quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen....
Dat was een te gezellige avond.. zo'n avondje dat je beseft dat ik m'n vrienden/innen wel heel erg gaat missen...
Nee was gewoon een gezellige avond.. zonder spelletjes enzo...quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef pascalheister het volgende:
hoe vaak ben je over start gegaan sien?
shit post ik ook nog in pub ook
quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef pascalheister het volgende:
Pff ik krijg al de kriebels als ik aan zoiets denkquote:
Je bent niet de enige hoor. Ik zou het ook niet kunnen. Hoef je niet echt een mietje voor te zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pff ik krijg al de kriebels als ik aan zoiets denkBen echt een mietje wat dat betreft, ik zou het echt niet kunnen
You'll be fine.quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee was gewoon een gezellige avond.. zonder spelletjes enzo...
Maar damm heb nu al heimwee.. en ben nog niet eens weg... Maar ach komt allemaal goedheb er vertrouwen in!
Als ik daar eenmaal ben...
quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef pascalheister het volgende:
shit post ik ook nog in pub ook
quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee was gewoon een gezellige avond.. zonder spelletjes enzo...
Maar damm heb nu al heimwee.. en ben nog niet eens weg... Maar ach komt allemaal goedheb er vertrouwen in!
Als ik daar eenmaal ben...
Ow gelukkig maar. Ik krijg soms echt het gevoel dat ik een mietje ben, als ik om me heen kijk. Ik ben een familiemens, ik zou mn zussie, ouders, (schoon)familie en die kleintjes echt niet zo lang kunnen missen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Ik zou het ook niet kunnen. Hoef je niet echt een mietje voor te zijn.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef pascalheister het volgende:krijg ik net een smsje van SCH
"De grieken worden wel mooi even europees kampioen basketbal omdat ik hier ben. Iedereen heeft ineens een claxon"
k snap dat hele Pub nietquote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kijk maar bij m'n posthistorie
Je bent gewoon gehecht aan je familie/omgeving. Heimwee is helemaal niet mietjesachtig.quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Ik krijg soms echt het gevoel dat ik een mietje ben, als ik om me heen kijk. Ik ben een familiemens, ik zou mn zussie, ouders, (schoon)familie en die kleintjes echt niet zo lang kunnen missen.
Ik vind het heul knap van Sientje
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef popolon het volgende:
[..]
You'll be fine.
Tenminste stoer dat je zoiets durft.
Ik zou het niet kunnen.
Heimwee krijg je altijd, hangt van de mate af.quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent gewoon gehecht aan je familie/omgeving. Heimwee is helemaal niet mietjesachtig.
Maar het is zeker een grote stap.aan Sien
Maar jij hebt je vrouw nog, dat is toch een aardige vervanging. Sien moet het doen met een kangoeroe en wat locale inteelt bevolking.quote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Heimwee krijg je altijd, hangt van de mate af.
Maar 't is allemaal te overzien hoor, 't is maar 10 maanden.
is t misschien een idee voor Sientje om daar met een lokale dame te trouwen?quote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Heimwee krijg je altijd, hangt van de mate af.
Maar 't is allemaal te overzien hoor, 't is maar 10 maanden.
Nou ja ik heb niet zoveel met mijn familie (zie ze 1x per jaarquote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Ik krijg soms echt het gevoel dat ik een mietje ben, als ik om me heen kijk. Ik ben een familiemens, ik zou mn zussie, ouders, (schoon)familie en die kleintjes echt niet zo lang kunnen missen.
Ik vind het heul knap van Sientje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |