absoluut, ik heb een Turbo gehad, en ik rij nu 1380, als je gek wilt doen kan je bij Minispeed een compressor versie bestellen, of een 1400cc turbo bij Avonbar,quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:31 schreef existenz het volgende:
Er zijn genoeg mini-kits beschikbaar waarmee je een oude mini kunt ombouwen tot een snelle wagen die legaal de Nederlandse weg op mag...
Maar dan is het nog steeds een koekblik waarmee je door de bocht sjeest met 120quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:34 schreef extreme het volgende:
[..]
absoluut, ik heb een Turbo gehad, en ik rij nu 1380, als je gek wilt doen kan je bij Minispeed een compressor versie bestellen, of een 1400cc turbo bij Avonbar,
het leuke van een autootje waar er meer dan vijf miljoen van zijn gemaakt is de hoeveelheid aftermarket producten, je kan het idd zo gek niet verzinnen of het is te koop,
maar de hayabusa kit is dus niet legaal voor straatgebruik in NL![]()
Wel handig gasgeven met zo'n touwtje.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:20 schreef gtsmrt het volgende:
koop een mini cooper met een hayabusa blok...
http://video.google.com/videoplay?docid=-8181859502945869301&q=mini+cooper
Ik hang tegenwoordig lekker achter de vrachtwagens... lekker relaxed en echt, het scheelt echt weinig met aankomsttijd, ik bespaar 20 tot 35% brandstof en heb NUL stressquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
edit: Laat maar..
Ik snap sowieso niet wat het nut is om in Nederland harder te gaan rijden dat toegestaan. Je bent hooguit een minuut eerder op je bestemming, je hebt jezelf lopen irriteren aan mensen die zich wel netjes aan de snelheid houden, je verbruikt meer diesel, bezine, gas dan nodig en je irriteert andere weggebruikers.
In NL heeft het gewoon geen enkel nut om harder te gaan dan toegestaan is.
Iedereen die dat wel doet, is gewoon een ongelooflijke sukkel.
Om echt effectief brandstof te besparen moet je dan zo dicht achter een vrachtwagen gaan rijden dat de kans aanwezig is dat het een keer fout gaat als die hard moet remmen. Lijkt me niet zo handig.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:55 schreef Alcyone het volgende:
[..]
Ik hang tegenwoordig lekker achter de vrachtwagens... lekker relaxed en echt, het scheelt echt weinig met aankomsttijd, ik bespaar 20 tot 35% brandstof en heb NUL stress
Alleen word je af en toe een beetje suf, das wel minder handig.
Een vrachtwagen eruit remmen lukt nog wel denk ik...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef 1299 het volgende:
[..]
Om echt effectief brandstof te besparen moet je dan zo dicht achter een vrachtwagen gaan rijden dat de kans aanwezig is dat het een keer fout gaat als die hard moet remmen. Lijkt me niet zo handig.
BSquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:12 schreef 1299 het volgende:
[..]
Om echt effectief brandstof te besparen moet je dan zo dicht achter een vrachtwagen gaan rijden dat de kans aanwezig is dat het een keer fout gaat als die hard moet remmen. Lijkt me niet zo handig.
Een vrachtwagen staat bijna even snel stil als een personenwagen, vergis je daar niet in.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:16 schreef enakje het volgende:
[..]
Een vrachtwagen eruit remmen lukt nog wel denk ik...
Als jij het leuk vind om met je hondaatje heel lang dicht achter een vrachtwagen te rijden moet je dat zelf weten. Maar op den duur verslapt hoe dan ook je aandacht. Ook kan je geen reet zien van wat er zich voor je allemaal afspeelt, als de vrachtwagen opeens plots moet remmen geef ik het je te doen als je tussen 2 vrachtwagens geplet wordtquote:
Dat jij nou zo iemand bent die flink doorknalt wil niet zeggen dat ik ook onverantwoordelijk benquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:26 schreef 1299 het volgende:
Als jij het leuk vind om met je hondaatje heel lang dicht achter een vrachtwagen te rijden moet je dat zelf weten. Maar op den duur verslapt hoe dan ook je aandacht. Ook kan je geen reet zien van wat er zich voor je allemaal afspeelt, als de vrachtwagen opeens plots moet remmen geef ik het je te doen als je tussen 2 vrachtwagens geplet wordtTevens heb je nog het risico dat de vrachtwagen voor je een deel van zijn lading verliest, die mag je dan ook gelijk opvangen zonder een mogelijkheid om uit te wijken
![]()
Dan pak je de 100nx en daar liggen ook die ook zow lekkere SR20DE tjes inquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:30 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die zo'n Sunny GTi heeft (wel GTi-R look, inclusief hoodscoop). Sr20 DE blok erin die momenteel 170 pk levert, en dat is al aardig snel. Maar zo'n Sr20 DE blok biedt genoeg opties om te swappen naar een Sr 20 DET, dan hebben we het pas echt ergens over.Die donorblokken zijn wel redelijk verkrijgbaar heb ik het idee, alleen is de vraag of je daar aan wil beginnen..?
..vind het trouwens wel een lelijk model auto..
Jezza, Hamster & Captain Slow.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:46 schreef EsDe het volgende:
Jeremy Clarkson, Hamster & Captain Slow kochten voor 10000 pond een 'supercar'.... hun advies: Nóóit doen. voor 5000 euro is er nog minder fatsoenlijks te krijgen, dus gewoon opgeven is het beste![]()
Maakt ook echt uit he al die remupgrades bij 120 Km/h. Leuk tegen fading, maar 1 stop vanaf 120 naar 0 doe je met je standaard remmetjes even snelquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat jij nou zo iemand bent die flink doorknalt wil niet zeggen dat ik ook onverantwoordelijk ben
Dicht = voor mij 4 auto-lengtes afstand MINIMAAL. En met OMP / Ferrodo remmen + stalen remleidingen wed ik dat ik eerder stilsta dan de vrachtwagen wanneer ik die afstand houd. De "slipstream" van een vrachtwagen is, bij 120 km/h, touwens lang, ja.
Blijft een geile bak om te zienquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
HONDA PRELUDE 2.2I VTEC 4Wiel Sturing (4WS)
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
185PK- top 250, draaicirkel van 9,2Meter (thnx 2 de 4WS) 0 tot 100 in 7,3 sec. Vtecing na 4,500 toeren of 5,000. Vtec wilt zeggen: Na 4,500 (of 5000) toeren volle power, je word gwn letterlijk + figuurlijk in je (kruip) stoellen gelanceerd!!!
een te gekke auto voor weinig geld!!
[afbeelding]
check dit maar eens;)
(Fouten onder voorbehoud)
is het owk:D:D je bloed begint gwn te koken als je die auto zietquote:
Toch heb ik stiekum liever een eclipsequote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
is het owk:D:D je bloed begint gwn te koken als je die auto zietde adraline stroomt door je heen wnr je de pook in je handen hebt en de moter schreeuwt om genade wnr je vlak bij de 6500 RPM bent!!
damn wat een wagen!!![]()
De GSX wel jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:26 schreef Turquaz52 het volgende:
das waar, de eclipse is owk de shit:D geen commentaar. Eclipse is togg 4x4?? wantk heb laatst een eclipse een burnout zien maken![]()
ahsoow, het is en blijft een dodelijke wagen, geef ik toequote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:41 schreef 1299 het volgende:
[..]
De GSX wel ja210PK uit een 2 liter blok. Hetzelfde blok wat in de Lancer Evolution serie dienst doet. Enkel heeft de Evo een TD05 turbo waar de Eclipse het met de kleinere variant de TD04 moet stellen.
en nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ahsoow, het is en blijft een dodlijke wagen, geef ik toeen togg is de Prelude beter
![]()
![]()
lol
wat verstond je er niet aan??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |