jij bent echt blind en domquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:03 schreef DonJames het volgende:
Voor dat geld kan je een motorrijbewijs+leuke motor kopen. Sneller dan de snelste auto's!
ben geen Kamperquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Kadet GSI moet je hebben
Zo dom ben ik niet als ik met mijn motor rondjes rij om jouw "snelle" auto.. Anyway, het was maar een tip.quote:
Hij vraagt om een gezinswagen met extra spoilers en 120 ipv 100 pk... begrijp dat dan...quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo dom ben ik niet als ik met mijn motor rondjes rij om jouw "snelle" auto.. Anyway, het was maar een tip.
Great minds think alikequote:
Zo een ding heeft geen 350 pk standaard hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef Chokeme het volgende:
Ford Sierra Cosworth, standaard 350 pk geloof ik. Stond laatst nog 1 op marktplaats met 380 pk, 5000 e. Volgens mij kun je niet meer pk's krijgen voor dat geld.
een golf of opel uit een vliegtuig duwen op 10km hoogte; gegarandeerd supersnel en je doet er nog wat nuttigs mee ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:00 schreef m_aik_el het volgende:
hey weten jullie soms wat auto´s die snel zijn van onder de 5000euro.
Maakt niet uit welk merk ofzo als hij maar snel gaat![]()
SERIEUS?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef WHiZZi het volgende:
![]()
@TS: Zeker net je rijbewijs ofzo?
In nederland mag je maar maximaal 120 KM/u hoor. Ik weet niet.. Elke auto kan dat, waarom zou je in godsnaam een afgeragde sjonniebak kopen die een top heeft van 230KM/u ?
Koop voor ¤5k liever een betrouwbare minder snelle en veilige auto.
Om z'n rijbewijs kwijt te rakenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef WHiZZi het volgende:
![]()
In nederland mag je maar maximaal 120 KM/u hoor. Ik weet niet.. Elke auto kan dat, waarom zou je in godsnaam een afgeragde sjonniebak kopen die een top heeft van 230KM/u ?
Die Porsche's, Ferrari's 'enzo' moeten het, i.t.t. die preludes, evo's en impreza's niet alleen hebben van hun performance, maar scoren ook op uiterlijk, kwaliteit en klasse erg hoog.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:18 schreef yup het volgende:
[..]
SERIEUS?
Doe dan alle Evo's Impreza's Porsche's Ferrari's enzo maar door de shredder. Hebbie toch niks aan in NL.
Correctie:quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef WHiZZi het volgende:
![]()
BMW 550i Touringquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:24 schreef WHiZZi het volgende:
klopt, je hebt er qua snelheid geen zak aan in NL.. Alleen als je het een mooie auto vind
Behalve op het circuit heb je er wat aan qua snelheid. Maar aangezien de topicstarter zoekt naar een snelle auto en het maakt hem niet uit welk merk zie ik hem als een of ander onvolwassen kereltje die stoer wil zijn met een super snelle luxe auto die binnen no time om een boom zit gevouwen (in het geval dat je het niet bent, sorry).
Ja, ik heb een auto.. Een Fiat Palio Weekend met een 1.2 liter moter en 75 PK en ben er trots op.
Ik wil je nog wel zien in een snelle auto om daar 1500 liter bagage mee te vervoeren![]()
stoer jongen, mogen we je aanraken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Correctie:
149km/u op de snelweg, 129km/u op de autoweg
Ik zeg toch niet dat ik zo hard rijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
stoer jongen, mogen we je aanraken?
edit: Laat maar..quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Correctie:
149km/u op de snelweg, 129km/u op de autoweg
Moeilijk he, alle replies lezenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
Van jou hoop ik dat je van de weg af wordt gehaald, je rijbewijs ingenomen en nooit meer teruggegeven wordt. Dankzij types zoals jou ontstaat er irritatie, file en ongelukken. Maargoed, als jij er gelukkig van wordt om een hele minuut eerder op de plek van bestemming te zijn, ondertussen jezelf wel hebt lopen opvreten aan mensen die zich wel aan de regels houden en veel meer benzine/diesel/gas te hebben verbruikt, be my guest...
Ik weet van mezelf in ieder geval dat ik niemand irriteer op de weg die zich aan de regels houdt.
Ik typte niet zo snel, ik heb mijn reactie al gewijzigdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Moeilijk he, alle replies lezen. Overigens veroorzaken mensen die niet durven rijden veel meer problemen op de weg dan wie dan ook. Achterlijke jongeren die denken dat het stoer is om hard te rijden, vouwen zichzelf wel om een boom. Heb je alleen even last van een file, maar daarna nooit meer last van ze....
Is dat een Opel mentaliteit?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef yup het volgende:
Opel Calibra 4x4 turbo.
Koop je wel voor 3000 ofzo. Ander turbo erin ander intercooler ander chip en je hebt 350 pk ofzo.
Als de 4x4 moeilijk doet schakel je die shit gewoon uit.
Helaas staan die Calibra turbo's bekend om hun zwakke 4x4. D.m.v. een zekering kan je het uitschakelen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat een Opel mentaliteit?Dus als de remmen moeilijk gaan doen schakel je die ook maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |