quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:krijg ik net een smsje van SCH
"De grieken worden wel mooi even europees kampioen basketbal omdat ik hier ben. Iedereen heeft ineens een claxon"
Die zijn misschien wel veel leuker dan z'n familie.quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar jij hebt je vrouw nog, dat is toch een aardige vervanging. Sien moet het doen met een kangoeroe en wat locale inteelt bevolking.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is t misschien een idee voor Sientje om daar met een lokale dame te trouwens?
lokaal inteelt volk...... Sientje komt uit Ermeloquote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar jij hebt je vrouw nog, dat is toch een aardige vervanging. Sien moet het doen met een kangoeroe en wat locale inteelt bevolking.
Oh, dan zal de aanpassing wel snel gaan ja.quote:Op zondag 25 september 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lokaal inteelt volk...... Sientje komt uit Ermelo![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2005 23:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lokaal inteelt volk...... Sientje komt uit Ermelo![]()
Ik was dus 4 maanden in Israël.... om te werken op zo'n kibutz... was echt een mega ervaring.. je leert zoveel van andere mensen..quote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef popolon het volgende:
Maar gaan is goed.
Ik heb ooit een half jaar voor de VN in Joegoslavie gedient (93/94), m'n moeder wou me bijna niet laten gaan maar nu ben ik nog stteds zo blij dat ik gegaan ben, wat een ervaring.
Je ziet wat van de wereld, en dan bedoel ik dus geen vakantie.
met Ermelo heb k nixquote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
wat heb jij toch met Ermelo ?
Het is zeker goed, ik heb een stage van een half jaar in Zuid Afrika gedaan. Daarna vraag je je ook af waar iedereen zich toch in godsnaam druk om maakt.quote:Op zondag 25 september 2005 23:08 schreef popolon het volgende:
Maar gaan is goed.
Ik heb ooit een half jaar voor de VN in Joegoslavie gedient (93/94), m'n moeder wou me bijna niet laten gaan maar nu ben ik nog stteds zo blij dat ik gegaan ben, wat een ervaring.
Je ziet wat van de wereld, en dan bedoel ik dus geen vakantie.
Dat vraag ik me heel vaak afquote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
Het is zeker goed, ik heb een stage van een half jaar in Zuid Afrika gedaan. Daarna vraag je je ook af waar iedereen zich toch in godsnaam druk om maakt.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je hem terug ge-smst dat Riemer bij Studio Voetbal de hoofdgast is?
Yep, en zeker in geval van stage, zo'n buitenkansje krijg je niet snel meer.quote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is zeker goed, ik heb een stage van een half jaar in Zuid Afrika gedaan. Daarna vraag je je ook af waar iedereen zich toch in godsnaam druk om maakt.
En die van twisterquote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef pascalheister het volgende:
vergeet je de reiseditie van monopoly niet sien
quote:
Idd.. ik heb echt een geweldige tijd gehad met Denen, en Zuid-afrikanen... dat taaltjequote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, en zeker in geval van stage, zo'n buitenkansje krijg je niet snel meer.
De ervaringen met andere culturen/mensen zijn inderdaad onvergetelijk.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef pascalheister het volgende:
vergeet je de reiseditie van monopoly niet sien
die groene bikini stond je goedquote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was leuk he, op het strand
[afbeelding]
Net5 Frasierquote:Op zondag 25 september 2005 23:37 schreef pascalheister het volgende:
Ned. 1 inschakeld voor Fawlty Towers
nu heb k dus ook trekquote:
Ei check.quote:Op zondag 25 september 2005 23:43 schreef appelsientje het volgende:
Lekker gebakken ei met spek en kaas
Ham kan ook hoorquote:
zou je denken?quote:Op maandag 26 september 2005 00:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet ook nog een keer aan seizoen 4 beginnen, koop ook veel te veel dvd's![]()
en ook vrijwel allemaal gezien?quote:Op maandag 26 september 2005 00:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
volgens mij afgelopen 2 maanden al weer iets van 30 ofzo
euhm stuk of 5 ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en ook vrijwel allemaal gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |