Waarvoor, voor die shoarma?quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb ook honger, maar alles is op in huis
Got yaquote:
\quote:Op zondag 25 september 2005 02:26 schreef PyTh het volgende:
Mateja groeit als kool en het gaat keigoed met 'm
En hij zegt ff hallo!
[afbeelding]
Hier hebben ze wat professionelere messen, elektrisch enzoquote:Op zondag 25 september 2005 03:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hools for Heerlijke Happen![]()
[afbeelding]
quote:
feestje gehad?quote:Op zondag 25 september 2005 05:00 schreef DutchGooner het volgende:
Vind het best rond dit tijdstip,hik
en gezopen dusquote:
bacardi, idd valt wel meequote:Op zondag 25 september 2005 05:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
half flesje,valt wel mee dus
mwahquote:Op zondag 25 september 2005 05:13 schreef rubbereend het volgende:
nog ff de dames gekeken bij t sport journaal, suzanne![]()
één van de leukste wielrenstersquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 05:19 schreef DutchGooner het volgende:
tis bij jou al snel leuk is het niet?
Ze willen allemaal in de voetsporen van Tong treden.. maar tja dat kan natuurlijk niet.. want toen heeft kwaliteitsposten ...quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef Noca het volgende:
Wat zit dat voetbal associatie spel trouwens vol met postopkrikkers. Een paar van die lui posten alleen maar in topics met spelletjes, associatietopics, plaatjestopics, wat eet je nu topics, wat luister je nu topics etc..wat een lol.
WK Wielrennen, nog een uur of 5 vermaak op de tvquote:Op zondag 25 september 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Iemand een idee?
dvdtje kijkenquote:Op zondag 25 september 2005 11:49 schreef appelsientje het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen?
Iemand een idee?
Op jou kan ik altijd vertrouwenquote:
Ja, best suf, ik snap er de lol ook niet van.quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef Noca het volgende:
Wat zit dat voetbal associatie spel trouwens vol met postopkrikkers. Een paar van die lui posten alleen maar in topics met spelletjes, associatietopics, plaatjestopics, wat eet je nu topics, wat luister je nu topics etc..wat een lol.
Ongeveer een jaar geleden, poste ik ook bijna alleen maar in dat soort topics. Waarom ik dat deed, weet ik nu eigenlijk ook niet meer.quote:Op zondag 25 september 2005 12:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, best suf, ik snap er de lol ook niet van.
Gelukkig heb jij de overstap gemaakt naar kwaliteitsposts.quote:Op zondag 25 september 2005 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar geleden, poste ik ook bijna alleen maar in dat soort topics. Waarom ik dat deed, weet ik nu eigenlijk ook niet meer.
quote:Op zondag 25 september 2005 12:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij de overstap gemaakt naar kwaliteitsposts.
En gelijk mijn nek erbij ??quote:
hoi!quote:Op zondag 25 september 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:oi
postopkriktopics zijn ideaal om de tijd de doden op fok!
Zelfs daar ben ik te lui voorquote:Op zondag 25 september 2005 14:00 schreef rubbereend het volgende:oi
postopkriktopics zijn ideaal om de tijd de doden op fok!
heerlijk wielrennen op tv
quote:Op zondag 25 september 2005 14:06 schreef Noca het volgende:
Doe je al aan middagdutjes golfer? Dat komt toch met ouderdom, dat je dat meer gaat doen?
14.00 - 4.00 dan heb je 10 uur in bed gelegen, dan is het dus ook al middagquote:Op zondag 25 september 2005 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm, als je om 4 uur half 5 naar bed gaat, is dit ochtend
Dan ga ik maar eens een brunchje in elkaar toverenquote:Op zondag 25 september 2005 14:10 schreef rubbereend het volgende:
14.00 - 4.00 dan heb je 10 uur in bed gelegen, dan is het dus ook al middag
Lekker bluezz, croissantjes met jam en boursin graag.quote:Op zondag 25 september 2005 14:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan ga ik maar eens een brunchje in elkaar toveren
auw, dan zullen we je maar niet aan t lachen maken.quote:Op zondag 25 september 2005 14:12 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt na het voetballen met waarschijnlijk een gekneusde rib binnenzetten
Auw! Doe mij maar een paracetamolletje
ranzige combinatie jam en boursinquote:Op zondag 25 september 2005 14:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lekker bluezz, croissantjes met jam en boursin graag.
Dat doet inderdaad nogal pijnquote:Op zondag 25 september 2005 14:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
auw, dan zullen we je maar niet aan t lachen maken.
Als ie echt gekneusd is ben je daar een week of 6 zoet mee.quote:Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef Eilanden het volgende:
Dat doet inderdaad nogal pijn![]()
Je voelt het ook met adenhalen .... geen fijn gevoel
Ik hoop dan ook dat mijn ribben een flinke opdoffer hebben gehad en geen kneuzing. Maar dat knietje dat ik tussen mijn ribben heb gehad voel ik nog steeds en met de meest normale bewegingen ga ik soms door de grond van de pijn. Maar ik kijk het nog even aan voordat ik denk aan een doktersbezoek of wat dan ookquote:Op zondag 25 september 2005 14:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ie echt gekneusd is ben je daar een week of 6 zoet mee.
Kan uit recente ervaring vertellen dat het een verdomd pijnlijke blessure is.
voetballen in Utreg is dan ook behoorlijk slecht voor je gezondheidquote:Op zondag 25 september 2005 14:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik hoop dan ook dat mijn ribben een flinke opdoffer hebben gehad en geen kneuzing. Maar dat knietje dat ik tussen mijn ribben heb gehad voel ik nog steeds en met de meest normale bewegingen ga ik soms door de grond van de pijn. Maar ik kijk het nog even aan voordat ik denk aan een doktersbezoek of wat dan ook
Ik ben verdediger, dus die slalom zie je mij niet echt doenquote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
voetballen in Utreg is dan ook behoorlijk slecht voor je gezondheid
Een speler uit ons team kan vrij goed dribbelen dus die slalomt overal doorheen. Krijgt ie de meest vreselijke doodschoppen en op gegeven moment zegt zo'n vent van de tegenstander : ja moet je maar niet gaan dribbelen eh
...
idd dramatisch ditquote:Op zondag 25 september 2005 15:39 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Waarschijnlijk geen Nederlandse wielerwereldkampioen.
De Kneet draait zich om in zijn graf...quote:
Nou, what's new zou ik zeggen. We zijn niet zo goed meer bij het wielrennen natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 15:25 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Eilanden, die de Ambachtse politie heeft ontmoet.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef Suijk het volgende:
Bluezz weet trouwens wel wat ik lekker vind.
Sportpark zag er wel aardig uit, goede veldenquote:Op zondag 25 september 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Oh, viel mee dan. Hoe vond je het sportpark trouwens? En ik had mijn mobiel nog bij me ook...
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef DeTolk het volgende:
Net even een patatje wezen eten ( in Vierhouten ). Vraag 1 patat pinda en broodje hamburger.
Geeft ze me een zak patat en een beker pindasaus, waar 3 mensen van kunnen eten.
(En ik moest 1,70 betalen voor die patat. Ze stond me trouwens welzwoel aan te kijken.. Had ik er toch op die toonbank moeten pakken? )
M'n vader belde net dat ik dat echt moest zien, beetje jammer dat ik hier geen RTL7 hebquote:Op zondag 25 september 2005 16:44 schreef Suijk het volgende:
Dat A1 gp is best geinig.
En NAC wint van AZquote:Op zondag 25 september 2005 17:05 schreef rubbereend het volgende:
prachtige sportmiddag, wielrennenA1
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef DeTolk het volgende:
(En ik moest 1,70 betalen voor die patat. Ze stond me trouwens welzwoel aan te kijken.. Had ik er toch op die toonbank moeten pakken? )
Dan moet je geen kiezeltje tegenkomenquote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Die motorracers rijden verdomme met een topsnelheid van 300 KMpU.
Op twee wieltjes.
en als ze dan vallen staan ze op en lopen ze verderquote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Op twee wieltjes.
hoe hard zouden ze gaan als ze maar 1 wiel zouden hebben?quote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Op twee wieltjes.
Binnenkort kan je lekker Kangaroo bereiden .quote:Op zondag 25 september 2005 17:28 schreef appelsientje het volgende:
En het avond eten zit er weer in.. lekker gekookt voor mijn ouders...
Misschien had ik kok moeten worden
Wat heb je gemaakt dan??quote:Op zondag 25 september 2005 17:28 schreef appelsientje het volgende:
En het avond eten zit er weer in.. lekker gekookt voor mijn ouders...
Misschien had ik kok moeten worden
quote:Naakte slaapwandelaar sluit zichzelf buiten
Gepost door Kirsty (ChrisJX)
Gepubliceerd: zondag 25 september 2005 @ 17:02
FdBeer had ons via de nieuws-submit te melden:
Al slaapwandelend kun je soms voor gekke dingen komen te staan, helemaal als je naar buiten bent gelopen. Vervelend wordt het echter wanneer je in je blootje op straat staat en je jezelf hebt buitengesloten.
Bovenstaande overkwam een inwoner van Zaltbommel vannacht rond 01.45 uur. Gelukkig voor hem kon een buurvrouw de politie waarschuwen, zodat de gealarmeerde agenten de deur van de woning van de man konden openmaken.
quote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt dan??
En wat een lange lijst heb je in travel gepost, is je rugzak wel groot genoeg
Tongie, wat lees ik nu weer op de FP
[..]
quote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt dan??
En wat een lange lijst heb je in travel gepost, is je rugzak wel groot genoeg
Tongie, wat lees ik nu weer op de FP
[..]
whehehequote:Op zondag 25 september 2005 17:35 schreef golfer het volgende:
Kennen we Harrie (nee, niet onze Harrie van Hools) nog?
FOK!bruidegom valt van podium en verlaat feest per ambulance
![]()
Wij doen maar wat jullie niet luktquote:
AZ zakt nu al in.quote:Op zondag 25 september 2005 17:41 schreef Superheld het volgende:
[..]
Wij doen maar wat jullie niet lukt![]()
Nee, Harrie is Harrie en Furby is weer een andere user, maar het zijn wel dikke maten van elkaar.quote:Op zondag 25 september 2005 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar HArrie is toch furby
Ik snap het allemaal niet meer
Wij zijn gewoon goed.quote:
Ah oke, dan zat ik verkeerdquote:Op zondag 25 september 2005 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, Harrie is Harrie en Furby is weer een andere user, maar het zijn wel dikke maten van elkaar.
gewoon vanavond de herhaling kijkenquote:Op zondag 25 september 2005 17:58 schreef Spideyman het volgende:
ik wilde dus buitenhof terugzien, maar kan de stream niet afspelen
http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/afleveringen/23683297/ (kies video aan de rechterkant)
wie lukt het wel?
k krijg een link te zien naar Yeopgijeogin geunyeoquote:Op zondag 25 september 2005 18:01 schreef pascalheister het volgende:
Avond,
My Sassy Girl, wat een prachtige film
Eureka!quote:Op zondag 25 september 2005 18:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon vanavond de herhaling kijken
Also Known As:quote:Op zondag 25 september 2005 18:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k krijg een link te zien naar Yeopgijeogin geunyeo
quote:Op zondag 25 september 2005 18:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Also Known As:
Bizarre Girl
My Sassy Girl (International: English title)
Yupgi Girl (Hong Kong: English title)
dat is de orginele titel eendquote:Op zondag 25 september 2005 18:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k krijg een link te zien naar Yeopgijeogin geunyeo
Heb je nou alweer een gangbangquote:Op zondag 25 september 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
Ik wens iedereen een fijne avond
vrienden/innen komen op bezoek...
oh je gaat weer monopoli spelen?quote:Op zondag 25 september 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
Ik wens iedereen een fijne avond
vrienden/innen komen op bezoek...
Mooie overwinningquote:Op zondag 25 september 2005 18:28 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb je nou alweer een gangbang![]()
We doen niet nog een keer voor hoe het moet hoor!quote:
Laten we dit als nieuwe term introduceren.quote:Op zondag 25 september 2005 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
oh je gaat weer monopoli spelen?
geweldig he?quote:Op zondag 25 september 2005 18:51 schreef Dos37 het volgende:
vandaag the life of brian gekeken. Wat een heerlijke humor
Ja iddquote:
niet genoeg gekut danquote:Op zondag 25 september 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zooo ff een nieuwe site lay-out eruit gepoept. Beetje kutten met dat Photoshop
quote:
4 uurquote:Op zondag 25 september 2005 20:11 schreef _moder8or_ het volgende:
Hier een paar foto's
[[url=http://img174.imageshack.us/img174/1382/10091379zs.th.jpg]afbeelding][/URL]
Na het uitrollen van het spandoek zijn wij begonnen met het aftekenen van de rastars (50×50cm).
[[url=http://img305.imageshack.us/img305/9844/10091411xw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bij het maken van een groot spandoek (12×1.5 meter) komt er natuurlijk bier en chips bij kijken
[[url=http://img348.imageshack.us/img348/7364/10091428pn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alle rastars zijn afgetekend. Nu laten wij zien hoe breed een letter ongeveer wordt. (50cm in de breedte en bijna een meter in de lengte)
[[url=http://img348.imageshack.us/img348/5083/10091455fg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Na het rastaren ben ik overgegaan met het maken van de letters. (kloteklus maar leuk om te doen)
[[url=http://img303.imageshack.us/img303/9903/10091480ru.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hier zie je mij in actie met het dikker maken van de letters. Zodat jullie straks beter kunnen zien hoe hij eruit komt te zien.
[[url=http://img303.imageshack.us/img303/8514/10091497iq.th.jpg]afbeelding][/URL]
Na ongeveer 4 uur is tot nu toe dit als resultaat. We houden jullie op de hoogte!
Met dank aan Scarafax voor de foto's![]()
Neequote:Op zondag 25 september 2005 20:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
4 uurheb je eerst bier liggen zuipen ofzo
Exact.quote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef Noca het volgende:
Avond! Vanavond toch Terra incognita en morgen ER?
We hebben ook gerasterd. En dat was de drempelquote:Op zondag 25 september 2005 20:20 schreef Noca het volgende:
Na 4 uur 2 letters?
Avond! Vanavond toch Terra incognita en morgen ER?
Als je het goed bekeek, komt er iets heel anders te staan.quote:Op zondag 25 september 2005 20:32 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Serieus, een spandoek met fokschip groet Ajax. Op hoeveel manieren wil je in elkaar gebeukt worden zeg
onze nieuwe paaldanseresquote:
ik zou wel willen bbq-enquote:
Niet tegen jou, je lult al veel te veel.quote:
niemand hier heeft t toch tegen amd?quote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet tegen jou, je lult al veel te veel.
m3 power bedoel je?quote:Op zondag 25 september 2005 21:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lol die nieuwe mach 3 (tril geval) helpt echt voelt niet eens meer dat je scheert (1e keer dus een flinke snee)
O?quote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet tegen jou, je lult al veel te veel.
quote:Op zondag 25 september 2005 21:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
m3 power bedoel je?
moet hem ook nog eens proberen, doe het nu nog met de mach 3 Turbo
mooi manquote:Op zondag 25 september 2005 21:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lol die nieuwe mach 3 (tril geval) helpt echt voelt niet eens meer dat je scheert (1e keer dus een flinke snee)
In dat nieuwe programma van Witteman en Pauw?quote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
Nog Hans Teeuwen fans hier ? Vanavond om 22.10 uur op Ned-3
Cool. Bedankt. Straks even naar kijken!quote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ja wilde het je al melden op MSN maar je was aan het sexen met Bluez.quote:Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat nieuwe programma van Witteman en Pauw?
gaat ie nog een keer het goede bericht herhalen dat ie stopt?quote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
ja heb alle dvd's, wat komt er op tv ?quote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ja, dat moet nou eenmaal ook bijgehouden worden.quote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ja wilde het je al melden op MSN maar je was aan het sexen met Bluez.
Interview.quote:Op zondag 25 september 2005 21:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja heb alle dvd's, wat komt er op tv ?
Klopt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat nieuwe programma van Witteman en Pauw?
Die ja, ik moest nieuwe mesjes kopen en dat ding bleek goedkoper dan nieuwe mesjes dus tjah why not dacht ikquote:Op zondag 25 september 2005 21:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
m3 power bedoel je?
moet hem ook nog eens proberen, doe het nu nog met de mach 3 Turbo
quote:
Maar straks moet je nieuwe mesjes kopen voor dat nieuwe ding, die zijn nog duurderquote:Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die ja, ik moest nieuwe mesjes kopen en dat ding bleek goedkoper dan nieuwe mesjes dus tjah why not dacht ik
Ik gebruikte nog de gewone Mach 3
Neuh heb al uitgevonden dat de mach 3 en mach 3 turbo mesjes er gewoon op kunnen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar straks moet je nieuwe mesjes kopen voor dat nieuwe ding, die zijn nog duurder
Ah, dan ga ik dat ook eens proberenquote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh heb al uitgevonden dat de mach 3 en mach 3 turbo mesjes er gewoon op kunnen.
Mach3 turbo was al een hele vooruitgang tov mach3 moet ik zeggenquote:Op zondag 25 september 2005 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ze zeggen dat door het trillen de haartjes omhoog gaan staan maar of dat waar is weet ik niet, wel scheert het voor mij een stuk fijner.
Oké,quote:Op zondag 25 september 2005 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ze zeggen dat door het trillen de haartjes omhoog gaan staan maar of dat waar is weet ik niet, wel scheert het voor mij een stuk fijner.
ja en de mach 3 ook op de Gilette Contour Plusquote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mach3 turbo was al een hele vooruitgang tov mach3 moet ik zeggen
quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen....
Dat was een te gezellige avond.. zo'n avondje dat je beseft dat ik m'n vrienden/innen wel heel erg gaat missen...
Nee was gewoon een gezellige avond.. zonder spelletjes enzo...quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef pascalheister het volgende:
hoe vaak ben je over start gegaan sien?
shit post ik ook nog in pub ook
quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef pascalheister het volgende:
Pff ik krijg al de kriebels als ik aan zoiets denkquote:
Je bent niet de enige hoor. Ik zou het ook niet kunnen. Hoef je niet echt een mietje voor te zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pff ik krijg al de kriebels als ik aan zoiets denkBen echt een mietje wat dat betreft, ik zou het echt niet kunnen
You'll be fine.quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee was gewoon een gezellige avond.. zonder spelletjes enzo...
Maar damm heb nu al heimwee.. en ben nog niet eens weg... Maar ach komt allemaal goedheb er vertrouwen in!
Als ik daar eenmaal ben...
quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef pascalheister het volgende:
shit post ik ook nog in pub ook
quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee was gewoon een gezellige avond.. zonder spelletjes enzo...
Maar damm heb nu al heimwee.. en ben nog niet eens weg... Maar ach komt allemaal goedheb er vertrouwen in!
Als ik daar eenmaal ben...
Ow gelukkig maar. Ik krijg soms echt het gevoel dat ik een mietje ben, als ik om me heen kijk. Ik ben een familiemens, ik zou mn zussie, ouders, (schoon)familie en die kleintjes echt niet zo lang kunnen missen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Ik zou het ook niet kunnen. Hoef je niet echt een mietje voor te zijn.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:krijg ik net een smsje van SCH
"De grieken worden wel mooi even europees kampioen basketbal omdat ik hier ben. Iedereen heeft ineens een claxon"
k snap dat hele Pub nietquote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijk maar bij m'n posthistorie
Je bent gewoon gehecht aan je familie/omgeving. Heimwee is helemaal niet mietjesachtig.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Ik krijg soms echt het gevoel dat ik een mietje ben, als ik om me heen kijk. Ik ben een familiemens, ik zou mn zussie, ouders, (schoon)familie en die kleintjes echt niet zo lang kunnen missen.
Ik vind het heul knap van Sientje
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef popolon het volgende:
[..]
You'll be fine.
Tenminste stoer dat je zoiets durft.
Ik zou het niet kunnen.
Heimwee krijg je altijd, hangt van de mate af.quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent gewoon gehecht aan je familie/omgeving. Heimwee is helemaal niet mietjesachtig.
Maar het is zeker een grote stap.aan Sien
Maar jij hebt je vrouw nog, dat is toch een aardige vervanging. Sien moet het doen met een kangoeroe en wat locale inteelt bevolking.quote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Heimwee krijg je altijd, hangt van de mate af.
Maar 't is allemaal te overzien hoor, 't is maar 10 maanden.
is t misschien een idee voor Sientje om daar met een lokale dame te trouwen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Heimwee krijg je altijd, hangt van de mate af.
Maar 't is allemaal te overzien hoor, 't is maar 10 maanden.
Nou ja ik heb niet zoveel met mijn familie (zie ze 1x per jaarquote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Ik krijg soms echt het gevoel dat ik een mietje ben, als ik om me heen kijk. Ik ben een familiemens, ik zou mn zussie, ouders, (schoon)familie en die kleintjes echt niet zo lang kunnen missen.
Ik vind het heul knap van Sientje
quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:krijg ik net een smsje van SCH
"De grieken worden wel mooi even europees kampioen basketbal omdat ik hier ben. Iedereen heeft ineens een claxon"
Die zijn misschien wel veel leuker dan z'n familie.quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar jij hebt je vrouw nog, dat is toch een aardige vervanging. Sien moet het doen met een kangoeroe en wat locale inteelt bevolking.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t misschien een idee voor Sientje om daar met een lokale dame te trouwens?
lokaal inteelt volk...... Sientje komt uit Ermeloquote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar jij hebt je vrouw nog, dat is toch een aardige vervanging. Sien moet het doen met een kangoeroe en wat locale inteelt bevolking.
Oh, dan zal de aanpassing wel snel gaan ja.quote:Op zondag 25 september 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lokaal inteelt volk...... Sientje komt uit Ermelo![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lokaal inteelt volk...... Sientje komt uit Ermelo![]()
Ik was dus 4 maanden in Israël.... om te werken op zo'n kibutz... was echt een mega ervaring.. je leert zoveel van andere mensen..quote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef popolon het volgende:
Maar gaan is goed.
Ik heb ooit een half jaar voor de VN in Joegoslavie gedient (93/94), m'n moeder wou me bijna niet laten gaan maar nu ben ik nog stteds zo blij dat ik gegaan ben, wat een ervaring.
Je ziet wat van de wereld, en dan bedoel ik dus geen vakantie.
met Ermelo heb k nixquote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat heb jij toch met Ermelo ?
Het is zeker goed, ik heb een stage van een half jaar in Zuid Afrika gedaan. Daarna vraag je je ook af waar iedereen zich toch in godsnaam druk om maakt.quote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef popolon het volgende:
Maar gaan is goed.
Ik heb ooit een half jaar voor de VN in Joegoslavie gedient (93/94), m'n moeder wou me bijna niet laten gaan maar nu ben ik nog stteds zo blij dat ik gegaan ben, wat een ervaring.
Je ziet wat van de wereld, en dan bedoel ik dus geen vakantie.
Dat vraag ik me heel vaak afquote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
Het is zeker goed, ik heb een stage van een half jaar in Zuid Afrika gedaan. Daarna vraag je je ook af waar iedereen zich toch in godsnaam druk om maakt.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je hem terug ge-smst dat Riemer bij Studio Voetbal de hoofdgast is?
Yep, en zeker in geval van stage, zo'n buitenkansje krijg je niet snel meer.quote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is zeker goed, ik heb een stage van een half jaar in Zuid Afrika gedaan. Daarna vraag je je ook af waar iedereen zich toch in godsnaam druk om maakt.
En die van twisterquote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef pascalheister het volgende:
vergeet je de reiseditie van monopoly niet sien
quote:
Idd.. ik heb echt een geweldige tijd gehad met Denen, en Zuid-afrikanen... dat taaltjequote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, en zeker in geval van stage, zo'n buitenkansje krijg je niet snel meer.
De ervaringen met andere culturen/mensen zijn inderdaad onvergetelijk.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef pascalheister het volgende:
vergeet je de reiseditie van monopoly niet sien
die groene bikini stond je goedquote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was leuk he, op het strand
[afbeelding]
Net5 Frasierquote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef pascalheister het volgende:
Ned. 1 inschakeld voor Fawlty Towers
nu heb k dus ook trekquote:
Ei check.quote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef appelsientje het volgende:
Lekker gebakken ei met spek en kaas
Ham kan ook hoorquote:
zou je denken?quote:Op maandag 26 september 2005 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet ook nog een keer aan seizoen 4 beginnen, koop ook veel te veel dvd's![]()
en ook vrijwel allemaal gezien?quote:Op maandag 26 september 2005 00:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij afgelopen 2 maanden al weer iets van 30 ofzo
euhm stuk of 5 ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ook vrijwel allemaal gezien?
Teringquote:Op maandag 26 september 2005 00:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij afgelopen 2 maanden al weer iets van 30 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |