Ja, dat moet nou eenmaal ook bijgehouden worden.quote:Op zondag 25 september 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ja wilde het je al melden op MSN maar je was aan het sexen met Bluez.

Interview.quote:Op zondag 25 september 2005 21:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja heb alle dvd's, wat komt er op tv ?

Klopt.quote:Op zondag 25 september 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat nieuwe programma van Witteman en Pauw?

Die ja, ik moest nieuwe mesjes kopen en dat ding bleek goedkoper dan nieuwe mesjes dus tjah why not dacht ikquote:Op zondag 25 september 2005 21:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
m3 power bedoel je?
moet hem ook nog eens proberen, doe het nu nog met de mach 3 Turbo

quote:

Maar straks moet je nieuwe mesjes kopen voor dat nieuwe ding, die zijn nog duurderquote:Op zondag 25 september 2005 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die ja, ik moest nieuwe mesjes kopen en dat ding bleek goedkoper dan nieuwe mesjes dus tjah why not dacht ik
Ik gebruikte nog de gewone Mach 3

Neuh heb al uitgevonden dat de mach 3 en mach 3 turbo mesjes er gewoon op kunnen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Maar straks moet je nieuwe mesjes kopen voor dat nieuwe ding, die zijn nog duurder

Ah, dan ga ik dat ook eens proberenquote:Op zondag 25 september 2005 21:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Neuh heb al uitgevonden dat de mach 3 en mach 3 turbo mesjes er gewoon op kunnen.

Mach3 turbo was al een hele vooruitgang tov mach3 moet ik zeggenquote:Op zondag 25 september 2005 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ze zeggen dat door het trillen de haartjes omhoog gaan staan maar of dat waar is weet ik niet, wel scheert het voor mij een stuk fijner.

Oké,quote:Op zondag 25 september 2005 21:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ze zeggen dat door het trillen de haartjes omhoog gaan staan maar of dat waar is weet ik niet, wel scheert het voor mij een stuk fijner.

ja en de mach 3 ook op de Gilette Contour Plusquote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mach3 turbo was al een hele vooruitgang tov mach3 moet ik zeggen

quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond iedereen....
Dat was een te gezellige avond.. zo'n avondje dat je beseft dat ik m'n vrienden/innen wel heel erg gaat missen...

Nee was gewoon een gezellige avond.. zonder spelletjes enzo...quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef pascalheister het volgende:
hoe vaak ben je over start gegaan sien?
shit post ik ook nog in pub ook

quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef pascalheister het volgende:

Pff ik krijg al de kriebels als ik aan zoiets denkquote:

Je bent niet de enige hoor. Ik zou het ook niet kunnen. Hoef je niet echt een mietje voor te zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 22:50 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pff ik krijg al de kriebels als ik aan zoiets denkBen echt een mietje wat dat betreft, ik zou het echt niet kunnen

You'll be fine.quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee was gewoon een gezellige avond.. zonder spelletjes enzo...
Maar damm heb nu al heimwee.. en ben nog niet eens weg... Maar ach komt allemaal goedheb er vertrouwen in!
Als ik daar eenmaal ben...

quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef pascalheister het volgende:
shit post ik ook nog in pub ook
quote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee was gewoon een gezellige avond.. zonder spelletjes enzo...
Maar damm heb nu al heimwee.. en ben nog niet eens weg... Maar ach komt allemaal goedheb er vertrouwen in!
Als ik daar eenmaal ben...

Ow gelukkig maar. Ik krijg soms echt het gevoel dat ik een mietje ben, als ik om me heen kijk. Ik ben een familiemens, ik zou mn zussie, ouders, (schoon)familie en die kleintjes echt niet zo lang kunnen missen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Ik zou het ook niet kunnen. Hoef je niet echt een mietje voor te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |