Nee dat zijn de eerder genoemde throttle bodies.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef Turquaz52 het volgende:
nou snap ik het echt niet meer, is dat nu de INLAAT???
Zucht, LEES josti, LEES!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:26 schreef Turquaz52 het volgende:
nou snap ik het echt niet meer, is dat nu de INLAAT???
En een ander luchtfilter niet te vergetenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:31 schreef DeeCruise het volgende:
Vermogenswinst is te halen uit een betere verbranding. DUS: meer/betere luchttoevoer, meer bezine, betere ontsteking...
SIMPEL!
Men, wat komt hier toch bij elkaar? Wat zeg ik nou? Iets over luchttoevoer? Juist......quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:33 schreef vosss het volgende:
[..]
En een ander luchtfilter niet te vergeten![]()
Daar zit het probleem.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:37 schreef Turquaz52 het volgende:
en dat heb ik van een echte prelude rijder gehoord!!
Dat was sarcastisch bedoeld gek!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Men, wat komt hier toch bij elkaar? Wat zeg ik nou? Iets over luchttoevoer? Juist......
Daar valt ook een openluchtfilter onder, alleen doet die dan weer geen klote met vermogenswinst. Ongelofelijk kansloos fabeltje. Heeft nl verdomd weinig zin om er meer lucht in te rammen, om vervolgens niks met de brandstoftoevoer en de ontsteking te doen
Ow, excusè...maar je moet begrijpen dat ik een beetje last begin te krijgen van tunnelvisie hier...Ik moet sommige dingen 6x uitleggen, en nog weet ik dat t gewoon niet begrepen wordt..quote:
whahaha, je bent de shit manquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zucht, LEES josti, LEES!
JAH, dat gaat op de INLAAT...zoals ik al 2x eerder vermeld heb..Hij heeft het blok omgedraaid...Wat zou de vermogenswinst zijn als ie zijn hele uitlaat eraf zou schroeven en deze zou vervangen door 4 korte pijpjes die alles onder het blok inrammen? Juist, niks!
Denk turbo: comprimeert lucht
Supercharger: idem..
Vermogenswinst is te halen uit een betere verbranding. DUS: meer/betere luchttoevoer, meer bezine, betere ontsteking...
SIMPEL!
???quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:56 schreef Wojworshebn het volgende:
Een C-kadet coupe met 2,5 V6 is wel driftwaardig (nee niet snel) te koop in het hele zuiden van NL
Gezien de reactie's van de ts (ja, ik lees het topic door voor ik reageer) lijkt t me nou niet direct een persoon die zelf even een v6 erin legt...Daarbij kwam je post neer op het feit dat je overal in zuid nederland een c coupe met een v6 erin kunt kopen....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:22 schreef Wojworshebn het volgende:
Doe is niet zo irritant. De C-kadett is overal te koop, de V6 is ook overal te koop en dan een jaartje werk en voilla een snel autootje. Ik ken er hier in de buurt al 2 met een eigen getuunde oude opel.
Het is mijn smaak niet maar wel hendig sjiek omdat er zoveel onderdelen te verkrijgen zijn natuurlijk.
Klopt, bovendien ben je verwijft met dat Oprah handjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:51 schreef DeeCruise het volgende:
Daarbij doe ik niet irritant, ik ben het gewoon![]()
En jij houdt van worst...Wie is er dan verwijfd?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:58 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Klopt, bovendien ben je verwijft met dat Oprah handje![]()
Nee dat is een logische post...blijf ontopic, of houdt je muil en ga in een hoekje staan janken...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:12 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Ik niet. Nee. Jij houdt van dr.Dee?![]()
Verklaard genoegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Turquaz52 het volgende:
![]()
![]()
Damn wat een lkkr ding
![]()
![]()
![]()
hopelijk eind van het jaar een Civicwel een 1.5 uit 95 maar gaat. (102PK) en ik ben pas 16
![]()
wat verklaard genoeg??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |