef NoComment het volgende:
Klapper, klapper, je moet zo'n ding gewoon heelhouden en niet rond een boom vouwen
Die advertentiequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef NoComment het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volkswagen/34011141.html?return=eJwliu0KwiAYRu9l4H76tVb0iox1J1JrijZfptAquve0%2FXnO4fAYEPBxwFUCcZDQpMmsV6tszgiM%2BYjTQh9m9RmDMTnRJbD9QtHisAUt2lvSOZJuFKS7hDLj%2BW%2Bypv5UNRd9O6y6Fa187fTPwjmGO5G95PORlxaTK1G2qEWjvj8BzTAG&df=1
Maar ¤500 boven budget, 200pk in een Golf mk.1
quote:SUPER SNELLE GOLF 1 G60 DIK 200 PK. BJ 1983 is weer te koop.
..
blabla...
...
Eenmaal gereden in deze wagen ben je verkocht.
De GTI-R is alleen niet te vinden vinden voor ¤5000,-quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:23 schreef ToMaSZ het volgende:
Nissan Sunny GTi(-R) uit 93... je weet niet wat je meemaakt. 6,5 seconde naar 100 KM/H, Top van bijna 230 km/h...
Mjah das een punt, maar voor 3000 heb je een prima gti met alsnog 145pk... nog steeds aardig vermogen voor zo'n klein hokkie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:25 schreef Festini het volgende:
[..]
De GTI-R is alleen niet te vinden vinden voor ¤5000,-
low-budget en Maserati in één topic is een gevaarlijke combiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:29 schreef Festini het volgende:
Maserati 2.24v V6 Biturbo
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/maserati/35415537.html?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
In NL heeft het gewoon geen enkel nut om harder te gaan dan toegestaan is.
Iedereen die dat wel doet, is gewoon een ongelooflijke sukkel.
Volgens mij is dit nog wel een redelijk bedrag voor een auto van 16 jaar oudquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
low-budget en Maserati in één topic is een gevaarlijke combi![]()
Voor 5000 staat ie voor je deur; daarna begint de lol pas![]()
Ik ken een jongen die zo'n Sunny GTi heeft (wel GTi-R look, inclusief hoodscoop). Sr20 DE blok erin die momenteel 170 pk levert, en dat is al aardig snel. Maar zo'n Sr20 DE blok biedt genoeg opties om te swappen naar een Sr 20 DET, dan hebben we het pas echt ergens over.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:23 schreef ToMaSZ het volgende:
Nissan Sunny GTi-R uit 93... 2 liter turbo (220PK) in een sunny. Je weet niet wat je meemaakt. 6,5 seconde naar 100 KM/H, Top van bijna 230 km/h...
"Redelijk bedrag" en Maserati in één topic is een gevaarlijke combiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:10 schreef Festini het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog wel een redelijk bedrag voor een auto van 16 jaar oud
dit is wel erg bruut maar hij heeft geen achteruit he als je een motorblok hebtquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:20 schreef gtsmrt het volgende:
koop een mini cooper met een hayabusa blok...
http://video.google.com/videoplay?docid=-8181859502945869301&q=mini+cooper
Precies.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:23 schreef Hyperdude het volgende:
Voor 5000 staat ie voor je deur; daarna begint de lol pas![]()
Eenschquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
In NL heeft het gewoon geen enkel nut om harder te gaan dan toegestaan is.
Iedereen die dat wel doet, is gewoon een ongelooflijke sukkel.
Mwa denk het toch welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:34 schreef m_aik_el het volgende:
[..]
dit is wel erg bruut maar hij heeft geen achteruit he als je een motorblok hebt![]()
IDD.. een hele fijne.. .Of net zoals Paul Vlasblom, een M3 blok in een 3serie touring?quote:
Ook een hele leuke optie, die ik misschien nog eens wil gaan gebruiken als tweede auto.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:26 schreef extreme het volgende:
Classic Mini met een 1380,
blijft de enige kart voor op de openbare weg, en bovendien is het niet alleen een vies snel autootje waarme je nagenoeg alles het nakijken geeft, je maakt er ook nog eens een veel betere indruk mee dan met een pauper bmw of een manga jap.
Dwars als de gekquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IDD.. een hele fijne.. .Of net zoals Paul Vlasblom, een M3 blok in een 3serie touring?
Maar moeilijk te krijgen voor het genoemde budget.quote:
en dan binnen 2 maanden een tree-hugger zijn...dat je ff iemand "master cool" met 200 inhaalt en jezelf vervolgens om een boom heen vouwtquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:04 schreef m_aik_el het volgende:
snel gaan is gewoon master cool man iedereen met 200km/p inhalen gek wat denk jij dan gewoon racen gek aw kut![]()
![]()
Kijkend naar dat filmpje niet..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:52 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Mwa denk het toch welSchakelsysteem van auto ofzo erin gegooid denk ik
Origineel hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:09 schreef peacetaker het volgende:
[..]
en dan binnen 2 maanden een tree-hugger zijn...dat je ff iemand "master cool" met 200 inhaalt en jezelf vervolgens om een boom heen vouwt![]()
Hij is niet serieus bedoeld voor op de openbare weg, deze constructie krijg je in NL trouwens zowiso niet road legal.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijkend naar dat filmpje niet..
Daarnaast vind ik het wel erg pauper dat ze er geen fatsoenlijk gashendel systeem ingebouwd hebben
Er zijn genoeg mini-kits beschikbaar waarmee je een oude mini kunt ombouwen tot een snelle wagen die legaal de Nederlandse weg op mag...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:23 schreef extreme het volgende:
[..]
Hij is niet serieus bedoeld voor op de openbare weg, deze constructie krijg je in NL trouwens zowiso niet road legal.
Maar een Mini met een leuke 1380 of Metro Turbo conversie geeft je ook 120PK in een autootje van 600kg, en dat is zeer goed te doen onder de 5K, volkomen geschikt voor de openbare weg, niet bij te houden door kneuzen in hun GTI´tjes, en een hoge knuffelbaarheidsfactor voor bij de vrouwtjes..
Als je dat bedrag zou verdubbelen kan je ook bij Ben van Leeuwen een 1,8 IntegraR in je Mini laten schoenlepelen, kan je met 300+ PK gaan spelen. (note: das een PK gewicht verhouding die de meeste supercars bij lange na niet halen)
absoluut, ik heb een Turbo gehad, en ik rij nu 1380, als je gek wilt doen kan je bij Minispeed een compressor versie bestellen, of een 1400cc turbo bij Avonbar,quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:31 schreef existenz het volgende:
Er zijn genoeg mini-kits beschikbaar waarmee je een oude mini kunt ombouwen tot een snelle wagen die legaal de Nederlandse weg op mag...
Maar dan is het nog steeds een koekblik waarmee je door de bocht sjeest met 120quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:34 schreef extreme het volgende:
[..]
absoluut, ik heb een Turbo gehad, en ik rij nu 1380, als je gek wilt doen kan je bij Minispeed een compressor versie bestellen, of een 1400cc turbo bij Avonbar,
het leuke van een autootje waar er meer dan vijf miljoen van zijn gemaakt is de hoeveelheid aftermarket producten, je kan het idd zo gek niet verzinnen of het is te koop,
maar de hayabusa kit is dus niet legaal voor straatgebruik in NL![]()
Wel handig gasgeven met zo'n touwtje.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:20 schreef gtsmrt het volgende:
koop een mini cooper met een hayabusa blok...
http://video.google.com/videoplay?docid=-8181859502945869301&q=mini+cooper
Ik hang tegenwoordig lekker achter de vrachtwagens... lekker relaxed en echt, het scheelt echt weinig met aankomsttijd, ik bespaar 20 tot 35% brandstof en heb NUL stressquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
edit: Laat maar..
Ik snap sowieso niet wat het nut is om in Nederland harder te gaan rijden dat toegestaan. Je bent hooguit een minuut eerder op je bestemming, je hebt jezelf lopen irriteren aan mensen die zich wel netjes aan de snelheid houden, je verbruikt meer diesel, bezine, gas dan nodig en je irriteert andere weggebruikers.
In NL heeft het gewoon geen enkel nut om harder te gaan dan toegestaan is.
Iedereen die dat wel doet, is gewoon een ongelooflijke sukkel.
Om echt effectief brandstof te besparen moet je dan zo dicht achter een vrachtwagen gaan rijden dat de kans aanwezig is dat het een keer fout gaat als die hard moet remmen. Lijkt me niet zo handig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik hang tegenwoordig lekker achter de vrachtwagens... lekker relaxed en echt, het scheelt echt weinig met aankomsttijd, ik bespaar 20 tot 35% brandstof en heb NUL stress
Alleen word je af en toe een beetje suf, das wel minder handig.
Een vrachtwagen eruit remmen lukt nog wel denk ik...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef 1299 het volgende:
[..]
Om echt effectief brandstof te besparen moet je dan zo dicht achter een vrachtwagen gaan rijden dat de kans aanwezig is dat het een keer fout gaat als die hard moet remmen. Lijkt me niet zo handig.
BSquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef 1299 het volgende:
[..]
Om echt effectief brandstof te besparen moet je dan zo dicht achter een vrachtwagen gaan rijden dat de kans aanwezig is dat het een keer fout gaat als die hard moet remmen. Lijkt me niet zo handig.
Een vrachtwagen staat bijna even snel stil als een personenwagen, vergis je daar niet in.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:16 schreef enakje het volgende:
[..]
Een vrachtwagen eruit remmen lukt nog wel denk ik...
Als jij het leuk vind om met je hondaatje heel lang dicht achter een vrachtwagen te rijden moet je dat zelf weten. Maar op den duur verslapt hoe dan ook je aandacht. Ook kan je geen reet zien van wat er zich voor je allemaal afspeelt, als de vrachtwagen opeens plots moet remmen geef ik het je te doen als je tussen 2 vrachtwagens geplet wordtquote:
Dat jij nou zo iemand bent die flink doorknalt wil niet zeggen dat ik ook onverantwoordelijk benquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:26 schreef 1299 het volgende:
Als jij het leuk vind om met je hondaatje heel lang dicht achter een vrachtwagen te rijden moet je dat zelf weten. Maar op den duur verslapt hoe dan ook je aandacht. Ook kan je geen reet zien van wat er zich voor je allemaal afspeelt, als de vrachtwagen opeens plots moet remmen geef ik het je te doen als je tussen 2 vrachtwagens geplet wordtTevens heb je nog het risico dat de vrachtwagen voor je een deel van zijn lading verliest, die mag je dan ook gelijk opvangen zonder een mogelijkheid om uit te wijken
![]()
Dan pak je de 100nx en daar liggen ook die ook zow lekkere SR20DE tjes inquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:30 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die zo'n Sunny GTi heeft (wel GTi-R look, inclusief hoodscoop). Sr20 DE blok erin die momenteel 170 pk levert, en dat is al aardig snel. Maar zo'n Sr20 DE blok biedt genoeg opties om te swappen naar een Sr 20 DET, dan hebben we het pas echt ergens over.Die donorblokken zijn wel redelijk verkrijgbaar heb ik het idee, alleen is de vraag of je daar aan wil beginnen..?
..vind het trouwens wel een lelijk model auto..
Jezza, Hamster & Captain Slow.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:46 schreef EsDe het volgende:
Jeremy Clarkson, Hamster & Captain Slow kochten voor 10000 pond een 'supercar'.... hun advies: Nóóit doen. voor 5000 euro is er nog minder fatsoenlijks te krijgen, dus gewoon opgeven is het beste![]()
Maakt ook echt uit he al die remupgrades bij 120 Km/h. Leuk tegen fading, maar 1 stop vanaf 120 naar 0 doe je met je standaard remmetjes even snelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat jij nou zo iemand bent die flink doorknalt wil niet zeggen dat ik ook onverantwoordelijk ben
Dicht = voor mij 4 auto-lengtes afstand MINIMAAL. En met OMP / Ferrodo remmen + stalen remleidingen wed ik dat ik eerder stilsta dan de vrachtwagen wanneer ik die afstand houd. De "slipstream" van een vrachtwagen is, bij 120 km/h, touwens lang, ja.
Blijft een geile bak om te zienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
HONDA PRELUDE 2.2I VTEC 4Wiel Sturing (4WS)
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
185PK- top 250, draaicirkel van 9,2Meter (thnx 2 de 4WS) 0 tot 100 in 7,3 sec. Vtecing na 4,500 toeren of 5,000. Vtec wilt zeggen: Na 4,500 (of 5000) toeren volle power, je word gwn letterlijk + figuurlijk in je (kruip) stoellen gelanceerd!!!
een te gekke auto voor weinig geld!!
[afbeelding]
check dit maar eens;)
(Fouten onder voorbehoud)
is het owk:D:D je bloed begint gwn te koken als je die auto zietquote:
Toch heb ik stiekum liever een eclipsequote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
is het owk:D:D je bloed begint gwn te koken als je die auto zietde adraline stroomt door je heen wnr je de pook in je handen hebt en de moter schreeuwt om genade wnr je vlak bij de 6500 RPM bent!!
damn wat een wagen!!![]()
De GSX wel jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:26 schreef Turquaz52 het volgende:
das waar, de eclipse is owk de shit:D geen commentaar. Eclipse is togg 4x4?? wantk heb laatst een eclipse een burnout zien maken![]()
ahsoow, het is en blijft een dodelijke wagen, geef ik toequote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef 1299 het volgende:
[..]
De GSX wel ja210PK uit een 2 liter blok. Hetzelfde blok wat in de Lancer Evolution serie dienst doet. Enkel heeft de Evo een TD05 turbo waar de Eclipse het met de kleinere variant de TD04 moet stellen.
en nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ahsoow, het is en blijft een dodlijke wagen, geef ik toeen togg is de Prelude beter
![]()
![]()
lol
wat verstond je er niet aan??quote:
Een prelude is veel te zwaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ahsoow, het is en blijft een dodelijke wagen, geef ik toeen togg is de Prelude beter
![]()
![]()
lol
Is wel snel, maar bochten maken lukt niet zo rapquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Mercedes Benz 600 SEL met 408PK uit 1991
0-100 in 6 sec...
Is voor minder dan 5000 euro te koop...
[afbeelding]
dus??quote:
Probeer [url=http://www.****.nl] Verhaaltje [/ url] eens, werkt misschien minder layout vernueckend.quote:
Linkse rakkerquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef WHiZZi het volgende:
![]()
@TS: Zeker net je rijbewijs ofzo?
In nederland mag je maar maximaal 120 KM/u hoor. Ik weet niet.. Elke auto kan dat, waarom zou je in godsnaam een afgeragde sjonniebak kopen die een top heeft van 230KM/u ?
Koop voor ¤5k liever een betrouwbare minder snelle en veilige auto.
Bij een prelude welquote:
Is een Lancia Delta HPE 2.0 16v HF Turbo niks voor je?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:00 schreef m_aik_el het volgende:
hey weten jullie soms wat auto´s die snel zijn van onder de 5000euro.
Maakt niet uit welk merk ofzo als hij maar snel gaat![]()
details....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:35 schreef Fulcrum_X het volgende:
Die arme jongen gaat straks een fortuin betalen aan verzekering, onderhoud en benzine
Jippie, 230quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef Turquaz52 het volgende:
dat is neit waar:| de prelude rijd standaart al 230, als je een Open lucht filtertje op zet rij je tegen de 240/45 al aan!! + De prelude ligt zo lkkr in de bochten omdat het
1. 4wiel sturing sys. heeft.
2.het is een grote bak
3. het is een heeeel klein beetje zwaar![]()
en dat heb ik van een echte prelude rijder gehoord!!
het kan zelfs sneller:Dquote:
Vind je 't gekquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:40 schreef Turquaz52 het volgende:
maja, niet iedereen is een honda gek, dus ik hou mn mond wel
In heel de autoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:45 schreef Turquaz52 het volgende:
welke plastice kapjes?? :-|
Whehehe, een open luchtfiltertje en je rijd 15 km/u harder; wat een mallootquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef Turquaz52 het volgende:
dat is neit waar:| de prelude rijd standaart al 230, als je een Open lucht filtertje op zet rij je tegen de 240/45 al aan!! + De prelude ligt zo lkkr in de bochten omdat het
1. 4wiel sturing sys. heeft.
2.het is een grote bak
3. het is een heeeel klein beetje zwaar![]()
en dat heb ik van een echte prelude rijder gehoord!!
moetje niet bij mij zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Whehehe, een open luchtfiltertje en je rijd 15 km/u harder; wat een malloot!!!!
Geef hem maar een schop onder zn zak dan, want dat levert je helemaal nul komma niks op. Het enige wat het oplevert is een wat leuker geluidquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
moetje niet bij mij zijnik vertel alleen wat ik heb gehoord
als die man wat opschept kan ik er nix aan doen
![]()
![]()
Dat je het gelooft welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
moetje niet bij mij zijnik vertel alleen wat ik heb gehoord
als die man wat opschept kan ik er nix aan doen
![]()
![]()
Bij twijfel moet je jezelf indekken door het anders te formuleren. Iets in de trant van "Ik heb me laten vertellen dat...".quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
moetje niet bij mij zijnik vertel alleen wat ik heb gehoord
als die man wat opschept kan ik er nix aan doen
![]()
![]()
Whehehe...voor dat geld vind je idd wel een brakke bak...En daarbij weer ik ook wel zeker dat je voor die 2000 die je overhoudt NOOIT op 350pk uitkomt met een NIEUWE turbo, intercooler, chip, en afstellen....quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef yup het volgende:
Opel Calibra 4x4 turbo.
Koop je wel voor 3000 ofzo. Ander turbo erin ander intercooler ander chip en je hebt 350 pk ofzo.
Als de 4x4 moeilijk doet schakel je die shit gewoon uit.
Dodelijk??quote:topsnelheid 218 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,8 s
Whahahaha......open lucht filter plus 10/15 km/h? Forget it...Daarbij is een prelude absoluut niet snel. Max vermogen komt veel te laat vrij, en hij is zwaar...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef Turquaz52 het volgende:
dat is neit waar:| de prelude rijd standaart al 230, als je een Open lucht filtertje op zet rij je tegen de 240/45 al aan!! + De prelude ligt zo lkkr in de bochten omdat het
1. 4wiel sturing sys. heeft.
2.het is een grote bak
3. het is een heeeel klein beetje zwaar![]()
en dat heb ik van een echte prelude rijder gehoord!!
Ik lach stiekemquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:00 schreef Turquaz52 het volgende:
ik zou je dan anders owk de Galant en de Primera GT aanraden!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
owk dodelijk!!
Dit ook:quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:00 schreef Turquaz52 het volgende:
ik zou je dan anders owk de Galant en de Primera GT aanraden!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
owk dodelijk!!
zo iets zag ik al un x op zown verotte escort, wat is datquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:07 schreef DeeCruise het volgende:
Maar goed, even geen afzeikpost nu maar serieus: Koop je een auto die van zichzelf al wat pit heeft...Denk aan een gsi,gti,vtec om het even wat. Die koop je (althans 1 in redelijke staat) voor zeg ¤2000,-. Knap hem wat op, en knal dit erop: [afbeelding]
Dan heb je vermogen.....
Nee...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
zo iets zag ik al un x op zown verotte escort, wat is dat?? die zet je togg op de uitlaat spruitstuk?? w8 ff fotow opzoeke:D
Die rijdt niet lang denk ik....quote:
Of een 164 qv!quote:
Als je goed kijkt zie je dat t blok omgedraait is....Kijk maar bijv. naar de oliedop..Het uitlaatspruitstuk ligt in dit geval dus ACHTER het blok ipv ervoor...Vandaar ook dat ik zeg dat ie niet lang leeft.. Hoop dat ie zijn aandrijfassen goed gemonteerd heeft, en daarbij leven de TB's ook niet echt lang met de inlaten aan de voorkant recht achter de grill zonder enige vorm van bescherming (lees: filter) eroverheen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:21 schreef Turquaz52 het volgende:
maar ehm, waar zijn de uitlaat buizen dan?? ik kan hem niet zien. ik neem aan dat ie er op of er onder worden geplaatst ofniet soms??
Nee dat zijn de eerder genoemde throttle bodies.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef Turquaz52 het volgende:
nou snap ik het echt niet meer, is dat nu de INLAAT???
Zucht, LEES josti, LEES!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef Turquaz52 het volgende:
nou snap ik het echt niet meer, is dat nu de INLAAT???
En een ander luchtfilter niet te vergetenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:31 schreef DeeCruise het volgende:
Vermogenswinst is te halen uit een betere verbranding. DUS: meer/betere luchttoevoer, meer bezine, betere ontsteking...
SIMPEL!
Men, wat komt hier toch bij elkaar? Wat zeg ik nou? Iets over luchttoevoer? Juist......quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
En een ander luchtfilter niet te vergeten![]()
Daar zit het probleem.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef Turquaz52 het volgende:
en dat heb ik van een echte prelude rijder gehoord!!
Dat was sarcastisch bedoeld gek!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Men, wat komt hier toch bij elkaar? Wat zeg ik nou? Iets over luchttoevoer? Juist......
Daar valt ook een openluchtfilter onder, alleen doet die dan weer geen klote met vermogenswinst. Ongelofelijk kansloos fabeltje. Heeft nl verdomd weinig zin om er meer lucht in te rammen, om vervolgens niks met de brandstoftoevoer en de ontsteking te doen
Ow, excusè...maar je moet begrijpen dat ik een beetje last begin te krijgen van tunnelvisie hier...Ik moet sommige dingen 6x uitleggen, en nog weet ik dat t gewoon niet begrepen wordt..quote:
whahaha, je bent de shit manquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zucht, LEES josti, LEES!
JAH, dat gaat op de INLAAT...zoals ik al 2x eerder vermeld heb..Hij heeft het blok omgedraaid...Wat zou de vermogenswinst zijn als ie zijn hele uitlaat eraf zou schroeven en deze zou vervangen door 4 korte pijpjes die alles onder het blok inrammen? Juist, niks!
Denk turbo: comprimeert lucht
Supercharger: idem..
Vermogenswinst is te halen uit een betere verbranding. DUS: meer/betere luchttoevoer, meer bezine, betere ontsteking...
SIMPEL!
???quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:56 schreef Wojworshebn het volgende:
Een C-kadet coupe met 2,5 V6 is wel driftwaardig (nee niet snel) te koop in het hele zuiden van NL
Gezien de reactie's van de ts (ja, ik lees het topic door voor ik reageer) lijkt t me nou niet direct een persoon die zelf even een v6 erin legt...Daarbij kwam je post neer op het feit dat je overal in zuid nederland een c coupe met een v6 erin kunt kopen....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:22 schreef Wojworshebn het volgende:
Doe is niet zo irritant. De C-kadett is overal te koop, de V6 is ook overal te koop en dan een jaartje werk en voilla een snel autootje. Ik ken er hier in de buurt al 2 met een eigen getuunde oude opel.
Het is mijn smaak niet maar wel hendig sjiek omdat er zoveel onderdelen te verkrijgen zijn natuurlijk.
Klopt, bovendien ben je verwijft met dat Oprah handjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:51 schreef DeeCruise het volgende:
Daarbij doe ik niet irritant, ik ben het gewoon![]()
En jij houdt van worst...Wie is er dan verwijfd?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:58 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Klopt, bovendien ben je verwijft met dat Oprah handje![]()
Nee dat is een logische post...blijf ontopic, of houdt je muil en ga in een hoekje staan janken...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Ik niet. Nee. Jij houdt van dr.Dee?![]()
Verklaard genoegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
![]()
Damn wat een lkkr ding
![]()
![]()
![]()
hopelijk eind van het jaar een Civicwel een 1.5 uit 95 maar gaat. (102PK) en ik ben pas 16
![]()
wat verklaard genoeg??quote:
ik had 'm nog jonger ingeschatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:38 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Je gedrag.
Ik dacht: Kop hem wel eventjes in.
quote:
moet jij nodig zeggenquote:
Ja maar het is net wat te zwaar en je moet wat teveel schakelen. Beetje lullig als je een zeer snelle auto zoekt en je geowned wordt door een 205GTi bvquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:45 schreef leolinedance het volgende:
Ik zei al, koop nou een 306 gti!
Goed imago, snel en bovenal mooi![]()
Ik bedoel dus zeker niet slipstreamen... meer dan 2 secoden tussen. Gewoon de lagere snelheid en mindere toerental, daar bespaar ik op. Overigens ga ik niet tussen 2 vrachtwagens rijden.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef 1299 het volgende:
[..]
Om echt effectief brandstof te besparen moet je dan zo dicht achter een vrachtwagen gaan rijden dat de kans aanwezig is dat het een keer fout gaat als die hard moet remmen. Lijkt me niet zo handig.
Ja, maar een 205 is natuurlijk wel stukken minder mooi. En zijn onderheviger aan slijtage (ouder). 205 GTi 1.9 is inderdaad iets sneller met accellereren, maar niet qua topsnelheid hoor! 208 / 220quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:12 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja maar het is net wat te zwaar en je moet wat teveel schakelen. Beetje lullig als je een zeer snelle auto zoekt en je geowned wordt door een 205GTi bv![]()
De 306 GTI is stukken sneller dan de 205 1.9 GTI. Alleen de 0-100 doet de 205 beter omdat hij snel weg is de eerste meters. Verder is de 306 gewoon sneller. Betere wegligging, betere remmen, meer vermogen.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:28 schreef leolinedance het volgende:
Denk niet dat ze qua wegligging voor elkaar onderdoen![]()
Ik heb zowel een 205 GTI als een 306 GTI gehad. Dus ervaring.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:19 schreef MikeyMan het volgende:
Waar jij toch ook elke keer je -nogal vergezochte- ideeen vandaan haalt is mij werkelijk een raadsel hoor...
Ja, en in die tijd zijn de natuurkundige wetten volledig veranderd...quote:Op zondag 28 mei 2006 17:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb zowel een 205 GTI als een 306 GTI gehad. Dus ervaring.
Niks vergezocht verder.
Bovendien: de 306 GTI is 10 jaar jonger. Nogal wiedes dat het dan ook een beter auto is.
Dat was dan vast geen gti... Heb zelfs een gewicht van 1214kilo gevonden voor een 306 gti...quote:En de 306 woog 1055 kg, althans: die van mij.
Das waar, maar laatste type 205 en eerste type 306 ontlopen elkaar kwa leeftijd dus niet zo...quote:Op zondag 28 mei 2006 19:57 schreef Five_Aces het volgende:
Nee maar in 10 jaar tijd zijn dingen als aerodynamica, motorentechniek en wielophanging wel veranderd.
Kortere bakverhoudingen en een beter koppelverloop kunnen bijvoorbeeld die 306 wel een voorsprong geven ondanks gelijke PK gewichtverhouding.
Nee, maar jij DENKT dat alles om pk/gewicht draait, terwijl dat maar een deel van het verhaal is. De 306 heeft een veel beter torsiestijfheid en mede daardoor veel meer mechanische grip. Bovendien zijn betere remmen (en de 306 heeft die) ook erg belangrijk als het gaat om prestaties.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:19 schreef MikeyMan het volgende:
Ja, en in die tijd zijn de natuurkundige wetten volledig veranderd...
Wat lul je nou man? Het was een 306 GTI. Met zesbak, die bij Peugeot alleen op de 306 GTI is gebruikt en op de 205 Turbo 16 Evolution 2 in groep B uitrusting. Nou zou het kunnen dat ik echt blind ben en een Groep B. auto onder mijn reet heb (en dan is dat een goede reden om sneller te zijn), maar vooralsnog denk ik dat jij net effe teveel vertrouwt op boekenwijsheid.quote:Dat was dan vast geen gti... Heb zelfs een gewicht van 1214kilo gevonden voor een 306 gti...
Dat is dan dom.quote:Anywayz... In direct gevecht zou ik mijn geld op de 205gti zetten...
Nee, dat denk ik niet, ik denk alleen wel dat (zelfs als we uitgaan van een gewichtsverschil van 200 kilo... Hierin niet meerekenend dat de 205 in dit geval waarschijnlijk ook "op kenteken" lichter is dan in de verschillende gegevens) een 20% lichtere auto echt wat makkelijker de bocht omgaat... En inderdaad, dit is een subjectieve gedachte... Ik vind het verschil alleen nogal groot, en denk dan ook dat dit niet makkelijk te overbruggen is... Dat een huidige formule1 auto sneller is, zal om te beginnen komen door een beter koppel/pk verloop, en vooral door betere aerodynamica. Overigens, wat ik mij dacht te kunnen herinneren; de topsnelheden uit die tijd zijn volgens mij nog niet verbroken... Evenals sommige gemiddelde snelheden...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar jij DENKT dat alles om pk/gewicht draait, terwijl dat maar een deel van het verhaal is. De 306 heeft een veel beter torsiestijfheid en mede daardoor veel meer mechanische grip. Bovendien zijn betere remmen (en de 306 heeft die) ook erg belangrijk als het gaat om prestaties.
Voorbeeld: in het turbotijdperk van de F1 had een F1 wel 1500 of meer PK. Nu om en nabij de helft, terwijl de auto's ongeveer hetzelfde wegen. De huidige F1 auto is desondanks (veel) sneller.
Dat kan; zie boven... Van verschillende sites haal ik verschillende waardes, allemaal veel hoger dan 1055 kilo... Dit kan een verschil zijn tussen ledig gewicht en startgewicht... Als je de vloeistoffen eruit haalt en een lege tank neerzeg, weegt het allemaal wat minder... Maar ik vermoed dat datzelfde dan ook voor een 205 geldt...quote:Ook een voorbeeld uit Top Gear no less is de vergelijking tussen de Eskrot rallyauto en de Focus ST (als ik mij niet vergis). De Focus was sneller, maar geloof me: pk/gewicht zal beter zijn geweest bij de Eskrot.
[..]
Wat lul je nou man? Het was een 306 GTI. Met zesbak, die bij Peugeot alleen op de 306 GTI is gebruikt en op de 205 Turbo 16 Evolution 2 in groep B uitrusting. Nou zou het kunnen dat ik echt blind ben en een Groep B. auto onder mijn reet heb (en dan is dat een goede reden om sneller te zijn), maar vooralsnog denk ik dat jij net effe teveel vertrouwt op boekenwijsheid.
En ik weet dat in de autoboeken andere waarden staan, maar het gewicht op kenteken is het gewicht op kenteken (ik ken de huidige eigenaar, dus ik kan een kopietje voor je regelen). Het was een 1999-er BTW.
Nou, dat vind ik wel meevallen... voor 5000 euro kan je echt wel een fatsoenlijke vlotte auto kopen... Tis niet niks...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
*Mompelt iets over voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten*
Nouja, snelheid is een relatief begrip natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:21 schreef MikeyMan het volgende:
Nou, dat vind ik wel meevallen... voor 5000 euro kan je echt wel een fatsoenlijke vlotte auto kopen... Tis niet niks...
Goed, 5s 0-100 en 300km/u wordt lastig... Maar 7s en 250 zou moeten lukken...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nouja, snelheid is een relatief begrip natuurlijk.
Niet dus, zoals eerder aangegeven: ik heb ze beiden in bezit gehad.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:17 schreef MikeyMan het volgende:
Hierin niet meerekenend dat de 205 in dit geval waarschijnlijk ook "op kenteken" lichter is dan in de verschillende gegevens
Die totaal niet klopt. Tuurlijk is het gewicht makkelijker de hoek om te krijgen, maar bedenk dat de 306 breder en langer is en daardoor weer wint. Extra torsiestijfheid (en dat verschil is groter dan je denkt) helpt ook. Net als een betere wielophanging. En overigens had de 306 een meesturende achteras, hetgeen ook zijn resultaten had. De 306 was ook neutraler.quote:een 20% lichtere auto echt wat makkelijker de bocht omgaat... En inderdaad, dit is een subjectieve gedachte...
Nogmaals, ik vergelijk de gewichten op kenteken met elkaar. Ik zie vaker dat het gewicht op kenteken lager is dan de fabrieksopgave. Het waarom weet ik niet (ik denk dat een potentiële autokoper het gewicht op kenteken belangrijker vindt, daar daarmee de wegenbelasting wordt bepaald), maar het is zoals het is.quote:Van verschillende sites haal ik verschillende waardes, allemaal veel hoger dan 1055 kilo... Dit kan een verschil zijn tussen ledig gewicht en startgewicht... Als je de vloeistoffen eruit haalt en een lege tank neerzeg, weegt het allemaal wat minder... Maar ik vermoed dat datzelfde dan ook voor een 205 geldt...
Ik denk dat een auto die 250 km/u kan voor 5000 euro wel te koop is, maar dat iemand met een budget van 5000 beter niet die auto kan kopen.quote:
Maar vast geen meetapparatuur, circuit en de vaardigheid om een auto op de max van zijn kunnen te rijden... Gevoel is van meer dingen afhankelijk... Jouw praktijkervaring zegt dus evengoed niks...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:48 schreef DS4 het volgende:
verhaal...
Het was een metafoor... Natuurlijk wordt dat lastig... Doelde meer op het feit dat het niet meteen een ferrari hoeft te zijn om onder de noemer snel te vallen... Mazda 626 2.5, Carina E GTi, Volvo 850, Audi A4... Kun je vast een vlotte variant van vinden voor 5000 euro...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik denk dat een auto die 250 km/u kan voor 5000 euro wel te koop is, maar dat iemand met een budget van 5000 beter niet die auto kan kopen.
Ik geef het je te doen: een verstandige aankoop voor 5000 euro van een auto die minimaal 250 km/u kan rijden...
Stopwatch, Nordschleife, racelicentie (uiteraard doet MS het sneller, maar in beide gevallen zat er iemand met dezelfde capaciteiten, dus iig vergelijkbaar)...quote:Op zondag 28 mei 2006 20:57 schreef MikeyMan het volgende:
Maar vast geen meetapparatuur, circuit en de vaardigheid om een auto op de max van zijn kunnen te rijden... Gevoel is van meer dingen afhankelijk... Jouw praktijkervaring zegt dus evengoed niks...
Maar je bent beter af met een hot hatch.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:02 schreef MikeyMan het volgende:
Mazda 626 2.5, Carina E GTi, Volvo 850, Audi A4... Kun je vast een vlotte variant van vinden voor 5000 euro...
Jouw verhaal gaat anders ook niet op.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:57 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Maar vast geen meetapparatuur, circuit en de vaardigheid om een auto op de max van zijn kunnen te rijden... Gevoel is van meer dingen afhankelijk... Jouw praktijkervaring zegt dus evengoed niks...
Ja, en natuurlijk hebben die allebei evenveel kilo's per pk...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:38 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Jouw verhaal gaat anders ook niet op.
laag gewicht is leuk en geeft een goed uitgangspunt. Maar er zijn nog wel meer zaken die de wegligging van een auto maken. Onze nissan Micra 1.3 is ook lichter als mijn M3 maar dacht toch niet dat die sneller door de bocht kon
Hoezo dingen erbij verzinnen...? Ik trek alleen jouw uitspraken in twijfel... Het gevoel dat een auto sneller is dan een andere is geheel subjectief...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Stopwatch, Nordschleife, racelicentie (uiteraard doet MS het sneller, maar in beide gevallen zat er iemand met dezelfde capaciteiten, dus iig vergelijkbaar)...
Hou eens op om dingen erbij te verzinnen, je hebt nu eenmaal geen gelijk in deze.
Zonder deugdelijke aanleiding, en overigens zonder dat je weet waarover je het hebt. De 306 heeft EN een beter pk/gewichtsverhouding EN is een modernere auto. Je zou het zelf kunnen bedenken dat de 306 sneller is, maar het lukt je vreemd genoeg niet...quote:Op zondag 28 mei 2006 22:49 schreef MikeyMan het volgende:
Ik trek alleen jouw uitspraken in twijfel...
Wel eens gedaan? Op de openbare weg is 250 km/u niet niks. Ook niet in een A8.quote:250 in een A8 lijkt niks...
Dat klopt... En zonder harde cijfers in direct vergelijk zal dat nog wel even duren ook...quote:Op zondag 28 mei 2006 23:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zonder deugdelijke aanleiding, en overigens zonder dat je weet waarover je het hebt. De 306 heeft EN een beter pk/gewichtsverhouding EN is een modernere auto. Je zou het zelf kunnen bedenken dat de 306 sneller is, maar het lukt je vreemd genoeg niet...
Yepz... En ik vond er geen fuck aan... Verschil tussen 120 en 250 is dat de auto's om je heen alleen wat langzamer lijken te zijn... Het rijden zelf deed me niks...quote:[..]
Wel eens gedaan? Op de openbare weg is 250 km/u niet niks. Ook niet in een A8.
Dat klopt, bovendien kom je erachter dat er best wel bochten in een snelweg zitten en bulten en dwarsrichels. Maar boven de 270 vind ik het verschil nog groter want dan blurt de omgeving weg.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:15 schreef DS4 het volgende:
Wel eens gedaan? Op de openbare weg is 250 km/u niet niks. Ook niet in een A8.
Denk dat dat ook grotendeels afhankelijk is van de auto... De betreffende A8 had luchtvering... En die filterde de -hier- beruchte bult in de A12 er grotendeels uit... Dat was met 200 comfortabeler dan veel andere auto's bij 120...quote:Op zondag 28 mei 2006 23:20 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Dat klopt, bovendien kom je erachter dat er best wel bochten in een snelweg zitten en bulten en dwarsrichels. Maar boven de 270 vind ik het verschil nog groter want dan blurt de omgeving weg.
Althans dat is mijn ervaring.
Tsjah, dat weet ik niet, heb zelf niet harder gereden dan dat... Wel meegereden in een Lambo, en daar kan ik het effect wel beamen... Had wel z'n effect op m'n hartslag...quote:Op zondag 28 mei 2006 23:29 schreef Wojworshebn het volgende:
De auto maakt idd een heel verschil. Maar het word toch echt wel beter op letten, met 250+.
Ik reed laatst in Duitsland en werd met 260 nog even voorbij gepleurd door een bmw. Je vergeet dan toch wel snel in je achteruitkijkspiegel te kijken![]()
En dat maakt nou weer niet veel uit voor pure bochtensnelheid.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:47 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, en natuurlijk hebben die allebei evenveel kilo's per pk...![]()
Tuurlijk, het kan, dat ontken ik ook niet... Ik zeg alleen dat mijn gevoel zegt dat die 205 sneller is... En natuurlijk, een 205 uit 1980 en een 306 uit 99 zullen een flink verschil laten zien...quote:Op zondag 28 mei 2006 23:46 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
En dat maakt nou weer niet veel uit voor pure bochtensnelheid.
Ontwikkelingen in wielgeometrie staan ook niet stil en vooral niet sinds er electronica bij komt kijken205 tegen een 306 kan die 306 dus best beter uit de bus komen als het over bochtensnelheid gaat.
Goed, je bent een fantast. Bij deze is dat wel heel duidelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:19 schreef MikeyMan het volgende:
Yepz... En ik vond er geen fuck aan... Verschil tussen 120 en 250 is dat de auto's om je heen alleen wat langzamer lijken te zijn... Het rijden zelf deed me niks...
De 205 GTI 1.9 komt uit 1987 en is sedertdien nauwelijks gewijzigd. De 306 GTI komt uit 1996 en ook sedertdien nauwelijks gewijzigd.quote:Op zondag 28 mei 2006 23:51 schreef MikeyMan het volgende:
Maar een 205 gti uit 1994 en een 306 uit 1996 zullen kwa ontwikkelingsniveau dichter bij elkaar liggen...
quote:Op maandag 29 mei 2006 09:00 schreef DS4 het volgende:
[..]
Goed, je bent een fantast. Bij deze is dat wel heel duidelijk.
Er zit een redelijk groot verschil in een 306 GTi en een 205 GTiquote:Op zondag 28 mei 2006 23:51 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Tuurlijk, het kan, dat ontken ik ook niet... Ik zeg alleen dat mijn gevoel zegt dat die 205 sneller is... En natuurlijk, een 205 uit 1980 en een 306 uit 99 zullen een flink verschil laten zien...
Maar een 205 gti uit 1994 en een 306 uit 1996 zullen kwa ontwikkelingsniveau dichter bij elkaar liggen...
Aangezien jij het zegt zie ik het als compliment.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:33 schreef MikeyMan het volgende:
en jij bent een zelfingenomen, omhooggevallen patser...
Laatste type 205 en 306 gti zijn trouwens van 0-100 ook gelijk (8,5 sec), alleen topsnelheid van de 306 ligt 18 km hogerquote:Op zondag 28 mei 2006 19:58 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Das waar, maar laatste type 205 en eerste type 306 ontlopen elkaar kwa leeftijd dus niet zo...
En de bocht om zul je toch af en toe moeten...
Maar 0-100 is slechts een deel van het verhaal. Zoals ik al schreef en in deze test wordt herhaald: de 205 is rap op de eerste meters vanaf stand. Daar pakt hij (door het lage gewicht) een snelle 0-100. De 306 accelereert sneller vanaf zeg 30 km/u. En dat is nu juist belangrijk voor de vraag welke sneller is: je hoeft maar 1x vanaf stand weg te rijden. Dus op de binnenwegen accelereert de 306 gewoon sneller.quote:Op maandag 29 mei 2006 11:26 schreef leolinedance het volgende:
in deze tests doen ze beide 7.8 sec 0-100![]()
De 911 rijder maakt overigens een behoorlijke fout (teveel wielspin), dus het is de vraag welke van de twee auto's het snelst is (wat niet wegneemt dat de Fiat voor een 500 het aardig doet...).quote:Op maandag 29 mei 2006 11:37 schreef leolinedance het volgende:
TS, koop deze Fiat 500
http://www.student.kun.nl/p.oonincx/various/fiatpor.mpeg
Ging maar om het idee hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 12:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
De 911 rijder maakt overigens een behoorlijke fout (teveel wielspin), dus het is de vraag welke van de twee auto's het snelst is (wat niet wegneemt dat de Fiat voor een 500 het aardig doet...).
alleen is dat geen Fiat 500quote:Op maandag 29 mei 2006 12:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ging maar om het idee hoor
fiat 500 beats porsche![]()
Ik weet dat het als leuk wordt gezien... Maar het is indrukwekkender als de Fiat niet wint door een rijdersfout van de anders.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:35 schreef leolinedance het volgende:
Ging maar om het idee hoor
fiat 500 beats porsche![]()
Ach ja, dat een Porsche normaalgesproken (ook met een foutje) met 2 vingers in de neus wint doet jou ook niks hequote:Op maandag 29 mei 2006 12:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet dat het als leuk wordt gezien... Maar het is indrukwekkender als de Fiat niet wint door een rijdersfout van de anders.
Ik constateer slechts dat de Porscherijder een enorme misser maakt en gelet op het filmpje denk ik dat de auto's aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:47 schreef leolinedance het volgende:
Ach ja, dat een Porsche normaalgesproken (ook met een foutje) met 2 vingers in de neus wint doet jou ook niks heIk geef je met veel dingen hier gelijk, maar je bent wel een beetje een drammer zeg
![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik constateer slechts dat de Porscherijder een enorme misser maakt en gelet op het filmpje denk ik dat de auto's aan elkaar gewaagd zijn.
Tuurlijk kun je in een Fiat 500 huidje techniek stoppen waarmee je een Porsche te snel af bent, maar daar gaat het mij niet om. Ik ken werkelijk niet één Porschebezitter die daar koud of warm van wordt. Persoonlijk zou ik de Fiat 500 origineel houden, want ik vind het geinige autootjes, maar dat is al helemaal een ander verhaal.
Dat mag jij drammen vinden. Maar helemaal begrijpen doe ik dat niet.
Dat lijkt me knap. Beide auto's worden niet meer gemaakt dus moeten van de tweedehands markt komen. Er wordt nu dus ook al in geredenquote:
ze worden nu in rap tempo allemaal om bomen gevouwenquote:Op maandag 29 mei 2006 13:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat lijkt me knap. Beide auto's worden niet meer gemaakt dus moeten van de tweedehands markt komen. Er wordt nu dus ook al in gereden
achquote:Op maandag 29 mei 2006 13:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
ze worden nu in rap tempo allemaal om bomen gevouwen
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 13:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
ts: Koop een volvo 480 turbo! Dan houd je geld over om hem 2 jaar te onderhouden en verzekeren en rijd je een toffe wagen![]()
Die zijn nu ook niet bepaald storingsvrij, en zonder modificaties trek je nog geen worst van tafel.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
![]()
ts: Koop een volvo 480 turbo! Dan houd je geld over om hem 2 jaar te onderhouden en verzekeren en rijd je een toffe wagen![]()
Dat bedoel ik dus; ik begon niet met op de man spelen... Jij hebt alle wijsheid in pacht, en de rest van de wereld heeft alleen een fiets...quote:Op maandag 29 mei 2006 10:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aangezien jij het zegt zie ik het als compliment.
En nou weer lekker dromen dat je zelf achter het stuur zit met 250 km/u... Dag hoor.
Sja, ze zijn niet echt snel (top 205, 9,0 sec 0-100). Hebben best een aardige wegligging hoorquote:Op maandag 29 mei 2006 14:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Over die 480kweet het niet. Ze zijn namelijk traag als dikke stront door een trechter en onderhoud is ook niet echt goedkoop.
Idd nogal kanloos, mijn auto heeft al 140PK ook uit een 1.8 maar dan zonder turboquote:Op maandag 29 mei 2006 14:24 schreef Googolplexian het volgende:
9,0 seconden naar de 100 met 120 () pk turbo in een auto van 1000+ kilo?
Ik weet 't nietturbogat, enzo. Twijfelgevalletje.
Ik wil niet heel erg lastig zijn, maar jij begon er wel mee. Niet dat het uitmaakt, want het is sowieso kleuterklasjeswerk om te roepen: maar hij begon.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:04 schreef MikeyMan het volgende:
Dat bedoel ik dus; ik begon niet met op de man spelen... Jij hebt alle wijsheid in pacht, en de rest van de wereld heeft alleen een fiets...![]()
Die is echt niet goedkoop te rijden. Als je een budget hebt van 5K, danzal iha een T5R geen realistisch optie zijn.quote:
sterk puntquote:Op maandag 29 mei 2006 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
ik hoor jou beweren dat 250 km/u in een A8 niets voorstelt. En dan zeg ik: dan zat jij niet achter het stuur. Immers, ik weet uit ervaring dat als je met die snelheid op de openbare weg rijdt 250 km/u alleen al behoorlijk veel concentratie kost omdat je zeer snel rijdt ten opzichte van het overige verkeer. Meermaals is mij door anderen bevestigd dat dit niet een perceptie van mijn kant is, maar dat het algemeen zo wordt ervaren.
Als bijrijder kan ik mij voorstellen dat het niet veel voorstelde, immers: dan hoef je niet alert te zijn.
Ik zat zeer zeker wel achter het stuur, dus je beweringen zijn onzin... Natuurlijk moet je opletten, maar aangezien ik altijd probeer zo veilig mogelijk onderweg te zijn, of ik nu 50 of 150 rij. Veel van de vereiste concentratie gaat in veel auto's ook op aan het recht houden van het geheel. In mijn eigen auto is 180 een grotere uitdaging dan 250 rijden in de betreffende A8. Daarnaast; ik ga ook niet zo hard rijden als het druk is op de weg... Dat zou ronduit onverantwoord zijn. Veel verkeer was er dus op het betreffende moment niet (a12 tussen zoetermeer en den haag om een uur of 9 op zaterdagavond...) Alleen mensen op de rechterbaan te bekennen...quote:Op maandag 29 mei 2006 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik wil niet heel erg lastig zijn, maar jij begon er wel mee. Niet dat het uitmaakt, want het is sowieso kleuterklasjeswerk om te roepen: maar hij begon.
Ik speel niet op de man, ik hoor jou beweren dat 250 km/u in een A8 niets voorstelt. En dan zeg ik: dan zat jij niet achter het stuur. Immers, ik weet uit ervaring dat als je met die snelheid op de openbare weg rijdt 250 km/u alleen al behoorlijk veel concentratie kost omdat je zeer snel rijdt ten opzichte van het overige verkeer. Meermaals is mij door anderen bevestigd dat dit niet een perceptie van mijn kant is, maar dat het algemeen zo wordt ervaren.
Als bijrijder kan ik mij voorstellen dat het niet veel voorstelde, immers: dan hoef je niet alert te zijn.
Ik zal je het voordeel van de twijfel geven, mede gelet op het feit dat de A12 idd vaak erg uitnodigt om hard te gaan. Ok?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:11 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zat zeer zeker wel achter het stuur, dus je beweringen zijn onzin... Natuurlijk moet je opletten, maar aangezien ik altijd probeer zo veilig mogelijk onderweg te zijn, of ik nu 50 of 150 rij. Veel van de vereiste concentratie gaat in veel auto's ook op aan het recht houden van het geheel. In mijn eigen auto is 180 een grotere uitdaging dan 250 rijden in de betreffende A8. Daarnaast; ik ga ook niet zo hard rijden als het druk is op de weg... Dat zou ronduit onverantwoord zijn. Veel verkeer was er dus op het betreffende moment niet (a12 tussen zoetermeer en den haag om een uur of 9 op zaterdagavond...) Alleen mensen op de rechterbaan te bekennen...
Ja, maar dat neemt niet weg dat zelfs op rustige wegen ik 250 km/u als een snelheid ervaar waarbij ik erg moet opletten, omdat er altijd iets geks kan gebeuren. En nogmaals: dat hoor ik veel om mij heen. Maar misschien is het jeugdige overmoet die jou hierin "helpt".quote:Als bijrijder heb ik er persoonlijk meer moeite mee dan als ik zelf rij... Voel me totaal niet op m'n gemak als ik van iemand anders afhankelijk ben op die snelheden...
Laten we het daar dan maar op houden, ik ga veel liever op de inhoud in.quote:Overigens zou ik graag willen zien waar ik begon met op de man spelen... Mocht dit het geval zijn; was dit niet mijn bedoeling...
Goos, je hebt maximaal 5 jaar je rijbewijs en je probeert tegen anderen te verantwoorden hoe veilig jij keihard kan rijden. Dat heeft meer te maken met gebrek aan verstand van jouw kant dan dat anderen moraalridders of mietjes zijn of niet kunnen rijden ofzo. Heeft meer te maken met dat jij nog te weinig ervaring hebt om de gevaren ervan in te zien.quote:
Gaan we weer; 5 jaar rijbewijs of 10 jaar rijbewijs zegt in mijn ogen vrij weinig... Tis niet alsof ik net m'n rijbewijs heb, en rijervaring heb ik ook in voldoende mate. En ik durf inderdaad te beweren dat het op dat moment; gezien de omstandigheden verantwoord was om zo hard te rijden. Fout kan het natuurlijk altijd gaan, en dat het boven de 200 fouter gaat dan bij 50 lijkt me evident.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Goos, je hebt maximaal 5 jaar je rijbewijs en je probeert tegen anderen te verantwoorden hoe veilig jij keihard kan rijden. Dat heeft meer te maken met gebrek aan verstand van jouw kant dan dat anderen moraalridders of mietjes zijn of niet kunnen rijden ofzo. Heeft meer te maken met dat jij nog te weinig ervaring hebt om de gevaren ervan in te zien.
250 is gewoon concentreren ... anders beweren is dom.
Ik geloof dat jij het niet ziet, maar geloof me dat er verschil is. Misschien moet je gewoon eens bij 200 km/u meemaken dat iemand de snelweg oprijdt en linea recta naar de linkerbaan schiet met 120 km/u...quote:Op maandag 29 mei 2006 15:25 schreef MikeyMan het volgende:
Zie wat dat betreft niet zozeer het verschil tussen 150 en 250.
Dat jij heel voorzichtig bent wil nog niet zeggen dat een ander dat ook is.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:25 schreef MikeyMan het volgende:
...
Neem ik zonder meer van je aan.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:29 schreef MikeyMan het volgende:
En ik durf inderdaad te beweren dat het op dat moment; gezien de omstandigheden verantwoord was om zo hard te rijden.
Maar dat stond er niet, er stond dat je een extra inspanning ter zake moet leveren.quote:Beweren dat je pas bij 250 hoeft te concentreren, en dat het voor die tijd allemaal een spelletje is is dom...
op het betreffende stuk waren geen opritten... Eenden en ander neerstortend puin daargelaten, was dat risico dus minimaal... Maar inderdaad; das opletten, en een oprit is voor mij dan ook reden om in te houden...quote:Op maandag 29 mei 2006 15:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij het niet ziet, maar geloof me dat er verschil is. Misschien moet je gewoon eens bij 200 km/u meemaken dat iemand de snelweg oprijdt en linea recta naar de linkerbaan schiet met 120 km/u...
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven... Urenlang achter elkaar op die snelheid rondcrossen, levert zonder meer meer gevaar op, al is het alleen maar omdat de kans dat je iemand tegenkomt die niet oplet, vele malen groter is... Dat is ook vermoeiend...quote:Mijn auto heeft geen enkel probleem met 250 km/u (en sneller). Niet alleen is de auto gebouwd om hard te gaan er is ook nog een sloot geld in gemikt om de auto nog beter te maken (ten koste van het comfort, dat wel). Toch is 250 km/u (ook in Duitsland) een snelheid waarbij ik veel alerter ben dan met 150 km/u. Daarmee is niet gezegd dat ik niet alert ben met 150 km/u. Maar geloof me dat ik niet langdurig 250 km/u wil rijden (de grens voor langdurig zit rond de 200-220 km/u bij mij) omdat ik dat zeer vermoeiend vind. 150 km/u daarentegen vind ik persoonlijk zeer rustig...
Allemaal waar; maar eenden op de weg kun je beter op hoge snelheid raken dan langzaam, anders is dat beest zieligquote:Op maandag 29 mei 2006 15:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat jij heel voorzichtig bent wil nog niet zeggen dat een ander dat ook is.
Voorbeeldjes:
- eend op de weg
- eigenaar auto parkeert altijd met band half op de stoep
- iemand die zonder te kijken 2 banen opschuift
- steenslag en schrikreactie
etc ... het gaat bij veel ongelukken niet om de voorzichtigheid van de bestuurder maar om externe factoren. En 250 rijden op de openbare weg in NL kun je niet voorzichtig noemen, of welDat klinkt namelijk verdacht als jeugdige overmoed.
Ja, en zo heb ik niet gezegd dat je je niet hoeft te concentreren bij 250... Sarcasme enzoquote:Op maandag 29 mei 2006 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Neem ik zonder meer van je aan.
[..]
Maar dat stond er niet, er stond dat je een extra inspanning ter zake moet leveren.
Dat is geen 500, maar een Fiat 126 (een kleine versie van de 127 met de motor achterin RWD dus)quote:Op maandag 29 mei 2006 11:37 schreef leolinedance het volgende:
TS, koop deze Fiat 500
http://www.student.kun.nl/p.oonincx/various/fiatpor.mpeg
Laatst reed ik met mijn motor terug uit de eifel, waar ik toch wel een honderd kilometer achter een griet aanreedt met een mini cooper s works. De snelheid lag toch steeds boven de 230 tot max 250 km/u.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:32 schreef DS4 het volgende:
Maar geloof me dat ik niet langdurig 250 km/u wil rijden (de grens voor langdurig zit rond de 200-220 km/u bij mij) omdat ik dat zeer vermoeiend vind. 150 km/u daarentegen vind ik persoonlijk zeer rustig...
En dan te bedenken dat John Cooper denkt dat zijn creatie niet harder loopt dan 230 km/u...quote:Op maandag 29 mei 2006 17:33 schreef Wojworshebn het volgende:
Laatst reed ik met mijn motor terug uit de eifel, waar ik toch wel een honderd kilometer achter een griet aanreedt met een mini cooper s works. De snelheid lag toch steeds boven de 230 tot max 250 km/u.
quote:Dat zegt dan toch wel iets over je lange duur concentratie. Maar als je eenmaal wat meer race-ervaring krijgt dan oefen je die concentratie vanzelf![]()
Nee, hoezo?quote:Op maandag 29 mei 2006 18:07 schreef DeeCruise het volgende:
Loopt deze discussie nu nog steeds???
Op de teller zal dat (uitgaande van de tellerafwijking) de 250 aan moeten kunnen tikken dusquote:Op maandag 29 mei 2006 18:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat John Cooper denkt dat zijn creatie niet harder loopt dan 230 km/u...
[..]![]()
Niet iedere snelheidsmeter heeft een afwijking. Maar 250 km/u is bij mij 250 km/u en niet 250 op de teller... (maar ik heb (naast een analoge) een digitale snelheidsmeter die pijnlijk nauwkeurig is, dus ik heb ook makkelijk praten)quote:Op maandag 29 mei 2006 18:28 schreef MikeyMan het volgende:
Op de teller zal dat (uitgaande van de tellerafwijking) de 250 aan moeten kunnen tikken dus
lul niet manquote:Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ma Baby, GEEN EEN AUTO kan zo hoog vliegen over een drempel!!![]()
En als je iets veranderd aan de kleppen blazen ze al 170!!
geloof je me niet?? klik dan hier![]()
-edit-
of 180?? [afbeelding]
Daar verbaasde ik me ook al over.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:23 schreef DS4 het volgende:
En dan te bedenken dat John Cooper denkt dat zijn creatie niet harder loopt dan 230 km/u.
Dat is een ding wat zeker isquote:Op maandag 29 mei 2006 22:35 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me ook al over.
Deze was waarschijnlijk getuned, dr zaten ook vierpuntsgordel en een kooi in.
Mja nothing beats porsche,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |