jij bent echt blind en domquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:03 schreef DonJames het volgende:
Voor dat geld kan je een motorrijbewijs+leuke motor kopen. Sneller dan de snelste auto's!
ben geen Kamperquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:08 schreef Pony-Lover het volgende:
Kadet GSI moet je hebben
Zo dom ben ik niet als ik met mijn motor rondjes rij om jouw "snelle" auto.. Anyway, het was maar een tip.quote:
Hij vraagt om een gezinswagen met extra spoilers en 120 ipv 100 pk... begrijp dat dan...quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:14 schreef DonJames het volgende:
[..]
Zo dom ben ik niet als ik met mijn motor rondjes rij om jouw "snelle" auto.. Anyway, het was maar een tip.
Great minds think alikequote:
Zo een ding heeft geen 350 pk standaard hoorquote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef Chokeme het volgende:
Ford Sierra Cosworth, standaard 350 pk geloof ik. Stond laatst nog 1 op marktplaats met 380 pk, 5000 e. Volgens mij kun je niet meer pk's krijgen voor dat geld.
een golf of opel uit een vliegtuig duwen op 10km hoogte; gegarandeerd supersnel en je doet er nog wat nuttigs mee ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:00 schreef m_aik_el het volgende:
hey weten jullie soms wat auto´s die snel zijn van onder de 5000euro.
Maakt niet uit welk merk ofzo als hij maar snel gaat![]()
SERIEUS?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef WHiZZi het volgende:
![]()
@TS: Zeker net je rijbewijs ofzo?
In nederland mag je maar maximaal 120 KM/u hoor. Ik weet niet.. Elke auto kan dat, waarom zou je in godsnaam een afgeragde sjonniebak kopen die een top heeft van 230KM/u ?
Koop voor ¤5k liever een betrouwbare minder snelle en veilige auto.
Om z'n rijbewijs kwijt te rakenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef WHiZZi het volgende:
![]()
In nederland mag je maar maximaal 120 KM/u hoor. Ik weet niet.. Elke auto kan dat, waarom zou je in godsnaam een afgeragde sjonniebak kopen die een top heeft van 230KM/u ?
Die Porsche's, Ferrari's 'enzo' moeten het, i.t.t. die preludes, evo's en impreza's niet alleen hebben van hun performance, maar scoren ook op uiterlijk, kwaliteit en klasse erg hoog.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:18 schreef yup het volgende:
[..]
SERIEUS?
Doe dan alle Evo's Impreza's Porsche's Ferrari's enzo maar door de shredder. Hebbie toch niks aan in NL.
Correctie:quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:13 schreef WHiZZi het volgende:
![]()
BMW 550i Touringquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:24 schreef WHiZZi het volgende:
klopt, je hebt er qua snelheid geen zak aan in NL.. Alleen als je het een mooie auto vind
Behalve op het circuit heb je er wat aan qua snelheid. Maar aangezien de topicstarter zoekt naar een snelle auto en het maakt hem niet uit welk merk zie ik hem als een of ander onvolwassen kereltje die stoer wil zijn met een super snelle luxe auto die binnen no time om een boom zit gevouwen (in het geval dat je het niet bent, sorry).
Ja, ik heb een auto.. Een Fiat Palio Weekend met een 1.2 liter moter en 75 PK en ben er trots op.
Ik wil je nog wel zien in een snelle auto om daar 1500 liter bagage mee te vervoeren![]()
stoer jongen, mogen we je aanraken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Correctie:
149km/u op de snelweg, 129km/u op de autoweg
Ik zeg toch niet dat ik zo hard rijdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
stoer jongen, mogen we je aanraken?
edit: Laat maar..quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Correctie:
149km/u op de snelweg, 129km/u op de autoweg
Moeilijk he, alle replies lezenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
Van jou hoop ik dat je van de weg af wordt gehaald, je rijbewijs ingenomen en nooit meer teruggegeven wordt. Dankzij types zoals jou ontstaat er irritatie, file en ongelukken. Maargoed, als jij er gelukkig van wordt om een hele minuut eerder op de plek van bestemming te zijn, ondertussen jezelf wel hebt lopen opvreten aan mensen die zich wel aan de regels houden en veel meer benzine/diesel/gas te hebben verbruikt, be my guest...
Ik weet van mezelf in ieder geval dat ik niemand irriteer op de weg die zich aan de regels houdt.
Ik typte niet zo snel, ik heb mijn reactie al gewijzigdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:33 schreef existenz het volgende:
[..]
Moeilijk he, alle replies lezen. Overigens veroorzaken mensen die niet durven rijden veel meer problemen op de weg dan wie dan ook. Achterlijke jongeren die denken dat het stoer is om hard te rijden, vouwen zichzelf wel om een boom. Heb je alleen even last van een file, maar daarna nooit meer last van ze....
Is dat een Opel mentaliteit?quote:Op donderdag 25 mei 2006 17:50 schreef yup het volgende:
Opel Calibra 4x4 turbo.
Koop je wel voor 3000 ofzo. Ander turbo erin ander intercooler ander chip en je hebt 350 pk ofzo.
Als de 4x4 moeilijk doet schakel je die shit gewoon uit.
Helaas staan die Calibra turbo's bekend om hun zwakke 4x4. D.m.v. een zekering kan je het uitschakelen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dat een Opel mentaliteit?Dus als de remmen moeilijk gaan doen schakel je die ook maar uit
Bassie en Adriaan jalalalalaquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:27 schreef Googolplexian het volgende:
Honda CRX DelSol VTi-E (1.6i vtec met 160 pk standaard en robot-dak)
Heb ik ook
Volgens mij ben jij een beetje in de war met een prelude van tig jaar eerderquote:
en elk volgend jaar 5000 eu aan onderhoud, belasting en verzekeringquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:00 schreef OnlineGokker het volgende:
Mercedes Benz 600 SEL met 408PK uit 1991
0-100 in 6 sec...
Is voor minder dan 5000 euro te koop...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
Iedereen die dat wel doet, is gewoon een ongelooflijke sukkel.
En elke taxi-chauffeurquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:07 schreef OnlineGokker het volgende:
Wegenbelasting is veel inderdaad. Vezekering zal wle meevallen, denk ik. Verder moet je een goeie uit Duitsland importeren en heb je een topauto waar KITT op jaloers zou zijn
Mij ook niet, maar de TS zit zo te hameren op snelheid dat de rest niet belangrijk lijkt te zijnquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En elke taxi-chauffeur![]()
sorry ... lijkt me gewoon echt een foute keuze voor iemand die op zoek is naar een auto voor 5000 eu
Nee hoor....quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje in de war met een prelude van tig jaar eerder
[afbeelding]
Dit is een Sol (2-zitter):
[afbeelding]
Tot je gaat sturenquote:Op donderdag 25 mei 2006 21:13 schreef D.Rose het volgende:
een oude Camaro of Firebird is ook wel lekker snel
Ik krijg ook niet de indruk dat TS daar erg veel waarde aan hecht..quote:Op donderdag 25 mei 2006 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er stond nergens dat sturen een vereiste was
En bij een klapper is er vrij weinig over van de motor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef NoComment het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volkswagen/34011141.html?return=eJwliu0KwiAYRu9l4H76tVb0iox1J1JrijZfptAquve0%2FXnO4fAYEPBxwFUCcZDQpMmsV6tszgiM%2BYjTQh9m9RmDMTnRJbD9QtHisAUt2lvSOZJuFKS7hDLj%2BW%2Bypv5UNRd9O6y6Fa187fTPwjmGO5G95PORlxaTK1G2qEWjvj8BzTAG&df=1
Maar ¤500 boven budget, 200pk in een Golf mk.1
Het is een Golf hoor, die dingen sturen uit zichzelf al richting de bomenquote:Op donderdag 25 mei 2006 23:25 schreef NoComment het volgende:
Klapper, klapper, je moet zo'n ding gewoon heelhouden en niet rond een boom vouwen
Die advertentiequote:Op donderdag 25 mei 2006 22:46 schreef NoComment het volgende:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volkswagen/34011141.html?return=eJwliu0KwiAYRu9l4H76tVb0iox1J1JrijZfptAquve0%2FXnO4fAYEPBxwFUCcZDQpMmsV6tszgiM%2BYjTQh9m9RmDMTnRJbD9QtHisAUt2lvSOZJuFKS7hDLj%2BW%2Bypv5UNRd9O6y6Fa187fTPwjmGO5G95PORlxaTK1G2qEWjvj8BzTAG&df=1
Maar ¤500 boven budget, 200pk in een Golf mk.1
quote:SUPER SNELLE GOLF 1 G60 DIK 200 PK. BJ 1983 is weer te koop.
..
blabla...
...
Eenmaal gereden in deze wagen ben je verkocht.
De GTI-R is alleen niet te vinden vinden voor ¤5000,-quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:23 schreef ToMaSZ het volgende:
Nissan Sunny GTi(-R) uit 93... je weet niet wat je meemaakt. 6,5 seconde naar 100 KM/H, Top van bijna 230 km/h...
Mjah das een punt, maar voor 3000 heb je een prima gti met alsnog 145pk... nog steeds aardig vermogen voor zo'n klein hokkie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:25 schreef Festini het volgende:
[..]
De GTI-R is alleen niet te vinden vinden voor ¤5000,-
low-budget en Maserati in één topic is een gevaarlijke combiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:29 schreef Festini het volgende:
Maserati 2.24v V6 Biturbo
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/maserati/35415537.html?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
In NL heeft het gewoon geen enkel nut om harder te gaan dan toegestaan is.
Volgens mij is dit nog wel een redelijk bedrag voor een auto van 16 jaar oudquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
low-budget en Maserati in één topic is een gevaarlijke combi![]()
Voor 5000 staat ie voor je deur; daarna begint de lol pas![]()
Ik ken een jongen die zo'n Sunny GTi heeft (wel GTi-R look, inclusief hoodscoop). Sr20 DE blok erin die momenteel 170 pk levert, en dat is al aardig snel. Maar zo'n Sr20 DE blok biedt genoeg opties om te swappen naar een Sr 20 DET, dan hebben we het pas echt ergens over.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:23 schreef ToMaSZ het volgende:
Nissan Sunny GTi-R uit 93... 2 liter turbo (220PK) in een sunny. Je weet niet wat je meemaakt. 6,5 seconde naar 100 KM/H, Top van bijna 230 km/h...
"Redelijk bedrag" en Maserati in één topic is een gevaarlijke combiquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:10 schreef Festini het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog wel een redelijk bedrag voor een auto van 16 jaar oud
dit is wel erg bruut maar hij heeft geen achteruit he als je een motorblok hebtquote:Op donderdag 25 mei 2006 20:20 schreef gtsmrt het volgende:
koop een mini cooper met een hayabusa blok...
http://video.google.com/videoplay?docid=-8181859502945869301&q=mini+cooper
Precies.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:23 schreef Hyperdude het volgende:
Voor 5000 staat ie voor je deur; daarna begint de lol pas![]()
Eenschquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:32 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
In NL heeft het gewoon geen enkel nut om harder te gaan dan toegestaan is.
Mwa denk het toch welquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:34 schreef m_aik_el het volgende:
[..]
dit is wel erg bruut maar hij heeft geen achteruit he als je een motorblok hebt![]()
IDD.. een hele fijne.. .Of net zoals Paul Vlasblom, een M3 blok in een 3serie touring?quote:
Ook een hele leuke optie, die ik misschien nog eens wil gaan gebruiken als tweede auto.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 09:26 schreef extreme het volgende:
Classic Mini met een 1380,
blijft de enige kart voor op de openbare weg, en bovendien is het niet alleen een vies snel autootje waarme je nagenoeg alles het nakijken geeft, je maakt er ook nog eens een veel betere indruk mee dan met een pauper bmw of een manga jap.
Dwars als de gekquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IDD.. een hele fijne.. .Of net zoals Paul Vlasblom, een M3 blok in een 3serie touring?
Maar moeilijk te krijgen voor het genoemde budget.quote:
en dan binnen 2 maanden een tree-hugger zijn...dat je ff iemand "master cool" met 200 inhaalt en jezelf vervolgens om een boom heen vouwtquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:04 schreef m_aik_el het volgende:
snel gaan is gewoon master cool man iedereen met 200km/p inhalen gek wat denk jij dan gewoon racen gek aw kut![]()
![]()
Kijkend naar dat filmpje niet..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:52 schreef EminemRulezz het volgende:
[..]
Mwa denk het toch welSchakelsysteem van auto ofzo erin gegooid denk ik
Origineel hoorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:09 schreef peacetaker het volgende:
[..]
en dan binnen 2 maanden een tree-hugger zijn...dat je ff iemand "master cool" met 200 inhaalt en jezelf vervolgens om een boom heen vouwt![]()
Hij is niet serieus bedoeld voor op de openbare weg, deze constructie krijg je in NL trouwens zowiso niet road legal.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijkend naar dat filmpje niet..
Daarnaast vind ik het wel erg pauper dat ze er geen fatsoenlijk gashendel systeem ingebouwd hebben
Er zijn genoeg mini-kits beschikbaar waarmee je een oude mini kunt ombouwen tot een snelle wagen die legaal de Nederlandse weg op mag...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:23 schreef extreme het volgende:
[..]
Hij is niet serieus bedoeld voor op de openbare weg, deze constructie krijg je in NL trouwens zowiso niet road legal.
Maar een Mini met een leuke 1380 of Metro Turbo conversie geeft je ook 120PK in een autootje van 600kg, en dat is zeer goed te doen onder de 5K, volkomen geschikt voor de openbare weg, niet bij te houden door kneuzen in hun GTI´tjes, en een hoge knuffelbaarheidsfactor voor bij de vrouwtjes..
Als je dat bedrag zou verdubbelen kan je ook bij Ben van Leeuwen een 1,8 IntegraR in je Mini laten schoenlepelen, kan je met 300+ PK gaan spelen. (note: das een PK gewicht verhouding die de meeste supercars bij lange na niet halen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |